Pilsen? Speciaalbieren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind jou awesome, lul
Oh, maar we moeten weer eens pilsen dan
Chocomel over m'n scherm.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten met eigen drank en popcorn"ja ik kom hier chillen stfu"
Veel plezier!quote:
#yoloquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende: [..] Gewoon gaan zitten met eigen drank en popcorn
"ja ik kom hier chillen stfu"
Kak, komt 'ie nou mee aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verzamel ook dingen:
UVT / Bierviltjes- en kroonkurkenverzameling
UVT / Donald Duck verzameling
Inmiddels alleen die kroonkurken nog, de bierviltjes liggen achter de luiken. En de Donald Ducks verkoop ik zo af en toe wat van. Ben nu meer bezig met mijn Foo Fighters verzameling
Met Zwab heb ik een telepatische band, die hoef ik niet eens uit te nodigen man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pilsen? Speciaalbieren.
Nodig me uit dan. En Zwabber ook, want tof.
Die verschijnt gewoon zo voor je deur van 'Hoi, bier?'quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kak, komt 'ie nou mee aanik had echt ziek veel kroonkurken van van alles. Echt een paar maanden terug weg geflikkerd
maar zal er aan denken als ik weer eens wat speciaals open trek
[..]
Met Zwab heb ik een telepatische band, die hoef ik niet eens uit te nodigen man.
Ik niet, en dat is het stomme.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef DrNick het volgende:
Ach, ik zit toch liever op mijn zolderkamer
Yish. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die verschijnt gewoon zo voor je deur van 'Hoi, bier?'
Ik verzamel ze, dat is dus verschillende. Sparen is om de hoeveelheid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef Maringo het volgende:
Dago, die kroonkurken, spaar je om hoeveelheid of om uniekheid?
Nerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef DrNick het volgende:
Nou, kies een datum dan.quote:
21e, yish.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nerd.
[..]
Nou, kies een datum dan.
Maar je komt toch ook de 21ste?
Nou, niet alleen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verzamel ze, dat is dus verschillende. Sparen is om de hoeveelheid.
Ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef DrNick het volgende:
Nice. Ik heb gevraagd om Karmeliet, ben benieuwd.quote:
Bart rocked Grolsch, ik ben al tevreden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice. Ik heb gevraagd om Karmeliet, ben benieuwd.
Ja, vind ik ook niet erg, maar toch, wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bart rocked Grolsch, ik ben al tevreden.
Ik verzamel gewoon alle verschillende die ik tegen kom, heb er iets van 650, ik ga ze ook niet ruilen met andere verzamelaar. Te veel gedoequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, niet alleen.
Met sparen om hoeveelheid hou je ook de dubbele. Dat is wat ik bedoel.
Wa'n hetero's.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zou ik graag een keer 'borrelen' (gvd, wat een kutwoord) met mijn medestudenten, maar de eerstejaars doen daar blijkbaar niet aan.
Ik zit graag op mijn zolderkamer hoorquote:
Knijp ze eens hard in de kont.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zou ik graag een keer 'borrelen' (gvd, wat een kutwoord) met mijn medestudenten, maar de eerstejaars doen daar blijkbaar niet aan.
Gewoon stom, 160 personen, niemand heeft tijd om wat te drinken met elkaar.quote:
Haha, dat deed ik altijd bij vrienden van de middelbare als we gingen zuipen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Knijp ze eens hard in de kont.
Ok.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verzamel gewoon alle verschillende die ik tegen kom, heb er iets van 650, ik ga ze ook niet ruilen met andere verzamelaar. Te veel gedoeGewoon als ik op vakantie kom volop verschillende bieren zuipen. Van de zomer was ik een week in Duitsland, heb ik 13 verschillende bieren gedronken
De dubbele bewaar ik ook wel voor als ik toch eens wil ruilen ofzo.
wtfquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, dat deed ik altijd bij vrienden van de middelbare als we gingen zuipen.![]()
Wat nou? Gewoon een beetje plagen, dat wisten ze wel hoor.quote:
juist jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou? Gewoon een beetje plagen, dat wisten ze wel hoor.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck die shit. Ik zit aan de König Ludwig Weissbier Hell.
Zet Ring Ding Ding Bananaphone op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:31 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck die shit. Ik zit aan de König Ludwig Weissbier Hell.
Wat voor ding?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zet Ring Ding Ding Bananaphone op.
Ring ding ding dingquote:
Yep. Werkte perfect. Tot een paar maanden terug, het begint kuren te krijgen.quote:
Duh, geen support meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep. Werkte perfect. Tot een paar maanden terug, het begint kuren te krijgen.
Jawel, tot april.quote:
Moet je ff naar de Hema een nieuw rolletje halen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet alleen nog een biertje voor, maar ik kan geen foto's meer maken.
Jezus, neat freakquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Er moet alleen nog een biertje voor, maar ik kan geen foto's meer maken.
Ik ben modern, wat is een rolletje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je ff naar de Hema een nieuw rolletje halen.
hehequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Vreemd, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Anders heb ik niet genoeg om te werken als het nodig is.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben modern, wat is een rolletje?
Heb ik ook hoorquote:
quote:
Ik miste je al!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een banner gemaakt voor filmclub
Hoiquote:
Baasquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een banner gemaakt voor filmclub
Ff uploadenquote:
M'n bier is bijna op, dat wordt nieuwe halen morgen.quote:
Nee, je hebt er uiteraard wel een camera bij nodig. Net zoals je een cassettedeck nodig hebt om je cassettebandjes mee af te spelen.quote:
Thanksquote:
Wtf zijn casetten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, je hebt er uiteraard wel een camera bij nodig. Net zoals je een cassettedeck nodig hebt om je cassettebandjes mee af te spelen.
Draaidopflesjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Er staat nog een foto van vorig jaar rond sinterklaas op mijn photobucket:
[ afbeelding ]
kutflesjes.
Dankjequote:
No shit man, ik ben 5 jaar ouder dan jij.quote:
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
No shit man, ik ben 5 jaar ouder dan jij.
Dankuquote:
Die waren nog over van een weekendje weg en toen haalde iemand anders de boodschappen volgens mijquote:
Je zit nog echt in een zolderkamer ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
18 december 2009, ongeveer 4 jaar geleden dus. Stereo&boxen staan er niet meer en nieuwe PC speakers.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je zit nog echt in een zolderkamer ook
Ja, duhh.. ik ben een FOK!kerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een compliment ja, lekker strak.
Hoezo heb je twee paar boxen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:47 schreef Dagoduck het volgende:
18 december 2009, ongeveer 4 jaar geleden dus. Stereo&boxen staan er niet meer en nieuwe PC speakers.
[ afbeelding ]
Voor de PC en voor dat stereosetje.quote:
Gelukkig ben je geen 11 meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Onder de 11 is van papa zelf
Eh? Dat kan toch gewoon twee in één?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor de PC en voor dat stereosetje.
Ik ook ooit totdat ik ging samenwonen. Is mis mijn oude kamerquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:48 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Who's your daddy?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, 2 vaders eist zo z'n tol
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook ooit totdat ik ging samenwonen. Is mis mijn oude kamer![]()
[ afbeelding ]
Die stereo was zo oud, zat alleen een zwart rood uitgang op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh? Dat kan toch gewoon twee in één?
Omg, zo oud als Donnie dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stereo was zo oud, zat alleen een zwart rood uitgang op.
Uit de jaren 80 denk ikquote:
Wie? op myfreecams?quote:
Kijk mijn platenspeler!quote:
Lampenradio'squote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
4 jaar geleden zag het er zo uit:
[ afbeelding ]
Toen zo:
[ afbeelding ]
Nu meer zo, maar inmiddels alweer heel erg veranderd eigenlijk:
[ afbeelding ]
Zie die Foo Fighters tas op de onderste fotoOfficiële Foo Fighters tas
Heb ik nu niet meer, is al 2 jaar oud die foto.
http://img197.imageshack.us/img197/9799/staccakiss500.gif (copy/paste deze link)quote:
sexyquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ http://img197.imageshack.us/img197/9799/staccakiss500.gif (copy/paste deze link) ]
Imageshackquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ http://img197.imageshack.us/img197/9799/staccakiss500.gif (copy/paste deze link) ]
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:01 schreef DrNick het volgende:
[..]
Pics en omg er was er een in de film
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
4 jaar geleden zag het er zo uit:
[ afbeelding ]
Toen zo:
[ afbeelding ]
Nu meer zo, maar inmiddels alweer heel erg veranderd eigenlijk:
[ afbeelding ]
Zie die Foo Fighters tas op de onderste fotoOfficiële Foo Fighters tas
Heb ik nu niet meer, is al 2 jaar oud die foto.
Laatste foto tussen het koelkastje en de ouwe radio.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste foto tussen het koelkastje en de ouwe radio.
Niiiiiice... Ik moet nog eens iets fatsoenlijks kopen, met een goede versterker + speakers. Maar ik weet niet hoe of watquote:
Leuk dingquote:
Ik wil ook weer eens met een lekkere meid zoenen.quote:
Verkleed je rechterhand.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook weer eens met een lekkere meid zoenen.
quote:
Alles wat LB zegt is eenquote:
Ik ben 20 en heb er pas met één getongt. Maar ook wel gewoon in 3 dagen gewoon de avond & nacht. En godver wat was ze lekker. Kon ik maar terug naar die week.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles wat LB zegt is eenof een
waard, ik vind dat triest geslijm.
Ik waardeer enkel dat men mijn apparatuur waardeert.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Picsquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben 20 en heb er pas met één getongt. Maar ook wel gewoon in 3 dagen gewoon de avond & nacht. En godver wat was ze lekker. Kon ik maar terug naar die week.
ALLES wat zei zegt is eenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik waardeer enkel dat men mijn apparatuur waardeert.
quote:
quote:
Ben ik het wel mee eens hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou ze klappen, keihard.quote:
Ik wil je best tijdens een meet foto's laten zien ofzo op m'n mobiel maar ik ga ze hier niet postenquote:
Oeh wij hebben Rensjebree als gemeenschappelijke vriendquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil je best tijdens een meet foto's laten zien ofzo op m'n mobiel maar ik ga ze hier niet postenEr zijn FOK!kers die ik op facebook heb die waren het er wel mee eens dat ze mooi was.
Daar heb ik jou toch voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou ze klappen, keihard.
Ontwikkel anders een klapmachine, dat is natuurkunde, toch?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oeh wij hebben Rensjebree als gemeenschappelijke vriend
Als je je zin hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag Nick dus klappen binnenkort?
Naar BBQquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat zelf heen, naar Friesland of zo.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Die werkt in de kroeg hier
Aardige gozer wel. Zie hem wel eens rijden. Heb ook wel eens bier gekregen van hem, in de kroeg.
Jij mag Rez ook spanken.quote:
Maarja, ben je wel te vertrouwen? Ga je niet zomaar foto's op FOK! zetten?quote:
Ohquote:
Weet nietquote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maarja, ben je wel te vertrouwen? Ga je niet zomaar foto's op FOK! zetten?
Kan je toch niet bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vuist op zijn oog kan ie krijgen.
[ afbeelding ]
Urk toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet
Hij werkt wel in Friesland
'ben je wel te vertrouwen' zegt ie 'tuurlijk niet'quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'ben je wel te vertrouwen' zegt ie 'tuurlijk niet'
1,83quote:
Aha.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
1,83
EN HET IS MET EEN KOMMA< FUCKUNG AMERIKANIN!!
Flevo of friesland was hetquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik weet bijna niks van BBQ, ja
Mensen die niet weten wanneer ze een punt of komma moeten gebruiken.quote:
Niemand weet wat van BBQ, behalve dat hij lang is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik weet bijna niks van BBQ, ja
Gewoon yoloquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wanneer ze een punt of komma moeten gebruiken.
Ik wel, maar ik praat m'n mond niet voorbij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand weet wat van BBQ, behalve dat hij lang is.
Op de meet iedereen naar boven kijkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand weet wat van BBQ, behalve dat hij lang is.
Je doet geen Nickje dus, nice.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik praat m'n mond niet voorbij.
quote:
Absoluut niet. Toffe dude, dus nee.quote:
Nickpullertje dit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh, ik weet dat BBQ leuke handen heeft.
quote:
Dankjequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Absoluut niet. Toffe dude, dus nee.
Nee, die Lompehork dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Absoluut niet. Toffe dude, dus nee.
Als het nou Rezania was, was het een ander verhaa...oh kut.
Altijd -1quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef Bitterlemon het volgende:
Nick, wat vind je van mannen in korset?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die Lompehork dan.Wat een figuur.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dubbele salto met schroef in de hondenstront.
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In dit topic staat wel hoe ze heet:
MEN / Meisjesnamenlepeltopic #146
Neger, alles is top. En met jou dan?quote:
Niet zo, maar je weet wel. Vrede uit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Neger, alles is top. En met jou dan?
Het is makkelijk dan je denkt. Lees dat topic nou maar.quote:
Zombies? Waar de neuk heb je het over?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
Ben ik nou echt de enige die al die zombies zat word?Iedere keer als ik een negatieve opmerking maak over Zombies op FOK! games krijg ik een negatieve stand qua votes.
* LittleBrownie geeft knuffelquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niet zo, maar je weet wel. Vrede uit.
Iedere game heeft tegenwoordig zombies man, echt iedere.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zombies? Waar de neuk heb je het over?
GTA V niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere game heeft tegenwoordig zombies man, echt iedere.
* Bitterlemon incasseert al hevig wenend de gegeven knuffelquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie geeft knuffel
Echt wel, tijdens zo'n missie voor die wietgozer toch?quote:
Hippodameia, duidelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is makkelijk dan je denkt. Lees dat topic nou maar.
Is het zo slecht?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
* Bitterlemon incasseert al hevig wenend de gegeven knuffel
Erg hinderlijk, die zombies in KSB.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere game heeft tegenwoordig zombies man, echt iedere.
Yep.quote:
Jullie snappen overdrijven niet?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Erg hinderlijk, die zombies in KSB.
Ja? huh? Nee, dat waren toch geen zombies? Dat waren wraakzuchtige clowns. En aliëns.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt wel, tijdens zo'n missie voor die wietgozer toch?
Gaat ie het nog opzoeken ookquote:
Je zegt "echt iedere", twee keer zelfs. Dan komt het eerder over als letterlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jullie snappen overdrijven niet?
En wat voor Scandinavisch is dat trouwensquote:
WhatsApp.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Niet zo erg, maar helaas wel erg genoeg.
Dude, dat is gewoon een overduidelijke spraakiets qua overdrijven. Weet ik veel, stond in het boek Nederland.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je zegt "echt iedere", twee keer zelfs. Dan komt het eerder over als letterlijk.
Ik kijk dat filmpje echt 1 a 2 keer per jaar, en ik lig elke keer weer in een deukquote:
Svenskaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En wat voor Scandinavisch is dat trouwens
Ken je dat spreken of wat?quote:
DISCO!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:36 schreef LompeHork het volgende:
TAAAADADADADADA CIRCUS TADADADA AFRO AFRO CIRCUS, AFRO POLKA DOT POLKA DOT POLKA DOT AFRO!
Sinterklaas is afgelopen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:38 schreef Rezania het volgende:
WTF is dit?En waarom kende ik het nog niet via FOK!?
FOK! hoorde allang een adoratietopic voor dit nummer in ONZ te hebben, ik ben teleurgesteld.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
Noorse muziek altijd op mijn FB newsfeed.. heel populair in Griekenland
Deze band kom uit Zweden:quote:
Ik wacht anders nog steeds op de Sinterkerstmanquote:
Moemoequote:Op zaterdag 14 december 2013 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wacht anders nog steeds op de Sinterkerstman.
ONZ / [ONZ Sinterklaas Surprise] Surprise topic! #2
Sabaton ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze band kom uit Zweden:
Zo chill op Pinkpop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |