Je zit vast en zeker niet te wachten op de PS3-versie van Battlefield 4?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:04 schreef RRuben het volgende:
Iemand die een gesealde killzone wil ruilen? Het liefst tegen battlefield of een spel dat je samen kan doen. Kopen mag ook!
nee niet echt hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je zit vast en zeker niet te wachten op de PS3-versie van Battlefield 4?
het liefst 50 ofzo maarja heb er geen bon bij want zat in mn ps4 bundelquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha, hoe veel wil je er voor hebben dan?
Ok, das te veel voor mij danquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:21 schreef RRuben het volgende:
[..]
het liefst 50 ofzo maarja heb er geen bon bij want zat in mn ps4 bundel
Verkoop je de PS4?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Idanue het volgende:
Mag ik er bij in de lijst?
Ik heb helemaal geen vriendjes.![]()
Idanue - Idanue
Na 15 jaar PC gamen dacht ik wel even op console multiplayer killzone te gaan spelen....
Valt een beetje tegen.![]()
Tuurlijk, voor ¤650 is hij van jou.quote:
Ga je dit elke keer posten?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:26 schreef Bolters het volgende:
Ik ga in ieder geval weer even aan de slag met de MP van CoD: Ghosts! http://www.twitch.tv/boltersss
logisch toch, hij wil kijkersquote:
Singleplayer ook hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Idanue het volgende:
Idanue - Idanue
Na 15 jaar PC gamen dacht ik wel even op console multiplayer killzone te gaan spelen....
vriendverzoek is verstuurd hoor hahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:46 schreef Idanue het volgende:
Idanue - Idanue
30 euro, maar dat zul jij wss en begrijpelijkerwijs te weinig vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:40 schreef RRuben het volgende:
[..]
wat wil je er max voor geven dan?
Je krijgt die error als je je speler te lelijk hebt gemaakt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:06 schreef rdwilbrink het volgende:
Hebben meer mensen deze error ce-34878-0 bij het spelen van FIFA 14?
Ik krijg die error alleen als ik een carrière gestart ben met een zelf gemaakte speler en ik tijdens die carrière een wedstrijd wil gaan spelen.
ja klopt! Jammer maar voor 30 euro zou ik hem zelf ook kopen dus kan hem dan net zo goed zelf houdenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
30 euro, maar dat zul jij wss en begrijpelijkerwijs te weinig vinden
mensen kunnen soms ook geen normale reactie posten ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je krijgt die error als je je speler te lelijk hebt gemaakt.
Groot gelijk!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:51 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja klopt! Jammer maar voor 30 euro zou ik hem zelf ook kopen dus kan hem dan net zo goed zelf houden
Moet je ff je link posten, dan zal ik na mijn huidige potje cod ff kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef RRuben het volgende:
Ik ga nu ACBF streamen, ben eel slecht maarja, dit is mn eerste keer.kan iemand even zeggen of de stream een beetje goed loopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |