Trailer:quote:After a violent shipwreck, billionaire playboy Oliver Queen was missing and presumed dead for five years before being discovered alive on a remote island in the Pacific. When he returns home to Starling City, his devoted mother Moira, much-beloved sister Thea, and best friend Tommy welcome him home, but they sense Oliver has been changed by his ordeal on the island. While Oliver hides the truth about the man he's become, he desperately wants to make amends for the actions he took as the boy he was. Most particularly, he seeks reconciliation with his former girlfriend, Laurel Lance. As Oliver reconnects with those closest to him, he secretly creates the persona of Arrow - a vigilante – to right the wrongs of his family, fight the ills of society, and restore Starling City to its former glory. By day, Oliver plays the role of a wealthy, carefree and careless philanderer he used to be - flanked by his devoted chauffeur/bodyguard, John Diggle - while carefully concealing the secret identity he turns to under cover of darkness. However, Laurel's father, Detective Quentin Lance, is determined to arrest the vigilante operating in his city. Meanwhile, Oliver's own mother, Moira, knows much more about the deadly shipwreck than she has let on – and is more ruthless than he could ever imagine.
The series stars Stephen Amell as Oliver Queen, Colin Donnell as Tommy, Katie Cassidy as Laurel Lance, David Ramsey as John Diggle, Willa Holland as Thea Queen, with Susanna Thompson as Moira Queen and Paul Blackthorne as Detective Quentin Lance.
Based on characters appearing in comic books and graphic novels published by DC Comics, ARROW is from Bonanza Productions Inc. in association with Berlanti Productions and Warner Bros. Television, with executive producers Greg Berlanti ("Green Lantern," "Brothers & Sisters"), Marc Guggenheim ("FlashForward," "Eli Stone"), Andrew Kreisberg ("Warehouse 13," "The Vampire Diaries") and David Nutter ("Smallville," "Supernatural," "Game of Thrones"). Melissa Kellner Berman ("Eli Stone," "Dirty Sexy Money") is co-executive producer. The pilot was directed by David Nutter from a teleplay by Andrew Kreisberg & Marc Guggenheim, story by Greg Berlanti & Marc Guggenheim.
Dat zat gewoon in de aflevering..geen spoiler dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef GroenePijl het volgende:
[..]
Spoiler much?
Anyway, Vond het een erg goede aflevering. Ben benieuwd naar hoe het verder gaat, gelukkig duurt de break niet zo lang
Ik heb op open nieuw deel geklikt, dus ik weet niet wat er mis is gegaanquote:
Niet dat het Deathstroke is.. Of heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Geen reeks?
[..]
Dat zat gewoon in de aflevering..geen spoiler dus.
Oh, zo heb ik er eigenlijk niet eens over nagedacht. Ik ken veel van die namen al dus dat was een beetje 1+1, maar daar heb je wel een punt. Heb dit al wel vaak voorbij zien komen hier though..met een universum wat al helemaal staat zijn dat vaak een beetje onbewuste spoilertjes I guess.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef GroenePijl het volgende:
[..]
Niet dat het Deathstroke is.. Of heb ik dat gemist?
Die naam zegt je toch niets als je niet weet dat Slade WIlson Deathstroke is toch? Dus een spoiler zonder inhoud imo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef GroenePijl het volgende:
[..]
Niet dat het Deathstroke is.. Of heb ik dat gemist?
Dan heb jij een andere versie dan wij denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee hoor, was gewoon in beeld te zien.
Oh is dat de spoiler? Sorry, ik noem 'm gewoon zo omdat ik er vanuit ging dat dat bekend was. Ik hoef immers ook niet uit te leggen wie Green Arrow, Black Canary en the Flash zijn, toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die naam zegt je toch niets als je niet weet dat Slade WIlson Deathstroke is toch? Dus een spoiler zonder inhoud imo.
Snap ik, maar dat bedoelde GroenePijl wel als de spoiler volgens mij. T kan mij (en volgens mij de rest die deze serie kijkt) verder ook weinig boeien hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh is dat de spoiler? Sorry, ik noem 'm gewoon zo omdat ik er vanuit ging dat dat bekend was. Ik hoef immers ook niet uit te leggen wie Green Arrow, Black Canary en the Flash zijn, toch?
Ik was niet aan het onthullen dat Slade Wilson Deathstroke genoemd wordt; ik noemde slechts zijn naam. Is weinig spoiler aan; ik bedoel er verder niets mee. Weet ik veel wat Wilson verder nog voor verhaallijn heeft.
Nou, mijn theorie is vrij simpel en dat is dat Oliver hem door zn oog heeft geschoten (vandaar het ooglapje) met een pijl omdat Slade kwaad was omdat Shado dood is gegaan door Oliver's "schuld" en dat hij vanwege de Mirakuru op geen andere manier te stoppen was.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik haal Deadshot and Deathstroke altijd door elkaar. Dacht al waar hebben jullie het over. Hoezo spoiler hehe. Maar nu snap ik de "spoiler". Wat is de reden dat Oliver nu zijn vijand is? Kon het nergens vinden online op de wiki's.
Aha zo. Dat heb ik wel gelezen m,aar dat moeten we nog zien idd in de serie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, mijn theorie is vrij simpel en dat is dat Oliver hem door zn oog heeft geschoten (vandaar het ooglapje) met een pijl omdat Slade kwaad was omdat Shado dood is gegaan door Oliver's "schuld" en dat hij vanwege de Mirakuru op geen andere manier te stoppen was.
Daar ga ik wel vanuit jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou, mijn theorie is vrij simpel en dat is dat Oliver hem door zn oog heeft geschoten (vandaar het ooglapje) met een pijl omdat Slade kwaad was omdat Shado dood is gegaan door Oliver's "schuld" en dat hij vanwege de Mirakuru op geen andere manier te stoppen was.
Wordt alleen maar beterquote:Op maandag 16 december 2013 12:32 schreef casper019 het volgende:
gister EP 1 + 2 gekeken van seizoen 1 en ik denk.. ik denk ik ben fan!
quote:Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef JeffreyXL het volgende:
Vind er btw wel veel tijd tussen zitten voordat er nieuwe eps zijn...
So sad right now...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:50 schreef Breuls het volgende:
Laatste weken was gewoon normaal hoor.We zitten nu wel in een winterstop, dus het duurt tot mid januari voordat aflevering 10 komt.
Idd, zo'n aanstelsterquote:Op zondag 26 januari 2014 22:34 schreef livalo het volgende:
Toffe serie die lekker wegkijkt. Af en toe zijn er momenten waarop ik vermoed dat ik een '' gezicht trek maar gelukkig zijn die momenten schaars Wel vaak wanneer Laurel voorbij komt trouwens, wat een mens... Lekkere actie, tot nu toe niet te lange verhaallijnen en een leuke cast. Ben wel benieuwd of ze niet te lang door gaan zagen op deze verhaallijn, maar heb nog hoop.
ben geen kenner van comics, maar die dude is nagenoeg hetzelfde als de scarecrow uit batman begins. Blijkbaar is het idd Brother Blood. Achjah whatsinanamequote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:24 schreef Windwalker88 het volgende:
Scarecrow? Brother Blood bedoel je?
Hij werkt inderdaad ook met een masker, maar hij doet niet iets met "fear gas". Hij wil mensen sterker maken door een bepaalde vloeistof.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
ben geen kenner van comics, maar die dude is nagenoeg hetzelfde als de scarecrow uit batman begins. Blijkbaar is het idd Brother Blood. Achjah whatsinaname
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe ep was weer tofJa, cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Jup, had ik het laatst ook al met iemand over. Echt niet normaal hoeveel ze is afgevallen. Echt totaal niet mooi dit. Past wel goed bij haar verslavingen in de serie, maar lijkt me toch niet bewust ditquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef Gray het volgende:
Die actrice die Laurel speelt, lijdt die sinds dit seizoen aan een eetziekte? Het lijkt wel een lopend skelet, en dan helemaal in d'r gezicht.
I mean damn:
[ afbeelding ]
Want eerst:
[ afbeelding ]
Zo zonde.
Ziet er idd niet uit, viel mij ook al op. Ze was mooi, jammer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef Gray het volgende:
Die actrice die Laurel speelt, lijdt die sinds dit seizoen aan een eetziekte? Het lijkt wel een lopend skelet, en dan helemaal in d'r gezicht.
I mean damn:
[ afbeelding ]
Want eerst:
[ afbeelding ]
Zo zonde.
echt bizar matig ineens ja. Nyssa al Ghul erbij met een vage lesbische relatiequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit was wel de meest onlogische, slechtst geschreven en slechtst geacteerde aflevering tot nu toe zeg
Vind je ja? Ik vind haar echt verschrikkelijk. Megabuttchin, kan voor geen meter acteren, hell ze kan niet eens normaal praten, en haar personage doet ook de hele tijd maar weer iets anders. Dan weer dood, dan weer levend, dan weer weg, dan weer terug, dan weer Ivo, dan weer niet Ivo. Naar personage + actrice vind ik het.quote:
Dat is ook wel de bedoelingquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Die actrice die Laurel speelt begint er met de week slechter uit te zien.
Het past wel bij haar addict rol (maar niet bij de flashbacks), maar dit is echt niet bewust hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:17 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Dat is ook wel de bedoelingZe is een mess.
Het zal eerder andersom zijn inderdaad, dat de schrijvers zoeits hadden van als ze er toch zo slecht uitziet kunnen we er ook wel ene junk van makenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het past wel bij haar addict rol (maar niet bij de flashbacks), maar dit is echt niet bewust hoor
Klopt. Als "Mira". Katrina Law heet ze IRLquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:22 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het zal eerder andersom zijn inderdaad, dat de schrijvers zoeits hadden van als ze er toch zo slecht uitziet kunnen we er ook wel ene junk van maken
En terzijde, Slade was 15 seconden in beeld en alweer de grootste badass van de aflevering
EN nog eens terzijde, zat de actrice die Nyssa speelde niet ook in Spartacus?
het acteren sowieso matig allemaal ja, maar vind haar wel leuk dat personage invullen so farquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind je ja? Ik vind haar echt verschrikkelijk. Megabuttchin, kan voor geen meter acteren, hell ze kan niet eens normaal praten, en haar personage doet ook de hele tijd maar weer iets anders. Dan weer dood, dan weer levend, dan weer weg, dan weer terug, dan weer Ivo, dan weer niet Ivo. Naar personage + actrice vind ik het.
Ooo daar ken ik haar van ja. Ik kon er al niet opkomen maar wist dat ik dr eerder gezien had.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Als "Mira". Katrina Law heet ze IRL
Spartacus waarschijnlijk. Lekker wijf!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ooo daar ken ik haar van ja. Ik kon er al niet opkomen maar wist dat ik dr eerder gezien had.
Waarom zit er in elke serie zo een zeik wijf als laurel(Net zo erg als Lori in the Walking Deadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef rubensanti het volgende:
Mijn algemene indruk van de vorige episode:
Sara
Nyssa:
Sara + Nyssa:![]()
Laurel:![]()
![]()
Om de later de pijp uit te gaan, hoop ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom zit er in elke serie zo een zeik wijf als laurel(Net zo erg als Lori in the Walking Dead)
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:47 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Om de later de pijp uit te gaan, hoop ik.
Maar er klopte vrij weinig vanquote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef Angelic_Rose het volgende:
God, Sara.. Wat erger ik me dood aan haar 'geslis'..![]()
Het was een aflevering met rare scenes, ene moment ligt ze nog op de grond en zegt ze tegen haar ouders dat ze weg moeten gaan (wat ze ook doen), het moment erna komen ze weer terug gerend, vervolgens zie je even niks en staat Sara opeens boven bij Oliver waarna ze wéér in elkaar zakt, en om het helemaal af te maken komt haar pa dan weer aanrennen alsof hij haar in de tussentijd kwijt is geraakt ofzo![]()
![]()
Het was vermakelijk, laten we het daar maar op houden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:47 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Om de later de pijp uit te gaan, hoop ik.
Het was toch ook hetzelfde gif als die assassin innam zodat ze hem niet konden verhoren. Die was binnen ene paar tellen namelijk er geweestquote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef Angelic_Rose het volgende:
Het was een aflevering met rare scenes, ene moment ligt ze nog op de grond en zegt ze tegen haar ouders dat ze weg moeten gaan (wat ze ook doen), het moment erna komen ze weer terug gerend, vervolgens zie je even niks en staat Sara opeens boven bij Oliver waarna ze wéér in elkaar zakt, en om het helemaal af te maken komt haar pa dan weer aanrennen alsof hij haar in de tussentijd kwijt is geraakt ofzo![]()
![]()
Het was vermakelijk, laten we het daar maar op houden.
als je bedenkt wat al die bijkarakters in anderhalf seizoen al meegemaakt hebben dan schrik je je dood. Elke aflevering wordt er wel iemand ontvoerd, vergiftigd of 'dodelijk' verwond waarna ze op het nippertje weer gered worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het was toch ook hetzelfde gif als die assassin innam zodat ze hem niet konden verhoren. Die was binnen ene paar tellen namelijk er geweest
als je op veronica kijkt dan ben je wellicht nog niet bij de verloedering aangekomenquote:
Ik mis altijd paar eps want ik weet nooit wanneer het komtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je op veronica kijkt dan ben je wellicht nog niet bij de verloedering aangekomen
Pas maar op voor spoilers hier danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik mis altijd paar eps want ik weet nooit wanneer het komt
ik kijk op glowgaze .com heel handige site + Engels subs. Daar staat bovenaan altijd een timer van wanneer er weer een nieuwe ep uitkomt. Misschien handig voor jouquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik mis altijd paar eps want ik weet nooit wanneer het komt
quote:
23quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Top!
Is er al vastgesteld hoeveel afleveringen het huidige seizoen zal hebben?
Sinds ik dit gelezen heb hoor ik verdomme niks anders meerquote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef Angelic_Rose het volgende:
Maar dan nog. Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee. Maar als ik moest kiezen zie ik liever Laurel dan Sara in latex.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef LeBeau het volgende:
Oliver's preek tegen Laurel was meesterlijk, het was inderdaad hoog tijd dat iemand haar een spiegel voorhield.
Ik erger me steeds minder aan de spreekwijze van Sara. Naast het geslis heeft ze namelijk ook een soort van... nasaal/verstopt klinkende toon, waar ik in het begin echt gek van werd, maar ik vind haar best tof, dus haar manier van spreken neem ik wel voor lief.
Laurel is een jankende kuthoer. Sara is dan wel lekker. Zo lang ze haar mond maar houdtquote:Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar dan nog. Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee. Maar als ik moest kiezen zie ik liever Laurel dan Sara in latex.
Aan de andere kant, waarom niet allebei.
gaat ook op voor Laurelquote:Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Laurel is een jankende kuthoer. Sara is dan wel lekker. Zo lang ze haar mond maar houdt
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee.
Nee, want Laurel jankt de helft van de tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk is ze bike-curious.quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef casper019 het volgende:
Toffe episode, wat ik alleen vaag vind....
Eerst is die blonde een lesbo...
en nu plots heeft ze volop met oliver.....
vinden jullie dat niet beetje vaag?
Nieuwsgierig naar fietsen?quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ze bike-curious.
Eigenlijk andersomquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef casper019 het volgende:
Nouja, neem aan dat hij nog leeft. Maar bedoel meer: gaan ze die meteen de volgende aflevering redden, of komt dat later pas? Of moet Oliver bijvoorbeeld kiezen tussen hem en Felicity ofzo zoals hij eerder op het eiland moest kiezen tussen die twee vrouwen.quote:
Kijk de vorige aflevering nog even, dan snap je het misschienquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef casper019 het volgende:
Nou, de promo van volgende week.. hoewel er volgende week weer break is, dus de promo voor over twee weken, toont waar Diggle is. Maar ik snap alleen niet of hij nou door Slade's mannen was uitgeschakeld? En zo niet, hoe Slade het dan wistquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:31 schreef Operc het volgende:
[..]
Nouja, neem aan dat hij nog leeft. Maar bedoel meer: gaan ze die meteen de volgende aflevering redden, of komt dat later pas? Of moet Oliver bijvoorbeeld kiezen tussen hem en Felicity ofzo zoals hij eerder op het eiland moest kiezen tussen die twee vrouwen.
Die ken ik wel, maar was deze totaal vergetenquote:
Ze is gewoon biseksueel man, lekker toch.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef casper019 het volgende:
gedaan maar snap het nog steedsniet, miss wil jij het uitleggen?
Ik was gaan zoeken of ik niet toevallig een aflevering had gemist? Opeens stond hij daar gewoonquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef Operc het volgende:
Wat was de aflevering van deze week gaaf.
Alleen zonde dat Diggle opeens vrij rondliep na de vorige aflevering.
Inderdaad raar, heb zelfs nog naar een episode 15.5 lopen zoekenquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Ik was gaan zoeken of ik niet toevallig een aflevering had gemist? Opeens stond hij daar gewoon![]()
Verder wel leuke aflevering!
Diggle kreeg slechts een tik op zijn hoofd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Ah, dat lag dus niet aan mij. Hebben ze de episodes door elkaar gegooid ofzo (net als bij o.a. Almost Human)? Dat van Diggle was echt heel vaag, maar de ep was supertof
Maar Slade zei iets van "he is alive, for now" waaruit het toch wel duidelijk was dat ze hem hadden meegenomen. Voor mij tenminste..en blijkbaar ben ik niet alleen.quote:Op zondag 23 maart 2014 10:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Diggle kreeg slechts een tik op zijn hoofd.
Dat dacht ik ook inderdaad, maar ik denkbaar je het moet zien als dat hij alleen een klap op zijn hoofd heeft gehad. (Achteraf bezien.)quote:Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar Slade zei iets van "he is alive, for now" waaruit het toch wel duidelijk was dat ze hem hadden meegenomen. Voor mij tenminste..en blijkbaar ben ik niet alleen.
Werd al het hele seizoen naar gehint dat Slade pas mensen gaat doden op het moment dat ons pijltje echt helemaal niets meer kan doen. Vandaar dat ''for now''.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar Slade zei iets van "he is alive, for now" waaruit het toch wel duidelijk was dat ze hem hadden meegenomen. Voor mij tenminste..en blijkbaar ben ik niet alleen.
Zo heb ik het ook geinterpreteerd, maar ik vond het wel ook bijzonder dat hij gewoon liep en dat er helemaal niks meer over gezegd werd verder.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:45 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Werd al het hele seizoen naar gehint dat Slade pas mensen gaat doden op het moment dat ons pijltje echt helemaal niets meer kan doen. Vandaar dat ''for now''.
Engelste ondertiteling altijd. Nooit Nederlands.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:34 schreef Rockiejj het volgende:
Kijken jullie hem allemaal in het Engels? Want ik kan nog geen Nederlandse ondertiteling vinden
Hmm.. Dat is op zich ook wel een idee.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Engelste ondertiteling altijd. Nooit Nederlands.
Denkt dat er sowieso nog een verhaal achter zit, waarom zou olivier anders hulp aan juist die vrouw vragenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef Kenju het volgende:
Wanneer was het eigenlijk bekend geworden dat Queen The Arrow is bij die sectie van defensie? Ik dacht dat behalve 'het team' niemand dit wist....
Aangezien ze nogal vijandig deden tegen elkaar gok ik dat hij er op het eiland mee te maken heeft gehad op de een of andere manier. Vooral aangezien die vrouw ook meteen wist wie Oliver bedoelde toen hij over Slane begon.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef Kenju het volgende:
Wanneer was het eigenlijk bekend geworden dat Queen The Arrow is bij die sectie van defensie? Ik dacht dat behalve 'het team' niemand dit wist....
Que?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Dat er nog niemand heeft gepost over dat Harley Quinn momentje trouwens
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:06 schreef Operc het volgende:
[..]
Aangezien ze nogal vijandig deden tegen elkaar gok ik dat hij er op het eiland mee te maken heeft gehad op de een of andere manier. Vooral aangezien die vrouw ook meteen wist wie Oliver bedoelde toen hij over Slane begon.
[..]
Que?
Even op Wikipedia opgezocht, lijkt me een interessant personage.quote:
Denk ook wel dat het bij een cameo blijft. Harley Quinn is wel echt onlosmakelijk verbonden met The Joker en zonder een verhaallijn met die laatste kan haar karakter ook weinig brengen. En The Joker in deze serie zie ik inderdaad niet gebeuren. Veel Arrow villains die we al hebben gezien zijn ook Batman villains (Deathstroke, Deadshot en het hele League of Shadows gebeuren o.a.) maar dat is toch anders.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Even op Wikipedia opgezocht, lijkt me een interessant personage.(Al zal The Joker wel achterwege blijven in Arrow ben ik bang.)
En Poison Ivy? (Die zegt me al helemaal nietsquote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het bij een cameo blijft. Harley Quinn is wel echt onlosmakelijk verbonden met The Joker en zonder een verhaallijn met die laatste kan haar karakter ook weinig brengen. En The Joker in deze serie zie ik inderdaad niet gebeuren. Veel Arrow villains die we al hebben gezien zijn ook Batman villains (Deathstroke, Deadshot en het hele League of Shadows gebeuren o.a.) maar dat is toch anders.
Denk dat dit momentje meer een knipoog was naar de fans, maar wel leuk
Ook echt een big Batman villain. Gaat niet gebeuren denk ik. Ook wel een vrij vage om naar een film of serie te brengen. We zien nu al een hoop superpowers die worden ingespoten, maar planten die een eigen leven gaan leiden en gecontroleerd worden door Poison Ivy is weer een stapje verder.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef Operc het volgende:
[..]
En Poison Ivy? (Die zegt me al helemaal nietsMaar las erover op Wikipedia.)
Ah, ja dat wordt een stuk ingewikkelder ja. Eigenlijk wel jammer dat Harley Quinn opgesloten zit, aangezien ze volgens Wikipedia uit die toko ontsnapte tijdens een aardbeving. Had mooi bij het einde van seizoen 1 gepast.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook echt een big Batman villain. Gaat niet gebeuren denk ik. Ook wel een vrij vage om naar een film of serie te brengen. We zien nu al een hoop superpowers die worden ingespoten, maar planten die een eigen leven gaan leiden en gecontroleerd worden door Poison Ivy is weer een stapje verder.
Ik lees verder geen comics, maar ben wel Batman fan en ja, het is algemeen bekend dat Slade Wilson de echte naam is van Deathstroke en dat een hoop mensen hier al wisten wie hij was vanaf dag 1. En zo zijn er wel meer karakters in de serie die ik verder niet zal spoileren.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, ja dat wordt een stuk ingewikkelder ja. Eigenlijk wel jammer dat Harley Quinn opgesloten zit, aangezien ze volgens Wikipedia uit die toko ontsnapte tijdens een aardbeving. Had mooi bij het einde van seizoen 1 gepast.
Komt Slade Wilson eigenlijk ook in de comics voor als villain? (Zo ja: bedankt aan allen in dit topic dat niemand daar iets over gezegd heeft tijdens seizoen 1.)
Of je leest even de andere reacties terug.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef casper019 het volgende:
mm gave laatste episode.. maar was die neger niet ontvoerd door een handlanger van slade?? doen hij lag te snipen? of heb ik iets gemist?
Begrijp ik het goed als ik zeg dat ze dus Deathstroke willen inzetten tegen Slade Wilson, terwijl dat een en dezelfde persoon is?quote:Op maandag 24 maart 2014 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
"We've been calling him.. Deathstroke"
And then I was like:
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Ik was het alweer vergeten, maar inderdaadquote:Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Dat er nog niemand heeft gepost over dat Harley Quinn momentje trouwens
Ja klopt, en in de comics zit ze schijnbaar ook in de Suicide Squad. Maar wat ik bedoelde was dat ze dan wel echt een fatsoenlijke intro moet hebben en haar karakter kan je gewoon niet opbouwen zonder Joker. Als je haar er nu als random karakter bij zet zonder origin verhaal is het niet echt interessant en dat zie ik ook echt niet gebeurenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik was het alweer vergeten, maar inderdaad
Ik vraag me wel af waar ze dan waren. Ze zouden dan eigenlijk in Arkham Asylum moeten zijn zou je zeggen.
Op zich is trouwens harley niet meer onlosmakend verbonden met Joker. Ze is wel helemaal hoteldebotel van hem, maar er zijn genoeg verhalen waarin zij een zelfstandig karakter is.
Dat laatste klopt, dat eerste niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:07 schreef Operc het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed als ik zeg dat ze dus Deathstroke willen inzetten tegen Slade Wilson, terwijl dat een en dezelfde persoon is?
De volgende aflevering heet Birds of Prey dus ik kan me ergens wel voorstellen dat ze haar daarin laten terug komen. Ondanks dat ze nooit in de Birds of Prey heeft gezeten. Zijn wel allemaal vrouwen....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja klopt, en in de comics zit ze schijnbaar ook in de Suicide Squad. Maar wat ik bedoelde was dat ze dan wel echt een fatsoenlijke intro moet hebben en haar karakter kan je gewoon niet opbouwen zonder Joker. Als je haar er nu als random karakter bij zet zonder origin verhaal is het niet echt interessant en dat zie ik ook echt niet gebeuren
Ah, natuurlijk. Bedanktquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat laatste klopt, dat eerste niet.
ARGUS zégt dat ze iemand op het spoor zijn genaamd Deathstroke, maar weten niet dat het Slade Wilson is. Ze weet wel wie Slade Wilson is, waarschijnlijk door een ontmoeting op het eiland of iets anders, wat we later te horen krijgen.. Ze willen Deathstroke (dus Slade Wilson) stoppen en willen dat met Oliver doen
Jawel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk. BedanktOliver weet ook nog niet dat dat een en dezelfde persoon is toch?
In de laatste aflevering zag ie m op het dak staan. Toen ie op dat dak aankwam hing dat masker van Deathstroke er met een pijl door het rechteroog. Oliver weet dus dat die shit aan is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik moet de volgende keer maar wat beter opletten tijdens een aflevering geloof ik.
Ah zo, ik herkende dat masker wel (van op het eiland) maar wist niet dat dat iconisch was voor Deathstroke, ik ken dat personage niet, wel dat dat het masker van Slade was natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
In de laatste aflevering zag ie m op het dak staan. Toen ie op dat dak aankwam hing dat masker van Deathstroke er met een pijl door het rechteroog. Oliver weet dus dat die shit aan is.
aaah thxnu ik ook weer begrijp..quote:Op zondag 23 maart 2014 10:30 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Diggle kreeg slechts een tik op zijn hoofd.
De naam Deathstroke kent hij nog niet. Die hoorden we voor het eerst bij ARGUS.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel.
Hoewel, misschien weet ie niet de betreffende naam Deathstroke, maar hij weet dat Slade dat pak draagt
Nu wel!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk. BedanktOliver weet ook nog niet dat dat een en dezelfde persoon is toch?
Ik zie nu pas dat Jake van Touch Bruce Wayne gaat spelen. Hopelijk is hij daar wat minder irritantquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef Komakie het volgende:
Redelijk spoiler achtig, maar wel leuk om te lezen.
Ik kijk ook echt uit naar Gotham en Flash
Gotham heeft best wel een interessante cast.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Jake van Touch Bruce Wayne gaat spelen. Hopelijk is hij daar wat minder irritant
Wacht maar tot je aflevering 18 ziet. Zet alles even volledig op zijn kop.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:28 schreef Rockiejj het volgende:
Holy shit, wat een zieke aflevering is E17 zeg!!
Ja ik ga hem straks kijkenquote:Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Wacht maar tot je aflevering 18 ziet. Zet alles even volledig op zijn kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef KapiteinKoala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Joh, wat dacht je van die enorme buttchin. Maar daar moet je je in een serie als Arrow echt niet aan gaan storen want dan is het plezier er heel snel af.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef casper019 het volgende:
Keigave serie
maar vinden jullie het niet gaar, in ep 17 als sara en laural samen zitten en sara laural stopt van drinken dat ze haar eigen zus niet herkent?
ik bedoel.. haar haar.. haar mond.. alleen de ogen bedekt
dat is toch niet kloppend?
Ik denk dat zelfs Batman herkend zou worden als hij echt zou zijn. Terwijl die veel meer ingepakt zit.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef casper019 het volgende:
Keigave serie
maar vinden jullie het niet gaar, in ep 17 als sara en laural samen zitten en sara laural stopt van drinken dat ze haar eigen zus niet herkent?
Dit is Clark Kentquote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef casper019 het volgende:
Keigave serie
Superman is het ergste van allemaalquote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is Clark Kent
[ afbeelding ]
En dit is Superman
[ afbeelding ]
Welkom in de wereld van superhelden.
In Arrow zijn er al genoeg doden gevallen anders.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thea
Overreaction Drama Queen much
Wel toffe epi verder...
Enige downpuntje vinnik, maar das een beetje inherent aan comics en verfilmingen daarvan, is dat er nooit een keer iemand echt dood kan. Op zich wel tof, maar ook erg suf imo
Ga je woorden eens inslikkenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thea
Overreaction Drama Queen much
Wel toffe epi verder...
Enige downpuntje vinnik, maar das een beetje inherent aan comics en verfilmingen daarvan, is dat er nooit een keer iemand echt dood kan. Op zich wel tof, maar ook erg suf imo
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat hoeft dus van mij er totaal niet bij in het verhaal, vind sowieso dat er al veel te veel dingen bij komen iedere ep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jupquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:29 schreef casper019 het volgende:
wat een gave episode kijk echt uit naar de volgende nu!
benieuwd of oliver het aan zn zusje ging vertellen...
Over zn ma, zn ma bedoelde toch dat zei wist dat hij de Arrow was?
Ja, denk het wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:41 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar wat ze op het punt stond om te vertellen was gewoon dat Malcolm Merlin nog steeds in leven is toch?
En hij kan een baan met bijbehorend salaris best gebruiken atm...quote:Op zondag 27 april 2014 13:54 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag is waarom Slade nu nog maar één iemand wil doden. Ik bedoel, dat is toch niet hetzelfde als "complete dispair".
En zou het niet kunnen dat Oliver zijn moeders plaats inneemt bij de verkiezingen? Want op een bepaald punt in de comics was hij burgemeester.
Nah. Hij zal samen met Thea waarschijnlijk een heel groot gedeelte van de erfenis van Moira krijgen zou je denken.quote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En hij kan een baan met bijbehorend salaris best gebruiken atm...
Was er niet iets met een faillissement?quote:Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Nah. Hij zal samen met Thea waarschijnlijk een heel groot gedeelte van de erfenis van Moira krijgen zou je denken.
Was het niet alleen een vijandige overname van het bedrijf dan?quote:Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Was er niet iets met een faillissement?
Nou niet te actief op zoek naar plotholes, dat kan de serie niet aanquote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar als Moira wist dat Oliver The Arrow is, waarom deed ze dan zo moeilijk toen hij Slade liet arresteren?
Green Arrow is gewoon een origineel karakter van DC comics. Wel met veel overeenkomsten met Batman/Bruce Wayne, maar toch met zijn eigen insteek.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Ben dit net gaan kijken. 't Is wel een beetje heel hoog batman-gehalte. Iemand van goede afkomst en geld die een beetje badguys gaat aanpakken. De intro doet me dan weer denken aan Burn Notice 'My name is Michael Westen...'En hij en de serie heeft ook wel iets van Dexter in zich (met die Mafiabaasdochter Helena als een soort Hannah McKay ook). En dat eiland natuurlijk very Lost-like.
Eigenlijk is het een bij elkaar geraapt geïnspireerd zooitje.
Maar ik vermaak me er nu eigenlijk best prima mee.
Ook omdat Laurel best leuke eyecandy is.
Nog niks ingelezen. Nu eerst ff verder met S01E17. Zal in 2 weken wel bij zijn.
Er valt niet te spoilen uit de comics. In de comics zijn Shado en Robert Queen momenteel samen. En dat is maar een van de vele retcons. Het is losjes gebaseerd, maar Diggle bestond niet eens in de comics en is recent geintroduceerd omdat hij zo cool was in de show.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen, alsjeblieft niet spoilen uit de comics.. Onnodig en niet leuk voor de seriekijkers.
Dat Slade Deathstroke ging worden stond bijvoorbeeld wel weer vast. Ik vond het daarvan juist tof dat ik dat niet wist voor het in de serie gebeurde.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Er valt niet te spoilen uit de comics. In de comics zijn Shado en Robert Queen momenteel samen. En dat is maar een van de vele retcons. Het is losjes gebaseerd, maar Diggle bestond niet eens in de comics en is recent geintroduceerd omdat hij zo cool was in de show.
Maar wist je al wie Deathstroke was dan? Want Slade is altijd al Deathstroke geweest. Maar bijvoorbeeld,(preview voor de aflevering van morgen spoilers)quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat Slade Deathstroke ging worden stond bijvoorbeeld wel weer vast. Ik vond het daarvan juist tof dat ik dat niet wist voor het in de serie gebeurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
Nee dat wist ik nog niet. Dat hij dus zou veranderen in een slechterik was nieuw voor mij en juist daardoor erg tof.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Maar wist je al wie Deathstroke was dan? Want Slade is altijd al Deathstroke geweest.
Ik ga er wel vanuit dat hij aan het einde van het seizoen geasskickt wordt door Oliver en dus dood gaat. Aan de andere kant dachten we dat Malcom Merlin ook dood ging vorig seizoen...quote:Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef planethugo het volgende:
wist ik ook niet, ik vind de acteur wel cool sinds Spartacus maar dacht dat ie maar een paar afleveringen mee zou doen en dan wel dood zou gaan op het eiland. Aangename verrassing dus. Maar als ik het wel wist zou het ook niet erg zijn, deze serie kijk ik niet met het puntje op de stoel om verrast te worden
gewoon makkelijk en redelijk simpel vermaak. Prima dus
Misschien dat Slade zwaargewond het strijdtoneel verlaat aan het einde van het seizoen, terwijl zijn leger wordt afgeslacht/genezen. Of hij gaat gewoon dood natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:58 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat hij aan het einde van het seizoen geasskickt wordt door Oliver en dus dood gaat. Aan de andere kant dachten we dat Malcom Merlin ook dood ging vorig seizoen...
Wanneer zou Merlin eigenlijk terug komen? Hij leeft nog, dus hij moet nog terug komen. Kan niet anders.
Ik denk dat het echt een gevecht tot het einde wordt. Oliver dood of Slade.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Misschien dat Slade zwaargewond het strijdtoneel verlaat aan het einde van het seizoen, terwijl zijn leger wordt afgeslacht/genezen. Of hij gaat gewoon dood natuurlijk.
Merlin verwacht ik volgend seizoen pas weer, maar je weet het nooit.
Ok, vergissing van mijn kant dan. Ik was er echter bang voor omdat sommige dingen wel waar bleken te zijn maar goed dat je zegt dat het anders loopt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Er valt niet te spoilen uit de comics. In de comics zijn Shado en Robert Queen momenteel samen. En dat is maar een van de vele retcons. Het is losjes gebaseerd, maar Diggle bestond niet eens in de comics en is recent geintroduceerd omdat hij zo cool was in de show.
Je bedoelde Isabel Rochev denk ik.. Gespeeld door Summer Glauquote:Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Misschien dat Slade zwaargewond het strijdtoneel verlaat aan het einde van het seizoen, terwijl zijn leger wordt afgeslacht/genezen. Of hij gaat gewoon dood natuurlijk.
Merlin verwacht ik volgend seizoen pas weer, maar je weet het nooit.
Is ook een mogelijkheid. Ergens vraag ik me af of ze Slade al willen laten doodgaan nadat er zo lang naar zijn onthulling is toegewerkt.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Je bedoelde Isabel Rochev denk ik.. Gespeeld door Summer Glau
Ik durf te wedden dat hij depowered wordt, genezen dus, en dan of naar de Suicide Squad gaat of dat hij inderdaad een huurmoordenaar wordt.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:59 schreef Operc het volgende:
[..]
Is ook een mogelijkheid. Ergens vraag ik me af of ze Slade al willen laten doodgaan nadat er zo lang naar zijn onthulling is toegewerkt.
Al aan het einde van seizoen 2, of later pas?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij depowered wordt, genezen dus, en dan of naar de Suicide Squad gaat of dat hij inderdaad een huurmoordenaar wordt.
Mjah, ik denk niet Deathstroke ook de baddie van S3 is, maar ik verwacht wel dat we m nog zien.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Al aan het einde van seizoen 2, of later pas?
En zo niet, dan krijgt hij sws een pijl in zijn andere oog.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij depowered wordt, genezen dus, en dan of naar de Suicide Squad gaat of dat hij inderdaad een huurmoordenaar wordt.
Ik denk het niet. Meer dat toen Moira dat deed, Slade al wist dat hij Moira zou doden in plaats van Thea. Als Sebastian Blood helemaal geen tegenstanders had gehad was dat natuurlijk ook prima geweest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:12 schreef KapiteinKoala het volgende:
Vette ep.![]()
Maar wat ik me afvraag is of het vanaf het begin al de bedoeling was dat Moira mee zou doen aan de verkiezingen voor burgemeester.
Dat vond ik wel apart eigenlijk, dat als Moira niet mee had gedaan Sebastian de enige in de verkiezingen zou zijn geweest.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:29 schreef Operc het volgende:
[..]
Als Sebastian Blood helemaal geen tegenstanders had gehad was dat natuurlijk ook prima geweest.
Ze hadden geen zin om extra personages te introduceren denk ik.quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Dat vond ik wel apart eigenlijk, dat als Moira niet mee had gedaan Sebastian de enige in de verkiezingen zou zijn geweest.
Het is inmiddels niet echt meer een geheim inderdaad.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:01 schreef Operc het volgende:
Toffe aflevering
Alleen Thea en Lance weten nu nog niet dat Oliver The Arrow is toch? Gaat lekker met zijn geheim.
EDIT: Walter weet het trouwens ook nog niet.
Was het niet zo dat voor hem de grootste reden was dat hij Oliver een keer zag terwijl The Arrow er ook was (dat was Diggle toen)? Daarnaast wil hij het ook gewoon niet weten, zodat hij Oliver niet kan verlinken.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef rubensanti het volgende:
Dat Lance nog niet weet dat Olliver The Arrow is snap ik echt niet
net een conehead met dat dingquote:
het idee is leuk, maar in de serie lijkt het net alsof ze een waterhoofd heeftquote:Op vrijdag 2 mei 2014 02:36 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Het is een verwijzing naar Rose Wilson (ook wel bekend als Ravager), denk ik. In de comics is het één van de 3 kinderen van Slade.
[ afbeelding ]
Ik vond het begin niet zo super, met de aftermath van Moira. Op het einde kwam het net lekker op gang en toen was het afgelopen..lekkere opbouw richting het einde van het seizoenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:33 schreef Komakie het volgende:
Ik baalde gewoon dat de aflevering tot zijn einde kwam. Ik wil weten hoe dit af loopt
Goede aflevering in ieder geval.
Het duurde inderdaad iets wat lang voordat hij op gang kwam, maar daarna ging het wel lekkerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het begin niet zo super, met de aftermath van Moira. Op het einde kwam het net lekker op gang en toen was het afgelopen..lekkere opbouw richting het einde van het seizoen
Waarom dat nou weerquote:Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef KapiteinKoala het volgende:
En ik denk nog steeds dat Ivo Felicity's vader is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Las zonet dat Felicity wellicht ook een 'superhero' uit de comics is/wordtDat zou wel echt vaag zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Las zonet dat Felicity wellicht ook een 'superhero' uit de comics is/wordtDat is ze al bijna, maar ik zou het leuker vinden als die Gotham-connectie op een manier wordt gelegd die trouwer is aan de comics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
En wel heel erg on acuraat zijn als je comicbook geschiedenis er op na slaat.quote:
Las zonet dat Felicity wellicht ook een 'superhero' uit de comics is/wordtHoop het niet, dan word het weer té.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop wel dat Roy weer terug komt vandaag..Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Helemaal bij.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Ben dit net gaan kijken. 't Is wel een beetje heel hoog batman-gehalte. Iemand van goede afkomst en geld die een beetje badguys gaat aanpakken. De intro doet me dan weer denken aan Burn Notice 'My name is Michael Westen...'En hij en de serie heeft ook wel iets van Dexter in zich (met die Mafiabaasdochter Helena als een soort Hannah McKay ook). En dat eiland natuurlijk very Lost-like.
Eigenlijk is het een bij elkaar geraapt geïnspireerd zooitje.
Maar ik vermaak me er nu eigenlijk best prima mee.
Ook omdat Laurel best leuke eyecandy is.
Nog niks ingelezen. Nu eerst ff verder met S01E17. Zal in 2 weken wel bij zijn.
Dat zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef S0nic het volgende:
Wat een aflevering![]()
Ik denk trouwens dat Thea schoot op iemand achter Malcolm
Ik ben inmiddels bij en het kijkt erg lekker weg inderdaad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:59 schreef DjinN het volgende:
Wauw...ik ben net de eerste aflevering aan het kijken(kon niet eerder, want nog tig andere series
)
* DjinN = nu al verslaafd
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef S0nic het volgende:
Ik denk trouwens dat Thea schoot op iemand achter Malcolm
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
quote:Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef Komakie het volgende:
[..]Shit. Ik had die andere 2 mannelijke boogschutters niet gezien. Maar een personage dat zoveel impact heeft gehad op de serie laten ze toch sowieso eigenlijk nooit buiten beeld doodgaan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga er niet vanuit. Het zou een beetje te makkelijk zijn denk ik.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Shit. Ik had die andere 2 mannelijke boogschutters niet gezien. Maar een personage dat zoveel impact heeft gehad op de serie laten ze toch sowieso eigenlijk nooit buiten beeld doodgaan toch?
om hem alleen hiervoor terug te laten keren.... nee natuurlijk nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 16:42 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit. Het zou een beetje te makkelijk zijn denk ik.
Ik zie hem wel. Hij is iets anders gekleed dan de anderen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Shit. Ik had die andere 2 mannelijke boogschutters niet gezien. Maar een personage dat zoveel impact heeft gehad op de serie laten ze toch sowieso eigenlijk nooit buiten beeld doodgaan toch?
De vraag is, wat brengt volgend seizoen danquote:Op woensdag 14 mei 2014 17:06 schreef planethugo het volgende:
[..]
om hem alleen hiervoor terug te laten keren.... nee natuurlijk niet
Hopelijk niet alweer iemand die van plan is (een deel van) de stad te vernietigen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
De vraag is, wat brengt volgend seizoen dan
Dat zou wel erg veel meer van hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 14 mei 2014 20:38 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Hopelijk niet alweer iemand die van plan is (een deel van) de stad te vernietigen.
Ben eigenlijk bang van niet. Ik gok dat het een poging was om mensen in spanning te houden of hij het overleeft of niet. Hij overleeft het vast wel, anders hadden ze hem dit seizoen wel dood laten gaan, dus ik vond het een beetje misplaatst.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, verliefd, hij zal vast van haar houden, maar het was natuurlijk gewoon een goede play vooral.
Hij en Laurel zullen natuurlijk wel weer koppeltje gaan spelen.
Wat ik wel grappig vind is dat iedereen voor superheld speelt.![]()
Abercrombie boy, Lance, Diggles chick.
En idd, The Arrow is de reden dat er een wig tussen Thea en Roy zit, dus Thea heeft een grafhekel aan The Arrow en zal inderdaad met Merlyn wel een villain father-daughter-duo worden. Krijgt ze vast een killshot en oopela! The Arrow blijkt haar lieve broer te zijn.
Begreep idd niet wat Lance nu opeens had. Dacht eerst dat 'ie miracuru toegedient had gekregen ofzo, maar hij is gewoon ongelukkig gevallen en heeft inwendige bloedingen. Beetje random, maar ok, het zal vast wel ergens toe leiden.
Ja vond ik ook lame. Daar heb je echt wel last van, zeker met hoe die plek eruit zag dus dat kwam echt te random uit het niets. Maargoed, lekker laten gaan.quote:Op donderdag 15 mei 2014 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Begreep idd niet wat Lance nu opeens had. Dacht eerst dat 'ie miracuru toegedient had gekregen ofzo, maar hij is gewoon ongelukkig gevallen en heeft inwendige bloedingen. Beetje random, maar ok, het zal vast wel ergens toe leiden.
Hij eindigt er in ieder geval wel weer want in seizoen 1 is toch te zien hoe hij gered werd vanaf het eiland doordat ie vanaf een afstandje zo'n gigantisch vuur aanstak?quote:Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Friday12 het volgende:
Dat eindeelk jaar op "het eiland" was hij zeker met iets anders bezig...
Nee joh.quote:Op donderdag 15 mei 2014 11:21 schreef KapiteinKoala het volgende:
En Oliver is alweer verliefd op iemand anders.
En ik hoop niet dat Thea nu ook echt een villain wordt.
Hmmm wie maakt er een topic van?quote:
Zoek de extended trailer anders even op, ziet er heel cool uit. Zeker als je uiteindelijk weet wie The Flash is.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hmmm wie maakt er een topic van?
Ziet er om eerlijk te zijn een beetje lame uit eigenlijk...
was dat niet algemeen bekend dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zoek de extended trailer anders even op, ziet er heel cool uit. Zeker als je uiteindelijk weet wie The Flash is.
Het is toch al bekend wie The Flash isquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zoek de extended trailer anders even op, ziet er heel cool uit. Zeker als je uiteindelijk weet wie The Flash is.
Hier dus: Bekijk de oorsprong van The Flash in full preview trailerquote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Barrowman is volgend seizoen regular, dus we gaan meer van hem zien.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 00:27 schreef Komakie het volgende:
In de brief zegt ze dat ze nooit terug komt, maar dat kan gewoon niet zo zijn. Merlyn en Thea gaan vast 1 of ander duo vormen en voor een hoop slechts in de wereld zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |