Nieuwe muziek leren kennen??quote:
Einde was coolquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon goed. Heeft wel wat weg van Liv Tyler qua Elf-look
Het einde is alleen wel gvd kut gvd aarghWeer een jaar wachten
![]()
![]()
Ik ga me nu eindelijk eens zetten aan LotRquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had het pas door dat de film ging eindigen toen die zin door dat ene karakter werd uitgesprokenquote:
Dat was met The Two Towers toch ook zo. Toen ging ik ook kapot. Ik ben zo benieuwd wat Jackson gaat maken van de Battle of Five Armiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
toch wel de limited blu-ray versies he? schrik niet van de speelduur. er gaat 20min per film aan aftiteling afquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga me nu eindelijk eens zetten aan LotREn dat komt doordat ik de trailer van The Hobbit DOS had gezien
quote:
Ja echt he!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dat was met The Two Towers toch ook zo. Toen ging ik ook kapot. Ik ben zo benieuwd wat Jackson gaat maken van de Battle of Five Armies
Ik heb geen blu-rayquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch wel de limited blu-ray versies he? schrik niet van de speelduur. er gaat 20min per film aan aftiteling af
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had het pas door dat de film ging eindigen toen die zin door dat ene karakter werd uitgesproken
Ik zat er middenin.
Je moet sowieso wel de extended cuts kijken. Kan ook op DVDquote:
je hebt toch download? ik heb trouwens wel de extended dvd's, de blurays heeft ik ook niet. die zijn nog wel iets langer.quote:
volgens mij zijn de blurays nog uitgebreiderder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet sowieso wel de extended cuts kijken. Kan ook op DVD
Zijn met ruime afstand superieur aan de bioscoop edits.
quote:
Iets langer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch download? ik heb trouwens wel de extended dvd's, de blurays heeft ik ook niet. die zijn nog wel iets langer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |