Rob Szaboquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het wordt gewoon 3-0, mark my words.
Met zulke odds ga je haast denken aan matchfixing.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Max23 het volgende:
Dit krijg je dan ook natuurlijk:
Iemand op twitter:
HAHAHA!!! Ik win 62,- met 53cent inzet omdat Szabo de 1ste set van Taylor wint! #RTL7darts #ThePower
Een notering van 117, mwah, twijfelachtig hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Max23 het volgende:
Dit krijg je dan ook natuurlijk:
Iemand op twitter:
HAHAHA!!! Ik win 62,- met 53cent inzet omdat Szabo de 1ste set van Taylor wint! #RTL7darts #ThePower
Ik denk het ook wel.quote:
quote:
Ik ook, dat gebeurt toch niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Szabo wint van Taylor neem ik de hele maand Januari een Szabo UI
Koos is alleen nog stercommentator tegenwoordig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Doet Koos ook mee dit toernooi?
Jammer. De magie van Koos was dat hij wel meedeed maar zich direct uit liet schakelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Koos is alleen nog stercommentator tegenwoordig.
Nu is hij al uitgeschakeld voor Ally Pally haar deuren opent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer. De magie van Koos was dat hij wel meedeed maar zich direct uit liet schakelen.
Maar ene Michels en Szabo mogen wel meedoen? Dan is Koos wel enorm afgezakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu is hij al uitgeschakeld voor Ally Pally haar deuren opent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |