moet ik dat filmpje nog een keer zienquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist hier
Het scheelt weleens met welk licht hoe rood ik benquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet ik dat filmpje nog een keer zien
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het scheelt weleens met welk licht hoe rood ik ben![]()
Wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gekke viking, zonder baard als het even kan.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
Ik zou Heppie niet doenMaar ik ben dan ook erg kieskeurig.
De ene dag ben ik vooral blond, de andere vooral roodquote:
Klinkt wel specialquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het scheelt weleens met welk licht hoe rood ik ben![]()
dacht al, die mooie dame is blondquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
De ene dag ben ik vooral blond, de andere vooral rood
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dacht al, die mooie dame is blond
Ik ben heel speciaalquote:
zijquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
Met een neppe ginger Hayley WIlliams in de OP
Rood = viking. Al verkrachtend (en zich vestigend in plekken als Ierland) hebben ze het rode gen over Europa verspreidt.quote:
Aha, maar waarom zou ik een baard hebben?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rood = viking. Al verkrachtend (en zich vestigend in plekken als Ierland) hebben ze het rode gen over Europa verspreidt.
Hoe weet je dat zo vroeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
koelkast, ik ben met kerst lekker wel alleen, kom haten
Ik zeg toch ook "Maar dan zonder baard".quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aha, maar waarom zou ik een baard hebben?
Wat is deze?quote:
Wat gaat er in 2 weken veranderen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo vroeg?
Mooi om te donerenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader had vroeger een hele volle rode baard.
Sowieso.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet ik ook kijken zeker
Ik hou wel meer van de winter dan van de zomer, geef mij maar ijs en sneeuw. Zou dat door mijn viking-gen komen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "Maar dan zonder baard".
Viking is geen volk maar een beroep. 's winters trokken ze erop uit. Dan wel door het gebrek aan land, dan wel door de drang naar goud.
En nu stoppen met mijn autisme te activeren.
Mehquote:
Nee, dat komt door je gebrek aan pigment waardoor je niet tegen de zon kan, gingerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou wel meer van de winter dan van de zomer, geef mij maar ijs en sneeuw. Zou dat door mijn viking-gen komen?
Je loopt iemand tegen het lijfquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat gaat er in 2 weken veranderen?
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, dat komt door je gebrek aan pigment waardoor je niet tegen de zon kan, ginger
Ja misschien niet het meest perfecte plaatje van d`rquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
zij ziet er wel lief uit ja
maar die van de op
meh. noem me pessimistischquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je loopt iemand tegen het lijf
Doe gewoon. Je vind het wel tof.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
ik kijk al aardig wat
Je bent pessimistischquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meh. noem me pessimistisch
Ziet er niet echt vrouwelijk uit neequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien niet het meest perfecte plaatje van d`r
Mij overkwam het ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meh. noem me pessimistisch
Lijkt inderdaad wel een ietwat metroseksuele man in dit plaatjequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien niet het meest perfecte plaatje van d`r
Dankzij vikingen is de economie ook weer opgang gekomen. In de vroege middeleeuwen was al het geld verdwenen en enkel ruilhandel overgebleven en al het goud lag in de kloosters opgeslagen. Door de plunderingen kwam het weer op de markt en zodoende.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat het![]()
![]()
Dat is wel waar trouwensIk verbrand meestal ergens eind maart begin april al voor het eerst
![]()
Ik lul maar watquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Fok-it wrm vind je me niet leuk genoeg?
Ja eh, ik doe alleen maar wat je vraagt hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar realistisch denk ik
Goed, maar ik heb geen zin in Kerstquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk in het buitenland?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja eh, ik doe alleen maar wat je vraagt hoor
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ziet er niet echt vrouwelijk uit nee
Alleen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed, maar ik heb geen zin in Kerst
Laat ook maarquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam. Ik houd van vrouwen met gebreken, dus een broken hotlink is echt hemels
Nah ik heb natuurlijk nog m'n ouders en de rest van de familie, maar tochquote:
En dan?quote:
Dan ben je dus niet alleenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah ik heb natuurlijk nog m'n ouders en de rest van de familie, maar toch
quote:
Dus nu impliceer dat je misschien wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lul maar watIk heb volgens mij nooit een foto van je gezien.
Kan moeilijk even langskomen. Dan krijg ik alleen maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah ik heb natuurlijk nog m'n ouders en de rest van de familie, maar toch
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. IK WIST NIET DAT JE BOOS ZOU WORDE
Dat ik misschien wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus nu impliceer dat je misschien wel?
Uhuh, jij krijgt dequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kan moeilijk even langskomen. Dan krijg ik alleen maarreacties
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Nee hoorquote:
Tof. Waarom met de bus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit met kerst in Zweden en ga met de bus terug naar huis 7 dagen later om hier oud en nieuw te kunnen vieren![]()
Ohquote:
Dat is vroegquote:
Omdat ik met mijn ouders richting Zweden rijd maar dus eerder terugga. Ach dan zie ik tenminste nog sneeuw met kerst (En een mooie omgeving)quote:
Ik ook net bijna. Toch nog geluk op de 13equote:Op vrijdag 13 december 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk kijk voor zulke dingen altijd te laat, dan heb ik er net 35.003 ofzo
Het is pas net 12 uurquote:
Hoe teringlang zit je dan wel niet in de bus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn ouders richting Zweden rijd maar dus eerder terugga. Ach dan zie ik tenminste nog sneeuw met kerst (En een mooie omgeving)
Stuwie is jarig?quote:
LBquote:
is ie jarig?quote:
laat maarquote:
Reizen met de busquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe teringlang zit je dan wel niet in de bus?Beter met de trein?
Nee zeg maarquote:
Dat zegt iedereen steeds tegen mijquote:
Ja, die ouwe is jarigquote:
HeaNquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is ie jarig?
tevens UI
en hoi LB
Koelkastquote:
Doe eens gek.quote:
12/13 uur of zo. Wellicht doe ik zowaar 3 uur wat aan school, de eerste 3 uur van het jaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe teringlang zit je dan wel niet in de bus?Beter met de trein?
Zo vroeg?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou normaal ga ik om 10 uur naar bed hoor
quote:
Geen idee, niet hierquote:
Oh, had het wel iets langer verwachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12/13 uur of zo. Wellicht doe ik zowaar 3 uur wat aan school, de eerste 3 uur van het jaar.
En de bus is "maar" 100 euro.
Ohquote:
Nou je zei dat je me nooit gezien had dus daarom geen keuze kan maken, maar dat wilt zeggen dat er een kans is dus ben je nou wel of niet bi?quote:
Ok ik zou dat ook niet willenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen steeds tegen mijMaar ik wil niet op tv
Kanquote:
Ik ben geen hetero en geen biquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou je zei dat je me nooit gezien had dus daarom geen keuze kan maken, maar dat wilt zeggen dat er een kans is dus ben je nou wel of niet bi?
Niks voor mijquote:
LBquote:
Prima en met jou?quote:
Ja die van Stu die is al verroest zo oudquote:
Geweldig jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, had het wel iets langer verwacht![]()
Vliegtuig is wel goedkoper maargoedAvontuurlijk wel
Hoiquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
LBWaarom negeer je mijn begroeting
Dus je bent wel homo? Wat is het nou. Daarnet zei je dat je gewoon hetero was.quote:
jij kan het wetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die van Stu die is al verroest zo oud
quote:
Getzie, tijd voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die van Stu die is al verroest zo oud
Oké.quote:
waarom ben je er zo weinig?quote:
Skyscanner is the solution.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldig jaVliegtuig nog niet heel goed bekeken eigenlijk. Zitten er ook niet heel veel in Zweden uiteraard.
Eens kijken
Ik ben geen hetero maar ik zou niet verliefd op een jongen kunnen worden. dus ook geen bi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je bent wel homo? Wat is het nou. Daarnet zei je dat je gewoon hetero was.
Hij is Littlerabbitsensueel. Dit sluit enkel uit dat hij hetero is maar omdat het enkel mij betreft is hij ook geen homoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je bent wel homo? Wat is het nou. Daarnet zei je dat je gewoon hetero was.
quote:
quote:
ONZ is leukerquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom ben je er zo weinig?
quote:
Iets met een leven.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom ben je er zo weinig?
En dat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
LB vindt ons niet meer lief jongens
Zie hier het bewijs, ze heeft ons verradenquote:
Dat vind ik liefquote:
Wie is dat?quote:
Het zal mijn intimiderende aanwezigheid wel zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
LB vindt ons niet meer lief jongens
Ik vind jouw lief. Al is het niet wederzijdsquote:
jou*quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind jouw lief. Al is het niet wederzijds
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Skyscanner is the solution.
[..]
Ik ben geen hetero maar ik zou niet verliefd op een jongen kunnen worden. dus ook geen bi.
Dit dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is Littlerabbitsensueel. Dit sluit enkel uit dat hij hetero is maar omdat het enkel mij betreft is hij ook geen homo
het is laat en ik ben onder invloedquote:
LR is een grappenmakertjequote:
Huilen is voor jou te laat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind jullie allemaal lief hoor
Bedankt voor je vliegtuig link overigens.quote:
En toch laat je ons in de steekquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Oké.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huilen is voor jou te laat.
Aseksueel?quote:
Toch welquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik verscheurde je fotoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Handig he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor je vliegtuig link overigens.
ik ben het gewendquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Op jou nu waarschijnlijk
Je bedoelt mij?quote:
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En toch laat je ons in de steek
Nee. Eerder experimenteel.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
corgi puppies voor LB
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
corgi puppies voor LB
Onvoorwaardelijke liefde.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Vinden jullie me niet meer lief?
quote:
Jawelquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zal je altijd lief blijven vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Oké. Wat met een jongen gedaan dan?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Tering, wat ben jij nieuwsgierigquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké. Wat met een jongen gedaan dan?
vindt*quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
JawelIk begroette je toch ook met LB
?
Maar jij vind ons niet meer lief
Ja kerstperiode he. Maar je moet hem sowieso in de gaten houden, zitten vaak erg leuke aanbiedingen bijquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas niet goedkoper alleen, verre van.
Ach, dat besluit ik later wel dan.
Ik wil het nu ook weten.quote:
IK WIL GEWOON DINGEN WETENquote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké. Wat met een jongen gedaan dan?
`Nog'' niks.quote:
Gefeliciteerd manquote:
Ohquote:
Jammer hequote:
Haai Stuwiequote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Weet niet? Vind jij het jammer?quote:
GEFELICITEERD STUWIEquote:
Jammerquote:
Ja hallo, dit gaat te fur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet? Vind jij het jammer?
Ja dus?quote:
Purrr purr puurrquote:
quote:
Insootjequote:
En dus stopt hier het onderwerp.quote:
Moet je maar vaker komen.quote:
Welke drukte?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hallo.
Wegens drukte sta je in de wacht
mensen over de vloer?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
ben sociaal aan het doen maar heb even m'n FOK! nodig
nee ben erger anders, maar heb even afleiding nodig je weet wel waaromquote:
Thanks Essiequote:
Thanks Koelkastquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Persoonlijke live felicitatie van mij
Ja hoorquote:
Ja sowiesoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ben erger anders, maar heb even afleiding nodig je weet wel waarom
Nee. Als goed christen kan ik een satanist zoals jij niet tolereren, maar voor een stuk duivelsgebroed ben je wel aardigquote:
Ik vind je verbazingwekkend vriendelijk de laatste paar dagen eigenlijkquote:
Ik geloof er niks vanquote:
quote:
Appel is er weerquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind je verbazingwekkend vriendelijk de laatste paar dagen eigenlijk
Ik vind je aardigquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie vind mij eigenlijk aardig?
Zo niet, toelichting.
huehuehueheuheuheuehuequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey een voornaam. En een achternaam.
Heuheuhueheu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
Makkelijk dit hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
trakteerd nog welquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Staurt trakteerd op bitterballen!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huehuehueheuheuheuehue
Hij vroeg eromquote:
De TopicPointer is wegquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Van jou wist ik het gelukkig
je hoeft daar je leeftijd niet in te vullen hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Hah! volgens deze site val ik nog onder "Jongeren"
Ohquote:
Yeeyquote:
Yeeyquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Als goed christen kan ik een satanist zoals jij niet tolereren, maar voor een stuk duivelsgebroed ben je wel aardig
Ben ik dat normaal niet dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind je verbazingwekkend vriendelijk de laatste paar dagen eigenlijk
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke, dit gaat te snel. Doei tot later
Dat kan toch niet?quote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je hoeft daar je leeftijd niet in te vullen hoor
Tot zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Oke, dit gaat te snel. Doei tot later
Hebben jullie fgesproken?quote:
Waarom?quote:
Je was vervelend in JNGquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yeey
[..]
Yeey
[..]
Ben ik dat normaal niet dan?
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heb je me gemist dan?
Heb eigenlijk al te veel gepost vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daar zou ik er best een paar van lustenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Staurt trakteerd op bitterballen!
Hoe moet ik nou liefde voelen?quote:
Ik vond je een paar maanden geleden meer vervelend dan aardig eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Yeey
[..]
Yeey
[..]
Ben ik dat normaal niet dan?
Via Tjacka.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou liefde voelen?Vriendje weg, TP weg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |