je hebt waarsch gelijk. en de langere speelduur komt door de langere aftiteling.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Maar de speelduur is langer omdat je niet de 4% PAL 25fps versnelling hebt.
De films zijn native 24 frames per seconde opgenomen.
Deze nerd heeft zich iets teveel in die film technieken verdieptquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt waarsch gelijk. en de langere speelduur komt door de langere aftiteling.
Omarm je emoosie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:33 schreef Evertjan het volgende:
moet altijd een beetje huilen als ik Michael Stipe hoor zingen
Toegegeven, dat zou bizar episch zijn.twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 19:30:47Ik hoop nog steeds dat de echte Pet Shop Boys er straks zijn reageer retweet
nja, ik meen ooit gelezen te hebben dat er echt verschil in zat. blijkbaar niet zo. maakt niet uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Deze nerd heeft zich iets teveel in die film technieken verdieptDus het klopt wat ik zeg. Je filmbeleving is aardig wat minuten langer.
En ze hebben inderdaad een extreem lange aftiteling ja.
"De grote Sersjee"?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef minthy het volgende:
Ik zag een tweet van de grote Sersjee langsknallen in de balk
lukt het?quote:
Ze zijn niet gehermonteerd! De montage is hetzelfde als op de DVD's. Maar dan in de oorspronkelijk gefilmde snelheid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik meen ooit gelezen te hebben dat er echt verschil in zat. blijkbaar niet zo. maakt niet uitsowieso zou ik ze op blu-ray kijken ivm beter beeld
Sorryquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
is dit het 3FM topic of het LOTR topic?
Dank, nu zit dat nummer van die blonde schrielkip in m'n hoofd.quote:
Alle cliché dingen komen weer langsquote:
Rickquote:
quote:
Gouden fragment ook nog steedsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij gooide de deur voor z'n neus dicht.
Oh, geen B. Eden dusquote:
Jammer van haar stemquote:
ik heb nog wel 2 nootjes....quote:
dat dus.quote:
Nee die is van de Q Music slowchatquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Ik zag FlorisD. Die is toch ook van hier?
Sirolfquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Waar anders van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
geylquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Hoe ziet hij er dan uit? Ik wil ook weten wie hij is
Ze was vroeger een redheadquote:
Dan moet ik zo maar eens achter de camera's gaan schuilen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef alors het volgende:
Hoe ziet hij er dan uit? Ik wil ook weten wie hij is
dat zo'n lelijke dj zo'n leuk mokkeltje aan de haak kan slaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ze was vroeger een redhead
[ afbeelding ]
quote:
Je wil haar tweetjes zien?quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet ik zo maar eens achter de camera's gaan schuilen...
tabeequote:
Dat kind dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zo'n lelijke dj zo'n leuk mokkeltje aan de haak kan slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |