Kan ie nog wel eens een zure avond krijgen want ik vrees voor Nicholson gezien zijn vorm de laatste tijd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als Kellett verliest, Nicholson wint
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat als Kellett verliest, Nicholson wint
Inderdaad gelukkig is er voetbal vanmiddagquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een klote schema vandaag, beetje jammer!
Ik denk dat Sky wel blij is dat ze in de decembermaand iedere avond live darts hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Het is nogal een ruime planning voor dit toernooi of niet, dat kan toch wel iets compacter zou je zeggen
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik denk dat Sky wel blij is dat ze in de decembermaand iedere avond live darts hebben. Vandaar die spreiding ook.
Die 1e rondes zijn vaak moeilijk doorkomen. 2e ronde begint het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.
Ja. Maar je zou ook meerdere middagsessies kunnen houden. Alleen dat is weer niet goed voor de kijkcijfers en reclameopbrengsten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarnaast. Er zijn gewoon heul veul spelers. Dan duurt het ook lang.
Juist niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Komula is op de rankings ook al weggezakt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |