Jammer wel, hij heeft een uitstekende overwinnings-kraanvogel in huis.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer. De magie van Koos was dat hij wel meedeed maar zich direct uit liet schakelen.
Werkdarts.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ene Michels en Szabo mogen wel meedoen? Dan is Koos wel enorm afgezakt.
Trainen moet ie.
Koos heeft een sabbatical en gooit geen toernooien meer. Volgend jaar begint die weer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ene Michels en Szabo mogen wel meedoen? Dan is Koos wel enorm afgezakt.
Trainen moet ie.
Jij neemt darts sowieso niet serieus toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben bang dat ik hem als darts analyticus niet meer serieus neem
Wat een commentaar, hij krijgt het er warm van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Co is toch niet van de verkeerde kaaaaant?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Mikey in de studio bereikt RTL7 meteen een hele nieuwe doelgroep.twitter:kconstant28 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 23:39:45#rtl7darts #WKdarten heeeeerlijk op die koude winteravonden. Ik ben niet weg te halen van de tv! reageer retweet
En hoe eindigt het verhaal???quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef Slobeend het volgende:
Szabo gaat z'n hele leven aan die gemiste dubbel 20 denken
En meteen al een (pedo)retweet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:45 schreef Grifte het volgende:
Met Mikey in de studio bereikt RTL7 meteen een hele nieuwe doelgroep.twitter:kconstant28 twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 23:39:45#rtl7darts #WKdarten heeeeerlijk op die koude winteravonden. Ik ben niet weg te halen van de tv! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |