bij ons vrijdag om 9 uur....ik kan niet gaan moet om 10 bij de fysio zijnquote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rond half 10 is het ook nog ontbijt.
Maar dan snap ik het nog steeds niet. Hoe lang duurt dat ontbijt, is daar tijd voor? Bij ons is het altijd koortsachtig doorbuffelen omdat om 10.15 u. bepaalde wijken klaar moeten staan. Dat lukt soms maar net!quote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Rond half 10 is het ook nog ontbijt.
vorig jaar waren het alleen de bezorgers die er waren...dus en dan van alle 3 de teamsquote:Op zondag 15 december 2013 13:11 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Maar dan snap ik het nog steeds niet. Hoe lang duurt dat ontbijt, is daar tijd voor? Bij ons is het altijd koortsachtig doorbuffelen omdat om 10.15 u. bepaalde wijken klaar moeten staan. Dat lukt soms maar net!
Misschien moet je even auto-aanvullen uitzetten, want je praat nu een beetje onzin. Aandringen? Folderombouw?quote:Op zondag 15 december 2013 10:56 schreef Leontje het volgende:
Dat Makro naar dinsdag gaat heeft niets te maken met postnl. Er zijn onderzoeken geweest waaruit blijkt dat klanten verwachten sneller de aandringen te kunnen kopen (wordt volgende dag in plaats van 3 dagen later) plus nu in het weekend meer tijd voor klanten ipv voor Folder ombouw
Was alleen met de bezorgersquote:Op zondag 15 december 2013 10:23 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat kerstontbijt voorstellen, hoe laat hadden jullie dat? Moest er dan niet ge-vos't worden?
als reactie op deezertjequote:Op zondag 15 december 2013 12:08 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Wat zeg je nu eigenlijk?
Duurde bij ons een half uur. Eigenlijk is er geen tijd voor maar het is kerst dus maken we daar tijd voor.quote:Op zondag 15 december 2013 13:11 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Maar dan snap ik het nog steeds niet. Hoe lang duurt dat ontbijt, is daar tijd voor? Bij ons is het altijd koortsachtig doorbuffelen omdat om 10.15 u. bepaalde wijken klaar moeten staan. Dat lukt soms maar net!
Dus als ik je vraag redenatie goed bekijk vind je dat de tarieven afgesteld moeten zijn op de waarde van het verzonden item en niet het gewicht?quote:Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef Kola het volgende:
Ik heb een boek gekocht voor 2 euro online, en zij moest 3 euro betalen voor de (brievenbus)verzending. Hoe is dit redelijk?
Al had ik 400 euro voor het boek betaald, 3 euro voor simpele briefpost is buiten alle perken. Vind jij dat normaal?quote:Op zondag 15 december 2013 16:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus als ik je vraag redenatie goed bekijk vind je dat de tarieven afgesteld moeten zijn op de waarde van het verzonden item en niet het gewicht?
Ja want mijn salaris moet daarvan betaald worden. En er zit nogal verschil tussen een brief van 50 gram of een boek van 400 gram(ik noem maar een getal) .quote:Op zondag 15 december 2013 16:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Al had ik 400 euro voor het boek betaald, 3 euro voor simpele briefpost is buiten alle perken. Vind jij dat normaal?
Ik wil geen reclame maken hoor, maar bij Bol betaal je maar 1,95 verzendkosten.quote:Op zondag 15 december 2013 16:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Al had ik 400 euro voor het boek betaald, 3 euro voor simpele briefpost is buiten alle perken. Vind jij dat normaal?
Ooooooooooooooooooh, ok, duidelijk!quote:Op zondag 15 december 2013 14:10 schreef Herfstblad het volgende:
@Dud0r: Handig!
[..]
Was alleen met de bezorgers
3 euro is de helft van jouw uurloon.quote:Op zondag 15 december 2013 16:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja want mijn salaris moet daarvan betaald worden. En er zit nogal verschil tussen een brief van 50 gram of een boek van 400 gram(ik noem maar een getal) .
Vergelijk het met een stuk vlees. Met 150gram heb je genoeg voor een maaltijd maar met 200gram kan je dezelfde maaltijd maken. Die 200gram kost meer. Is dat ook onredelijk?
En een paar uur om het van het ene stuk land naar het andere stuk land te transporteren.quote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef Kola het volgende:
[..]
3 euro is de helft van jouw uurloon.Het kost je 10 sec om te bezorgen.
Samen met duizenden andere brieven, die ieder ook al minimaal 60 cent betalen. Kom opquote:Op zondag 15 december 2013 17:08 schreef Zelva het volgende:
[..]
En een paar uur om het van het ene stuk land naar het andere stuk land te transporteren.
Ja want als je iets zegt over afgezet worden dan ben je een zeur. Dankzij klanten hebben jullie werk eikel.quote:Op zondag 15 december 2013 17:28 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Wat een gezeur zeg, pak dan de fiets en haal het zelf op.
Ik bezorg niet, dus het kost mij geen tijd.quote:Op zondag 15 december 2013 17:07 schreef Kola het volgende:
[..]
3 euro is de helft van jouw uurloon.Het kost je 10 sec om te bezorgen.
Reageer dan niet hansworstquote:Op zondag 15 december 2013 17:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik bezorg niet, dus het kost mij geen tijd.
En zoals andere al zeiden. Dat boek is niet het enige wat er bezorgd moet worden.
Dus omdat ik niet bezorg moet ik niet reageren? Want er werken alleen maar bezorgers bij de postquote:
9 op de 10 keer krijg je niet eens de kans om een keuze te maken omdat ze overal al contracten hebben vastliggen met bedrijven. Alle concurrentie wordt uit de markt gewerkt, en iedereen weet dat dat niet komt omdat postNL de beste is. Ze kunnen klanten uitwringen omdat er toch niks aan te doen valt. De tijd van een goede service willen leveren is allang voorbij. Maar vraag je om een uitleg dan krijg je alleen maar van die lulverhalen, waar je niks mee kan. Nu ze het niet meer op benzineprijzen kunnen gooien is het complete radiostilte.quote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet bezorg moet ik niet reageren? Want er werken alleen maar bezorgers bij de post![]()
En afpersen vind ik een groot woord, als je het zo duur vind ga je maar naar de concurrent.
Zoals dit bijv. "Staat iets je niet aan dan dien je maar een klacht in" Waar je vervolgens nooit meer iets van zal horen. Wees vooral trots op wat je doet met je leven hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 17:51 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik zou zeggen, als je wil klagen/zeuren over de dienstverlening: https://twitter.com/postnl
Ik vind 3 euro voor het verzenden van een boek nu niet echt veel. De prijs van het boek staat natuurlijk los van de prijs van bezorgen, dat heeft verder niks met elkaar te maken. Wel vind ik zelf ook dat de prijzen van het versturen van post in korte tijd erg snel zijn gestegen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef Kola het volgende:
Ik heb een boek gekocht voor 2 euro online, en zij moest 3 euro betalen voor de (brievenbus)verzending. Hoe is dit redelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |