ALSJEBLIEFT ZEG! In massa! Korting op benzine, honderdduizenden pakketten PER DAG, miljoenen brieven PER DAG, honderden miljoenen winst. En jij vraagt je af hoe jullie het er in hemelsnaam van doen. Natuurlijk...quote:Op zondag 15 december 2013 21:12 schreef lololo het volgende:
[..]
Niet bepaald, in het licht van zelf wegbrengen bekeken zie je meteen dat 3 euro spotgoedkoop is, zo goedkoop dat je je bijna afvraagt hoe we het er in hemelsnaam voor kunnen doen.
De verzendkosten zijn geen 3 euro per envelop, hoor! Of het moet een brief van een halve kilo zijn!quote:Op zondag 15 december 2013 21:26 schreef Kola het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT ZEG! In massa! Korting op benzine, honderdduizenden pakketten PER DAG, miljoenen brieven PER DAG, honderden miljoenen winst. En jij vraagt je af hoe jullie het er in hemelsnaam van doen. Natuurlijk...
3 euro per envelop!
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar niet in dezelfde als wij. Heb je ooit wel eens gehoord van een bedrijf waar het personeel ging staken om lagere tarieven voor de klanten te bedingen? En stel nou, dat het (wat mij overigens uitermate onwaarschijnlijk lijkt) succes zou hebben. Hoe denk je dan dat die lagere tarieven tot stand zouden komen? Gaat onze topman zijn bonus inleveren? Gaan de aandeelhouders genoegen nemen met minder winst? Natuurlijk niet! Dat gaat uit de portemonnee van de laagstbetaalde werknemers komen. En dat allemaal omdat een of andere zeikmuts 3 euro verzendkosten voor haar pakje te duur vind. Je betaalt gewoon 3 euro voor het gemak dat je niet zelf de deur uit moet om dat boek te kopen. Als je dat niet wil ga je gewoon de stad in en daar zelf het boek kopen. Moet je wel even achter je computer vandaan komen met je luie donder...quote:Op zondag 15 december 2013 20:56 schreef Kola het volgende:
[..]
Laagste orde maar essentieel voor het bedrijf. Hadden jullie allemaal een standaard en zouden jullie gezamenlijk zeggen dat het zo niet kan, dan kunnen ze van boven veel willen, maar zij leveren het werk niet.
250 gram is 3 euro. Een klein boek in een envelop.quote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De verzendkosten zijn geen 3 euro per envelop, hoor! Of het moet een brief van een halve kilo zijn!
Het gaat niet om het geld, geld heb ik genoeg. Het gaat erom dat het afzetterij is. Een bedrijf dat geeneens goede service kan leveren hoort al helemaal geen miljoenenwinst te hebben en dat soort bedragen te vragen. Zouden ze het laten zoals het was nog geen 6 maanden geleden, 2 euro, dan zou ik het prima vinden. Maar ineens een euro er bovenop, om kul redenen terwijl ze niets maar dan ook niets verbeteren, top winst maken en zelfs nog weer verhogingen van tarieven en besparingen op uitgaven in zicht hebben. Nee dat vind ik niet kunnen nee. Dan kun jij iemand wel een zeikmuts noemen, maar het klopt gewoon niet. En daar voor opkomen heeft niets te maken met lui zijn of zeiken. Jammer dat je dat denkt.quote:Op zondag 15 december 2013 21:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld jij leeft, maar niet in dezelfde als wij. Heb je ooit wel eens gehoord van een bedrijf waar het personeel ging staken om lagere tarieven voor de klanten te bedingen? En stel nou, dat het (wat mij overigens uitermate onwaarschijnlijk lijkt) succes zou hebben. Hoe denk je dan dat die lagere tarieven tot stand zouden komen? Gaat onze topman zijn bonus inleveren? Gaan de aandeelhouders genoegen nemen met minder winst? Natuurlijk niet! Dat gaat uit de portemonnee van de laagstbetaalde werknemers komen. En dat allemaal omdat een of andere zeikmuts 3 euro verzendkosten voor haar pakje te duur vind. Je betaalt gewoon 3 euro voor het gemak dat je niet zelf de deur uit moet om dat boek te kopen. Als je dat niet wil ga je gewoon de stad in en daar zelf het boek kopen. Moet je wel even achter je computer vandaan komen met je luie donder...
Het tarief t/m 250 gram is ¤ 2,40 (geen 3) en een jaar geleden was dit ¤ 2,-. Het tarief voor meer dan 250 gram t/m 500 is momenteel ¤ 3 (was 2,50). Dus jouw verhaal dat de tarieven met een euro zijn gestegen klopt niet eens.quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef Kola het volgende:
[..]
250 gram is 3 euro. Een klein boek in een envelop.
[..]
Het gaat niet om het geld, geld heb ik genoeg. Het gaat erom dat het afzetterij is. Een bedrijf dat geeneens goede service kan leveren hoort al helemaal geen miljoenenwinst te hebben en dat soort bedragen te vragen. Zouden ze het laten zoals het was nog geen 6 maanden geleden, 2 euro, dan zou ik het prima vinden. Maar ineens een euro er bovenop, om kul redenen terwijl ze niets maar dan ook niets verbeteren, top winst maken en zelfs nog weer verhogingen van tarieven en besparingen op uitgaven in zicht hebben. Nee dat vind ik niet kunnen nee. Dan kun jij iemand wel een zeikmuts noemen, maar het klopt gewoon niet. En daar voor opkomen heeft niets te maken met lui zijn of zeiken. Jammer dat je dat denkt.
Als je het niet redelijk vindt moet je het niet doen. Die vrijheid heb je als klant.quote:Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef Kola het volgende:
Ik heb een boek gekocht voor 2 euro online, en zij moest 3 euro betalen voor de (brievenbus)verzending. Hoe is dit redelijk?
Maar je kwam er niet voor op. Je betaalde als een mak schaap een te hoge prijs.quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef Kola het volgende:
[..]
250 gram is 3 euro. Een klein boek in een envelop.
[..]
Het gaat niet om het geld, geld heb ik genoeg. Het gaat erom dat het afzetterij is. Een bedrijf dat geeneens goede service kan leveren hoort al helemaal geen miljoenenwinst te hebben en dat soort bedragen te vragen. Zouden ze het laten zoals het was nog geen 6 maanden geleden, 2 euro, dan zou ik het prima vinden. Maar ineens een euro er bovenop, om kul redenen terwijl ze niets maar dan ook niets verbeteren, top winst maken en zelfs nog weer verhogingen van tarieven en besparingen op uitgaven in zicht hebben. Nee dat vind ik niet kunnen nee. Dan kun jij iemand wel een zeikmuts noemen, maar het klopt gewoon niet. En daar voor opkomen heeft niets te maken met lui zijn of zeiken. Jammer dat je dat denkt.
Ik deelde alleen deze verschrikking met jullie in de hoop een opstand te kunnen regelen met zijn allen. Maar er is hier weinig animo voor te vinden zo te zien.quote:Op zondag 15 december 2013 23:01 schreef Puurheid het volgende:
Laat zo iemand toch, is de moeite niet waard. People who shoot the messenger...
Kola, get a life. Ik zou zeggen ga zelf eens een dagje bezorgen en dan maar in discussie gaan met jezelf.
Als je jezelf zo machtig acht: doe er dan ook iets mee!
quote:Op maandag 16 december 2013 01:23 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik deelde alleen deze verschrikking met jullie in de hoop een opstand te kunnen regelen met zijn allen. Maar er is hier weinig animo voor te vinden zo te zien.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:41 schreef Kola het volgende:
[..]
Met klachten wordt nooit iets gedaan en denken dat je als werknemer niets kunt doen is te naļef. Je wil niets doen en vindt het wel prima zo lang jij je loon maar krijgt. Zeg dan dat.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:08 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik vind het een terecht besproken onderwerp anders. Dit is toch het PostNL topic. En met antwoorden als "stel je niet aan" "zeur niet zo" "ga dan naar een ander" "zet het op twitter" enz kun je niks. Heb je een argument toe te voegen, een verklaring, een uitleg dan mag je er best tegenin gaan en je mening geven.
Maar kun je niets anders dan lollig commentaar hebben op mijn vermeende bebloede poes ga dan vooral elders de clown uithangen papzak!
quote:Op zondag 15 december 2013 17:29 schreef Kola het volgende:
[..]
Ja want als je iets zegt over afgezet worden dan ben je een zeur. Dankzij klanten hebben jullie werk eikel.
quote:
Ik heb zo'n idee.. dat je dan je tactiek iets moet aanpassen.quote:Op maandag 16 december 2013 01:23 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik deelde alleen deze verschrikking met jullie in de hoop een opstand te kunnen regelen met zijn allen. Maar er is hier weinig animo voor te vinden zo te zien.
Prutser.quote:Op maandag 16 december 2013 01:23 schreef Kola het volgende:
[..]
dat hoeft ze heeft geld genoegquote:Op zondag 15 december 2013 23:01 schreef Puurheid het volgende:
Laat zo iemand toch, is de moeite niet waard. People who shoot the messenger...
Kola, get a life. Ik zou zeggen ga zelf eens een dagje bezorgen en dan maar in discussie gaan met jezelf.
Als je jezelf zo machtig acht: doe er dan ook iets mee!
je behoort duidelijk niet tot de doelgroepquote:Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef Kola het volgende:
Ik heb een boek gekocht voor 2 euro online, en zij moest 3 euro betalen voor de (brievenbus)verzending. Hoe is dit redelijk?
ik had het vorige week al, als onze collega's maar niet hetzelfde als vorig jaar gaan beleven :quote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb trouwens mijn kerstkado nog steeds niet binnen...
heb de bon nog ergens ja...quote:Op maandag 16 december 2013 12:27 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ik had het vorige week al, als onze collega's maar niet hetzelfde als vorig jaar gaan beleven :
uitlevering rond eind januari
Gridjuh ergens stond ook een contactnummer/mail volgens mij,al geprobeerd?
Het papier heb ik al weggegooid helaas.
Ik ben passioneel. Misschien lukt het in het nieuwe jaar, als de jolige kerstsfeer omslaat in alledaagse weemoed.quote:Op maandag 16 december 2013 07:38 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee.. dat je dan je tactiek iets moet aanpassen.
Met passie is niets mis. Maar als je medestanders zoekt moet je ze natuurlijk niet gaan uitschelden.quote:Op maandag 16 december 2013 13:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik ben passioneel. Misschien lukt het in het nieuwe jaar, als de jolige kerstsfeer omslaat in alledaagse weemoed.
dat hele invoergebeuren is oplichterij,buiten eu(uk nog wel incl) betaal je, je scheel,terwijl je per vliegtuig 430e vrij mag invoeren,dat moet veranderen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Met passie is niets mis. Maar als je medestanders zoekt moet je ze natuurlijk niet gaan uitschelden.
Weet je wat pas schandalig is? De werkwijze van de afdeling inklaring van PostNL. Voor een pakje met een douanewaarde van ¤ 37 ben je ¤ 7 btw verschuldigd PLUS ¤ inklaringskosten! Dus ze rekenen 13 euro om 7 euro te innen.
430 per vliegtuig. Mooi hoef ik dat niet meer op te zoeken. Nou nog de ruimte in de koffer vinden om alle leuke dingen over 4 weken mee terug te nemen.quote:Op maandag 16 december 2013 14:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dat hele invoergebeuren is oplichterij,buiten eu(uk nog wel incl) betaal je, je scheel,terwijl je per vliegtuig 430e vrij mag invoeren,dat moet veranderen.
http://www.belastingdiens(...)nas/prive/reizigers/quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
430 per vliegtuig. Mooi hoef ik dat niet meer op te zoeken. Nou nog de ruimte in de koffer vinden om alle leuke dingen over 4 weken mee terug te nemen.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef dud0r het volgende:
Maar geld betalen doen we niet aan. Anders kan ik straks geen boeken meer verzenden voor 3 euro.
Stoephoerquote:Op maandag 16 december 2013 01:23 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die dag gewoon je tijd door moet geven, want een daldag zal het niet worden, want wel veel stops met al die kaartjes, maar een piekdag ook niet echt, want behalve kaartjes zal er waarschijnlijk niet heel veel zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 20:40 schreef V__L_N het volgende:
Werd ik vandaag gebeld of ik volgende week maandag kom werken
Heb maar ja gezegd, ben alleen vergeten te vragen of het een piek of dal dag word kwa tijd.
't Is voor een goed doel moet je maar denken!quote:Op maandag 16 december 2013 19:49 schreef gridjuh het volgende:
dat verplicht thuiszitten blegh.....
Krant ook kunnen regelen dat ik vrij ben.....
maar echt thuiszitten bah
Bij ons piek.quote:Op maandag 16 december 2013 20:40 schreef V__L_N het volgende:
Werd ik vandaag gebeld of ik volgende week maandag kom werken
Heb maar ja gezegd, ben alleen vergeten te vragen of het een piek of dal dag word kwa tijd.
Dit denk ik ook. Alleen maar kaartjes bezorgen. En wat overgebleven spul van bedrijven die dicht zijn op zaterdag.quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die dag gewoon je tijd door moet geven, want een daldag zal het niet worden, want wel veel stops met al die kaartjes, maar een piekdag ook niet echt, want behalve kaartjes zal er waarschijnlijk niet heel veel zijn.
ben t nu al zatquote:Op maandag 16 december 2013 20:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
't Is voor een goed doel moet je maar denken!
[..]
Bij ons piek.
die ging toch met het bootje?quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef gridjuh het volgende:
Bij onder ons bij omroep Brabant de postbode met bieschbos als wijk....collega
ja idd....quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die ging toch met het bootje?
Meteen mijn eerste lach te pakken!quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:41 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Een barricade van brandende rolcontainertjes en dan je zelf aan de garagedeur vastketenen of zo iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |