Pilsen? Speciaalbieren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind jou awesome, lul
Oh, maar we moeten weer eens pilsen dan
Chocomel over m'n scherm.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon gaan zitten met eigen drank en popcorn"ja ik kom hier chillen stfu"
Veel plezier!quote:
#yoloquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:19 schreef LompeHork het volgende: [..] Gewoon gaan zitten met eigen drank en popcorn
"ja ik kom hier chillen stfu"
Kak, komt 'ie nou mee aanquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verzamel ook dingen:
UVT / Bierviltjes- en kroonkurkenverzameling
UVT / Donald Duck verzameling
Inmiddels alleen die kroonkurken nog, de bierviltjes liggen achter de luiken. En de Donald Ducks verkoop ik zo af en toe wat van. Ben nu meer bezig met mijn Foo Fighters verzameling
Met Zwab heb ik een telepatische band, die hoef ik niet eens uit te nodigen man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pilsen? Speciaalbieren.
Nodig me uit dan. En Zwabber ook, want tof.
Die verschijnt gewoon zo voor je deur van 'Hoi, bier?'quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kak, komt 'ie nou mee aanik had echt ziek veel kroonkurken van van alles. Echt een paar maanden terug weg geflikkerd
maar zal er aan denken als ik weer eens wat speciaals open trek
[..]
Met Zwab heb ik een telepatische band, die hoef ik niet eens uit te nodigen man.
Ik niet, en dat is het stomme.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef DrNick het volgende:
Ach, ik zit toch liever op mijn zolderkamer
Yish. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die verschijnt gewoon zo voor je deur van 'Hoi, bier?'
Ik verzamel ze, dat is dus verschillende. Sparen is om de hoeveelheid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef Maringo het volgende:
Dago, die kroonkurken, spaar je om hoeveelheid of om uniekheid?
Nerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef DrNick het volgende:
Nou, kies een datum dan.quote:
21e, yish.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nerd.
[..]
Nou, kies een datum dan.
Maar je komt toch ook de 21ste?
Nou, niet alleen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verzamel ze, dat is dus verschillende. Sparen is om de hoeveelheid.
Ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef DrNick het volgende:
Nice. Ik heb gevraagd om Karmeliet, ben benieuwd.quote:
Bart rocked Grolsch, ik ben al tevreden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice. Ik heb gevraagd om Karmeliet, ben benieuwd.
Ja, vind ik ook niet erg, maar toch, wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bart rocked Grolsch, ik ben al tevreden.
Ik verzamel gewoon alle verschillende die ik tegen kom, heb er iets van 650, ik ga ze ook niet ruilen met andere verzamelaar. Te veel gedoequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nou, niet alleen.
Met sparen om hoeveelheid hou je ook de dubbele. Dat is wat ik bedoel.
Wa'n hetero's.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zou ik graag een keer 'borrelen' (gvd, wat een kutwoord) met mijn medestudenten, maar de eerstejaars doen daar blijkbaar niet aan.
Ik zit graag op mijn zolderkamer hoorquote:
Knijp ze eens hard in de kont.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Rezania het volgende:
Trouwens zou ik graag een keer 'borrelen' (gvd, wat een kutwoord) met mijn medestudenten, maar de eerstejaars doen daar blijkbaar niet aan.
Gewoon stom, 160 personen, niemand heeft tijd om wat te drinken met elkaar.quote:
Haha, dat deed ik altijd bij vrienden van de middelbare als we gingen zuipen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Knijp ze eens hard in de kont.
Ok.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik verzamel gewoon alle verschillende die ik tegen kom, heb er iets van 650, ik ga ze ook niet ruilen met andere verzamelaar. Te veel gedoeGewoon als ik op vakantie kom volop verschillende bieren zuipen. Van de zomer was ik een week in Duitsland, heb ik 13 verschillende bieren gedronken
De dubbele bewaar ik ook wel voor als ik toch eens wil ruilen ofzo.
wtfquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, dat deed ik altijd bij vrienden van de middelbare als we gingen zuipen.![]()
Wat nou? Gewoon een beetje plagen, dat wisten ze wel hoor.quote:
juist jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat nou? Gewoon een beetje plagen, dat wisten ze wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |