Ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Inderdaad, het ziet er debiel uit, maar ik zit ook een vuurwerkbril op als ik rond de jaarwisseling naar buiten ga.
Waarom probeer je krampachtig opleidingsniveau in dit topic te betrekken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gelukkig dat de hoogopgeleide doorgaans nooit te veel alcohol nuttigt idd.
Ik doe het ook voor anderen die vuurwerk afsteken. Hier in de buurt steken meerdere mensen vuurwerk af, ook een klein vuurpijltje wat de verkeerde kant opschiet kan ernstige gevolgen hebben. Ik draag die vuurwerkbril dus meer tegen het vuurwerk dat anderen afsteken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd niet.Zet hem alleen op als ik wat zwaarder vuurwerk afsteek.
Wat nu afgestoken wordt is al verboden. Daar helpt een verbod rond de jaarwisseling dus niets aan!quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:37 schreef TresBon het volgende:
Hier al sinds eind november de meeste avonden (keihard) geknal. Het blijkt zo moeilijk te zijn om het de rond oudjaarsdag af te steken. Derhalve maakt het mij niet uit als het consumentenvuurwerk wordt afgeschaft, graag zelfs.
Ik denk dat dat niet ver bezijden de waarheid is, voor sommige mensen hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom probeer je krampachtig opleidingsniveau in dit topic te betrekken?
Dat zei ik ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef Ludd het volgende:
[..]
Wat nu afgestoken wordt is al verboden. Daar helpt een verbod rond de jaarwisseling dus niets aan!
Sneu gedoe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:37 schreef TresBon het volgende:
Hier al sinds eind november de meeste avonden (keihard) geknal. Het blijkt zo moeilijk te zijn om het de rond oudjaarsdag af te steken. Derhalve maakt het mij niet uit als het consumentenvuurwerk wordt afgeschaft, graag zelfs.
Ook alle negers afschaffen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ook coca cola afschaffen
Met 3 biertjes op maak je de beste posts op oudjaarsavond.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef Fatality het volgende:
Het zou 'rationeler' zijn om alcohol op op O&N af te schaffen. Vuurwerk, heeft, mits goed gebruikt, een lage kans op falen. Alcohol heeft, mits goed gebruikt, een grote kans op falen. Als ik deze beslissingkwestie in een rationele omgeving zou maken, bijvoorbeeld in een lab, zou ik als eerste de grootste faalfactor wegnemen, dus alcohol. Ook als de effecten van beiden worden gecombineerd is het grootste aandeel van het resultaat toe te schrijven aan alcohol.
en dan de kleine dorpen maar helemaal niets of vanaf 30 km toekijken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:59 schreef -tape- het volgende:
Ik ben voor het afschaffen van particuliere verkoop, mits de grote gemeentes een vuurwerkshow organiseren. Is een bewezen concept in vele andere landen.
Nu snap ik waarom je niet zoveel met oudjaarsavond hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met 3 biertjes op maak je de beste posts op oudjaarsavond.
O, ja?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:42 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je niet zoveel met oudjaarsavond hebt
Jawel hoor. Zo heeft veel vuurwerk een verzwaarde bodem zodat het goed blijft staan. Ga je stunten met een frituurpan (thermische sensor verwijderen bijvoorbeeld), zoals er soms ook met vuurwerk gestunt wordt, dan kan het veel sneller mis gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
Tegenwoordig slaan die frietpannen gewoon af bij te hoe temp als zo'n laagopgeleide na een avondje stappen de frietpan aanzet en met zijn bezatte kop op de bank in slaap valt, zodat de hele kiet niet affikt incluis de laagopgeleide met zijn zatte kop... dit soort save guards heeft het vuurwerk niet.
Daar heeft de regering helemaal niks mee te maken. Ik aanvaard geen maatschappelijke verantwoordelijkheid.quote:En hee, bro, onze regering wil jou niet missen voor ons land als belastingbetalende hoogopgeleide hè...
niet moeilijk hoor, kost alleen veel kogels.quote:
Of mensen gaan het zelf maken. Of het er dan veiliger op word weet ik alleen niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan komen jullie allemaal in Belgie vuurwerk kopen.
Identiek aan het effect op de alcoholaccijnzen in de scandinavische landen. Nog nooit zulke goede zelfgestookte wodka gedronken en zeer goed verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:44 schreef Kowloon het volgende:
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Dan komen jullie allemaal in Belgie vuurwerk kopen.
Of mensen gaan het zelf maken. Of het er dan veiliger op word weet ik alleen niet.
Ah, daarom wil jij natuurlijk gillende keukenmeiden afsteken, dat is voor jou de enige manier om zo dicht bij gillende keukenmeiden te komen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:43 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo heeft veel vuurwerk een verzwaarde bodem zodat het goed blijft staan. Ga je stunten met een frituurpan (thermische sensor verwijderen bijvoorbeeld), zoals er soms ook met vuurwerk gestunt wordt, dan kan het veel sneller mis gaan.
[..]
Daar heeft de regering helemaal niks mee te maken. Ik aanvaard geen maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Al het vuurwerk dat eind november ontploft is in ieder geval geen legaal Nederlands consumentenvuurwerk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:37 schreef TresBon het volgende:
Met een vleugje methanol.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:45 schreef Fatality het volgende:
Identiek aan het effect op de alcoholaccijnzen in de scandinavische landen. Nog nooit zulke goede zelfgestookte wodka gedronken en zeer goed verkrijgbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |