abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134256298
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

Inderdaad, het ziet er debiel uit, maar ik zit ook een vuurwerkbril op als ik rond de jaarwisseling naar buiten ga.
Ik eerlijk gezegd niet. :P Zet hem alleen op als ik wat zwaarder vuurwerk afsteek.
pi_134256301
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Gelukkig dat de hoogopgeleide doorgaans nooit te veel alcohol nuttigt idd.
Waarom probeer je krampachtig opleidingsniveau in dit topic te betrekken?
pi_134256318
Hier al sinds eind november de meeste avonden (keihard) geknal. Het blijkt zo moeilijk te zijn om het de rond oudjaarsdag af te steken. Derhalve maakt het mij niet uit als het consumentenvuurwerk wordt afgeschaft, graag zelfs.
pi_134256330
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik eerlijk gezegd niet. :P Zet hem alleen op als ik wat zwaarder vuurwerk afsteek.
Ik doe het ook voor anderen die vuurwerk afsteken. Hier in de buurt steken meerdere mensen vuurwerk af, ook een klein vuurpijltje wat de verkeerde kant opschiet kan ernstige gevolgen hebben. Ik draag die vuurwerkbril dus meer tegen het vuurwerk dat anderen afsteken.
pi_134256338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:37 schreef TresBon het volgende:
Hier al sinds eind november de meeste avonden (keihard) geknal. Het blijkt zo moeilijk te zijn om het de rond oudjaarsdag af te steken. Derhalve maakt het mij niet uit als het consumentenvuurwerk wordt afgeschaft, graag zelfs.
Wat nu afgestoken wordt is al verboden. Daar helpt een verbod rond de jaarwisseling dus niets aan!
pi_134256347
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:36 schreef Ludd het volgende:

[..]

Waarom probeer je krampachtig opleidingsniveau in dit topic te betrekken?
Ik denk dat dat niet ver bezijden de waarheid is, voor sommige mensen hoor.
Verder zat ik net in een ander topic, en zie ik idd parallellen.
I´m back.
pi_134256348
Het zou 'rationeler' zijn om alcohol op op O&N af te schaffen. Vuurwerk, heeft, mits goed gebruikt, een lage kans op falen. Alcohol heeft, mits goed gebruikt, een grote kans op falen. Als ik deze beslissingkwestie in een rationele omgeving zou maken, bijvoorbeeld in een lab, zou ik als eerste de grootste faalfactor wegnemen, dus alcohol. Ook als de effecten van beiden worden gecombineerd is het grootste aandeel van het resultaat toe te schrijven aan alcohol.
pi_134256350
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat nu afgestoken wordt is al verboden. Daar helpt een verbod rond de jaarwisseling dus niets aan!
Dat zei ik ook niet
pi_134256352
quote:
Sneu gedoe.
I´m back.
pi_134256356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ook coca cola afschaffen
Ook alle negers afschaffen.
Ура для россии
pi_134256361
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:40 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

niks mis mee
pi_134256368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:39 schreef Fatality het volgende:
Het zou 'rationeler' zijn om alcohol op op O&N af te schaffen. Vuurwerk, heeft, mits goed gebruikt, een lage kans op falen. Alcohol heeft, mits goed gebruikt, een grote kans op falen. Als ik deze beslissingkwestie in een rationele omgeving zou maken, bijvoorbeeld in een lab, zou ik als eerste de grootste faalfactor wegnemen, dus alcohol. Ook als de effecten van beiden worden gecombineerd is het grootste aandeel van het resultaat toe te schrijven aan alcohol.
Met 3 biertjes op maak je de beste posts op oudjaarsavond.
I´m back.
pi_134256369
Dan komen jullie allemaal in Belgie vuurwerk kopen.
Ура для россии
pi_134256378
quote:
11s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:40 schreef Woestijnvos het volgende:

[..]

Moeilijk ik ben een neger.
I´m back.
pi_134256379
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 10:59 schreef -tape- het volgende:
Ik ben voor het afschaffen van particuliere verkoop, mits de grote gemeentes een vuurwerkshow organiseren. Is een bewezen concept in vele andere landen.
en dan de kleine dorpen maar helemaal niets of vanaf 30 km toekijken?

en dat bewezen concept in andere landen, werkt omdat daar veel meer mensen zijn die het mogen afsteken terwijl in NL heel veel regels gelden en er bij lange na niet genoeg mensen zijn die het mogen afsteken
pi_134256380
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met 3 biertjes op maak je de beste posts op oudjaarsavond.
Nu snap ik waarom je niet zoveel met oudjaarsavond hebt ;)
pi_134256387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:42 schreef Fatality het volgende:

[..]

Nu snap ik waarom je niet zoveel met oudjaarsavond hebt ;)
O, ja?
I´m back.
pi_134256392
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:33 schreef Ryan3 het volgende:
Tegenwoordig slaan die frietpannen gewoon af bij te hoe temp als zo'n laagopgeleide na een avondje stappen de frietpan aanzet en met zijn bezatte kop op de bank in slaap valt, zodat de hele kiet niet affikt incluis de laagopgeleide met zijn zatte kop... dit soort save guards heeft het vuurwerk niet.
Jawel hoor. Zo heeft veel vuurwerk een verzwaarde bodem zodat het goed blijft staan. Ga je stunten met een frituurpan (thermische sensor verwijderen bijvoorbeeld), zoals er soms ook met vuurwerk gestunt wordt, dan kan het veel sneller mis gaan.

quote:
En hee, bro, onze regering wil jou niet missen voor ons land als belastingbetalende hoogopgeleide hè...
Daar heeft de regering helemaal niks mee te maken. Ik aanvaard geen maatschappelijke verantwoordelijkheid. ;)
pi_134256395
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

niet moeilijk hoor, kost alleen veel kogels.

maar dat is weer niet jouw probleem, die kogels zelf dan weer wel :P ;)
pi_134256408
quote:
15s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Begin maar alvast die put te graven dan.
pi_134256414
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Of mensen gaan het zelf maken. Of het er dan veiliger op word weet ik alleen niet.
pi_134256435
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:44 schreef Kowloon het volgende:
quote:
Op zaterdag 14 december 2013 11:41 schreef Woestijnvos het volgende:
Of mensen gaan het zelf maken. Of het er dan veiliger op word weet ik alleen niet.
Identiek aan het effect op de alcoholaccijnzen in de scandinavische landen. Nog nooit zulke goede zelfgestookte wodka gedronken en zeer goed verkrijgbaar.
pi_134256437
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:43 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Jawel hoor. Zo heeft veel vuurwerk een verzwaarde bodem zodat het goed blijft staan. Ga je stunten met een frituurpan (thermische sensor verwijderen bijvoorbeeld), zoals er soms ook met vuurwerk gestunt wordt, dan kan het veel sneller mis gaan.

[..]

Daar heeft de regering helemaal niks mee te maken. Ik aanvaard geen maatschappelijke verantwoordelijkheid. ;)
Ah, daarom wil jij natuurlijk gillende keukenmeiden afsteken, dat is voor jou de enige manier om zo dicht bij gillende keukenmeiden te komen...
I´m back.
pi_134256447
quote:
Al het vuurwerk dat eind november ontploft is in ieder geval geen legaal Nederlands consumentenvuurwerk.
pi_134256478
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 11:45 schreef Fatality het volgende:
Identiek aan het effect op de alcoholaccijnzen in de scandinavische landen. Nog nooit zulke goede zelfgestookte wodka gedronken en zeer goed verkrijgbaar.
Met een vleugje methanol. :P Een verbod op vuurwerk gaat denk ik zelfs averechts werken, net zoals het verbod op softdrugs ook niet al te goed heeft gewerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')