Dat was inderdaad wel een mooi toernooi met veel kleurrijke figuren destijds.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zie je wel. Had ff geen zin om het op te zoeken
Waren wel mooie jaren. Vond dat toch altijd wel een leuk toernooi. Tegenwoordig stelt dat echt geen ruk meer voor
Zal dat het niveau vergeleken met de PDC omhoog gaan halen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef borisz het volgende:
[..]
En Lakeside wordt uitgebreid voor 2014. 40 mannen en 16 vrouwen. Acht mannen en acht vrouwen meer dan vorig jaar.
nog lager juistquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal dat het niveau vergeleken met de PDC omhoog gaan halen dan?
Das ook maar een chokerquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, heb helemaal niks met die gast. Dean
Best leuk voor die gozer dat ie in de jaren 90 stond te speren. Maar ik vind die Winstanley een veel leukere gast om te zien, meer vrolijkheid. DIe kutburnett doet altijd zo agressief naar alles en iedereeen als het hem niet zint.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, heb helemaal niks met die gast. Dean
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
helemaal niemand meer in die zaal ja.
Al is het ook tien voor half 1
00:20 daar toch?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
helemaal niemand meer in die zaal ja.
Al is het ook tien voor half 2
Jones - McDine, Walsh - Komula en McGarry - Laursen 's middags ja, nou dat zal me een feest wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Wel logisch idd om die bekendere lui gewoon in de avond te knallen. Leuke potjes
Dat je die voor de trololol op zaterdagavond in gaat plannenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jones - McDine, Walsh - Komula en McGarry - Laursen 's middags ja, nou dat zal me een feest worden![]()
En dat Taylor er elk jaar weer staat ....quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:30 schreef Ambrosius het volgende:
Dat die Burnett nog steeds speelt zeg..
Komula is toch die downer, die totaal geen emotie toont?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jones - McDine, Walsh - Komula en McGarry - Laursen 's middags ja, nou dat zal me een feest worden![]()
Anderson mag van mij ook winnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:04 schreef SanAnt het volgende:
Heel de zaterdag is trouwens K*T ,alleen Paul in de allerlaatste partij hoop ik van dat ie wint, de rest maakt mij weinig uit .
Ik denk Komula, Jones, Jenkins, White, Thornton, Anderson, Hamilton, Kellettquote:Afternoon Session (12pm)
Mark Walsh v Jarkko Komula
Colin McGarry v Per Laursen (P)
Wayne Jones v Kevin McDine
Terry Jenkins v McGarry/Laursen
Ian White v Kyle Anderson
Evening Session (7pm)
Julio Barbero v Andree Welge (P)
Robert Thornton v Max Hopp
Gary Anderson v Mark Dudbridge
Andy Hamilton v Barbero/Welge
Paul Nicholson v Stuart Kellett
Waarom Kellettquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:11 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Van mij ook, ze mogen van mij allemaal winnen alleen Kellett moet verliezen
Kan ie nog wel eens een zure avond krijgen want ik vrees voor Nicholson gezien zijn vorm de laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als Kellett verliest, Nicholson wint
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als Kellett verliest, Nicholson wint
Inderdaad gelukkig is er voetbal vanmiddagquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een klote schema vandaag, beetje jammer!
Ik denk dat Sky wel blij is dat ze in de decembermaand iedere avond live darts hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Het is nogal een ruime planning voor dit toernooi of niet, dat kan toch wel iets compacter zou je zeggen
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Sky wel blij is dat ze in de decembermaand iedere avond live darts hebben. Vandaar die spreiding ook.
Die 1e rondes zijn vaak moeilijk doorkomen. 2e ronde begint het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.
Ja. Maar je zou ook meerdere middagsessies kunnen houden. Alleen dat is weer niet goed voor de kijkcijfers en reclameopbrengsten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.
Juist niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Komula is op de rankings ook al weggezakt toch?
Vroeger bij de BDO nog wel aardig hoog. Die Finnen moeten gewoon alles gaan aflopen vooral Haavisto.quote:
GMTAquote:
Met te veel Special Brews.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Walsh zeker het hele jaar zich voorbereid op het WK thuis.
Ja en een 180 finish ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Een 9-darter was geniaal geweest na al dat gepruts
quote:
30 Mark Walsh 67,800quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:36 schreef hafcfan het volgende:
Denk dat we Walsch niet meer terugzien na dit jaar.
Daar zijn we du van af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
30 Mark Walsh 67,800
31 Stuart Kellett 67,100
32 Michael Smith 65,900
33 Wayne Jones 59,850
34 Jelle Klaasen 56,650
34 Dean Winstanley 53,650
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |