Nee. Ik ben team Den Haag/Rotterdam. Anders had ik je wel gesteund, gij Germaanse strijder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
In Amsterdam gevonden.
Doe je mee zwarte ridder?
Den Haag is ook goed, even lang reizen ongeveer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ik ben team Den Haag/Rotterdam. Anders had ik je wel gesteund, gij Germaanse strijder.
Ohaiquote:
Hangt er van af. Ben je knap?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En wie wil met mij meeten?
Toch de hele week vrij.
De Muutquote:
Oppervlakkige meetslet.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe is je date? Al een mooie broek uitgekozen?
U scared bro?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Meer meeten minder speculeren. Ik stel voor dat jullie allen nu richting het station bewegen en een centrale plek uitkiezen. Ik zal het veilig vanachter mijn computer coördineren.
Ain't even mad.quote:
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.quote:
Stationmeetquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.
Al denk ik wel dat ik het in mij heb een Che Guevara look-alike te worden
Hierbij ontken je dus alle meets met Tjacka?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon geen behoefde aan. Laat staan dat iemand de behoefde heeft mij te meeten.
Al denk ik wel dat ik het in mij heb een Che Guevara look-alike te worden
Zie jij Tjacka hier? Hier als in momenteel aanwezigquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hierbij ontken je dus alle meets met Tjacka?
De dag zal eens komen ja. Tenzij je met een datum/tijd komt uiteraard.quote:
Oh. Je hoeft niet boos te worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie jij Tjacka hier? Hier als in momenteel aanwezig
[..]
De dag zal eens komen ja. Tenzij je met een datum/tijd komt uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |