SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Yes. Helaas niet in elke hoek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef n00b13 het volgende:
Dat gifje van maher: hangt er echt een stationsklok in dat stadion de kuip?
Dit is best wel artistiek verantwoord.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef Shreyas het volgende:
Maar mensen, wanhoop niet, de oplossing is nabij, want:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef muzas het volgende:
Heeft iemand nog een leuk gifje van maher?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Maher zou zeggen dat het seizoen verloren is, zou hij ook worden afgemaakt.
goede postquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef Abed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand uit het psv-topic.quote:
u madquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goede post
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb dit ook gemist. Was zeker net iets anders aan het kijken. Wat chanant dat vechtenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit heb ik niet gezien. Tering zeg![]()
![]()
Vind het wel tof ja, niet zo'n lelijk elektrisch geneuzelding.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Je bent er fan van?
Ik krijg altijd een beetje nare gevoelens bij.
quote:
Ik vind het ook gewoon een treurige kutploeg. Al jaren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alleen Mexicano is er nog van de PSV-ers hier
yeah, u mad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
willemsquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Shreyas het volgende:
Poll: Welke PSV speler heeft het laagste IQ
• Maher
• Willems
• Narsingh
• Rekik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie, "allen n.v.t."?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Shreyas het volgende:
• Maher
• Willems
• Narsingh
• Rekik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Knuffelen is wel een ander uiterstequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Wazaaaaa het volgende:
Fans die spelers niet uitfluiten worden afgekraakt![]()
Jullie fans houden zich te rustig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Wazaaaaa het volgende:
Willems is de domste van allemaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Shreyas het volgende:
• Maher
• Willems
• Narsingh
• Rekik
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:58 schreef RubenSosa het volgende:
Nee hoor, het zit die feyenoorders niet dwars die 10-0![]()
Weet je hoeveel schalen dat fluiten heeft opgeleverd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Wazaaaaa het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Heeft iemand nog een gifje van A.Maher.
even zoekenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Kun-Aguero het volgende:
Heeft iemand nog een gifje van A.Maher.
quote:
Jij bent vast trots op hem.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha serieus ? :p lekker voor hem.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die ging Maher daarna nog uitschelden op instagram.
Echt? Wat had hij gezegd dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die ging Maher daarna nog uitschelden op instagram.
zegt de ajaciedquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord nog wel![]()
Nog meer een nepclub dan PSV.
Full-kit wankerquote:
Jaquote:
Daarom zo leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n ongemakkelijk programma onderdeel.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Inmiddels bij van bommel thuis
[ afbeelding ]
Ik ook. Pak dan meestal een wijntje. Beetje kromme tenen moment.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n ongemakkelijk programma onderdeel.
Ik zal jou eens warm houden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
De grens houdt zich warm, het is wat.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Gramulanion het volgende:
De grens houdt zich warm, het is wat.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Pak dan meestal een wijntje. Beetje kromme tenen moment.
Hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb de vorige topics niet helemaal gevolgd, maar is deze al langs gekomen?
[ afbeelding ]
nee maar deze is wel langsgekomenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft Bossie last van plankenkoorts.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beste kabouters, Welkom in het circus![]()
Is dat nou zo moeilijk Bossie
Niets mis mee, hopelijk Mikey in de finalequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Met de grootste kater v.h jaar de dartsfinale kijken.
Wie mailt hem ff door naar VIquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:04 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Ow? Laat eens zien?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een leuk Maher gifje zal ik m delen?
xd
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Bossie last van plankenkoorts.
Hehe.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
De
[..]
[ afbeelding ]
Guidetti niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:07 schreef Pascalus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
bron ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef ejfaar het volgende:
Incident met Willems. Zou die eens wat verstandigs gezegd hebben?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Incident rond Willems. Dit gaat leuk worden dus
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef Abed het volgende:
[..]Je verwacht het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FreeHat
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Incident rond Willems. Dit gaat leuk worden dus
jij wilde dolgraag de nos samenvatting zonder spoiler kijken?quote:
Ja. Heb expres Twitter en Facebook vermeden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij wilde dolgraag de nos samenvatting zonder spoiler kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt straksquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
waar? ik ben niet aan het kijken ofzo. misschien even wat meer info ?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:14 schreef Pascalus het volgende:
harde wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mooie goalquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nummer 4 van Oekraïne
quote:
Dorpsidioot.twitter:simwasse twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 21:01:52#rtl7darts @JJNieuwlaat , zie jij potentiële 'upsets' in de eerste rondes? reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Emotie heet dat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit zijn toch wel een beetje calimero reacties.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Daley Blindwat een verademing tov van die apathische PSV'ers.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Ultiem voorbeeld voor heel PSV iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit. Mooi om te zien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig kan ie ook lachen;quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:18 schreef Doublepain het volgende:
Blind is altijd al een huilie geweest
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Gelukkig kan ie ook lachen;
[ afbeelding ]
BOEM KOEKOEKquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
momentopnames, over het algemeen huilt iequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |