Lijkt inderdaad wel een ietwat metroseksuele man in dit plaatjequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien niet het meest perfecte plaatje van d`r
Dankzij vikingen is de economie ook weer opgang gekomen. In de vroege middeleeuwen was al het geld verdwenen en enkel ruilhandel overgebleven en al het goud lag in de kloosters opgeslagen. Door de plunderingen kwam het weer op de markt en zodoende.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat het![]()
![]()
Dat is wel waar trouwensIk verbrand meestal ergens eind maart begin april al voor het eerst
![]()
Ik lul maar watquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Fok-it wrm vind je me niet leuk genoeg?
Ja eh, ik doe alleen maar wat je vraagt hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar realistisch denk ik
Goed, maar ik heb geen zin in Kerstquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk in het buitenland?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja eh, ik doe alleen maar wat je vraagt hoor
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ziet er niet echt vrouwelijk uit nee
Alleen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed, maar ik heb geen zin in Kerst
Laat ook maarquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam. Ik houd van vrouwen met gebreken, dus een broken hotlink is echt hemels
Nah ik heb natuurlijk nog m'n ouders en de rest van de familie, maar tochquote:
En dan?quote:
Dan ben je dus niet alleenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah ik heb natuurlijk nog m'n ouders en de rest van de familie, maar toch
quote:
Dus nu impliceer dat je misschien wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lul maar watIk heb volgens mij nooit een foto van je gezien.
Kan moeilijk even langskomen. Dan krijg ik alleen maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah ik heb natuurlijk nog m'n ouders en de rest van de familie, maar toch
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. IK WIST NIET DAT JE BOOS ZOU WORDE
Dat ik misschien wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus nu impliceer dat je misschien wel?
Uhuh, jij krijgt dequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Kan moeilijk even langskomen. Dan krijg ik alleen maarreacties
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Nee hoorquote:
Tof. Waarom met de bus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zit met kerst in Zweden en ga met de bus terug naar huis 7 dagen later om hier oud en nieuw te kunnen vieren![]()
Ohquote:
Dat is vroegquote:
Omdat ik met mijn ouders richting Zweden rijd maar dus eerder terugga. Ach dan zie ik tenminste nog sneeuw met kerst (En een mooie omgeving)quote:
Ik ook net bijna. Toch nog geluk op de 13equote:Op vrijdag 13 december 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhIk kijk voor zulke dingen altijd te laat, dan heb ik er net 35.003 ofzo
Het is pas net 12 uurquote:
Hoe teringlang zit je dan wel niet in de bus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik met mijn ouders richting Zweden rijd maar dus eerder terugga. Ach dan zie ik tenminste nog sneeuw met kerst (En een mooie omgeving)
Stuwie is jarig?quote:
LBquote:
is ie jarig?quote:
laat maarquote:
Reizen met de busquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe teringlang zit je dan wel niet in de bus?Beter met de trein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |