HALLONquote:
Vrienden ben ik nog aan het overhalen, maar volgens mij is Lipjes bezig met een FOK!server.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Schijnt wel goed te wezen ja. Speel je dat alleen of met wat vrienden?
EENS HOIquote:
Is er een topic? Misschien dat ik het morgen haal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vrienden ben ik nog aan het overhalen, maar volgens mij is Lipjes bezig met een FOK!server.
Voor de rest speel ik het alleen.
Girls only? Jammer, anders was ik wel gekomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zusje, kom je girls only meet morgen @ Utrecht?
Ik moet werkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zusje, kom je girls only meet morgen @ Utrecht?
quote:
quote:
Tenzij je het echt tot in de kleinste details wil beheersen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, de gameplay is ook niet heel interessant meer na het een tijdje gespeeld te hebben.
Hommoquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Girls only? Jammer, anders was ik wel gekomen.
Ja, staat in GAM.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is er een topic? Misschien dat ik het morgen haal.
Meld je ziek.quote:
Ja hoor, alles goed hier. Alleen loop ik een beetje achter met de dingen die ik moet doen. Mja, zondag maar eens inhalen, aangezien ik dan toch geen ruk te doen heb. En daar?quote:
Jammer dat ik onlangs mijn haar heb laten knippen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Girls only? Jammer, anders was ik wel gekomen.
Mja, niet zo'n behoefte aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij je het echt tot in de kleinste details wil beheersen natuurlijk.
Maar sinds het einde van mijn WoW carriere () ergens in 2007 speel ik überhaupt nooit lang een game als ik al wat speel.
Ja Quakelive.com blijft vermakelijk.
Goed goed. Je gaat echt meeten morgen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Meld je ziek.
[..]
Ja hoor, alles goed hier. Alleen loop ik een beetje achter met de dingen die ik moet doen. Mja, zondag maar eens inhalen, aangezien ik dan toch geen ruk te doen heb. En daar?
Neequote:
Jou heb ik al gezien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dat ik onlangs mijn haar heb laten knippen.
Ja, dat is de bedoeling. Hoezo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Je gaat echt meeten morgen?
Ik kom volgende week naar je.quote:
LB is verstandig en doet het juiste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |