Aan de games ligt het niet. Heb nfs, fifa, en killzone. en resogun dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het karige aanbod van games.
Marktplaatsquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:14 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kan toch NFS ophalen!De persoon verwarde mij met een latere bieder.
Ga er nu effe langs.
#ROOKPAUZE
Spel zit nog in seal. DLC codes erbij en alles.quote:
Dat je dat kan joh zoveel games in het begin. Ik doe dat echt niet meer. Met de vorige generatie heb ik echt heel veel games laten liggen, omdat ik anders een te grote backlog had.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo, nu kan ik wel even vooruit.
Killzone
Lego
Battlefield
NFS
Resogun
Contrast
Escape Plan shitty Vita port
Killzone zat bij mijn bundel, Resogun, Contrast en Escape plan waren gratis ivm PSN+ en cross buy.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat je dat kan joh zoveel games in het begin. Ik doe dat echt niet meer. Met de vorige generatie heb ik echt heel veel games laten liggen, omdat ik anders een te grote backlog had.
War Thunder is er al in Europa hequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Altron het volgende:
[..]
--------------------------
War Thunder PS4
Q1 2014
Tomb Raider en Thief volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef videonatic het volgende:
Wat zijn de eerstvolgende games die nu uit gaan komen?
Je heb gelijk , had het lijstje ook van IGN.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:36 schreef VulpX het volgende:
[..]
War Thunder is er al in Europa he![]()
Je vergeet trouwens Ground Zeroes in het lijstje (20 maart). Tenzij het natuurlijk helemaal je ding niet is.
Don't Starve op 8 of 9 januari. Hoor van vrienden die de pc versie hebben gespeeld dat het erg tof is. Kijk er wel naar uit en gratisch met PS+.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef videonatic het volgende:
Wat zijn de eerstvolgende games die nu uit gaan komen?
yep dat heb ik ook tegenwoordig koop ik game voor game en alleen games die ik echt leuk vindquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat je dat kan joh zoveel games in het begin. Ik doe dat echt niet meer. Met de vorige generatie heb ik echt heel veel games laten liggen, omdat ik anders een te grote backlog had.
The Pinball Arcade vind ik de beste, maar die heb ik al op de 360.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:46 schreef Bolters het volgende:
Morgen verschijnen er ook twee (toffe) pinball games via PSN!
passend ook die quote op het einde in dat artikelquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:06 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
Verwend kutkind. Als 1 van mijn kinderen ooit zo wordt, trap ik ze naar opvoedingskamp.
De tandjes....
Ik geloof dat je de game gratis kunt downloaden en dat je dan 1 map hebt?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
The Pinball Arcade vind ik de beste, maar die heb ik al op de 360.
Ik heb er toen voor betaald en kreeg 3 machines, later zelfs nog wat extra packs gekocht omdat ik veel van die oude flipperkasten nog ken uit de arcades vroeger.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de game gratis kunt downloaden en dat je dan 1 map hebt?
Heeft deze game eigenlijk een goede highscorefunctie? Ik ken alleen Zen Pinball 2, die morgen ook verschijnt
Op de PS3 alleen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef over_hedge het volgende:
Morgen komt ook minecraft. Geen idee waarom je dat op console zou willen spelen maar oke
Qua highscores bijhouden een beetje tof?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb er toen voor betaald en kreeg 3 machines, later zelfs nog wat extra packs gekocht omdat ik veel van die oude flipperkasten nog ken uit de arcades vroeger.
[..]
Op de PS3 alleen.
oh :p ook dom.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb er toen voor betaald en kreeg 3 machines, later zelfs nog wat extra packs gekocht omdat ik veel van die oude flipperkasten nog ken uit de arcades vroeger.
[..]
Op de PS3 alleen.
Op de 360 iig wel, global leaderboards.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef Bolters het volgende:
[..]
Qua highscores bijhouden een beetje tof?
Jij enig idee hoe duur de game of de kasten worden? Ik kan nergens een eenduidig antwoord vinden nlquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op de 360 iig wel, global leaderboards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |