quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 13-12-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 326 Omdatappel
02. 286 VoornaamAchternaam
03. 244 Jimbo
04. 240 Tjacka
05. 217 Jhali
06. 211 2Happy4U
07. 208 xcachet
08. 203 supersof
09. 157 Geflipte-Koelkast
10. 151 Muto
11. 147 Fok-it
12. 138 essnhills
13. 121 Insomnia_
14. 118 Littlerabbit
15. 107 MaleDuck
16. 088 Typisch
17. 074 Rodawa
18. 073 Adames
19. 072 gianni61
20. 071 Kaneelstokje
Reeks-statistieken!
Hypo had slechte invloed op me.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef essnhills het volgende: [..] Ja
Awh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohja, dat is waar!Omdat peer.
Nee hoor, want Hypo is een schatjequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hypo had slechte invloed op me.
Tijd om aan je werk te gaan of niet?quote:
Tjacka heeft mij oog aids gegeven. Gewoon een tip, mocht het ooit tot het uitwisselen van filmpjes met hem komen ben niet nieuwsgierig en durf weg te klikkenquote:
quote:
Nou sooooooooms.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, want Hypo is een schatje
ken haar niet echtquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
ja je mocht niet multiquotenquote:
Oh bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka heeft mij oog aids gegeven. Gewoon een tip, mocht het ooit tot het uitwisselen van filmpjes met hem komen ben niet nieuwsgierig en durf weg te klikken
Hier ben ik het dan niet mee eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet met je hoofd op het toetsenbord slaan, je moet je vingers gebruikenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik schiet er even tussenuit. Hoofdpijn door het typen.
Nee joh, pas nieuwe dag als je hebt geslapen toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tijd om aan je werk te gaan of niet?
Ouder en grijzer?quote:
Jij kent haar ook niet zo goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan niet mee eens
Preciesquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee joh, pas nieuwe dag als je hebt geslapen toch.
Klopt allebeiquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kent haar ook niet zo goedEn jullie lagen elkaar niet heel erg
Hihi, komt goed toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee joh, pas nieuwe dag als je hebt geslapen toch.
Je had het niet in de gatenquote:
quote:
Ja, precies. En ik heb me er braaf aan gehouden, speciaal voor Stu. En ook wel een beetje voor mezelf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja je mocht niet multiquoten
ik ben #trotsquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik heb me er braaf aan gehouden, speciaal voor Stu. En ook wel een beetje voor mezelf.
Kom we gaan meeten en bier drinkenquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, precies. En ik heb me er braaf aan gehouden, speciaal voor Stu. En ook wel een beetje voor mezelf.
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Oké, zal ik ongezond doen en tiramisu eten?
Ik ben niet zo bereid om te reizen als ik in NL benquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom we gaan meeten en bier drinken
Zoiets overkomt je zomaarquote:
Tiramisuquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat als we naar jou reizen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bereid om te reizen als ik in NL ben
Heb gratis OVquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Want de afstanden in Nederland zijn allemaal zó grootquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Paar biertjes kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat als we naar jou reizen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb gratis OVWaar het ov komt, kom ik
Maar gewoon nee zeggen is ook goed
quote:
quote:
quote:
Ok, als ik aankom is het jullie schuld en niet omdat ik mij niet kan inhouden.quote:
Ik ben gewoon nogal lui als ik daar ben en heb geen zin tijd te verdoen als zaken als in de trein zittenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Want de afstanden in Nederland zijn allemaal zó groot
Jij wordt toch niet dik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ok, als ik aankom is het jullie schuld en niet omdat ik mij niet kan inhouden.
quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Ok, als ik aankom is het jullie schuld en niet omdat ik mij niet kan inhouden.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaan we hem samen meeten
Ik hou niet van colaquote:
Delen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Dat je lui was wisten we alquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nogal lui als ik daar ben en heb geen zin tijd te verdoen als zaken als in de trein zitten
Rivella danquote:
Prikquote:
Chocomelquote:
chocomel dan. Warm, met slagroomquote:
quote:
Jullie kennen mequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
chocomel dan. Warm, met slagroom
Ja, sorryquote:
corgi er bij met foo fighters of childish gambino op de achtergrond.quote:
Daar hou ik ook niet vanquote:
Foo Fighters > Childish Gambinoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
corgi er bij met foo fighters of childish gambino op de achtergrond.
Prik is niet prettigquote:
Soms, somsquote:
quote:
Meh, kan wel wat van af.quote:
Ach, zolang ik elke dag tussen 6.15 en 6.30am opsta om tussen 7.00 en 7.30am de deur uit te gaan en niet eerder thuis te komen dan 7.30pm vind ik het wel primaquote:
Kom maar halen. Tenzij jij zelfgebakken appeltaart hebt liggen, dan kom ik het brengenquote:
Gewoon sportenquote:
Doe ik ook.quote:
Nee, ook niet echt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik begin een patroon te ontdekken.
Bruine M&M's?
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Nog maar een week of 2-3maar goed
Uhuh... Luilak..quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, zolang ik elke dag tussen 6.15 en 6.30am opsta om tussen 7.00 en 7.30am de deur uit te gaan en niet eerder thuis te komen dan 7.30pm vind ik het wel prima
Ik zit hier al een jaar of 3quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Nog maar een week of 2-3maar goed
Gewoon elke dag lopen / rennenquote:
dat sws, maar is ook coolquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Foo Fighters > Childish Gambino
Prikquote:
Krijg wat voor elkaar?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Geen dag geskipt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon elke dag lopen / rennenThuis opdrukken etc.
Dat haal ik toch niet één twee drie uit m'n oven, joh. Ik héb niet eens een oven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom maar halen. Tenzij jij zelfgebakken appeltaart hebt liggen, dan kom ik het brengen
Nou vooruitquote:
How kindquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruitOmdat je jarig bent
Kan geen dag skippen, m'n gains.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat sws, maar is ook cool
quote:
Nou vooruitquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat haal ik toch niet één twee drie uit m'n oven, joh. Ik héb niet eens een oven.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan geen dag skippen, m'n gains.
Voorheen sportte ik niet zo veel, sinds 3 weken pas echt weer. Daarvoor had ik al licht overgewicht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paar kilo te zwaar zijn, of zijn dat meer kilo's tussen de oren.
Ja heb ik zelf ook last vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik 1 dag skip, doe ik het heel lang niet meer
Van niet sporten tot elke dag is wel hele veranderingquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voorheen sportte ik niet zo veel, sinds 3 weken pas echt weer. Daarvoor had ik al licht overgewicht.
Gezellig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou vooruitKom ik het brengen gaan we vervolgens appeltaart bij mij thuis maken.
Furdi mag ook mee
Krijg je er gratis dropjes bijquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gezellig.
Zijn er meer gegadigden voor zelfgemaakte appeltaart? Want dan kunnen we het misschien op de post doen.
Ah. Ik fiets weleens uit noodzaak daar stopt het bij mij ook wel mee. Al moet ik wel opletten wat ik eet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Voorheen sportte ik niet zo veel, sinds 3 weken pas echt weer. Daarvoor had ik al licht overgewicht.
Motivatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van niet sporten tot elke dag is wel hele verandering
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gezellig.
Zijn er meer gegadigden voor zelfgemaakte appeltaart? Want dan kunnen we het misschien op de post doen.
Ook zelfgemaakt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg je er gratis dropjes bij
Ja, ik vind je sowieso veranderdquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
MotivatieEn voel me sowieso veel beter sinds 2 maanden. Loop nu al zo'n 11 maanden lang met vermoeidheid / duizeligheid, maar aangezien dat minder is kan ik nu meer focussen op daadwerkelijk wat doen. Alhoewel ik soms nog steeds na een half uurtje hardlopen merk dat ik al bijna kan flauwvallen
Ben minder negatief over het algemeen, of ik probeer positiever over te komenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik vind je sowieso veranderdKen je niet zo goed maar de manier hoe je nu post is echt onwijs anders dan met vroeger
Uhuh..quote:
Dat merk je welquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben minder negatief over het algemeen, of ik probeer positiever over te komenik weet het verschil niet echt.
quote:
En je hebt nu Hearthstone, dat helpt volgens mij ook wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben minder negatief over het algemeen, of ik probeer positiever over te komenik weet het verschil niet echt.
Zit dat nog steeds in de beta? Al een maand niet opgestart.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je hebt nu Hearthstone, dat helpt volgens mij ook wel.
Dat klopt ja. Alhoewel ik het maar eens in de paar dagen speel voor de dailiesquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En je hebt nu Hearthstone, dat helpt volgens mij ook wel.
Ja, open bèta begint binnenkort. Ik heb het ook al een eeuwigheid niet meer gespeeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit dat nog steeds in de beta? Al een maand niet opgestart.
Ik helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Alhoewel ik het maar eens in de paar dagen speel voor de dailies
Aangezien er toch een reset kwam begon het enigszins nutteloos aan te voelen. Al is het prima vermaak om met een half oog te spelenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, open bèta begint binnenkort. Ik heb het ook al een eeuwigheid niet meer gespeeld.
Trustenquote:
Schijnt wel goed te wezen ja. Speel je dat alleen of met wat vrienden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik helemaal niet meer.
Starbound.
Welterusten.quote:
Mja, de gameplay is ook niet heel interessant meer na het een tijdje gespeeld te hebben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aangezien er toch een reset kwam begon het enigszins nutteloos aan te voelen. Al is het prima vermaak om met een half oog te spelen
HALLONquote:
Vrienden ben ik nog aan het overhalen, maar volgens mij is Lipjes bezig met een FOK!server.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijnt wel goed te wezen ja. Speel je dat alleen of met wat vrienden?
EENS HOIquote:
Is er een topic? Misschien dat ik het morgen haal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vrienden ben ik nog aan het overhalen, maar volgens mij is Lipjes bezig met een FOK!server.
Voor de rest speel ik het alleen.
Girls only? Jammer, anders was ik wel gekomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zusje, kom je girls only meet morgen @ Utrecht?
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zusje, kom je girls only meet morgen @ Utrecht?
quote:
quote:
Tenzij je het echt tot in de kleinste details wil beheersen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, de gameplay is ook niet heel interessant meer na het een tijdje gespeeld te hebben.
Hommoquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Girls only? Jammer, anders was ik wel gekomen.
Ja, staat in GAM.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is er een topic? Misschien dat ik het morgen haal.
Meld je ziek.quote:
Ja hoor, alles goed hier. Alleen loop ik een beetje achter met de dingen die ik moet doen. Mja, zondag maar eens inhalen, aangezien ik dan toch geen ruk te doen heb. En daar?quote:
Jammer dat ik onlangs mijn haar heb laten knippen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Girls only? Jammer, anders was ik wel gekomen.
Mja, niet zo'n behoefte aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je het echt tot in de kleinste details wil beheersen natuurlijk.
Maar sinds het einde van mijn WoW carriere () ergens in 2007 speel ik überhaupt nooit lang een game als ik al wat speel.
Ja Quakelive.com blijft vermakelijk.
Goed goed. Je gaat echt meeten morgen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meld je ziek.
[..]
Ja hoor, alles goed hier. Alleen loop ik een beetje achter met de dingen die ik moet doen. Mja, zondag maar eens inhalen, aangezien ik dan toch geen ruk te doen heb. En daar?
Neequote:
Jou heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dat ik onlangs mijn haar heb laten knippen.
Ja, dat is de bedoeling. Hoezo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Je gaat echt meeten morgen?
Ik kom volgende week naar je.quote:
LB is verstandig en doet het juiste.quote:
Zo klinkt het alsof je al genoeg hebt gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
LB is verstandig en doet het juiste.
De graphics van Starbound overtreffen Diablo 2 geeneensquote:
Denken dat je deze vesting kunt binnenkomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom volgende week naar je.
Ga ik jullie achtervolgenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jou heb ik al gezien.
[..]
Ja, dat is de bedoeling. Hoezo?
Gameplay > Graphicsquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De graphics van Starbound overtreffen Diablo 2 geeneensNiet dat het per se wat uitmaakt, maar ze vragen hier geen geld voor lijkt mij?
Ik neem games mee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denken dat je deze vesting kunt binnenkomen.
Nope. Heb er overigens al meer gemeet dan jij hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef Etsu het volgende:
omg ezell gaat meeten met andere fokkers. ben je ziek?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof je al genoeg hebt gezien.Ik spaar namen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je dat durft.quote:![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nope. Heb er overigens al meer gemeet dan jij hoor.
Helemaal mee eens. Ik speel niet voor niks enkel Quake op zijn tijd, maar de screenshots welke ik in het GAM topic zie zijn wel heel erg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gameplay > Graphics
Alhoewel het geen baggergraphics hoeft te hebben anno 2013, ligt ook aan de artstyle.
Sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik spaar namen.
[..]
Alsof je dat durft.
Dat is praktisch een ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik spaar namen.
[..]
Alsof je dat durft.
Ken je Terraria of Minecraft?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De graphics van Starbound overtreffen Diablo 2 geeneensNiet dat het per se wat uitmaakt, maar ze vragen hier geen geld voor lijkt mij?
Ja zit nu ook te kijken, artstyle is prima maar kan wel scherper zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik speel niet voor niks enkel Quake op zijn tijd, maar de screenshots welke ik in het GAM topic zie zijn wel heel erg.
Nee ken ik niet. Na 2007 gewoon gestopt met gamen. Wat op zich wel typisch was omdat ik net een nieuwe PC had aangeschaft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ken je Terraria of Minecraft?
De graphics zijn op zich prima, maar het is een spel dat in principe uit blokjes bestaat, en dat hebben ze best mooi gedaan, vind ik.
Negen stuks hier.quote:
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SowiesoHeb ik wel die paar euro op m`n ov-chip voor over hoor
Nee joh.quote:
Neequote:
Je krijgt het gewoon benauwdquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Negen stuks hier.
[..]
Helemaal niet.
[..]
Nee joh.Je bent een aardige gozer, dus ik heb geen reden om je te haten.
Ik ook precies 9.quote:
http://www.zwaardvechten.nl/content.php?option=viewitem&id=583quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef 2Happy4U het volgende:
Weet iemand waar je kan leren zwaardvechten omgeving Leiden?
Daar doe ik het voor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee joh.Je bent een aardige gozer, dus ik heb geen reden om je te haten.
Is sowieso een uur reizen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.zwaardvechten.nl/content.php?option=viewitem&id=583
Is al een eerste hit op google, of valt Rotterdam niet meer onder de omgeving?
Dat durf je niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt het gewoon benauwd![]()
Ik doe het hoor
Ik heb er negen gesproken. Kan ook tien zeggen, maar dat is een beetje stom, aangezien hij het niet weet van mij. Ik sprak hem wel regelmatig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook precies 9.Als je geen mensen meerekent waarvan ik weet wie ze zijn maar nooit mee gesproken heb.
ghehequote:
Mag ik binnenkomen?quote:
Ik vond jou verder ook een hele aardige meid.quote:
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat durf je niet.
[..]
Ik heb er negen gesproken. Kan ook tien zeggen, maar dat is een beetje stom, aangezien hij het niet weet van mij. Ik sprak hem wel regelmatig.
[..]
ghehe
Naar Leiden toe is 20 minuten voor mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden CS > Rotterdam CS is net een halfuur.
Of course.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond jou verder ook een hele aardige meid.
Ik kan ook 10 zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.
Is het dan al niet eerder omgeving Den Haag/Amsterdam?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Naar Leiden toe is 20 minuten voor mij.
0, maagdelijk wit zoals het postkaderquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?
Geen twijfel aan mogelijk.quote:
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of course.
[..]
Ik kan ook 10 zeggen.
Ja, want ik wil graag slet zijn. Als het niet op een andere manier is, dan maar op deze.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?
Morgen staat de teller op 11.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.
Ze heeft mij gemeet, ik tel voor 2 voor meerdere redenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik wil graag slet zijn. Als het niet op een andere manier is, dan maar op deze.
[..]
Morgen staat de teller op 11.
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.![]()
Toch LB?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
LB telt voor 3 want mod, klein en schattig. Dus 12.
IN YOUR FACE BITCH
In Amsterdam gevonden.quote:
Wat ben je nou aan het strijden om meetslet? Je bent sowieso al een slet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.![]()
Toch LB?
Oeeeeeeeeeh.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat ben je nou aan het strijden om meetslet? Je bent sowieso al een slet.
Ben je jaloers?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet die vrijdag werkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik ben team Den Haag/Rotterdam. Anders had ik je wel gesteund, gij Germaanse strijder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In Amsterdam gevonden.
Doe je mee zwarte ridder?
Den Haag is ook goed, even lang reizen ongeveer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben team Den Haag/Rotterdam. Anders had ik je wel gesteund, gij Germaanse strijder.
Ohaiquote:
Hangt er van af. Ben je knap?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En wie wil met mij meeten?
Toch de hele week vrij.
De Muutquote:
Oppervlakkige meetslet.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe is je date? Al een mooie broek uitgekozen?
U scared bro?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Meer meeten minder speculeren. Ik stel voor dat jullie allen nu richting het station bewegen en een centrale plek uitkiezen. Ik zal het veilig vanachter mijn computer coördineren.
Ain't even mad.quote:
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.quote:
Stationmeetquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.
Al denk ik wel dat ik het in mij heb een Che Guevara look-alike te worden
Hierbij ontken je dus alle meets met Tjacka?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.
Al denk ik wel dat ik het in mij heb een Che Guevara look-alike te worden
Zie jij Tjacka hier? Hier als in momenteel aanwezigquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hierbij ontken je dus alle meets met Tjacka?
De dag zal eens komen ja. Tenzij je met een datum/tijd komt uiteraard.quote:
Oh. Je hoeft niet boos te worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie jij Tjacka hier? Hier als in momenteel aanwezig
[..]
De dag zal eens komen ja. Tenzij je met een datum/tijd komt uiteraard.
Nou ja... je noemde mij wel zojuist een leugenaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Je hoeft niet boos te worden.
Hoelaat ben ong op het station meestal?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie jij Tjacka hier? Hier als in momenteel aanwezig
[..]
De dag zal eens komen ja. Tenzij je met een datum/tijd komt uiteraard.
Verschilt heel erg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoelaat ben ong op het station meestal?
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... je noemde mij wel zojuist een leugenaar.
Maar LB, denk je dat ik een Che in mij heb? Aangezien je toch al mijn FB hebt.
Oh ik meestal om 9/10 uurquote:
Jottem. Dan heb ik die baret toch nog met een reden.quote:
Ah. Ik ook wel eigenlijk. Al zal jij het over Rotterdam hebben en ik over Delftquote:
Nope, Delft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jottem. Dan heb ik die baret toch nog met een reden.
[..]
Ah. Ik ook wel eigenlijk. Al zal jij het over Rotterdam hebben en ik over Delft
Wat is dezen danquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mensen.
[..]
Oh.
Loop even de tweede kamer in wil je?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mensen.
Hiermee los ik al mijn conflicten opquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Loop even de tweede kamer in wil je?
Ja, nu kan het concreet wordenquote:
Maandag kom ik 0955 aan op het station dacht ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hiermee los ik al mijn conflicten op
[..]
Ja, nu kan het concreet worden. Jij bent de meet expert, ik niet
Dag jongen. Was het leuk?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nog altijd broodnuchter?
Waarom niet?quote:
Dacht jequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maandag kom ik 0955 aan op het station dacht ik
Maar heb je wel vaker gehad nu toch? Beter dat je even weg bent geweestquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Erg saai om niet te drinken bij een chillsessie
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dacht jemaar dat zou op zich wel kunnen. Als ik het weekend overleef tenminste
GAMEN?quote:
Dat moet wel de meest ongemakkelijke meet ooit zijn. Ik wachtend bij de trein.quote:
quote:Hoi.
Hoi.
Ja ik moet naar school.
Oh, oké, dag
heb jij wel eens iemand gemeet LRquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat moet wel de meest ongemakkelijke meet ooit zijn
BIJVOORBEELDquote:
DIE IS GETROUWD MET MIJN VADER EN IS TROUW, EEN BAKEN VAN VERTROUWENquote:
Is goed.quote:
"HOI IK BEN LIETULBRAWNEY"quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet wel de meest ongemakkelijke meet ooit zijn. Ik wachtend bij de trein.
[..]
Altijd top.quote:
WAAROM ZOU JE NIKS MET JE MOEDER KUNNEN DOEN?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DIE IS GETROUWD MET MIJN VADER EN IS TROUW, EEN BAKEN VAN VERTROUWEN
Nooit, en nooit gewild ook. Maar als we toch al bij hetzelfde station uit/instappen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb jij wel eens iemand gemeet LR
JE DEED HET ZO VIES KLINKENquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JE NIKS MET JE MOEDER KUNNEN DOEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |