UIT HET RAAM!quote:
nee, dat zou vorige week zijn geweest maar toen ben ik niet gegaan ivm EWX.quote:
Ah!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef Promo_Guy het volgende:
[..]
Dit was vorige week inderdaad..
Ah!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat zou vorige week zijn geweest maar toen ben ik niet gegaan ivm EWX.
Straks om 22.00 nog, met een beetje gelukquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef Evertjan het volgende:
de laatste keer Jon Bakker FM!!! WAT EEN MOMENT!!!!
de vis kan er weer in!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Straks om 22.00 nog, met een beetje geluk
a waar is mijn kut?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef minthy het volgende:
Op vrijdag 13 december 2013 19:03 schreef Qunix het volgende:
KUT! Waar is mijn 'a'
Beter zo dan andersom.
gerucht gaat dat Stenders zendtijd afstaat indien nodigquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Straks om 22.00 nog, met een beetje geluk
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:35:30Het laatste traditionele bakkie vooraf. #ekstraweekend #3fm http://t.co/fZmui846od reageer retweet
met jou en?quote:
quote:
Hai loeder, fijn dat je nog onder ons bent op deze nare datum!quote:
Welke pizza heb je gisteravond gegeten?quote:
Hij komt weer langs hoor.twitter:Domien twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 19:05:01#WEEKEND. Zometeen bij #3FM mijn laatste #EkstraWeekend-pilsner ooit drinken. OOIT. #dagiemandanders reageer retweet
Ja, wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:07 schreef Holenmens het volgende:
Hij komt weer langs hoor.twitter:Domien twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 19:05:01#WEEKEND. Zometeen bij #3FM mijn laatste #EkstraWeekend-pilsner ooit drinken. OOIT. #dagiemandanders reageer retweet
geen. vrijdag is normaal mijn pizza-avond. met die hipsterflauwekul van Veenstra doe ik niet meequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Welke pizza heb je gisteravond gegeten?
quote:
Hij heeft vaak voor vervanging gezorgd, terecht welquote:
Bandje, kan nog wel eens wat worden in de toekomst denk ik.quote:
Eet smakelijk. Wat een mooi woord is hipsterflauwekul.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen. vrijdag is normaal mijn pizza-avond. met die hipsterflauwekul van Veenstra doe ik niet mee
als ze chili hebben gegeten is het burenaandeschijt!quote:
Hihaho.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef 3rdRock het volgende:
als ze chili hebben gegeten is het burenaandeschijt!
Tamara of Roy?quote:
ja, is dit niet met die drummer van Foo Fighters op zang?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bandje, kan nog wel eens wat worden in de toekomst denk ik.
ik vond em ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Wat een mooi woord is hipsterflauwekul.
Na 22:01 zijn we het allemaal vergetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef alors het volgende:
Toch wel moeilijk voor te stellen dat dit nooit meer zal zijn....
joh, over 10jaar doen ze een reunie voor het geldquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef alors het volgende:
Frank en Vrijdag Show!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Na 22:01 zijn we het allemaal vergeten
Timur
quote:
twitter:voll_verstrahlt twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:54:50@gerardekdom @michielveenstra @TjibbeTjibsma Zit er klaar voor... #ewbedankt #huiliehuilie #EkstraWeekend #3fm http://t.co/ILWQzbZR8H reageer retweet
Ik kan het me makkelijk voorstellen. Ik mis de Magic Friends ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef alors het volgende:
Nee. Deze band had al een klein hitje met Bohemian Rhapsody. Hoor je af en toe nog wel eens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
ja, is dit niet met die drummer van Foo Fighters op zang?
Aan het einde van het jaar toch meestal? In een bepaald lijstje...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Deze band had al een klein hitje met Bohemian Rhapsody. Hoor je af en toe nog wel eens.
Bohemian Rhapsody is omstreeks 23:54 op 31 december te horen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Deze band had al een klein hitje met Bohemian Rhapsody. Hoor je af en toe nog wel eens.
owja! dat ken ik wel jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jaimy tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer dat alles 2947201x wordt getwitterd.
Die 2 niet Ekstra Weekend gerelateerde tweetsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit meer dat alles 2947201x wordt getwitterd.
Jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die 2 niet Ekstra Weekend gerelateerde tweets
Same here! Stream zeker? Ik zag in Tweetdeck iedereen al brullenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:15 schreef noodgang het volgende:
ik loop achter, nu pas WEEEEEKEEEEEEND
Interwebs stream loopt altijd achter op FM.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:15 schreef noodgang het volgende:
ik loop achter, nu pas WEEEEEKEEEEEEND
Ik wacht met smart op Roar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef Qunix het volgende:
Ze zenden alleen hun nummers uit. Mooi! Nu alleen goeie nummers.
Door de brievenbus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik volgende week gewoon weer wwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnddddddddddd ga roepen hoor. puh
Tijdens het EK2008 was ik nog een van de relatief weinigen met digitale TV. Toen hoorde ik alle analoogkijkende buren ook al juichen toen er bij mij nog geen goal was gevallenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Same here! Stream zeker? Ik zag in Tweetdeck iedereen al brullen
Dankzij Rolfquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef Pino112 het volgende:
Nog nooit zoveel WEEKEEEEND-tweets in mijn TL
HET biertje ligt koud trouwens Roelquote:
Nog niet huiliehuilie?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef Qunix het volgende:
Netherlands Trends
· Change
#EkstraWeekend
#3fm
Vrijdag de 13e
Friday the 13th
SBS
Sanoma
#BethanyMotaGiveaway
Pearl Jam
#Nieuws
Hoop het wel ja. Zou een beetje jammer zijn als er vanavond nog Bastille of Katy Perry tussen moet omdat het nu eenmaal op high rotation staat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef Qunix het volgende:
Ze zenden alleen hun nummers uit. Mooi! Nu alleen goeie nummers.
Worldwide Trendsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:16 schreef Qunix het volgende:
Netherlands Trends
· Change
#EkstraWeekend
#3fm
Vrijdag de 13e
Friday the 13th
SBS
Sanoma
#BethanyMotaGiveaway
Pearl Jam
#Nieuws
Hier niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Worldwide Trends
· Change
#KatılımcıDemokrasi
#MeReEnojoCuando
#TeReContraChapoSi
#üşüyorsan
#LoveMyPhilly
Happy Friday the 13th
SarıKırmızıya AdanmışHayatlar Takipleşiyor
Drunk In Love
#EkstraWeekend
zou kunnen ja...woon er in de buurt....al weet ik nog niet of ik wel echt ga kijken .ben niet zo van dat massale. tijdens het slotfeest ben ik er sowieso niet, ga naar mijn oudersquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
HET biertje ligt koud trouwens Roel
Omstreeks half 9 trek ik hem open denk ik
Erg veel zin in
Ik heb ergens gelezen dat ze speciaal voor vanavond een playlist hebben samengesteld, met hun favoriete platen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:17 schreef alors het volgende:
[..]
Hoop het wel ja. Zou een beetje jammer zijn als er vanavond nog Bastille of Katy Perry tussen moet omdat het nu eenmaal op high rotation staat.
Die van Gerard is Roar. Met die ene jingle.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze speciaal voor vanavond een playlist hebben samengesteld, met hun favoriete platen.
en ik meen dat Ekkie nog zei dat ze er wel een verplichte Roar doorheen zouden gooien. maar dat kan natuurlijk ook een gebbetje zijn geweestquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze speciaal voor vanavond een playlist hebben samengesteld, met hun favoriete platen.
Hole1988 doet het vast wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Is er trouwens iemand die het programma wilt opnemen? ga dalijk naar concert van Jacco Gardner (had ik al kaartjes voor voordat ik wist dat vandaag de laatste EW zou zijn) en zou het graag terug kijken
moet je ff Hole1988 contacteren!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:19 schreef Timo20 het volgende:
Is er trouwens iemand die het programma wilt opnemen? ga dalijk naar concert van Jacco Gardner (had ik al kaartjes voor voordat ik wist dat vandaag de laatste EW zou zijn) en zou het graag terug kijken
Is Hole hier vanavond?quote:
quote:De laatste #ekstraweekend…
Vanavond is het dan zover en dat is gewoon kut.. de laatste ekstra weekend ooit..
Zoals Gerard en Michiel hun laatste Stenders & Van Inkel moment meemaakten maken de luisteraars van nu de laatste Ekstra Weekend mee. Sommige mensen denken: Het is maar een radioprogramma maar voor mij en vele anderen is het veel meer. Ekstra Weekend was een medicijn op vrijdagavond, je leerde compleet nieuwe muziek kennen. En nu is het dan bijna over en ik kan je vertellen dat ik daar best moeite mee heb. Het heeft mijn leven echt veranderd. Het is gewoon kut dat zoiets fantastisch gaat stoppen….
Dus ik wil bij deze Gerard, Michiel, Tjitse en iedereen die achter het programma zit/zat zo erg bedanken. Sommige dingen zijn niet in woorden uit te drukken en dit is daar zoiets van..
WE ZULLEN HET NOOIT MAAR DAN ECHT NOOIT MEER VERGETEN
- Tamara Geense
ja en hoe is Evangeline Lilly?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef wolfrolf het volgende:
Evertjan: Ja ik ben gisteren naar Smaug geweest
Focking HEERLIJKE filmLaketown
Bombur
Smaug
Lost.quote:
mooi stukje tekst. en dat meen ik serieus.quote:
Gewoon goed. Heeft wel wat weg van Liv Tyler qua Elf-lookquote:
Nieuwe muziek leren kennen??quote:
Einde was coolquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon goed. Heeft wel wat weg van Liv Tyler qua Elf-look
Het einde is alleen wel gvd kut gvd aarghWeer een jaar wachten
![]()
![]()
Roar!quote:
Ik ga me nu eindelijk eens zetten aan LotRquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had het pas door dat de film ging eindigen toen die zin door dat ene karakter werd uitgesprokenquote:
Dat was met The Two Towers toch ook zo. Toen ging ik ook kapot. Ik ben zo benieuwd wat Jackson gaat maken van de Battle of Five Armiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
toch wel de limited blu-ray versies he? schrik niet van de speelduur. er gaat 20min per film aan aftiteling afquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga me nu eindelijk eens zetten aan LotREn dat komt doordat ik de trailer van The Hobbit DOS had gezien
quote:
Ja echt he!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was met The Two Towers toch ook zo. Toen ging ik ook kapot. Ik ben zo benieuwd wat Jackson gaat maken van de Battle of Five Armies
Ik heb geen blu-rayquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch wel de limited blu-ray versies he? schrik niet van de speelduur. er gaat 20min per film aan aftiteling af
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had het pas door dat de film ging eindigen toen die zin door dat ene karakter werd uitgesproken
Ik zat er middenin.
Je moet sowieso wel de extended cuts kijken. Kan ook op DVDquote:
je hebt toch download? ik heb trouwens wel de extended dvd's, de blurays heeft ik ook niet. die zijn nog wel iets langer.quote:
volgens mij zijn de blurays nog uitgebreiderder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet sowieso wel de extended cuts kijken. Kan ook op DVD
Zijn met ruime afstand superieur aan de bioscoop edits.
quote:
Iets langer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch download? ik heb trouwens wel de extended dvd's, de blurays heeft ik ook niet. die zijn nog wel iets langer.
nja, ik bedoel dat de bluray langer is dan de dvd die weer langer is dan de bioscoop...dacht ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iets langer?
Return of the king is DRIE KWARTIER langer dan de bioscoop edit.
Nee. Maar de speelduur is langer omdat je niet de 4% PAL 25fps versnelling hebt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij zijn de blurays nog uitgebreiderder.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet sowieso wel de extended cuts kijken. Kan ook op DVD
Zijn met ruime afstand superieur aan de bioscoop edits.
Deze? http://www.bol.com/nl/p/l(...)gy/1002004000097947/quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch download? ik heb trouwens wel de extended dvd's, de blurays heeft ik ook niet. die zijn nog wel iets langer.
Topshow.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Deze? http://www.bol.com/nl/p/l(...)gy/1002004000097947/
die heb ik ja. ergens...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Yes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
Medewerker geworden.quote:
hij wel weer, de patser!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]
gekregen een paar jaar geleden voor de kerst, toen ze nog ¤ 82,- kostten
ik heb ze nog op VHS bandenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
ie heb ik ja. ergens...
en ik heb het boek 2x: 1x de hele trilogie plus aanhangsel in 1 band: onhandelbaar. en 1x de 3delen los. dat leest prettigerder
ik deel 1 en 2 ook nog...misschien...quote:
Wurgcontracten met platenmaatschappijen ditdat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:30 schreef alors het volgende:
Ik snap het echt niet, denken ze dat mensen wegzappen als er een keertje drie uur geen hitjes voorbij komen
Tevens adjunct-directeur van alles waar Wilbert directeur van is.quote:
je hebt waarsch gelijk. en de langere speelduur komt door de langere aftiteling.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Maar de speelduur is langer omdat je niet de 4% PAL 25fps versnelling hebt.
De films zijn native 24 frames per seconde opgenomen.
Deze nerd heeft zich iets teveel in die film technieken verdieptquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt waarsch gelijk. en de langere speelduur komt door de langere aftiteling.
Omarm je emoosie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:33 schreef Evertjan het volgende:
moet altijd een beetje huilen als ik Michael Stipe hoor zingen
Toegegeven, dat zou bizar episch zijn.twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 19:30:47Ik hoop nog steeds dat de echte Pet Shop Boys er straks zijn reageer retweet
nja, ik meen ooit gelezen te hebben dat er echt verschil in zat. blijkbaar niet zo. maakt niet uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Deze nerd heeft zich iets teveel in die film technieken verdieptDus het klopt wat ik zeg. Je filmbeleving is aardig wat minuten langer.
En ze hebben inderdaad een extreem lange aftiteling ja.
"De grote Sersjee"?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef minthy het volgende:
Ik zag een tweet van de grote Sersjee langsknallen in de balk
lukt het?quote:
Ze zijn niet gehermonteerd! De montage is hetzelfde als op de DVD's. Maar dan in de oorspronkelijk gefilmde snelheid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik meen ooit gelezen te hebben dat er echt verschil in zat. blijkbaar niet zo. maakt niet uitsowieso zou ik ze op blu-ray kijken ivm beter beeld
Sorryquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
is dit het 3FM topic of het LOTR topic?
Dank, nu zit dat nummer van die blonde schrielkip in m'n hoofd.quote:
Alle cliché dingen komen weer langsquote:
Rickquote:
quote:
Gouden fragment ook nog steedsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij gooide de deur voor z'n neus dicht.
Oh, geen B. Eden dusquote:
Jammer van haar stemquote:
ik heb nog wel 2 nootjes....quote:
dat dus.quote:
Nee die is van de Q Music slowchatquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zag FlorisD. Die is toch ook van hier?
Sirolfquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Waar anders van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
geylquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Hoe ziet hij er dan uit? Ik wil ook weten wie hij is
Ze was vroeger een redheadquote:
Dan moet ik zo maar eens achter de camera's gaan schuilen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Hoe ziet hij er dan uit? Ik wil ook weten wie hij is
dat zo'n lelijke dj zo'n leuk mokkeltje aan de haak kan slaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze was vroeger een redhead
[ afbeelding ]
quote:
Je wil haar tweetjes zien?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet ik zo maar eens achter de camera's gaan schuilen...
tabeequote:
Ze heeft er wel een stuk of tien.quote:
Dat kind dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zo'n lelijke dj zo'n leuk mokkeltje aan de haak kan slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |