Kon hem wel waarderenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Matige grap, ik weet het. Hij lijkt er wel verdomde veel op.
Twee druppeltjesquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:13 schreef HostiHawaii het volgende:
Matige grap, ik weet het. Hij lijkt er wel verdomde veel op.
Trials voor de PS4!? Ow man.... if only....quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef Yi-Long het volgende:
Staan voor mij nog niet echt games op de agenda op de korte termijn die ik echt perse MOET hebben, helaas.
Alleen de nieuwe Trials game, eigenlijk. Volgens mij is die voor het voorjaar aangekondigd.
Zou fijn zijn als ze even GTA5 PS4 versie aan zouden kondigen...
De Beta komt begin 2014.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:31 schreef Bolters het volgende:
Bij mijn PS4 kreeg ik trouwens een code om me in te schrijven voor de beta van Destiny. Iemand enig idee tot wanneer ik dat kan doen? Is er nog steeds niet van gekomen...
Volgens mij eerder, begin volgend jaar. De game komt in september uit...quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
De Beta begint pas in de zomer volgens mij.
Klopt, heb mijn post reeds ge-edit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:39 schreef LinQ het volgende:
[..]
Volgens mij eerder, begin volgend jaar. De game komt in september uit...
Nu.nl geeft aan dat de beta in de lente wordt verwacht: http://nutech.nl/games/36(...)ief-playstation.html
Edit: je had het stiekem zelf al veranderd
Wat goh?quote:
Ik denk dat hij doelt op het karige aanbod van games.quote:
Wat sowieso onzin is, kijk de vorige launches er maar op na.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het karige aanbod van games.
Dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het karige aanbod van games.
En nee, de games die er nu zijn zal ik binnen een week uitgespeeld hebben behalve NBA 2K14.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat sowieso onzin is, kijk de vorige launches er maar op na.
True. Maar daar doelt hij niet op. Bij launch is er altijd beperkte keuze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat sowieso onzin is, kijk de vorige launches er maar op na.
Ik neem het dan ook niemand kwalijk maar het verbaast mij niks dat mensen dus minder spelen dan ze verwacht hadden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
True. Maar daar doelt hij niet op. Bij launch is er altijd beperkte keuze.
Oh dit sowieso hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:12 schreef Altron het volgende:
[..]
Wil er alleen mee aangeven dat ik gameplay > graphics vind , iets waar veel mensen helaas anders over denken
Dat is leuk, maar wat is je punt nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:57 schreef Drankster het volgende:
En nee, de games die er nu zijn zal ik binnen een week uitgespeeld hebben behalve NBA 2K14.
Omdat 1 iemand dat zegt ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik neem het dan ook niemand kwalijk maar het verbaast mij niks dat mensen dus minder spelen dan ze verwacht hadden.
Je zou gewoon een bril moeten dragen. Veel sexierquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh dit sowieso hoor
Plus dat ik 90% van de tijd mijn bril niet draag en dus toch niets in full hd zie![]()
![]()
AGREEDquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Je zou gewoon een bril moeten dragen. Veel sexier
Nee, toevallig hier één persoon maar op andere fora en in mijn vriendenkring hoor ik het vakerquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar wat is je punt nu eigenlijk?
Qua aanbod games zijn er zelden launches geweest met meer titels als nu, dat jij ze blijkbaar allemaal in een week hebt uitgespeeld kan ik verder weinig aan doen.
[..]
Omdat 1 iemand dat zegt ?
Ok!quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nee, toevallig hier één persoon maar op andere fora en in mijn vriendenkring hoor ik het vaker
NIceeeeeequote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kan toch NFS ophalen!De persoon verwarde mij met een latere bieder.
Ga er nu effe langs.
#ROOKPAUZE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |