Afgleiden, ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je zou inderdaad denken dat meiden van hun stoel afgleiden na het lezen van mijn naam maar helaas
Dat is wel een pijnlijke ja.quote:
ZO LANG STA IK DUS DROOGquote:
Je zou er bijna afgeleid van rakenquote:
Uhuh.. ik denk dat ik liever nog een paar maandjes wachtquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Geheime manier. Uniek in NL
Dat bedoelt ze niet maar oke.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ZO LANG STA IK DUS DROOG
DAT IK HET NIET MEER WEET
Ja probeer je er maar uit te lullenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ZO LANG STA IK DUS DROOG
DAT IK HET NIET MEER WEET
Appeltje, wat voor thee zal ik drinkenquote:
Heb ik eigenlijk ook wel zin inquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even naar buiten een ommetje maken.
Grutjes, wat klinkt dat bejaard
Gezellig, heldere maanquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel zin in
Groeten aan Corrie van hiernaast gr grquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb corrie op whatsappquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groeten aan Corrie van hiernaast gr gr
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groeten aan Corrie van hiernaast gr gr
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gezellig, heldere maan
Tante Corriequote:
corrie breukhovenquote:
Dat is conniequote:
ja dat bedoel ikquote:
Grutjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Help me ermee?quote:
Heb je Winter Glow?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Appeltje, wat voor thee zal ik drinken
Ja oké het was gewoon laatquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja probeer je er maar uit te lullen
omgquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
gordon had haar nummer op tv gezegd en vriendin had haar toegevoegd en nummer aan mij gegeven
Neequote:
Dat ik spelfouten maak of dat ik droog sta?quote:
nog niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
omghahah
Heb je wat tegen d`r gezegd?
weet je wat je moet zeggen;quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
gordon had haar nummer op tv gezegd en vriendin had haar toegevoegd en nummer aan mij gegeven
Spelfouten. Droog staan lijkt me niet zo grappig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ik spelfouten maak of dat ik droog sta?
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Spelfouten. Droog staan lijkt me niet zo grappig.
Je bent echt bi?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?
Of gewoon zwartequote:
Ik heb een paar vriendinnen, maar die zijn echt allemaal bezet. Qua gayboys zou ik zo even niets weten. Sorryyy.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niet echt nee. Heb je geen leuke vriendinnen dan? Of vrienden die vrij vrouwelijk zijn?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dat bedoelde ik helemaal niet.
De bal is rond.quote:
Misschienquote:
Is lekkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan ook.Dat drink ik echt nooit.
Allemaal? ALLEMAAL?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb een paar vriendinnen, maar die zijn echt allemaal bezet. Qua gayboys zou ik zo even niets weten. Sorryyy.
Ik ben nog niet naar buiten geweestquote:
Ja niet lacherig bedoeld hoorquote:
Snap ik welquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet lacherig bedoeld hoorHad dat alleen echt niet bij jou verwacht
Heb weleens wat homofobe opmerkingen voorbij zien komen van jouquote:
Dat is dan ook de grapquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb weleens wat homofobe opmerkingen voorbij zien komen van jou
Ja, dat zal dan wel inderdaadquote:
Kan je er niet voor zorgen dat een stel het uitmaakt zodat ik er kan zijn voor comfort en dat ze dan inziet hoe leuk ik ben?quote:
Vanaf mijn 14e of zo.quote:
Je hebt het nooit verteld tegen Hypo ofwel?quote:
Dat is alleen in films zoquote:
Die wist het alquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het nooit verteld tegen Hypo ofwel?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je er niet voor zorgen dat een stel het uitmaakt zodat ik er kan zijn voor comfort en dat ze dan inziet hoe leuk ik ben?
Ohquote:
Weet niet wat ze jou heeft verteld maar ze wist het al maanden voordat wij wat haddenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhIk kan me iets anders herinneren, maargoed, never mind
Ik kan me herinneren dat ze een keer tegen mij zei dat ze vermoedde dat je gay/bi wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet niet wat ze jou heeft verteld maar ze wist het al maanden voordat wij wat hadden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weet je wat je moet zeggen;
Hallo mevrouw Breukhoven, ik had gisteravond seks met mijn vriend en ik Connie komen toen ik u op tv zag.
blufquote:
Zal dan welquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ze een keer tegen mij zei dat ze vermoedde dat je gay/bi wasMaar dat zal wel iemand anders geweest zijn dan
Altijd interessantquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal dan welAlhoewel ik niet zou weten wie daar geïnteresseerd in zou wezen
Wie niet. Iedereen weet toch dat je een roodharige hottie bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal dan welAlhoewel ik niet zou weten wie daar geïnteresseerd in zou wezen
Mijn handen verkleumdquote:
Ging op een bankje zittenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog niet naar buiten geweestMaar ik ga zo denk ik een rondje fietsen ofzo
picsquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie niet. Iedereen weet toch dat je een roodharige hottie bent.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige rooie hier?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ben je rood?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige rooie hier?
jij ginger?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige rooie hier?
Roodblond hè?quote:
Ik dacht dat iedereen dat ondertussen wel wist hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |