Hoe weet je dat zo vroeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
koelkast, ik ben met kerst lekker wel alleen, kom haten
Ik zeg toch ook "Maar dan zonder baard".quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aha, maar waarom zou ik een baard hebben?
Wat is deze?quote:
Wat gaat er in 2 weken veranderen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo vroeg?
Mooi om te donerenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn vader had vroeger een hele volle rode baard.
Sowieso.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
moet ik ook kijken zeker
Ik hou wel meer van de winter dan van de zomer, geef mij maar ijs en sneeuw. Zou dat door mijn viking-gen komen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook "Maar dan zonder baard".
Viking is geen volk maar een beroep. 's winters trokken ze erop uit. Dan wel door het gebrek aan land, dan wel door de drang naar goud.
En nu stoppen met mijn autisme te activeren.
Mehquote:
Nee, dat komt door je gebrek aan pigment waardoor je niet tegen de zon kan, gingerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou wel meer van de winter dan van de zomer, geef mij maar ijs en sneeuw. Zou dat door mijn viking-gen komen?
Je loopt iemand tegen het lijfquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat gaat er in 2 weken veranderen?
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, dat komt door je gebrek aan pigment waardoor je niet tegen de zon kan, ginger
Ja misschien niet het meest perfecte plaatje van d`rquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
zij ziet er wel lief uit ja
maar die van de op
meh. noem me pessimistischquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je loopt iemand tegen het lijf
Doe gewoon. Je vind het wel tof.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
ik kijk al aardig wat
Je bent pessimistischquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meh. noem me pessimistisch
Ziet er niet echt vrouwelijk uit neequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien niet het meest perfecte plaatje van d`r
Mij overkwam het ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meh. noem me pessimistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |