Chrome geeft de web8_prd_c2 - Webserver instance for Plaza Prd. Cluster 2 error, ook na legen cache...quote:Op zondag 15 december 2013 13:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denk dat het aan jou ligt. Werkt prima hier in Chrome en Firefox.
Heeft met je sessie te maken geloof ik. Browser opnieuw opstarten of incognito modus doenquote:Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
Chrome geeft de web8_prd_c2 - Webserver instance for Plaza Prd. Cluster 2 error, ook na legen cache...
Thnx, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Heeft met je sessie te maken geloof ik. Browser opnieuw opstarten of incognito modus doen
Sowieso jammer natuurlijk dat ze dit niet even verhelpen, want je komt het toch wel regelmatig tegen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:40 schreef bigbass het volgende:
[..]
Thnx, daar had ik nog niet aan gedachtIncognito werkt
Meestal als ik die melding krijg kom ik er toch in door direct naar een link op plaza te gaan (bv. het rooster) Dan krijg je het inlogscherm te zien en kom je als het goed is binnen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
Chrome geeft de web8_prd_c2 - Webserver instance for Plaza Prd. Cluster 2 error, ook na legen cache...
Nee. Ze komen in pakken binnen, zijn willekeurig en kunnen door iedereen gebruikt worden.quote:Op zondag 15 december 2013 14:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Zijn die cadeaubonnen die in jullie kerstpakket zaten persoonsgebonden?
Nee. Gewoon de cadeaubonnen die je normaal gesproken bij de counter kan kopen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Zijn die cadeaubonnen die in jullie kerstpakket zaten persoonsgebonden?
Beter dan een kutpakket waarvan driekwart rechtstreeks de vuilnisbak in kan.quote:Op zondag 15 december 2013 14:55 schreef einschtein het volgende:
Overigens is de cadeaubon het kerstpakket.
Het valt me op dat al de mannelijke collega's blij zijn met de cadeaubon, en dat juist de vrouwen liever een pakket hadden gehad. Ik ook. Ik bedoel, geld heb ik wel, maar juist die doos openmaken was zo leuk!quote:Op zondag 15 december 2013 14:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Beter dan een kutpakket waarvan driekwart rechtstreeks de vuilnisbak in kan.
Ben ik helemaal met je eens, maar het ging om de vraagstelling van de user. 'die in je kerstpakket zat'.quote:Op zondag 15 december 2013 14:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Beter dan een kutpakket waarvan driekwart rechtstreeks de vuilnisbak in kan.
Ik ben wel blij met een bon, maar inderdaad die doos openmaken was zooo leukquote:Op zondag 15 december 2013 15:01 schreef Appelkers het volgende:
[..]
Het valt me op dat al de mannelijke collega's blij zijn met de cadeaubon, en dat juist de vrouwen liever een pakket hadden gehad. Ik ook. Ik bedoel, geld heb ik wel, maar juist die doos openmaken was zo leuk!
Wij hebben de accountant ook langs gehad vandaag.quote:Op zondag 15 december 2013 07:19 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we er nogal veel omdat we niet wisten dat de molens met zomerartikelen een eigen assortimentsgroep hadden.
[..]
Groepen waar hij dat constateerd moeten opnieuw geteld worden. Daarnaast kan er iemand van Interne Controle langs komen.
Aangezien deze Q-telling belangrijker is dan die van juni kan het ook zijn dat je nog bezoek krijgt van de accountant.
Oja. Die dingen haha. Super smerig waren die.quote:Op zondag 15 december 2013 15:04 schreef einschtein het volgende:
Ik had een kerstpakket leuker gevonden als ze er ieder jaar niet meer dingen in stopten wat ze in de winkels niet kwijtraken en het uniseks houden.
Dat er dingen inzitten die ik niet lust: oke, maakt niet uit. Maar niet van die sinaasappelkoekjes erin stoppen waar iedere winkel nog over 9000 van had.
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7quote:Op zondag 15 december 2013 14:32 schreef mujentas het volgende:
Heeft iemand nog een code voor 2.50 korting bij bol.com?
Is dat dezelfde code uit het andere topic? Want die doet het namelijk niet.quote:Op zondag 15 december 2013 16:32 schreef UncleSam het volgende:
[..]
AHAIR-X9NL4-JW2BJ-A7
Min. 25,- niet geldig op NL boeken.
Wij niet. Ben dus ook weer thuis.quote:Op zondag 15 december 2013 16:14 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Wij hebben de accountant ook langs gehad vandaag.
Makkelijk te stelen dus.quote:Op zondag 15 december 2013 14:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee. Ze komen in pakken binnen, zijn willekeurig en kunnen door iedereen gebruikt worden.
I know, maar kan me wel voorstellen dat t makkelijk te stelen is hoor. Als je weet waar ze liggen. En hier zit niks op slot.quote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ze worden persoonlijk aan je uitgereikt door de (A)SM.
Gisteren heb ik ook het presentje gehad met een cadeaubon. Het was minder dan voorgaande jaren. Bezuinigingenquote:Op zondag 15 december 2013 17:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ze worden persoonlijk aan je uitgereikt door de (A)SM.
Heb je m al n keer gebruikt?quote:Op zondag 15 december 2013 17:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is dat dezelfde code uit het andere topic? Want die doet het namelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |