Noodlesoepquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef SLP_ het volgende:
Niet heel spectaculair inderdaad, maar ben er wel blij mee. Is toch weer een week boodschappenHoef ik ff niet van m'n voorraad noodlesoep te eten
Staat niet op dat het niet mag. Dus zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je daar bol.com-kaart van kopen ofzo?
Ah, dan valt 't mee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staat niet op dat het niet mag. Dus zou moeten kunnen.
Ik ga het morgen doen als ik er aan denk
Mja, je bent duur. Ik verwacht ergens wel dat je asm denk "Hoera, weer een dure OT'er weg. "quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
21, 11 uur pw, ja.
Duur dus. Denk ik.
Denk het ook. Maargoed, we wachten af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, je bent duur. Ik verwacht ergens wel dat je asm denk "Hoera, weer een dure OT'er weg. "
Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je geen OV-kaart voor doordeweeks krijgt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het ook. Maargoed, we wachten af.
Ik heb weekend OV. Het is of of.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je geen OV-kaart voor doordeweeks krijgt?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://werk.ah.nl/al-onze-functies
Die bedoelde ik niet, ik ben gewoon benieuwd wat precies het verschil is tussen caissière A&B. En dan niet: "Caissière B doet meer dan caissière A." Iets specifieker dan dat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
Handboeken? Waar zoek je precies naar?
Al zelf gesolliciteerd of navraag gedaan bij winkels?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
21, 11 uur pw, ja.
Duur dus. Denk ik.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Al zelf gesolliciteerd of navraag gedaan bij winkels?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo'n 4x?
Eerste keer SM gesproken, die had geen plek.
2de keer sollicitatiebrief ingeleverd bij andere filiaal, nooit antwoord op gehad.
3de keer naar andere filiaal, ASM gesproken, nooit meer wat van gehoord. Toen weer ernaartoe, wisten ze nergens van.
4de keer weer SM gesproken, wederom geen plek.
Ik heb een vast contract en ik verdien best goed vergeleken met andere studenten, ik zou ook niet wegwillen, maar ik zie geen andere optie op dit moment.![]()
Denk dat dat vast wel ergens in de handboeken staat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Appelkers het volgende:
[..]
[..]
Die bedoelde ik niet, ik ben gewoon benieuwd wat precies het verschil is tussen caissière A&B. En dan niet: "Caissière B doet meer dan caissière A." Iets specifieker dan dat.
Caissière B doet bijvoorbeeld kassa's tellen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Appelkers het volgende:
[..]
[..]
Die bedoelde ik niet, ik ben gewoon benieuwd wat precies het verschil is tussen caissière A&B. En dan niet: "Caissière B doet meer dan caissière A." Iets specifieker dan dat.
Jaaa. Was ik al bang voor. Ergens ver verstopt. Maar om nou in mijn weekend een paar uur door te brengen op plaza... Neeh. Ik dacht misschien weet iemand het zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk dat dat vast wel ergens in de handboeken staat.
Ergens..
Dit waren 4 verschillende filialen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er zit meer dan 1 winkel in Groningen?
Mag je als Caissière A kassa's tellen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Caissière B doet bijvoorbeeld kassa's tellen.
Nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Appelkers het volgende:
[..]
Mag je als Caissière A kassa's tellen?
Dan kan je om loonsverhoging vragenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Appelkers het volgende:
[..]
En wat als ik dan caissière A ben maar wel de kassa's tel?
verbaas me er toch echt over. We zijn er een beetje doorgeslagen in in de organisatie. Ze zouden toch blij moeten zijn met een ervaren verkoper lijkt me. Verkoop mag gewoon duurder zijn dan andere plekken in de winkel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit waren 4 verschillende filialen.
En de vacatures op AHsite zien ook niet echt naar uit dat ze überhaupt op zoek zijn naar verkopers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |