http://www.belastingdiens(...)nas/prive/reizigers/quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
430 per vliegtuig. Mooi hoef ik dat niet meer op te zoeken. Nou nog de ruimte in de koffer vinden om alle leuke dingen over 4 weken mee terug te nemen.
quote:Op maandag 16 december 2013 14:55 schreef dud0r het volgende:
Maar geld betalen doen we niet aan. Anders kan ik straks geen boeken meer verzenden voor 3 euro.
Stoephoerquote:Op maandag 16 december 2013 01:23 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik deelde alleen deze verschrikking met jullie in de hoop een opstand te kunnen regelen met zijn allen. Maar er is hier weinig animo voor te vinden zo te zien.
Ik neem aan dat je die dag gewoon je tijd door moet geven, want een daldag zal het niet worden, want wel veel stops met al die kaartjes, maar een piekdag ook niet echt, want behalve kaartjes zal er waarschijnlijk niet heel veel zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 20:40 schreef V__L_N het volgende:
Werd ik vandaag gebeld of ik volgende week maandag kom werken
Heb maar ja gezegd, ben alleen vergeten te vragen of het een piek of dal dag word kwa tijd.
't Is voor een goed doel moet je maar denken!quote:Op maandag 16 december 2013 19:49 schreef gridjuh het volgende:
dat verplicht thuiszitten blegh.....
Krant ook kunnen regelen dat ik vrij ben.....
maar echt thuiszitten bah
Bij ons piek.quote:Op maandag 16 december 2013 20:40 schreef V__L_N het volgende:
Werd ik vandaag gebeld of ik volgende week maandag kom werken
Heb maar ja gezegd, ben alleen vergeten te vragen of het een piek of dal dag word kwa tijd.
Dit denk ik ook. Alleen maar kaartjes bezorgen. En wat overgebleven spul van bedrijven die dicht zijn op zaterdag.quote:Op maandag 16 december 2013 20:42 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die dag gewoon je tijd door moet geven, want een daldag zal het niet worden, want wel veel stops met al die kaartjes, maar een piekdag ook niet echt, want behalve kaartjes zal er waarschijnlijk niet heel veel zijn.
ben t nu al zatquote:Op maandag 16 december 2013 20:43 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
't Is voor een goed doel moet je maar denken!
[..]
Bij ons piek.
die ging toch met het bootje?quote:Op maandag 16 december 2013 20:57 schreef gridjuh het volgende:
Bij onder ons bij omroep Brabant de postbode met bieschbos als wijk....collega
ja idd....quote:Op maandag 16 december 2013 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die ging toch met het bootje?
Meteen mijn eerste lach te pakken!quote:Op dinsdag 17 december 2013 02:41 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Een barricade van brandende rolcontainertjes en dan je zelf aan de garagedeur vastketenen of zo iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |