Noodlesoepquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:35 schreef SLP_ het volgende:
Niet heel spectaculair inderdaad, maar ben er wel blij mee. Is toch weer een week boodschappenHoef ik ff niet van m'n voorraad noodlesoep te eten
Staat niet op dat het niet mag. Dus zou moeten kunnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je daar bol.com-kaart van kopen ofzo?
Ah, dan valt 't mee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Staat niet op dat het niet mag. Dus zou moeten kunnen.
Ik ga het morgen doen als ik er aan denk
Mja, je bent duur. Ik verwacht ergens wel dat je asm denk "Hoera, weer een dure OT'er weg. "quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
21, 11 uur pw, ja.
Duur dus. Denk ik.
Denk het ook. Maargoed, we wachten af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, je bent duur. Ik verwacht ergens wel dat je asm denk "Hoera, weer een dure OT'er weg. "
Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je geen OV-kaart voor doordeweeks krijgt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk het ook. Maargoed, we wachten af.
Ik heb weekend OV. Het is of of.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je eigenlijk dat je geen OV-kaart voor doordeweeks krijgt?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://werk.ah.nl/al-onze-functies
Die bedoelde ik niet, ik ben gewoon benieuwd wat precies het verschil is tussen caissière A&B. En dan niet: "Caissière B doet meer dan caissière A." Iets specifieker dan dat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:14 schreef Janneke141 het volgende:
Handboeken? Waar zoek je precies naar?
Al zelf gesolliciteerd of navraag gedaan bij winkels?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
21, 11 uur pw, ja.
Duur dus. Denk ik.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Al zelf gesolliciteerd of navraag gedaan bij winkels?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo'n 4x?
Eerste keer SM gesproken, die had geen plek.
2de keer sollicitatiebrief ingeleverd bij andere filiaal, nooit antwoord op gehad.
3de keer naar andere filiaal, ASM gesproken, nooit meer wat van gehoord. Toen weer ernaartoe, wisten ze nergens van.
4de keer weer SM gesproken, wederom geen plek.
Ik heb een vast contract en ik verdien best goed vergeleken met andere studenten, ik zou ook niet wegwillen, maar ik zie geen andere optie op dit moment.![]()
Denk dat dat vast wel ergens in de handboeken staat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Appelkers het volgende:
[..]
[..]
Die bedoelde ik niet, ik ben gewoon benieuwd wat precies het verschil is tussen caissière A&B. En dan niet: "Caissière B doet meer dan caissière A." Iets specifieker dan dat.
Caissière B doet bijvoorbeeld kassa's tellen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Appelkers het volgende:
[..]
[..]
Die bedoelde ik niet, ik ben gewoon benieuwd wat precies het verschil is tussen caissière A&B. En dan niet: "Caissière B doet meer dan caissière A." Iets specifieker dan dat.
Jaaa. Was ik al bang voor. Ergens ver verstopt. Maar om nou in mijn weekend een paar uur door te brengen op plaza... Neeh. Ik dacht misschien weet iemand het zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Denk dat dat vast wel ergens in de handboeken staat.
Ergens..
Dit waren 4 verschillende filialen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er zit meer dan 1 winkel in Groningen?
Mag je als Caissière A kassa's tellen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Caissière B doet bijvoorbeeld kassa's tellen.
Nopequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Appelkers het volgende:
[..]
Mag je als Caissière A kassa's tellen?
Dan kan je om loonsverhoging vragenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Appelkers het volgende:
[..]
En wat als ik dan caissière A ben maar wel de kassa's tel?
verbaas me er toch echt over. We zijn er een beetje doorgeslagen in in de organisatie. Ze zouden toch blij moeten zijn met een ervaren verkoper lijkt me. Verkoop mag gewoon duurder zijn dan andere plekken in de winkel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit waren 4 verschillende filialen.
En de vacatures op AHsite zien ook niet echt naar uit dat ze überhaupt op zoek zijn naar verkopers.
Daarom ben ik ook erg benieuwd of mijn ASM van me af wil.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
verbaas me er toch echt over. We zijn er een beetje doorgeslagen in in de organisatie. Ze zouden toch blij moeten zijn met een ervaren verkoper lijkt me. Verkoop mag gewoon duurder zijn dan andere plekken in de winkel.
Jaa. Het gaat op dit moment een beetje raar in onze winkel. Ik open en sluit de winkel enz. Maar krijg betaald als caissière A. Daar ben ik benieuwd of er een functie omschrijving is. Ik heb het er namelijk overgehad met de ASM en die zei: "blablabla, je moet nog wel meer leren, je kan nog lang niet alles. blabla" (oh, en anders, daar is die opleiding toch voor?) Maar ik ben er van overtuigd dat ik alle taken al uitvoer +meer. Vandaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dan kan je om loonsverhoging vragen
Sowieso hoort het tellen van kassa's en al helemaal openen/sluiten niet bij de taken van caissière A. Anders naar je SM gaan? Of zeggen dat je die extra werkzaamheden niet meer wilt doen. Het is niet alsof ze dat makkelijk iemand anders kunnen lerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef Appelkers het volgende:
[..]
Jaa. Het gaat op dit moment een beetje raar in onze winkel. Ik open en sluit de winkel enz. Maar krijg betaald als caissière A. Daar ben ik benieuwd of er een functie omschrijving is. Ik heb het er namelijk overgehad met de ASM en die zei: "blablabla, je moet nog wel meer leren, je kan nog lang niet alles. blabla" (oh, en anders, daar is die opleiding toch voor?) Maar ik ben er van overtuigd dat ik alle taken al uitvoer +meer. Vandaar.
Ik heb al gevraagd of m'n (A)SM iets voor me kon regelen omdat het mij niet lukt, maar ik moest het echt zelf doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef marsipilamie het volgende:
Van de zomer hebben wij nog iemand kunnen overplaatsen naar Ah Korenbeurs.
Met een beetje goodwill van je SM/ASM moet er toch wel iets te regelen zijn.
Groningen is een super blauwe stad met aardig wat AH's dus zou toch moeten lukken.
Zeker omdat je al ingewerkt bent en ook weer over 3/4 jaar uitstroomt
Ja, nouja. Dat is zeker waar. Ik dacht eerst dat het voor een paar keer zou zijn, maar nu voer ik deze taken al bijna een half jaar structureel uit. Dus ik denk dat ze me inderdaad niet kwijt willen. Maar ik ben bang dat ze niet zo snel toegeven, dus ben benieuwd of er richtlijnen zijn of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Sowieso hoort het tellen van kassa's en al helemaal openen/sluiten niet bij de taken van caissière A. Anders naar je SM gaan? Of zeggen dat je die extra werkzaamheden niet meer wilt doen. Het is niet alsof ze dat makkelijk iemand anders kunnen leren
Dan zou ik dat duidelijk maken aan je SM. Je hebt namelijk volkomen gelijk en dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Appelkers het volgende:
[..]
Ja, nouja. Dat is zeker waar. Ik dacht eerst dat het voor een paar keer zou zijn, maar nu voer ik deze taken al bijna een half jaar structureel uit. Dus ik denk dat ze me inderdaad niet kwijt willen. Maar ik ben bang dat ze niet zo snel toegeven, dus ben benieuwd of er richtlijnen zijn of iets dergelijks.
En daarbij, ik vind het leuk om deze taken uit te voeren, en heb echt geen zin om straks 20 uur alleen maar kassa te draaien. Maar ik voel me ook een beetje "gebruikt." En wil eigenlijk betaald worden voor de taken en verantwoordelijkheid die ik heb.
Zou het gek zijn als ik vraag naar de mogelijkheden om teamleider te worden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Dan zou ik dat duidelijk maken aan je SM. Je hebt namelijk volkomen gelijk en dat weet hij ook.
Je kan natuurlijk altijd aangeven dat je daar interesse in hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef Appelkers het volgende:
[..]
Zou het gek zijn als ik vraag naar de mogelijkheden om teamleider te worden?
Erg kinderachtige vraag, maar ik ben gewoon bang dat het dan een "nee" wordt en ik vervolgens de rest van het jaar achter de kassa mag zitten en verder niks. Lekker irreëel.
(ex-)Collega van mij werkt nu ook bij AH Korenbeurs.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef marsipilamie het volgende:
Van de zomer hebben wij nog iemand kunnen overplaatsen naar Ah Korenbeurs.
Met een beetje goodwill van je SM/ASM moet er toch wel iets te regelen zijn.
Groningen is een super blauwe stad met aardig wat AH's dus zou toch moeten lukken.
Zeker omdat je al ingewerkt bent en ook weer over 3/4 jaar uitstroomt
De voorbereidingen zijn af, maar er zitten echt wel rare dingen in de voorraden van een aantal displays. (keukenhulpen.....) Maar goed morgen weer optijd op dus ga maar eens slapen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Zo, thuis van Q-telling deel 1. Morgen deel 2, om 8 uur mag ik weer aantreden
Non-food displays tellen wij altijd voordat ze de winkel in gaan. Klopt 9 van de 10 keer niet.quote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn af, maar er zitten echt wel rare dingen in de voorraden van een aantal displays. (keukenhulpen.....) Maar goed morgen weer optijd op dus ga maar eens slapen.
Wat moet ik me voorstellen bij het voorbereiden van een telling? (op genoeg terminals en mensen regelen na dan) Je telt toch gewoon alle producten per pad en dat is het? Wat valt er voor te bereiden?quote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De voorbereidingen zijn af, maar er zitten echt wel rare dingen in de voorraden van een aantal displays. (keukenhulpen.....) Maar goed morgen weer optijd op dus ga maar eens slapen.
Restanten navullen en afbalken (stickertje op de schapsticker plakken met het aantal restanten). De winkel spiegelen (blokken), want dat maakt het tellen makelijker. Display's en dergelijke ook voortellen.quote:Op zondag 15 december 2013 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij het voorbereiden van een telling? (op genoeg terminals en mensen regelen na dan) Je telt toch gewoon alle producten per pad en dat is het? Wat valt er voor te bereiden?
Ah, ik dacht dat je op het moment van het tellen de restanten gelijk deed.quote:Op zondag 15 december 2013 00:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Restanten navullen en afbalken (stickertje op de schapsticker plakken met het aantal restanten). De winkel spiegelen (blokken), want dat maakt het tellen makelijker. Display's en dergelijke ook voortellen.
Allemaal van dat soort geintjes.
Jullie doen dat zo met restanten? Wij doen eerst de voorraad van vakken tellen en daarna voorraad van restanten en die gewoon plussen.quote:Op zondag 15 december 2013 00:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Restanten navullen en afbalken (stickertje op de schapsticker plakken met het aantal restanten). De winkel spiegelen (blokken), want dat maakt het tellen makelijker. Display's en dergelijke ook voortellen.
Allemaal van dat soort geintjes.
Dat is onbegonnen werkquote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je op het moment van het tellen de restanten gelijk deed.
Dat zou ook een optie zijn, maar is mijn inziens meer werk omdat je nu gewoon via selectie tellen de lijst kan inladen en anders achteraf via artikelinfo nog eens door moet gaan.quote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jullie doen dat zo met restanten? Wij doen eerst de voorraad van vakken tellen en daarna voorraad van restanten en die gewoon plussen.
Hm, kan ook. Maar met max 3. kratjes restanten per gangpad(HB) valt het ansich wel mee.quote:Op zondag 15 december 2013 00:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is onbegonnen werk
[..]
Dat zou ook een optie zijn, maar is mijn inziens meer werk omdat je nu gewoon via selectie tellen de lijst kan inladen en anders achteraf via artikelinfo nog eens door moet gaan.
Wij hadden nu wel extreem veel restanten staan. Alleen al 5 containers met kerstzooi. En die moeten wel allemaal meegeteld worden uiteraard.quote:Op zondag 15 december 2013 00:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hm, kan ook. Maar met max 3. kratjes restanten per gangpad(HB) valt het ansich wel mee.
Maar dit is ook een goeie optie ja, ga ik onthouden mocht ik nog een volgende Q-telling meemaken.
Oh ja, dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 15 december 2013 00:41 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wij hadden nu wel extreem veel restanten staan. Alleen al 5 containers met kerstzooi. En die moeten wel allemaal meegeteld worden uiteraard.
Hoeveel feeststollen hebben jullie nog staan dan? Hier zijn ze best wel snel doorheen gegaan, was vandaag ook best druk in de winkel.quote:Op zondag 15 december 2013 00:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij hadden nu wel extreem veel restanten staan. Alleen al 5 containers met kerstzooi. En die moeten wel allemaal meegeteld worden uiteraard.
Vooral kerstkransjes, ragoutbakjes, ragout, fond, chocolade en al die shit uit de displays.quote:Op zondag 15 december 2013 00:51 schreef exelletor het volgende:
Hoeveel feeststollen hebben jullie nog staan dan? Hier zijn ze best wel snel doorheen gegaan, was vandaag ook best druk in de winkel.
Wij hebben nu heel veel staan van wat met initieel was binnengekomen voor de extra presentatie. Kregen bijvoorbeeld een voor drie kwart gevulde rolcontainer met Jos Poell pasteitjes. Heel veel reguliere AH ragout enzo. Hebben nu ook een hele rolcontainer met Duyvis binnengekregen voor een tafel, schiet ook niet echt op.quote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Vooral kerstkransjes, ragoutbakjes, ragout, fond, chocolade en al die shit uit de displays.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |