Als Saturn deze week nog steeds niet besluit te leveren, dan heb ik wel interessequote:Op maandag 16 december 2013 13:12 schreef Roypsv het volgende:
Mensen geinteresseerd in Asassins creed? of eventueel ruilen ?
haha oke. weet niet of ik hem dan nog heb. maargoed we zien welquote:Op maandag 16 december 2013 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als Saturn deze week nog steeds niet besluit te leveren, dan heb ik wel interesseNa bijna 2,5 week wil ik de game toch echt wel eens een keer spelen
Lees net dat er nu een patch live is die de framerate problemen heeft opgelost.quote:Op maandag 16 december 2013 11:40 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb NFS op de PS3 gespeeld en daar vond ik het ook erg vet. Maar geen framedrops e.d gezien daar.
Als ze dat fixen, dan overweeg ik het nog.
Kan je me de resultaten laten weten?quote:Op maandag 16 december 2013 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lees net dat er nu een patch live is die de framerate problemen heeft opgelost.
Ja hoor, maar volgens anderen is het opgelost, het scheen met V-sync te maken hebben gehad.quote:Op maandag 16 december 2013 13:40 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Kan je me de resultaten laten weten?
Bel ze even andersquote:Op maandag 16 december 2013 13:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als Saturn deze week nog steeds niet besluit te leveren, dan heb ik wel interesseNa bijna 2,5 week wil ik de game toch echt wel eens een keer spelen
Hoe maak je überhaupt een screenshot op het moment dat jij dat wilt?quote:Op maandag 16 december 2013 13:52 schreef HostiHawaii het volgende:
Is er trouwens een manier om mijn gemaakte screenshots te exporteren ergens?
Of kan je dat alleen delen met Facebook en Twitter?
Share knop ingedrukt houden. Dan zie je rechts een camera verschijnen om te bevestigen dat het gelukt is.quote:Op maandag 16 december 2013 13:55 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoe maak je überhaupt een screenshot op het moment dat jij dat wilt?
En dan nog een keer share indrukken om te updaten naar Twitter ofzo?quote:Op maandag 16 december 2013 14:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Share knop ingedrukt houden. Dan zie je rechts een camera verschijnen om te bevestigen dat het gelukt is.
Ja, je kan ze dan selecteren.quote:Op maandag 16 december 2013 14:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dan nog een keer share indrukken om te updaten naar Twitter ofzo?
Oke, duidelijk!quote:Op maandag 16 december 2013 14:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja, je kan ze dan selecteren.
Nee, hij neemt automatisch de laatste 15 minuten op (dus je kunt constant de laatste 15 mins terugzoeken). Daar hoef je niks voor te doen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:09 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Hoe werkt het opnemen van een videoclip dan precies? Gewoon klikken en dan neemt 'ie 15 min. op?
Top, bedanktquote:Op maandag 16 december 2013 14:11 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee, hij neemt automatisch de laatste 15 minuten op (dus je kunt constant de laatste 15 mins terugzoeken). Daar hoef je niks voor te doen.
ruilen of kopen? Hij is nog gesealed maar heb geen bon want hij zat in mn bundelquote:
nee gewoon de normale game enzo het enige andere is een stickertje dat je het niet mag door verkopenquote:Op maandag 16 december 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je Killzone krijgt bij zo'n bundel krijg je dan zo'n Promo versie bluray disc?
maar die van jou is toch nog gesealed?quote:Op maandag 16 december 2013 16:36 schreef RRuben het volgende:
[..]
nee gewoon de normale game enzo het enige andere is een stickertje dat je het niet mag door verkopen
Het is beter dan een foto van de blurayquote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Laat maar, ik weet het al via Poit![]()
Ik heb dus Killzone voor 25 euro van marktplaats gekocht, er stond bij dat de game bij zijn pakket hoort maar hij het geen toffe game vind. Ik open het hoesje en er zit dus een Promo cd in, wel gewoon netjes in een Killzone hoesje.
Ik vind t niet erg om een promo versie te hebben want het is alsnog de volledige game, maar dan moet je het er imho wel in de advertentie bij zetten.
quote:Op maandag 16 december 2013 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is beter dan een foto van de bluray
Ik heb ook Killzone in mijn pakket en het is gewoon de normale versie. Het enige wat anders is, is heel klein in geel op het doosje: NOT TO BE SOLD SEPARATELYquote:Op maandag 16 december 2013 16:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Laat maar, ik weet het al via Poit![]()
Ik heb dus Killzone voor 25 euro van marktplaats gekocht, er stond bij dat de game bij zijn pakket hoort maar hij het geen toffe game vind. Ik open het hoesje en er zit dus een Promo cd in, wel gewoon netjes in een Killzone hoesje.
Ik vind t niet erg om een promo versie te hebben want het is alsnog de volledige game, maar dan moet je het er imho wel in de advertentie bij zetten.
Ja t leek mij ook al heel sterk dat er zo'n disk bij een budel zou zitten, maar omdat het in zijn omschrijving staat wou ik het wel eerst ff controleren voordat ik onterecht ga zeuren.quote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef bakacakes het volgende:
[..]
Ik heb ook Killzone in mijn pakket en het is gewoon de normale versie. Het enige wat anders is, is heel klein in geel op het doosje: NOT TO BE SOLD SEPARATELY
De Blu-Ray is gewoon hetzelfde als de variant die te koop is via retailers.
oh wat er op de disk staat? Nee dat weet ik niet denk gewoon hetzelfdequote:Op maandag 16 december 2013 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar die van jou is toch nog gesealed?hoe weet je dan wat er op de disk zelf staat
Is stom ja, heb dat ook wel vaak gehad met 2de hands 360 games toen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik snap sommige mensen echt niet hoor, hoe moeilijk is het om er ff bij te zetten
Oh wist ik niet, bedankt voor je antwoord!quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Rossdale het volgende:
Is nu alleen nog maar te downloaden voor premium gebruikers. Nog even geduld
Heel veel plezier vandaag met je PS4. Waar had jij je PS4 besteld? Hopelijk zijn je Battlefield 4 en Fifa 14 straks getroostquote:Op dinsdag 17 december 2013 07:18 schreef SugeLucky het volgende:
Ik krijg vandaag eindelijk mijn PS4. Battlefield 4 en Fifa 14 liggen al enige weken in de kast te huilen.
Zit ik om 19:30 klaar, zet PS4 aan, geen internet. Bleek een wijkstoring te zijn tot ongeveer 23:00....quote:
THanks! Straks even neuzen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:04 schreef PBateman1978 het volgende:
NFS Rivals speelt nog veel beter na de update, dag slowdown.
Wat is er veranderd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 07:04 schreef PBateman1978 het volgende:
NFS Rivals speelt nog veel beter na de update, dag slowdown.
Er was een probleem met V-sync waardoor het leek alsof er continu framedrops waren, dat is eruit en de game loopt nu dus stukken beter.quote:
Oh geen last van geen last van gehad geloof ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er was een probleem met V-sync waardoor het leek alsof er continu framedrops waren, dat is eruit en de game loopt nu dus stukken beter.
Iedereen had er last van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh geen last van geen last van gehad geloof ik.
Ik had laatst wel iemand waar van het leek of hij een cheater was. Ik was politie en hij een racer. Maar steeds als die bijna kapot was. Had hij opeens al zijn kracht weer. En was geen tankstation in de buurt.
Oh dan ligt het aan mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Iedereen had er last van.
Je zag het bij praktisch elke bocht.
Geeft niet verder.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh dan ligt het aan mijIk heb er nooit iets van gemerkt. Maarja ik kwam er laatst ook pas achter dat het 30 frames maar zijn. Had ik ook niks van door
Weet niet let er nooit zo op.
Vond die cheater veel irritanterOh en heb jij toevallig enig idee hoe je in dat overdrive kan komen of zo? Dan zit daar iemand in en die kan je dan irriteren door je boost en tech dingen af te pakken enzo.
Maar die app doet het nog niet. Je moet dan zo`n code scannen en dan ga je naar een website. En dan staat er binnenkort beschikbaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geeft niet verder.
Overwatch bedoel je, volgens mij via de website of een app op je telefoon.
Ik heb geen idee, nog niet gebruikt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar die app doet het nog niet. Je moet dan zo`n code scannen en dan ga je naar een website. En dan staat er binnenkort beschikbaar
Waar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:51 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo. Ik kan voor 35 euro NFS gaan ophalen.
[ afbeelding ]
Wie is ze en wat zegt ze?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef Droathoah het volgende:
Zijn de graphics inderdaad zo mooi als dat ze zeggen of valt het nog een beetje tegen?
Ze zijn nog mooierquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef Droathoah het volgende:
Zijn de graphics inderdaad zo mooi als dat ze zeggen of valt het nog een beetje tegen?
2e hansie in Delftquote:
Afhankelijk van de game/wat ze zeggen/referentie is het inderdaad prachtig. Maar als je een high-end PC hebt staan thuis zul je denken, "Netjes, voor een console ...".quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef Droathoah het volgende:
Van Tetris?quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:24 schreef Droathoah het volgende:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Afhankelijk van de game/wat ze zeggen/referentie is het inderdaad prachtig. Maar als je een high-end PC hebt staan thuis zul je denken, "Netjes, voor een console ...".
Heb zelf een high end pc thuis staan , en moet toch zeggen dat Killzone er gewoon erg bruut en mooi uit ziet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Afhankelijk van de game/wat ze zeggen/referentie is het inderdaad prachtig. Maar als je een high-end PC hebt staan thuis zul je denken, "Netjes, voor een console ...".
Vanaaf weer eens ghost doen?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ehm... Dat had ik ook hoor bij de huidige games. Killzone is mooi, maar niks beter dan Crysis 3 bv.quote:
Marktplaatsquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:16 schreef HostiHawaii het volgende:
Fijn. Was NFS me toegezegd, wil ik afspreken om hem op te halen, is hij verkocht.
Kloothommel, zeg dan niet dat ik hem kan komen halen.
Waar haal je anders een PS4 game voor 40 of minder, helder licht?quote:
Markplaats is gewoon een bende. Wij hebben een KZ:SF promo gekregen ipv de fatsoenlijke game, terwijl die dude niet eens wist dat hij een promo had (of hij ligt de boel te flessen).quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:35 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Waar haal je anders een PS4 game voor 40 of minder, helder licht?
True, er zitten een hoop onwetenden daar. Dat kan ook in je voordeel werken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Markplaats is gewoon een bende. Wij hebben een KZ:SF promo gekregen ipv de fatsoenlijke game, terwijl die dude niet eens wist dat hij een promo had (of hij ligt de boel te flessen).
Er zit echt alleen maar wispelturig tuig op MP imo. Ik heb er al veel zooi op verkocht en heb het zelfs afgelopen zondag nog meegemaakt dat een toegezegde koop 5 minuten NA afspraak nog werd gecancelled
Markplaats
Ik ook hoor, daar niet om. En de stap van PS3 naar PS4 is een gigantische. Maar ik heb nog niets gezien wat mijn PC niet zou kunnen voorschotelen en dat is ook niet meer dan logisch als ik kijk naar het prijskaartje van dat ding.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb zelf een high end pc thuis staan , en moet toch zeggen dat Killzone er gewoon erg bruut en mooi uit ziet.
Marktplaats levert me regelmatig flink geld op. Het boeit me niks dat er gekken rondlopen. Je moet zelf ook gewoon een beetje verstandig zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Markplaats is gewoon een bende. Wij hebben een KZ:SF promo gekregen ipv de fatsoenlijke game, terwijl die dude niet eens wist dat hij een promo had (of hij ligt de boel te flessen).
Er zit echt alleen maar wispelturig tuig op MP imo. Ik heb er al veel zooi op verkocht en heb het zelfs afgelopen zondag nog meegemaakt dat een toegezegde koop 5 minuten NA afspraak nog werd gecancelled
Markplaats
True, snap wat je bedoel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ook hoor, daar niet om. En de stap van PS3 naar PS4 is een gigantische. Maar ik heb nog niets gezien wat mijn PC niet zou kunnen voorschotelen en dat is ook niet meer dan logisch als ik kijk naar het prijskaartje van dat ding.![]()
Gewoon een geweldige console, maar als het me puur zou gaan om de graphics ga ik wel weer achter m'n PC zitten.
Jouw PS4 voor mijn SNES dan maar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:54 schreef Altron het volgende:
[..]
True, snap wat je bedoel.
Ik koop dan ook geen console om de graphics , maar om lekker op de bank te gamen
SNES heb ik al..sorryquote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jouw PS4 voor mijn SNES dan maar?
Snap ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
SNES heb ik al..sorry
Wil er alleen mee aangeven dat ik gameplay > graphics vind , iets waar veel mensen helaas anders over denken
Mooie graphics is natuurlijk altijd mooi meegenomen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Snap ik.
Zoals ik al zei, PS4 doet mooie dingen, maar nog niks wat ik op de PC niet gezien heb.
Alleen het feit dat huidige PS4 games al niet onder doen voor PC games, zegt al wat over toekomstige titels.
Dat ding heeft potentie waar je U tegen zegt. Ik kan op het moment alleen maar dromen over een Gran Turismo of een GTA voor dit ding. Man o man!
Ik ga straks gewoon naar de winkel voor NFS. Letterlijk straks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef Altron het volgende:
[..]
Idd... kan niet wachten op een aantal games die ergens in 2014 pas uitkomen...
Zit nu ook nog erg te twijfelen of ik een NFS ofzo nog moet kopen.
Vermaak me prima met Killzone , maar af en toe wat afwisseling zou niet verkeerd zijn.
En ja , ik speel af en toe ook Resogun , maar zijn maar een paar levels helaas.
Haha dat is m'n andere console in de TV-kast.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Jouw PS4 voor mijn SNES dan maar?
Nice , laat me effe weten wat je er van vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik ga straks gewoon naar de winkel voor NFS. Letterlijk straks.
Lego Marvel is ook erg cool trouwens, heerlijk droge humor zit erin.
PS3 versie was vet. PS4 versie niet gehaald wegens performance issues. Die schijnen nu verholpen te zijn!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice , laat me effe weten wat je er van vind
nice nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 13:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha dat is m'n andere console in de TV-kast.
8/10 na de update.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Nice , laat me effe weten wat je er van vind
Goh..quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:42 schreef over_hedge het volgende:
Ik speel eigenlijk niet eens zoveel als ik verwacht had op de ps4
Hmm... mischien toch maar effe bestellen straks dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
8/10 na de update.
Een vermakelijke arcade racer.
Tomb Raider in januari, Thief ook geloof ik, en dan in februari Infamous.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Altron het volgende:
[..]
Hmm... mischien toch maar effe bestellen straks dan.
Gaat nog effe duren voordat er weer iets boeiends uitkomt volgens mij...
Ik ook, ben alleen bang dat het als zoveel games een stuk simpeler gemaakt zal zijn en dat past imo helemaal niet bij Thief.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Burrito het volgende:
Thief zit ik wel overna te denken. Thief 1 & 2 gespeeld waren wel leuk
Driveclub ook toch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tomb Raider in januari, Thief ook geloof ik, en dan in februari Infamous.
Owja , Tomb Raider , helemaal vergeten..quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tomb Raider in januari, Thief ook geloof ik, en dan in februari Infamous.
Damn... die wil ik eigenlijk ook wel hebben...quote:
Hehehehhequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Driveclub kent Day one dlc.
Nick en Simon drivatars!
[ afbeelding ]
Sorry....
roflquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef HostiHawaii het volgende:
Driveclub kent Day one dlc.
Nick en Simon drivatars!
[ afbeelding ]
Sorry....
Kon hem wel waarderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Matige grap, ik weet het. Hij lijkt er wel verdomde veel op.
Twee druppeltjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Matige grap, ik weet het. Hij lijkt er wel verdomde veel op.
Trials voor de PS4!? Ow man.... if only....quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Staan voor mij nog niet echt games op de agenda op de korte termijn die ik echt perse MOET hebben, helaas.
Alleen de nieuwe Trials game, eigenlijk. Volgens mij is die voor het voorjaar aangekondigd.
Zou fijn zijn als ze even GTA5 PS4 versie aan zouden kondigen...
De Beta komt begin 2014.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:31 schreef Bolters het volgende:
Bij mijn PS4 kreeg ik trouwens een code om me in te schrijven voor de beta van Destiny. Iemand enig idee tot wanneer ik dat kan doen? Is er nog steeds niet van gekomen...
Volgens mij eerder, begin volgend jaar. De game komt in september uit...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De Beta begint pas in de zomer volgens mij.
Klopt, heb mijn post reeds ge-edit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:39 schreef LinQ het volgende:
[..]
Volgens mij eerder, begin volgend jaar. De game komt in september uit...
Nu.nl geeft aan dat de beta in de lente wordt verwacht: http://nutech.nl/games/36(...)ief-playstation.html
Edit: je had het stiekem zelf al veranderd
Wat goh?quote:
Ik denk dat hij doelt op het karige aanbod van games.quote:
Wat sowieso onzin is, kijk de vorige launches er maar op na.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het karige aanbod van games.
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En nee, de games die er nu zijn zal ik binnen een week uitgespeeld hebben behalve NBA 2K14.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat sowieso onzin is, kijk de vorige launches er maar op na.
True. Maar daar doelt hij niet op. Bij launch is er altijd beperkte keuze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat sowieso onzin is, kijk de vorige launches er maar op na.
Ik neem het dan ook niemand kwalijk maar het verbaast mij niks dat mensen dus minder spelen dan ze verwacht hadden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
True. Maar daar doelt hij niet op. Bij launch is er altijd beperkte keuze.
Oh dit sowieso hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Wil er alleen mee aangeven dat ik gameplay > graphics vind , iets waar veel mensen helaas anders over denken
Dat is leuk, maar wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef Drankster het volgende:
En nee, de games die er nu zijn zal ik binnen een week uitgespeeld hebben behalve NBA 2K14.
Omdat 1 iemand dat zegt ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik neem het dan ook niemand kwalijk maar het verbaast mij niks dat mensen dus minder spelen dan ze verwacht hadden.
Je zou gewoon een bril moeten dragen. Veel sexierquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dit sowieso hoor
Plus dat ik 90% van de tijd mijn bril niet draag en dus toch niets in full hd zie![]()
![]()
AGREEDquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je zou gewoon een bril moeten dragen. Veel sexier
Nee, toevallig hier één persoon maar op andere fora en in mijn vriendenkring hoor ik het vakerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar wat is je punt nu eigenlijk?
Qua aanbod games zijn er zelden launches geweest met meer titels als nu, dat jij ze blijkbaar allemaal in een week hebt uitgespeeld kan ik verder weinig aan doen.
[..]
Omdat 1 iemand dat zegt ?
Ok!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, toevallig hier één persoon maar op andere fora en in mijn vriendenkring hoor ik het vaker
NIceeeeeequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kan toch NFS ophalen!De persoon verwarde mij met een latere bieder.
Ga er nu effe langs.
#ROOKPAUZE
Aan de games ligt het niet. Heb nfs, fifa, en killzone. en resogun dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Marktplaatsquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kan toch NFS ophalen!De persoon verwarde mij met een latere bieder.
Ga er nu effe langs.
#ROOKPAUZE
Spel zit nog in seal. DLC codes erbij en alles.quote:
Dat je dat kan joh zoveel games in het begin. Ik doe dat echt niet meer. Met de vorige generatie heb ik echt heel veel games laten liggen, omdat ik anders een te grote backlog had.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo, nu kan ik wel even vooruit.
Killzone
Lego
Battlefield
NFS
Resogun
Contrast
Escape Plan shitty Vita port
Killzone zat bij mijn bundel, Resogun, Contrast en Escape plan waren gratis ivm PSN+ en cross buy.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat je dat kan joh zoveel games in het begin. Ik doe dat echt niet meer. Met de vorige generatie heb ik echt heel veel games laten liggen, omdat ik anders een te grote backlog had.
War Thunder is er al in Europa hequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Altron het volgende:
[..]
--------------------------
War Thunder PS4
Q1 2014
Tomb Raider en Thief volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef videonatic het volgende:
Wat zijn de eerstvolgende games die nu uit gaan komen?
Je heb gelijk , had het lijstje ook van IGN.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:36 schreef VulpX het volgende:
[..]
War Thunder is er al in Europa he![]()
Je vergeet trouwens Ground Zeroes in het lijstje (20 maart). Tenzij het natuurlijk helemaal je ding niet is.
Don't Starve op 8 of 9 januari. Hoor van vrienden die de pc versie hebben gespeeld dat het erg tof is. Kijk er wel naar uit en gratisch met PS+.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef videonatic het volgende:
Wat zijn de eerstvolgende games die nu uit gaan komen?
yep dat heb ik ook tegenwoordig koop ik game voor game en alleen games die ik echt leuk vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat je dat kan joh zoveel games in het begin. Ik doe dat echt niet meer. Met de vorige generatie heb ik echt heel veel games laten liggen, omdat ik anders een te grote backlog had.
The Pinball Arcade vind ik de beste, maar die heb ik al op de 360.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:46 schreef Bolters het volgende:
Morgen verschijnen er ook twee (toffe) pinball games via PSN!
passend ook die quote op het einde in dat artikelquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:06 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Verwend kutkind. Als 1 van mijn kinderen ooit zo wordt, trap ik ze naar opvoedingskamp.
De tandjes....
Ik geloof dat je de game gratis kunt downloaden en dat je dan 1 map hebt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
The Pinball Arcade vind ik de beste, maar die heb ik al op de 360.
Ik heb er toen voor betaald en kreeg 3 machines, later zelfs nog wat extra packs gekocht omdat ik veel van die oude flipperkasten nog ken uit de arcades vroeger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de game gratis kunt downloaden en dat je dan 1 map hebt?
Heeft deze game eigenlijk een goede highscorefunctie? Ik ken alleen Zen Pinball 2, die morgen ook verschijnt
Op de PS3 alleen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef over_hedge het volgende:
Morgen komt ook minecraft. Geen idee waarom je dat op console zou willen spelen maar oke
Qua highscores bijhouden een beetje tof?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb er toen voor betaald en kreeg 3 machines, later zelfs nog wat extra packs gekocht omdat ik veel van die oude flipperkasten nog ken uit de arcades vroeger.
[..]
Op de PS3 alleen.
oh :p ook dom.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb er toen voor betaald en kreeg 3 machines, later zelfs nog wat extra packs gekocht omdat ik veel van die oude flipperkasten nog ken uit de arcades vroeger.
[..]
Op de PS3 alleen.
Op de 360 iig wel, global leaderboards.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef Bolters het volgende:
[..]
Qua highscores bijhouden een beetje tof?
Jij enig idee hoe duur de game of de kasten worden? Ik kan nergens een eenduidig antwoord vinden nlquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op de 360 iig wel, global leaderboards.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |