Dat durf je niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt het gewoon benauwd![]()
Ik doe het hoor
Ik heb er negen gesproken. Kan ook tien zeggen, maar dat is een beetje stom, aangezien hij het niet weet van mij. Ik sprak hem wel regelmatig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook precies 9.Als je geen mensen meerekent waarvan ik weet wie ze zijn maar nooit mee gesproken heb.
ghehequote:
Mag ik binnenkomen?quote:
Ik vond jou verder ook een hele aardige meid.quote:
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat durf je niet.
[..]
Ik heb er negen gesproken. Kan ook tien zeggen, maar dat is een beetje stom, aangezien hij het niet weet van mij. Ik sprak hem wel regelmatig.
[..]
ghehe
Naar Leiden toe is 20 minuten voor mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden CS > Rotterdam CS is net een halfuur.
Of course.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond jou verder ook een hele aardige meid.
Ik kan ook 10 zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.
Is het dan al niet eerder omgeving Den Haag/Amsterdam?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Naar Leiden toe is 20 minuten voor mij.
0, maagdelijk wit zoals het postkaderquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?
Geen twijfel aan mogelijk.quote:
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of course.
[..]
Ik kan ook 10 zeggen.
Ja, want ik wil graag slet zijn. Als het niet op een andere manier is, dan maar op deze.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?
Morgen staat de teller op 11.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.
Ze heeft mij gemeet, ik tel voor 2 voor meerdere redenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik wil graag slet zijn. Als het niet op een andere manier is, dan maar op deze.
[..]
Morgen staat de teller op 11.
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.![]()
Toch LB?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
LB telt voor 3 want mod, klein en schattig. Dus 12.
IN YOUR FACE BITCH
In Amsterdam gevonden.quote:
Wat ben je nou aan het strijden om meetslet? Je bent sowieso al een slet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.![]()
Toch LB?
Oeeeeeeeeeh.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat ben je nou aan het strijden om meetslet? Je bent sowieso al een slet.
Ben je jaloers?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet die vrijdag werkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee. Ik ben team Den Haag/Rotterdam. Anders had ik je wel gesteund, gij Germaanse strijder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In Amsterdam gevonden.
Doe je mee zwarte ridder?
Den Haag is ook goed, even lang reizen ongeveer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben team Den Haag/Rotterdam. Anders had ik je wel gesteund, gij Germaanse strijder.
Ohaiquote:
Hangt er van af. Ben je knap?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En wie wil met mij meeten?
Toch de hele week vrij.
De Muutquote:
Oppervlakkige meetslet.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe is je date? Al een mooie broek uitgekozen?
U scared bro?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Meer meeten minder speculeren. Ik stel voor dat jullie allen nu richting het station bewegen en een centrale plek uitkiezen. Ik zal het veilig vanachter mijn computer coördineren.
Ain't even mad.quote:
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.quote:
Stationmeetquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.
Al denk ik wel dat ik het in mij heb een Che Guevara look-alike te worden
Hierbij ontken je dus alle meets met Tjacka?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.
Al denk ik wel dat ik het in mij heb een Che Guevara look-alike te worden
Zie jij Tjacka hier? Hier als in momenteel aanwezigquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hierbij ontken je dus alle meets met Tjacka?
De dag zal eens komen ja. Tenzij je met een datum/tijd komt uiteraard.quote:
Oh. Je hoeft niet boos te worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie jij Tjacka hier? Hier als in momenteel aanwezig
[..]
De dag zal eens komen ja. Tenzij je met een datum/tijd komt uiteraard.
Nou ja... je noemde mij wel zojuist een leugenaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh. Je hoeft niet boos te worden.
Hoelaat ben ong op het station meestal?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie jij Tjacka hier? Hier als in momenteel aanwezig
[..]
De dag zal eens komen ja. Tenzij je met een datum/tijd komt uiteraard.
Verschilt heel erg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoelaat ben ong op het station meestal?
jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja... je noemde mij wel zojuist een leugenaar.
Maar LB, denk je dat ik een Che in mij heb? Aangezien je toch al mijn FB hebt.
Oh ik meestal om 9/10 uurquote:
Jottem. Dan heb ik die baret toch nog met een reden.quote:
Ah. Ik ook wel eigenlijk. Al zal jij het over Rotterdam hebben en ik over Delftquote:
Nope, Delft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jottem. Dan heb ik die baret toch nog met een reden.
[..]
Ah. Ik ook wel eigenlijk. Al zal jij het over Rotterdam hebben en ik over Delft
Wat is dezen danquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mensen.
[..]
Oh.
Loop even de tweede kamer in wil je?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat effect heb ik op mensen.
Hiermee los ik al mijn conflicten opquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Loop even de tweede kamer in wil je?
Ja, nu kan het concreet wordenquote:
Maandag kom ik 0955 aan op het station dacht ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hiermee los ik al mijn conflicten op
[..]
Ja, nu kan het concreet worden. Jij bent de meet expert, ik niet
Dag jongen. Was het leuk?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En nog altijd broodnuchter?
Waarom niet?quote:
Dacht jequote:Op zaterdag 14 december 2013 01:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maandag kom ik 0955 aan op het station dacht ik
Maar heb je wel vaker gehad nu toch? Beter dat je even weg bent geweestquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Erg saai om niet te drinken bij een chillsessie
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dacht jemaar dat zou op zich wel kunnen. Als ik het weekend overleef tenminste
GAMEN?quote:
Dat moet wel de meest ongemakkelijke meet ooit zijn. Ik wachtend bij de trein.quote:
quote:Hoi.
Hoi.
Ja ik moet naar school.
Oh, oké, dag
heb jij wel eens iemand gemeet LRquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat moet wel de meest ongemakkelijke meet ooit zijn
BIJVOORBEELDquote:
DIE IS GETROUWD MET MIJN VADER EN IS TROUW, EEN BAKEN VAN VERTROUWENquote:
Is goed.quote:
"HOI IK BEN LIETULBRAWNEY"quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet wel de meest ongemakkelijke meet ooit zijn. Ik wachtend bij de trein.
[..]
Altijd top.quote:
WAAROM ZOU JE NIKS MET JE MOEDER KUNNEN DOEN?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
DIE IS GETROUWD MET MIJN VADER EN IS TROUW, EEN BAKEN VAN VERTROUWEN
Nooit, en nooit gewild ook. Maar als we toch al bij hetzelfde station uit/instappen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb jij wel eens iemand gemeet LR
JE DEED HET ZO VIES KLINKENquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
WAAROM ZOU JE NIKS MET JE MOEDER KUNNEN DOEN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |