abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134280074
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:46 schreef Questionmarks het volgende:
ZO! Wij hebben weer een strakke winkel, geteld en wel... Morgen komt de controleur en de OM.'
Integraal tellen weer achter de rug.
Wat zijn eigenlijk de consequenties als de controleur vindt dat het niet goed gedaan is? Moet het dan overnieuw zeker? :P
pi_134282164
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 01:09 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat zijn eigenlijk de consequenties als de controleur vindt dat het niet goed gedaan is? Moet het dan overnieuw zeker? :P
Juppp
pi_134282199
Ik ga aangifte doen van diefstal van de terminal. ;) Kunnen we een nieuwe aanvragen
  zondag 15 december 2013 @ 07:12:34 #104
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_134282241
quote:

[..]

Morgen (maandag) ontvangen we ook een mail met artikelen die niet geteld zijn. Die moeten dan alsnog.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134282251
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef einschtein het volgende:

[..]

Non-food displays tellen wij altijd voordat ze de winkel in gaan. Klopt 9 van de 10 keer niet.
Ik vind dat een zeer intressant optie. Kan je zeggen dat het mij verbaast dat er op die non food display al een volledige display verschil zat. Het kan mij een hoop gaan verklaren.... Ik hou het even in de gaten i.i.g.
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jullie doen dat zo met restanten? Wij doen eerst de voorraad van vakken tellen en daarna voorraad van restanten en die gewoon plussen.
Wij doen dat ook. Vind met balken eigelijk niet zo prettig werken.

quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:33 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Restanten navullen en afbalken (stickertje op de schapsticker plakken met het aantal restanten). De winkel spiegelen (blokken), want dat maakt het tellen makelijker. Display's en dergelijke ook voortellen.

Allemaal van dat soort geintjes.
Diepvries hebben we wel voorgeteld. Displays niet. Ik gaan ook een aantal groepen eerst 0-tellen voordat ze worden ingevoerd. Omdat er een eigen worp in zit en het dan makkelijker is als de teller gewoon van links naar rechts kan scannen.
Borrel (staat in een ZB4)
Tussendoor (hebben 1,5 meter en is geen worp van, dus toevoegingen en eigen worp)
Hallmark (bekende neem ik aan)
Deli (misschien, heeft ook eigen worp om assortiment toe te voegen...)

Kitchen en Living 99/999 assortiment
Kitchen en Living Seizoen 99/999 assortiment

Nu zijn die eigen worpen wel even lastig, maar als je weet dat ze een berg euro's op leveren waar je eng van word (omdat er dure producten staan toegevoegd dan ben je wel blij :) ) Borrel en Deli zijn nu eenmaal euro knallers (zeker zo'n 2k in de week).
Na de Deli ombouw was ik veel omzet kwijt, door een aantal producten toe te voegen hebben we dat weer terug. Borrel 2 jaar geleden verplaatsen naar het ZB4 meubel leverder zo'n 800 extra euro in de week op. Grill (die zilveren bakken, ook in de ZB4) levert sinds maart ook zo'n 400 euro op. (en dat voor 0,5 meter ZB4) Zal als ik er aan denk eens een foto schieten.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_134282256
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:12 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Morgen (maandag) ontvangen we ook een mail met artikelen die niet geteld zijn. Die moeten dan alsnog.
Vorig jaar hadden we er nogal veel omdat we niet wisten dat de molens met zomerartikelen een eigen assortimentsgroep hadden.
quote:

[..]

Groepen waar hij dat constateerd moeten opnieuw geteld worden. Daarnaast kan er iemand van Interne Controle langs komen.
Aangezien deze Q-telling belangrijker is dan die van juni kan het ook zijn dat je nog bezoek krijgt van de accountant.

[ Bericht 6% gewijzigd door ikbenschipper op 15-12-2013 07:24:59 ]
  zondag 15 december 2013 @ 07:30:02 #107
378682 JohnBercow
pi_134282279
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:17 schreef ikbenschipper het volgende:
Hallmark (bekende neem ik aan)

Wij hebben gisteren de HELE winkel moeten voortellen met balksticketjes :')

Iedere display, iedere vak, iedere Hallmark kaart echt ALLES
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zondag 15 december 2013 @ 07:30:54 #108
378682 JohnBercow
pi_134282281
NVM
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134282282
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:30 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Wij hebben gisteren de HELE winkel moeten voortellen met balksticketjes :')

Iedere display, iedere vak, iedere Hallmark kaart echt ALLES
ook het schap??? Of dat nog wel doen vandaag?

Hallmark wil je niks missen moet je eerst een keer 0 enteren.
pi_134282287
Ook blokken heeft bij mij het nut nog niet bewezen, zorgt vooral voor veel werk vooraf en verdiend zich verhoudingsgewijs niet in het zelfde aantal uren terug.

(lees investering 50 uur, terugverdiend 25 uur)
  zondag 15 december 2013 @ 07:33:26 #111
378682 JohnBercow
pi_134282288
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:31 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

ook het schap??? Of dat nog wel doen vandaag?

Hallmark wil je niks missen moet je eerst een keer 0 enteren.
Ja, dat las ik al in de handboeken. Laat ik nu net padhoofd zijn van de meters waarin die kaarten zijn opgenomen :P

Ja, de hele winkel is voorgeteld.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134282290
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:33 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja, dat las ik al in de handboeken. Laat ik nu net padhoofd zijn van de meters waarin die kaarten zijn opgenomen :P

Ja, de hele winkel is voorgeteld.
Dan heb je een makkie, heb je neem ik aan ook geen telkoppels.
  zondag 15 december 2013 @ 07:35:50 #113
378682 JohnBercow
pi_134282291
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:34 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dan heb je een makkie, heb je neem ik aan ook geen telkoppels.
Nee, gewoon 1 invoerder.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134282298
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:35 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee, gewoon 1 invoerder.
Maakt het wel makkelijk in het gareel te houden :)
  zondag 15 december 2013 @ 10:48:29 #115
251095 Purdey
Better off alone..
pi_134283281
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ach ja. Bij het teruggeven van wisselgeld zei ik meestal "Kijkt u eens". Ook niet handig als je een klant met een stok en een hond aan je kassa hebt.
Doet me denken aan de man die tegen mij bij de counter zei 'Rustig aan meid, je hebt maar twee handen.' Waarop ik zei dat ik soms wel 4 handen nodig had, de man in kwestie mij ongemakkelijk aankeek, zijn armen omhoog stak en ik zag dat hij maar 1,5 hand had. 1 goede en 1 alleen nog een stukje stomp en een duim :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_134284522
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk altijd aangeven dat je daar interesse in hebt :) Denk dat het voor een SM altijd handig is om te weten welke personen de ambitie hebben om binnen ah door te groeien. Denk niet dat als het antwoord om wat voor reden ''nee'' is dat je dan alleen maar achter de kassa mag zitten :P
Ik ga het deze week gelijk vragen. Ben er wel een beetje klaar mee namelijk...
  zondag 15 december 2013 @ 12:27:28 #117
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_134285134
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Appelkers het volgende:

[..]

[..]

Die bedoelde ik niet, ik ben gewoon benieuwd wat precies het verschil is tussen caissière A&B. En dan niet: "Caissière B doet meer dan caissière A." Iets specifieker dan dat.
Caissière A is in principe alleen achter de kassa zitten, dus het accepteren en verwerken van betalingen. Natuurlijk vallen daar ook het beantwoorden van vragen etc onder, maar veel meer dan dat wordt het niet.
Caissière B telt lades, opent, sluit, doet de balie, verkoopt dus tabakswaar, retourneert en vergoedt artikelen, regelt het uitgeven van de geleverde Bol.com pakketjes etc.

Ik persoonlijk heb juist aangegeven dat ik heel graag door wil naar cass. B, zelfs al willen ze me in de cass. A loonschaal houden. Het maakt mij niet uit, zolang ik uiteindelijk maar in taken tot cass. B kan doorgroeien binnen korte tijd. Dat kleine beetje geld meer zal me daarbij niet superveel uitmaken (oh wat ben ik makkelijk :') -.-)
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_134285149
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:35 schreef Schuimpjes het volgende:

Nee, gewoon 1 invoerder.
Bij ons willen ze ook dat invoeren met twee man gebeurd, maar dat vind ik zelf gewoon rete irritant!
Gewoon een agf tasje om de rechterpols en met links de kaartjes/stickers pakken, nasa nummer checken en invoeren. Ik hoe er echt geen hulpkracht bij te hebben..
pi_134285333
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:27 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Caissière A is in principe alleen achter de kassa zitten, dus het accepteren en verwerken van betalingen. Natuurlijk vallen daar ook het beantwoorden van vragen etc onder, maar veel meer dan dat wordt het niet.
Caissière B telt lades, opent, sluit, doet de balie, verkoopt dus tabakswaar, retourneert en vergoedt artikelen, regelt het uitgeven van de geleverde Bol.com pakketjes etc.

Ik persoonlijk heb juist aangegeven dat ik heel graag door wil naar cass. B, zelfs al willen ze me in de cass. A loonschaal houden. Het maakt mij niet uit, zolang ik uiteindelijk maar in taken tot cass. B kan doorgroeien binnen korte tijd. Dat kleine beetje geld meer zal me daarbij niet superveel uitmaken (oh wat ben ik makkelijk :') -.-)
Ja zo dacht ik er ook over. Maar ze maken dan wel lekker gebruik van je, je bent goedkoop en over een tijd kicken ze je er zo weer uit. Dat vind ik jammer. En niet eerlijk, ik bedoel. Je kan ook gewoon bij de kassa komen, en zodra je vrij bent weer weggaan, en dan verdien je hetzelfde. Heb je minder last van stress, en heb je 0 verantwoordelijkheid.
De eerste paar keer is het leuk, omdat alles nieuw is enz. Maar je collega caissières gaan je wel zien als meer, terwijl je gewoon maar caissière bent. Ik vind het in elk geval lastig.
pi_134285796
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 06:41 schreef Questionmarks het volgende:
Ik ga aangifte doen van diefstal van de terminal. ;) Kunnen we een nieuwe aanvragen
Ah, toch gejat? :)
  zondag 15 december 2013 @ 13:06:03 #121
251095 Purdey
Better off alone..
pi_134286212
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 12:27 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ik werk sinds september 2011 bij AH en sta sinds april 2012 ook balie. Buiten het tellen van lades regel ik bol.com, regel ik de pauzes als mijn TL boven op kantoor zit, ik bel voor vervanging bij ziekte, zet de bloemen/planten op worp en prijs ze af etc. Ook ik ben nog steeds alleen maar A. Al meerdere keren aangegeven me te willen ontwikkelen, en door wil groeien naar B of TL, maar tot nu toe geen mogelijkheden. Hoop dat het me ooit gegund is.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 15 december 2013 @ 13:20:57 #122
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_134286683
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 13:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik werk sinds september 2011 bij AH en sta sinds april 2012 ook balie. Buiten het tellen van lades regel ik bol.com, regel ik de pauzes als mijn TL boven op kantoor zit, ik bel voor vervanging bij ziekte, zet de bloemen/planten op worp en prijs ze af etc. Ook ik ben nog steeds alleen maar A. Al meerdere keren aangegeven me te willen ontwikkelen, en door wil groeien naar B of TL, maar tot nu toe geen mogelijkheden. Hoop dat het me ooit gegund is.
Kijk eens in artikel 20, lid 4 van de CAO zou ik zeggen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_134286867
Wanneer er geen formatieplaatsen zijn om cas.b te worden is het wel heel lastig.
Ik zeg altijd heel duidelijk dat ik diegene wel andere taken wil leren, maar dat er geen plek is voor Cas. B of er moet iemand weggaan.
In veel winkels zit namelijk een overschot aan Cas. B. Ook nog veel wat oudere dames die vanuit oudrecht cas B zijn geworden maar eigenlijk niet als Cas B functioneren.
Wij zijn al een half jaar bezig om alle cas. B op niveau te krijgen. Wat erg lastig is nu we nog maar 1 x in de week de lades tellen. En voordat je die vaardigheden onder de knie hebt.
Maar blijf in gesprek gaan met je TL of (A)SM. Bij ons wordt het erg op prijs gesteld dat je wil ontwikkelen maar je moet wel zelf die stap zetten.
pi_134287080
Kutplaza, ik wil even mijn uren zeker weten voor komende week, maar het werkt voor de verandering weer voor geen meter. In Chrome kom ik er helemaal niet in en in IE laat ie geen tabs zien, dus kan ik niet naar mijn roosten :(

EDIT: maar echt... hoe kan dit, stelletje prutsers
pi_134287186
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef bigbass het volgende:
Kutplaza, ik wil even mijn uren zeker weten voor komende week, maar het werkt voor de verandering weer voor geen meter. In Chrome kom ik er helemaal niet in en in IE laat ie geen tabs zien, dus kan ik niet naar mijn roosten :(

EDIT: maar echt... hoe kan dit, stelletje prutsers [ afbeelding ]
Denk dat het aan jou ligt. Werkt prima hier in Chrome en Firefox.
pi_134287261
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

Denk dat het aan jou ligt. Werkt prima hier in Chrome en Firefox.
Chrome geeft de web8_prd_c2 - Webserver instance for Plaza Prd. Cluster 2 error, ook na legen cache...
pi_134287303
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef bigbass het volgende:

[..]

Chrome geeft de web8_prd_c2 - Webserver instance for Plaza Prd. Cluster 2 error, ook na legen cache...
Heeft met je sessie te maken geloof ik. Browser opnieuw opstarten of incognito modus doen :)
pi_134287338
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef mujentas het volgende:

[..]

Heeft met je sessie te maken geloof ik. Browser opnieuw opstarten of incognito modus doen :)
Thnx, daar had ik nog niet aan gedacht :D Incognito werkt
pi_134287383
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:40 schreef bigbass het volgende:

[..]

Thnx, daar had ik nog niet aan gedacht :D Incognito werkt
Sowieso jammer natuurlijk dat ze dit niet even verhelpen, want je komt het toch wel regelmatig tegen.

Maar ja, budget hé ;(
pi_134289056
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef bigbass het volgende:

[..]

Meestal als ik die melding krijg kom ik er toch in door direct naar een link op plaza te gaan (bv. het rooster) Dan krijg je het inlogscherm te zien en kom je als het goed is binnen.

https://plaza.ah.nl/store(...)rtal/ahplaza/rooster

Of je browser opnieuw opstarten zoals mujentas hierboven zegt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2013 14:24:58 ]
pi_134289358
Heeft iemand nog een code voor 2.50 korting bij bol.com? :D
pi_134289401
Zijn die cadeaubonnen die in jullie kerstpakket zaten persoonsgebonden?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_134289510
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Nee. Ze komen in pakken binnen, zijn willekeurig en kunnen door iedereen gebruikt worden.
pi_134289551
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Nee. Gewoon de cadeaubonnen die je normaal gesproken bij de counter kan kopen.
pi_134290186
Overigens is de cadeaubon het kerstpakket. :D
pi_134290277
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 14:55 schreef einschtein het volgende:
Overigens is de cadeaubon het kerstpakket. :D
Beter dan een kutpakket waarvan driekwart rechtstreeks de vuilnisbak in kan.
pi_134290414
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Het valt me op dat al de mannelijke collega's blij zijn met de cadeaubon, en dat juist de vrouwen liever een pakket hadden gehad. Ik ook. Ik bedoel, geld heb ik wel, maar juist die doos openmaken was zo leuk! :Y
pi_134290455
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens, maar het ging om de vraagstelling van de user. 'die in je kerstpakket zat'.
pi_134290514
Ik had een kerstpakket leuker gevonden als ze er ieder jaar niet meer dingen in stopten wat ze in de winkels niet kwijtraken en het uniseks houden.

Dat er dingen inzitten die ik niet lust: oke, maakt niet uit. Maar niet van die sinaasappelkoekjes erin stoppen waar iedere winkel nog over 9000 van had.
pi_134291569
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef Appelkers het volgende:

[..]

Het valt me op dat al de mannelijke collega's blij zijn met de cadeaubon, en dat juist de vrouwen liever een pakket hadden gehad. Ik ook. Ik bedoel, geld heb ik wel, maar juist die doos openmaken was zo leuk! :Y
Ik ben wel blij met een bon, maar inderdaad die doos openmaken was zooo leuk :P
pi_134292990
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 07:19 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we er nogal veel omdat we niet wisten dat de molens met zomerartikelen een eigen assortimentsgroep hadden.

[..]

Groepen waar hij dat constateerd moeten opnieuw geteld worden. Daarnaast kan er iemand van Interne Controle langs komen.
Aangezien deze Q-telling belangrijker is dan die van juni kan het ook zijn dat je nog bezoek krijgt van de accountant.
Wij hebben de accountant ook langs gehad vandaag.
pi_134293021
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef einschtein het volgende:
Ik had een kerstpakket leuker gevonden als ze er ieder jaar niet meer dingen in stopten wat ze in de winkels niet kwijtraken en het uniseks houden.

Dat er dingen inzitten die ik niet lust: oke, maakt niet uit. Maar niet van die sinaasappelkoekjes erin stoppen waar iedere winkel nog over 9000 van had.
Oja. Die dingen haha. Super smerig waren die.
pi_134293771
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:32 schreef mujentas het volgende:
Heeft iemand nog een code voor 2.50 korting bij bol.com? :D
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7
Min. 25,- niet geldig op NL boeken.
pi_134295439
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 16:32 schreef UncleSam het volgende:

[..]

AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7
Min. 25,- niet geldig op NL boeken.
Is dat dezelfde code uit het andere topic? Want die doet het namelijk niet.
pi_134295617
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:14 schreef Questionmarks het volgende:

[..]

Wij hebben de accountant ook langs gehad vandaag.
Wij niet. Ben dus ook weer thuis.
pi_134295745
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 14:37 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nee. Ze komen in pakken binnen, zijn willekeurig en kunnen door iedereen gebruikt worden.
Makkelijk te stelen dus.
pi_134295775
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

Makkelijk te stelen dus.
Ze worden persoonlijk aan je uitgereikt door de (A)SM.
pi_134295875
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

I know, maar kan me wel voorstellen dat t makkelijk te stelen is hoor. Als je weet waar ze liggen. En hier zit niks op slot.

Niet dat ik van plan ben hoor, maar gewoon het idee.
pi_134295901
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Gisteren heb ik ook het presentje gehad met een cadeaubon. Het was minder dan voorgaande jaren. Bezuinigingen :D
pi_134296699
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef mujentas het volgende:

[..]

Is dat dezelfde code uit het andere topic? Want die doet het namelijk niet.
Heb je m al n keer gebruikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')