quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 14-12-2013 09:12:15 ]
Geld, kijkers..quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:12 schreef Nober het volgende:
Leuk voor Szabo die 6k maar had dit niet na Burnett v Deeeaaannn Winstanley gekund?
Ja.quote:
Nou, inderdaad.quote:
Teringquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is een favoriet voor veel mensen hier![]()
![]()
[ afbeelding ]
in ieder geval geen whitewashquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
Hij weet toch al dat hij met 9-0 wint.
1-1quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
Dramatisch niveau.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
Het wordt gewoon 3-0, mark my words.quote:
Szabo had Taylor de hand moeten schudden na die 2-1 voorsprong en daarna van het podium af moeten lopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:25 schreef hafcfan het volgende:
T zou toch wat zijn als zo'n iemand ooit van Taylor zou winnen.
dan voelt ie zich niet serieus genomen en in zijn eer aangetast.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Szabo had Taylor de hand moeten schudden na die 2-1 voorsprong en daarna van het podium af moeten lopen.
Szabo wint de eerste setquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt gewoon 3-0, mark my words.
Rob Szaboquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt gewoon 3-0, mark my words.
Met zulke odds ga je haast denken aan matchfixing.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Max23 het volgende:
Dit krijg je dan ook natuurlijk:
Iemand op twitter:
HAHAHA!!! Ik win 62,- met 53cent inzet omdat Szabo de 1ste set van Taylor wint! #RTL7darts #ThePower
Een notering van 117, mwah, twijfelachtig hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Max23 het volgende:
Dit krijg je dan ook natuurlijk:
Iemand op twitter:
HAHAHA!!! Ik win 62,- met 53cent inzet omdat Szabo de 1ste set van Taylor wint! #RTL7darts #ThePower
Ik denk het ook wel.quote:
quote:
Ik ook, dat gebeurt toch niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Szabo wint van Taylor neem ik de hele maand Januari een Szabo UI
Koos is alleen nog stercommentator tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet Koos ook mee dit toernooi?
Jammer. De magie van Koos was dat hij wel meedeed maar zich direct uit liet schakelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Koos is alleen nog stercommentator tegenwoordig.
Nu is hij al uitgeschakeld voor Ally Pally haar deuren opent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer. De magie van Koos was dat hij wel meedeed maar zich direct uit liet schakelen.
Maar ene Michels en Szabo mogen wel meedoen? Dan is Koos wel enorm afgezakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is hij al uitgeschakeld voor Ally Pally haar deuren opent.
Jammer wel, hij heeft een uitstekende overwinnings-kraanvogel in huis.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer. De magie van Koos was dat hij wel meedeed maar zich direct uit liet schakelen.
Werkdarts.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ene Michels en Szabo mogen wel meedoen? Dan is Koos wel enorm afgezakt.
Trainen moet ie.
Koos heeft een sabbatical en gooit geen toernooien meer. Volgend jaar begint die weer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ene Michels en Szabo mogen wel meedoen? Dan is Koos wel enorm afgezakt.
Trainen moet ie.
Jij neemt darts sowieso niet serieus toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben bang dat ik hem als darts analyticus niet meer serieus neem
Wat een commentaar, hij krijgt het er warm van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Co is toch niet van de verkeerde kaaaaant?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Mikey in de studio bereikt RTL7 meteen een hele nieuwe doelgroep.twitter:kconstant28 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 23:39:45#rtl7darts #WKdarten heeeeerlijk op die koude winteravonden. Ik ben niet weg te halen van de tv! reageer retweet
En hoe eindigt het verhaal???quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Szabo gaat z'n hele leven aan die gemiste dubbel 20 denken
En meteen al een (pedo)retweet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:45 schreef Grifte het volgende:
Met Mikey in de studio bereikt RTL7 meteen een hele nieuwe doelgroep.twitter:kconstant28 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 23:39:45#rtl7darts #WKdarten heeeeerlijk op die koude winteravonden. Ik ben niet weg te halen van de tv! reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:57 schreef Monolith het volgende:
Taylor realiseerde zich dat hij hier iets meer zijn best moest doen.
Dat was leuk geweest, maar Taylor speelt dit soort potjes wel vaker op halve kracht als het kan. Als het dan moet zet hij gewoon even aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Had toch wel gehoopt op een stunt
Wtf is dit danquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:06 schreef heywoodu het volgende:
http://darts-theworld.com/pdf/theworld_gf_tournamentchart.pdf
Schema van dat softtipWK, toch wat bekende namen naast Lim, zoals Perez en Ilagan
En Fitton
En Bunting
Slikt die ook pilletjes om hem omhoog te krijgen ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die heeft ook een opklap gehad, net als Siepie.
Nog slapper dan Barneyquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat mentaal al ten onder tegen het publiek op dit tijdstip
Auto ongeluk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slikt die ook pilletjes om hem omhoog te krijgen ?
Vorig jaar sensationeel tegen een debiel publiek op een zaterdagmiddag. Wat een pot was dat zeg. Met die hubbard 't zoontje van cocuquote:
grootste aids pot van t wkquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar sensationeel tegen een debiel publiek op een zaterdagmiddag. Wat een pot was dat zeg. Met die hubbard 't zoontje van cocu
Beaton v Caris was dat ook vorig jaar?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar sensationeel tegen een debiel publiek op een zaterdagmiddag. Wat een pot was dat zeg. Met die hubbard 't zoontje van cocu
Twee jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Beaon v Caris was dat ook vorig jaar?
Genietenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die met zijn hernia zekerquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn auto was afgesteld door die Haagse onkel.
TV speler, moet het niet hebben van de vloertoernooien?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je Deano nu ziet gooien vraag je je af waarom hij nog niet in de top 32 staat
Idd, hijs wat minder enthousiast.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Russ Bray heeft ook ergens last van?
Jammer, heb echt niets met die gast.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Burnett gooit gewoon 104 gemiddeld.
Klopt. In 1995 en Barney won weer van hem in 1998.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DIe Burnett won in de jaren 90 toch ergens een keer de bdo titel? Was toen tegen Barney als ik me niet vergis...
Ja zie je wel. Had ff geen zin om het op te zoekenquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:54 schreef Knaller het volgende:
[..]
Klopt. In 1995 en Barney won weer van hem in 1998.
Randquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Doet mij aan Scott Rand - Kim denken.
En Lakeside wordt uitgebreid voor 2014. 40 mannen en 16 vrouwen. Acht mannen en acht vrouwen meer dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zie je wel. Had ff geen zin om het op te zoeken
Waren wel mooie jaren. Vond dat toch altijd wel een leuk toernooi. Tegenwoordig stelt dat echt geen ruk meer voor
Dat was inderdaad wel een mooi toernooi met veel kleurrijke figuren destijds.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zie je wel. Had ff geen zin om het op te zoeken
Waren wel mooie jaren. Vond dat toch altijd wel een leuk toernooi. Tegenwoordig stelt dat echt geen ruk meer voor
Zal dat het niveau vergeleken met de PDC omhoog gaan halen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef borisz het volgende:
[..]
En Lakeside wordt uitgebreid voor 2014. 40 mannen en 16 vrouwen. Acht mannen en acht vrouwen meer dan vorig jaar.
nog lager juistquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal dat het niveau vergeleken met de PDC omhoog gaan halen dan?
Das ook maar een chokerquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, heb helemaal niks met die gast. Dean
Best leuk voor die gozer dat ie in de jaren 90 stond te speren. Maar ik vind die Winstanley een veel leukere gast om te zien, meer vrolijkheid. DIe kutburnett doet altijd zo agressief naar alles en iedereeen als het hem niet zint.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, heb helemaal niks met die gast. Dean
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
helemaal niemand meer in die zaal ja.
Al is het ook tien voor half 1
00:20 daar toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
helemaal niemand meer in die zaal ja.
Al is het ook tien voor half 2
Jones - McDine, Walsh - Komula en McGarry - Laursen 's middags ja, nou dat zal me een feest wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel logisch idd om die bekendere lui gewoon in de avond te knallen. Leuke potjes
Dat je die voor de trololol op zaterdagavond in gaat plannenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jones - McDine, Walsh - Komula en McGarry - Laursen 's middags ja, nou dat zal me een feest worden![]()
En dat Taylor er elk jaar weer staat ....quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Ambrosius het volgende:
Dat die Burnett nog steeds speelt zeg..
Komula is toch die downer, die totaal geen emotie toont?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jones - McDine, Walsh - Komula en McGarry - Laursen 's middags ja, nou dat zal me een feest worden![]()
Anderson mag van mij ook winnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:04 schreef SanAnt het volgende:
Heel de zaterdag is trouwens K*T ,alleen Paul in de allerlaatste partij hoop ik van dat ie wint, de rest maakt mij weinig uit .
Ik denk Komula, Jones, Jenkins, White, Thornton, Anderson, Hamilton, Kellettquote:Afternoon Session (12pm)
Mark Walsh v Jarkko Komula
Colin McGarry v Per Laursen (P)
Wayne Jones v Kevin McDine
Terry Jenkins v McGarry/Laursen
Ian White v Kyle Anderson
Evening Session (7pm)
Julio Barbero v Andree Welge (P)
Robert Thornton v Max Hopp
Gary Anderson v Mark Dudbridge
Andy Hamilton v Barbero/Welge
Paul Nicholson v Stuart Kellett
Waarom Kellettquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:11 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Van mij ook, ze mogen van mij allemaal winnen alleen Kellett moet verliezen
Waarschijnlijk omdat als Kellett verliest, Nicholson wintquote:
Kan ie nog wel eens een zure avond krijgen want ik vrees voor Nicholson gezien zijn vorm de laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als Kellett verliest, Nicholson wint
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als Kellett verliest, Nicholson wint
Inderdaad gelukkig is er voetbal vanmiddagquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een klote schema vandaag, beetje jammer!
Ik denk dat Sky wel blij is dat ze in de decembermaand iedere avond live darts hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Het is nogal een ruime planning voor dit toernooi of niet, dat kan toch wel iets compacter zou je zeggen
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Sky wel blij is dat ze in de decembermaand iedere avond live darts hebben. Vandaar die spreiding ook.
Die 1e rondes zijn vaak moeilijk doorkomen. 2e ronde begint het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.
Ja. Maar je zou ook meerdere middagsessies kunnen houden. Alleen dat is weer niet goed voor de kijkcijfers en reclameopbrengsten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.
Juist niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Komula is op de rankings ook al weggezakt toch?
Vroeger bij de BDO nog wel aardig hoog. Die Finnen moeten gewoon alles gaan aflopen vooral Haavisto.quote:
GMTAquote:
Met te veel Special Brews.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Walsh zeker het hele jaar zich voorbereid op het WK thuis.
Ja en een 180 finish ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Een 9-darter was geniaal geweest na al dat gepruts
quote:
30 Mark Walsh 67,800quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:36 schreef hafcfan het volgende:
Denk dat we Walsch niet meer terugzien na dit jaar.
Daar zijn we du van af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
30 Mark Walsh 67,800
31 Stuart Kellett 67,100
32 Michael Smith 65,900
33 Wayne Jones 59,850
34 Jelle Klaasen 56,650
34 Dean Winstanley 53,650
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |