abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:12:24 #1
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_134228433

Plot:
quote:
After a violent shipwreck, billionaire playboy Oliver Queen was missing and presumed dead for five years before being discovered alive on a remote island in the Pacific. When he returns home to Starling City, his devoted mother Moira, much-beloved sister Thea, and best friend Tommy welcome him home, but they sense Oliver has been changed by his ordeal on the island. While Oliver hides the truth about the man he's become, he desperately wants to make amends for the actions he took as the boy he was. Most particularly, he seeks reconciliation with his former girlfriend, Laurel Lance. As Oliver reconnects with those closest to him, he secretly creates the persona of Arrow - a vigilante – to right the wrongs of his family, fight the ills of society, and restore Starling City to its former glory. By day, Oliver plays the role of a wealthy, carefree and careless philanderer he used to be - flanked by his devoted chauffeur/bodyguard, John Diggle - while carefully concealing the secret identity he turns to under cover of darkness. However, Laurel's father, Detective Quentin Lance, is determined to arrest the vigilante operating in his city. Meanwhile, Oliver's own mother, Moira, knows much more about the deadly shipwreck than she has let on – and is more ruthless than he could ever imagine.

The series stars Stephen Amell as Oliver Queen, Colin Donnell as Tommy, Katie Cassidy as Laurel Lance, David Ramsey as John Diggle, Willa Holland as Thea Queen, with Susanna Thompson as Moira Queen and Paul Blackthorne as Detective Quentin Lance.

Based on characters appearing in comic books and graphic novels published by DC Comics, ARROW is from Bonanza Productions Inc. in association with Berlanti Productions and Warner Bros. Television, with executive producers Greg Berlanti ("Green Lantern," "Brothers & Sisters"), Marc Guggenheim ("FlashForward," "Eli Stone"), Andrew Kreisberg ("Warehouse 13," "The Vampire Diaries") and David Nutter ("Smallville," "Supernatural," "Game of Thrones"). Melissa Kellner Berman ("Eli Stone," "Dirty Sexy Money") is co-executive producer. The pilot was directed by David Nutter from a teleplay by Andrew Kreisberg & Marc Guggenheim, story by Greg Berlanti & Marc Guggenheim.
Trailer:

Main Cast:
Stephen Amell as Oliver Queen / Arrow
Katie Cassidy as Dinah "Laurel" Lance
Colin Donnell as Tommy Merlyn
David Ramsey as John Diggle
Willa Holland as Thea Queen
Susanna Thompson as Moira Queen
Paul Blackthorne as Detective Quentin Lance
Manu Bennett as Slade Wilson

IMDB:
Arrow (TV Series 2012– ) - IMDb

Vorig deel
TV / [USA] Arrow #2 You have failed this city

[ Bericht 1% gewijzigd door padlarf op 13-12-2013 16:53:00 ]
Ok stelletje hokboeren
pi_134228470
Ik moet de laatste nog kijken ;(
Straks als ik thuis ben ^O^
pi_134228860
Geen reeks?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Spoiler much?

Anyway, Vond het een erg goede aflevering. Ben benieuwd naar hoe het verder gaat, gelukkig duurt de break niet zo lang :)
Dat zat gewoon in de aflevering..geen spoiler dus.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:50:57 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_134229906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Geen reeks?
Ik heb op open nieuw deel geklikt, dus ik weet niet wat er mis is gegaan
Ok stelletje hokboeren
pi_134230104
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Geen reeks?

[..]

Dat zat gewoon in de aflevering..geen spoiler dus.
Niet dat het Deathstroke is.. Of heb ik dat gemist?
pi_134230313
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Oh, zo heb ik er eigenlijk niet eens over nagedacht. Ik ken veel van die namen al dus dat was een beetje 1+1, maar daar heb je wel een punt. Heb dit al wel vaak voorbij zien komen hier though..met een universum wat al helemaal staat zijn dat vaak een beetje onbewuste spoilertjes I guess.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin vrijdag 13 december 2013 @ 17:39:09 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134231502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Spoiler much?
Nee hoor, was gewoon in beeld te zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134231527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Die naam zegt je toch niets als je niet weet dat Slade WIlson Deathstroke is toch? Dus een spoiler zonder inhoud imo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nee hoor, was gewoon in beeld te zien. :)
Dan heb jij een andere versie dan wij denk ik :+
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_134233317
Lol, ik wist het ook al (ben verder niet bekend met het Arrow/Lantern universum, maar in de nieuwe Batman game wordt Deathstroke dus bij z'n naam genoemd), Maar sinds Deathstroke technisch gezien nog moet komen, en de context 'nog leeft en in het heden geplaatst is.' (kan er maar één zijn.) leek het mij een spoiler, voor de mensen die het nog niet weten. Maar ik zal stoppen met mierenneuken :P
  Admin vrijdag 13 december 2013 @ 21:53:01 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134243248
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Die naam zegt je toch niets als je niet weet dat Slade WIlson Deathstroke is toch? Dus een spoiler zonder inhoud imo.
Oh is dat de spoiler? Sorry, ik noem 'm gewoon zo omdat ik er vanuit ging dat dat bekend was. Ik hoef immers ook niet uit te leggen wie Green Arrow, Black Canary en the Flash zijn, toch?

Ik was niet aan het onthullen dat Slade Wilson Deathstroke genoemd wordt; ik noemde slechts zijn naam. Is weinig spoiler aan; ik bedoel er verder niets mee. Weet ik veel wat Wilson verder nog voor verhaallijn heeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134249831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh is dat de spoiler? Sorry, ik noem 'm gewoon zo omdat ik er vanuit ging dat dat bekend was. Ik hoef immers ook niet uit te leggen wie Green Arrow, Black Canary en the Flash zijn, toch?

Ik was niet aan het onthullen dat Slade Wilson Deathstroke genoemd wordt; ik noemde slechts zijn naam. Is weinig spoiler aan; ik bedoel er verder niets mee. Weet ik veel wat Wilson verder nog voor verhaallijn heeft.
Snap ik, maar dat bedoelde GroenePijl wel als de spoiler volgens mij. T kan mij (en volgens mij de rest die deze serie kijkt) verder ook weinig boeien hoor.
pi_134250349
Ik haal Deadshot and Deathstroke altijd door elkaar. Dacht al waar hebben jullie het over. Hoezo spoiler hehe. Maar nu snap ik de "spoiler". Wat is de reden dat Oliver nu zijn vijand is? Kon het nergens vinden online op de wiki's.
pi_134250513
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik haal Deadshot and Deathstroke altijd door elkaar. Dacht al waar hebben jullie het over. Hoezo spoiler hehe. Maar nu snap ik de "spoiler". Wat is de reden dat Oliver nu zijn vijand is? Kon het nergens vinden online op de wiki's.
Nou, mijn theorie is vrij simpel en dat is dat Oliver hem door zn oog heeft geschoten (vandaar het ooglapje) met een pijl omdat Slade kwaad was omdat Shado dood is gegaan door Oliver's "schuld" en dat hij vanwege de Mirakuru op geen andere manier te stoppen was.
  Admin zaterdag 14 december 2013 @ 08:13:13 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134254424
Ik neem aan dat we nog zien hoe het eindigt op het eiland tussen Deathst Slade en Oliver in de tweede helft van het seizoen. Die overigens over een maand begint: 15 januari is aflevering 10.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134255144
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nou, mijn theorie is vrij simpel en dat is dat Oliver hem door zn oog heeft geschoten (vandaar het ooglapje) met een pijl omdat Slade kwaad was omdat Shado dood is gegaan door Oliver's "schuld" en dat hij vanwege de Mirakuru op geen andere manier te stoppen was.
Aha zo. Dat heb ik wel gelezen m,aar dat moeten we nog zien idd in de serie.
pi_134257146
vanavond 1e paar aflevering van seizoen 1 kijken ben benieuwd of het wat voor me is
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:17:16 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_134273390
Damn!
Weer wachten tot volgend jaar :(

De origin van the Flash kwam bij mij een beetje onverwacht en ging me wat te makkelijk, maar wel leuk en hopelijk een goede opstap naar zijn eigen serie :)
Verder een goede aflevering. Het plot wordt weer steeds uitgerbreider. Net als vorig seizoen bouwt het steeds meer richting een climax. Hopelijk wordt het weer zo goed :)

Overigens stoorde ik me wel aan de manier waarop ze Oliver probeerden te redden in het begin. De hartmassage was om te janken en de manier van onderzoeken ook.
Normaal gesproken boeien me die dingen nooit zo heel erg, maar dit vond ik wel heel erg slecht gedaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_134275157
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Daar ga ik wel vanuit ja :Y

Erg toffe aflevering deze week. ^O^

Hoop wel dat we nog niet op de helft zijn van dit seizoen, anders wordt het wel erg kort. :{
pi_134324004
gister EP 1 + 2 gekeken van seizoen 1 en ik denk.. ik denk ik ben fan!
pi_134350877
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:32 schreef casper019 het volgende:
gister EP 1 + 2 gekeken van seizoen 1 en ik denk.. ik denk ik ben fan!
Wordt alleen maar beter
pi_134350912
Vind er btw wel veel tijd tussen zitten voordat er nieuwe eps zijn...
  maandag 16 december 2013 @ 23:59:26 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_134351767
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef JeffreyXL het volgende:
Vind er btw wel veel tijd tussen zitten voordat er nieuwe eps zijn...
:?

In principe elke week 1.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_134373504
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

:?

In principe elke week 1.
Hmm dan lijkt het voor mijn gevoel veel langer duren. zeker de laatste 3 weken.
  Admin dinsdag 17 december 2013 @ 18:50:34 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134374619
Laatste weken was gewoon normaal hoor. :) We zitten nu wel in een winterstop, dus het duurt tot mid januari voordat aflevering 10 komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134375050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 18:50 schreef Breuls het volgende:
Laatste weken was gewoon normaal hoor. :) We zitten nu wel in een winterstop, dus het duurt tot mid januari voordat aflevering 10 komt.
So sad right now... ;)
pi_134430621
Net ep 3,4 en 5 gezien,

IK BEN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_135007118
nu seizoen 1 aan 1 stuk door afgekeken!
wow echt een topper!
even een korte break en dan met seizoen 2 beginne - hoes seizoen 2?
pi_135581438
S2 is prima. Wel de zoveelste vermoedelijk vermoorde die weer is opgestaan uit de dood, maar hé.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:38:59 #29
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_135634785
Volgende aflevering Deathstroke in vol ornaat!
Dit was trouwens de eerste aflevering waarin ik Laurel wel te pruimen vond, waarschijnlijk omdat ze ook wat nuttigs te doen had.
pi_135636751
Ik vond deze serie wel wat, maar ik ben me de laatste tijd gaan realiseren dat dit weer dezelfde Amerikaanse hero crap is, voor een gast die altijd weer uit de dood opstaat, mensen kan vermoorden op zn kantoor die dan door het glas te pletter voor zijn ingang vallen, en de politie hem niet eens ondervraagd etc. Elke keer nét ontsnappen, etc.

6,5/10

S2 is wel stukken beter dan S1, dat echt vol clichés zat en niet goed was.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:12:05 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_135755770
De eerste aflevering van de 2de helft van het seizoen gezien en ik vond het niet echt een boeiende aflevering. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Een beetje een opbouw naar iets groters denk/hoop ik.

Ik ben benieuwd hoe het met The Flash verder gaat. Er staat op IMDB niet echt veel over zijn eigen serie. Het lijkt mij dat dit het perfecte moment is om daar op in te stappen. Tenminste, straks...
pi_135850200
Weer een prima aflevering :)
pi_135852829
hier ook maareens melden, na S1 niet zo een behoefte om verder te kijken maar vorige maand de eerste 9 gezien en dat beviel weer prima. Geen hoogstaande serie maar meer iets om ff tussendoor te kijken zonder na teveel na te denken en op te letten. Leuk dat ze dit seizoen met scarecrow, league of assassins en nog wat herkenbare dingen werken. En Manu Bennett is gewoon een coole acteur :)

de nieuwe aflevering was ook weer goed te doen, al verwachtte ik dat the flash er in te zien zou zijn maar die krijgt dus blijkbaar een eigen serie. Al bekend wanneer die begint, in het najaar of in de zomer als Arrow pauze heeft?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:24:23 #34
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_135888350
Scarecrow? Brother Blood bedoel je?
  zondag 26 januari 2014 @ 22:34:53 #35
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_135985792
Toffe serie die lekker wegkijkt. Af en toe zijn er momenten waarop ik vermoed dat ik een ' :')' gezicht trek maar gelukkig zijn die momenten schaars Wel vaak wanneer Laurel voorbij komt trouwens, wat een mens... Lekkere actie, tot nu toe niet te lange verhaallijnen en een leuke cast. Ben wel benieuwd of ze niet te lang door gaan zagen op deze verhaallijn, maar heb nog hoop.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_135988662
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:34 schreef livalo het volgende:
Toffe serie die lekker wegkijkt. Af en toe zijn er momenten waarop ik vermoed dat ik een ' :')' gezicht trek maar gelukkig zijn die momenten schaars Wel vaak wanneer Laurel voorbij komt trouwens, wat een mens... Lekkere actie, tot nu toe niet te lange verhaallijnen en een leuke cast. Ben wel benieuwd of ze niet te lang door gaan zagen op deze verhaallijn, maar heb nog hoop.
Idd, zo'n aanstelster :P
pi_136004937
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:24 schreef Windwalker88 het volgende:
Scarecrow? Brother Blood bedoel je?
ben geen kenner van comics, maar die dude is nagenoeg hetzelfde als de scarecrow uit batman begins. Blijkbaar is het idd Brother Blood. Achjah whatsinaname ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 16:17:17 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136010607
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

ben geen kenner van comics, maar die dude is nagenoeg hetzelfde als de scarecrow uit batman begins. Blijkbaar is het idd Brother Blood. Achjah whatsinaname ;)
Hij werkt inderdaad ook met een masker, maar hij doet niet iets met "fear gas". Hij wil mensen sterker maken door een bepaalde vloeistof.

Brother Blood is ook niet echt een heel erg vast karakter. Hij komt af en toe langs in verschillende comics, maar het is geen heel groot karakter.

In dat opzicht ben ik benieuwder wat er met deathstroke gaat gebeuren, want Brother Blood is meer een knechtje van hem.
pi_136014657
Die Cyrus Gold is ook een bekende vanuit het Batman wereldje :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136039706
Solomon Grundy,
Born on a Monday,
Christened on Tuesday,
Married on Wednesday,
Took ill on Thursday,
Grew worse on Friday,
Died on Saturday,
Buried on Sunday.
That was the end of
Solomon Grundy.

:P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:31:44 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136042033
Wel in een hele andere gedaante.
pi_136134991
Nieuwe ep was weer tof :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Admin donderdag 30 januari 2014 @ 14:47:18 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_136135176
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe ep was weer tof :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, cool. :Y
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_136135526
Die actrice die Laurel speelt, lijdt die sinds dit seizoen aan een eetziekte? Het lijkt wel een lopend skelet, en dan helemaal in d'r gezicht.

I mean damn:

Want eerst:

Zo zonde. ;(
pi_136136722
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef Gray het volgende:
Die actrice die Laurel speelt, lijdt die sinds dit seizoen aan een eetziekte? Het lijkt wel een lopend skelet, en dan helemaal in d'r gezicht.

I mean damn:
[ afbeelding ]

Want eerst:
[ afbeelding ]

Zo zonde. ;(
Jup, had ik het laatst ook al met iemand over. Echt niet normaal hoeveel ze is afgevallen. Echt totaal niet mooi dit. Past wel goed bij haar verslavingen in de serie, maar lijkt me toch niet bewust dit :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136196301
Laurel :')

Wel een vette episode. Red hood in het team :)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 02:30:07 #47
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136196731
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef Gray het volgende:

I mean damn:
[ afbeelding ]

Want eerst:
[ afbeelding ]

Zo zonde. ;(
Ziet er idd niet uit, viel mij ook al op. Ze was mooi, jammer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_136306668
Niet erg verrassende aflevering, maar wel vermakelijk.
pi_136395977
Dit was wel de meest onlogische, slechtst geschreven en slechtst geacteerde aflevering tot nu toe zeg :o
pi_136397476
quote:
11s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit was wel de meest onlogische, slechtst geschreven en slechtst geacteerde aflevering tot nu toe zeg :o
echt bizar matig ineens ja. Nyssa al Ghul erbij met een vage lesbische relatie :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136398203
Sara _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_136403530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef poker4lifee het volgende:
Sara _O_
Vind je ja? Ik vind haar echt verschrikkelijk. Megabuttchin, kan voor geen meter acteren, hell ze kan niet eens normaal praten, en haar personage doet ook de hele tijd maar weer iets anders. Dan weer dood, dan weer levend, dan weer weg, dan weer terug, dan weer Ivo, dan weer niet Ivo. Naar personage + actrice vind ik het.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:40:50 #53
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136405703
Die actrice die Laurel speelt begint er met de week slechter uit te zien.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:17:51 #54
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_136406940
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Die actrice die Laurel speelt begint er met de week slechter uit te zien.
Dat is ook wel de bedoeling :') Ze is een mess.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_136407463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:17 schreef HalfGod het volgende:

[..]

Dat is ook wel de bedoeling :') Ze is een mess.
Het past wel bij haar addict rol (maar niet bij de flashbacks), maar dit is echt niet bewust hoor :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136411085
Beste episode in tijden _O_
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:22:04 #57
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_136411252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het past wel bij haar addict rol (maar niet bij de flashbacks), maar dit is echt niet bewust hoor :D
Het zal eerder andersom zijn inderdaad, dat de schrijvers zoeits hadden van als ze er toch zo slecht uitziet kunnen we er ook wel ene junk van maken

En terzijde, Slade was 15 seconden in beeld en alweer de grootste badass van de aflevering

EN nog eens terzijde, zat de actrice die Nyssa speelde niet ook in Spartacus?
Ok stelletje hokboeren
pi_136411508
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:22 schreef padlarf het volgende:

[..]

Het zal eerder andersom zijn inderdaad, dat de schrijvers zoeits hadden van als ze er toch zo slecht uitziet kunnen we er ook wel ene junk van maken

En terzijde, Slade was 15 seconden in beeld en alweer de grootste badass van de aflevering

EN nog eens terzijde, zat de actrice die Nyssa speelde niet ook in Spartacus?
Klopt. Als "Mira". Katrina Law heet ze IRL :9~
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136413554
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Vind je ja? Ik vind haar echt verschrikkelijk. Megabuttchin, kan voor geen meter acteren, hell ze kan niet eens normaal praten, en haar personage doet ook de hele tijd maar weer iets anders. Dan weer dood, dan weer levend, dan weer weg, dan weer terug, dan weer Ivo, dan weer niet Ivo. Naar personage + actrice vind ik het.
het acteren sowieso matig allemaal ja, maar vind haar wel leuk dat personage invullen so far :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:39:24 #60
397653 HalfGod
pi_136418030
https://www.facebook.com/photo.php?v=358228554315183

Damn _O_ Volgens mij zelfs stukjes uit de Suicide Squad episode!
pi_136419141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Klopt. Als "Mira". Katrina Law heet ze IRL :9~
Ooo daar ken ik haar van ja. Ik kon er al niet opkomen maar wist dat ik dr eerder gezien had.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:59:43 #62
397653 HalfGod
pi_136419248
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ooo daar ken ik haar van ja. Ik kon er al niet opkomen maar wist dat ik dr eerder gezien had.
Spartacus waarschijnlijk. Lekker wijf!
pi_136424549
Ik vind Laurel wel steeds irritanter worden.
pi_136447840
Tering wat slecht geschreven dat stuk met die assassin die zelfmoord pleegt :')
Eerst onthullen dat hij moslim is en dan 2 seconde later zelfmoord laten plegen :') _O-

Verder redelijk vermakelijke ep.
pi_136448496
Mijn algemene indruk van de vorige episode:

Sara :9~
Nyssa: :9~
Sara + Nyssa: :9~ :9~
Laurel: :') :') :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:44:34 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_136448773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef rubensanti het volgende:
Mijn algemene indruk van de vorige episode:

Sara :9~
Nyssa: :9~
Sara + Nyssa: :9~ :9~
Laurel: :') :') :')
Waarom zit er in elke serie zo een zeik wijf als laurel(Net zo erg als Lori in the Walking Dead :r)
pi_136448878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom zit er in elke serie zo een zeik wijf als laurel(Net zo erg als Lori in the Walking Dead :r)
Om de later de pijp uit te gaan, hoop ik.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:49:34 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_136448945
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:47 schreef rubensanti het volgende:

[..]

:D
pi_136488774
Zo snel als ze komt verdwijnt ze ook weer als ik het een beetje goed begrijp. Vind het wel vaag dat die hele Lance familie ineens nu wel weet dat Sara nog leeft. Dan die wending met Thea en Moira als burgemeester. Het was een beetje teveel voor één aflevering vond ik. Ze hadden alles beter iets verder uit kunnen diepen.

Volgende keer maar weer afwachten.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:59:27 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136490092
Ik vond deze ook niet al te best. Het bleef allemaal een beetje oppervlakkig.
Het ziet er wel naar uit dat Sara blijft en dat vind ik wel leuk :)
pi_136499986
God, Sara.. Wat erger ik me dood aan haar 'geslis'.. ;(

Het was een aflevering met rare scenes, ene moment ligt ze nog op de grond en zegt ze tegen haar ouders dat ze weg moeten gaan (wat ze ook doen), het moment erna komen ze weer terug gerend, vervolgens zie je even niks en staat Sara opeens boven bij Oliver waarna ze wéér in elkaar zakt, en om het helemaal af te maken komt haar pa dan weer aanrennen alsof hij haar in de tussentijd kwijt is geraakt ofzo :') :?

Het was vermakelijk, laten we het daar maar op houden.
  zondag 9 februari 2014 @ 23:04:57 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136531230
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef Angelic_Rose het volgende:

Het was een aflevering met rare scenes, ene moment ligt ze nog op de grond en zegt ze tegen haar ouders dat ze weg moeten gaan (wat ze ook doen), het moment erna komen ze weer terug gerend, vervolgens zie je even niks en staat Sara opeens boven bij Oliver waarna ze wéér in elkaar zakt, en om het helemaal af te maken komt haar pa dan weer aanrennen alsof hij haar in de tussentijd kwijt is geraakt ofzo :') :?

Maar er klopte vrij weinig van :P

Ik ken trouwens meer mensen die zich aan het geslis ergeren. Ik heb er niet zo'n last van.
pi_136563600
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:47 schreef rubensanti het volgende:

[..]

_O-
pi_136605143
quote:

Het was toch ook hetzelfde gif als die assassin innam zodat ze hem niet konden verhoren. Die was binnen ene paar tellen namelijk er geweest :')
pi_136623597
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef HPLC het volgende:

[..]

Het was toch ook hetzelfde gif als die assassin innam zodat ze hem niet konden verhoren. Die was binnen ene paar tellen namelijk er geweest :')
als je bedenkt wat al die bijkarakters in anderhalf seizoen al meegemaakt hebben dan schrik je je dood. Elke aflevering wordt er wel iemand ontvoerd, vergiftigd of 'dodelijk' verwond waarna ze op het nippertje weer gered worden.

Ik haal ook weleens de zus van Oliver en zijn ex door elkaar. Allebei van die inwisselbare karakters die steeds weer op dezelfde manier door de schrijvers gebruikt worden :')

maar ach, het blijft wel vermakelijk
pi_136721533
Komt Arrow niet meer op Veronica?
Irene is bae <3
pi_136721582
en al die haat op Laurel wats dit :')
Irene is bae <3
pi_136722431
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:02 schreef Jiang153 het volgende:
en al die haat op Laurel wats dit :')
als je op veronica kijkt dan ben je wellicht nog niet bij de verloedering aangekomen ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136722544
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

als je op veronica kijkt dan ben je wellicht nog niet bij de verloedering aangekomen ;(
Ik mis altijd paar eps want ik weet nooit wanneer het komt :(
Irene is bae <3
pi_136722666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Pas maar op voor spoilers hier dan :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Admin zaterdag 15 februari 2014 @ 06:53:31 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_136726669
Er is een derde seizoen besteld. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_136727032
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

ik kijk op glowgaze .com heel handige site + Engels subs. Daar staat bovenaan altijd een timer van wanneer er weer een nieuwe ep uitkomt. Misschien handig voor jou :P
hihi
pi_136727750
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 06:53 schreef Breuls het volgende:
Top! *O*
Is er al vastgesteld hoeveel afleveringen het huidige seizoen zal hebben?
  zondag 16 februari 2014 @ 00:12:39 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136758167
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 06:53 schreef Breuls het volgende:
^O^

Deze week geen aflevering :(
pi_136761468
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:41 schreef Operc het volgende:

[..]

Top! *O*
Is er al vastgesteld hoeveel afleveringen het huidige seizoen zal hebben?
23
pi_136766848
Huh, is er alweer een stop?
pi_136766924
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 07:59 schreef wc-eend het volgende:

[..]

23
Bedankt :Y
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
Huh, is er alweer een stop?
Winterspelen :)
pi_136766997
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:51 schreef Operc het volgende:

[..]

Bedankt :Y

[..]

Winterspelen :)
Ok, jammer.
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:53:07 #89
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_137208418
Laatste scene: YES!!! :D

quote:

Sinds ik dit gelezen heb hoor ik verdomme niks anders meer :(
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:31:43 #90
397653 HalfGod
pi_137210318
_O_ Wat een einde
pi_137219292
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef padlarf het volgende:
Laatste scene: YES!!! :D
Dit inderdaad :D
pi_137222725
Jeeee voor Oliver. Het werd idd tijd dat iemand Laurel een spiegel voorhield _O_

En dat einde ja! Spannend! :o
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:43:01 #93
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137231409
Oliver's preek tegen Laurel was meesterlijk, het was inderdaad hoog tijd dat iemand haar een spiegel voorhield.

Ik erger me steeds minder aan de spreekwijze van Sara. Naast het geslis heeft ze namelijk ook een soort van... nasaal/verstopt klinkende toon, waar ik in het begin echt gek van werd, maar ik vind haar best tof, dus haar manier van spreken neem ik wel voor lief.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 2 maart 2014 @ 23:45:44 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137332633
Laatste stukje was inderdaad wel gaaf :D
  maandag 3 maart 2014 @ 00:54:11 #95
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137334001
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef LeBeau het volgende:
Oliver's preek tegen Laurel was meesterlijk, het was inderdaad hoog tijd dat iemand haar een spiegel voorhield.

Ik erger me steeds minder aan de spreekwijze van Sara. Naast het geslis heeft ze namelijk ook een soort van... nasaal/verstopt klinkende toon, waar ik in het begin echt gek van werd, maar ik vind haar best tof, dus haar manier van spreken neem ik wel voor lief.
Maar dan nog. Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee. Maar als ik moest kiezen zie ik liever Laurel dan Sara in latex.
Aan de andere kant, waarom niet allebei.
  maandag 3 maart 2014 @ 01:08:38 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137334219
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Maar dan nog. Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee. Maar als ik moest kiezen zie ik liever Laurel dan Sara in latex.
Aan de andere kant, waarom niet allebei.
Laurel is een jankende kuthoer. Sara is dan wel lekker. Zo lang ze haar mond maar houdt :P
  maandag 3 maart 2014 @ 01:24:02 #97
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137334417
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Laurel is een jankende kuthoer. Sara is dan wel lekker. Zo lang ze haar mond maar houdt :P
gaat ook op voor Laurel :9
  maandag 3 maart 2014 @ 07:45:07 #98
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137336480
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee.
:') Dat nam ik dan weer niet mee in mijn waardering van Sara. Ik vind haar gewoon een leuker personage dan Laurel.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 3 maart 2014 @ 10:20:44 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137338682
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:24 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

gaat ook op voor Laurel :9
Nee, want Laurel jankt de helft van de tijd :P
Daarnaast vind ik dat ze een rare kop heeft gekregen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 00:01:36 #100
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_137368424
Okee, ik ga vandaag beginnen met Seizoen 2! Hopelijk snel bij!

Afgelopen week heel seizoen 1 gekeken. DAMN. Meer hoef ik niet te zeggen, toch? :D
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_137443210
Spannende aflevering vandaag. ^O^
Ben benieuwd waar ze Diggle hebben gelaten.
  donderdag 6 maart 2014 @ 17:48:42 #102
397653 HalfGod
pi_137453592
Waar denk je? :P
pi_137454661
SPOILER
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:15:10 #104
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_137458790
Naar mijn mening de beste aflevering tot nu toe
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:23:02 #105
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_137459115
Wel slecht acteerwerk van dat blondje :{
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_137459790
Hele toffe aflevering ja :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 6 maart 2014 @ 20:42:17 #107
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_137460035
quote:
7s.gif Op donderdag 6 maart 2014 20:23 schreef Smoofie het volgende:
Wel slecht acteerwerk van dat blondje :{
Die dramatische close-up was wel een minpunt inderdaad :')
Ok stelletje hokboeren
pi_137461140
Dat einde van die vorige episode _O_

It's a pleasure to meet you, mr Queen
pi_137465820
Toffe episode, wat ik alleen vaag vind....

Eerst is die blonde een lesbo...
en nu plots heeft ze volop met oliver.....

vinden jullie dat niet beetje vaag?
pi_137466272
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:14 schreef casper019 het volgende:

Waarschijnlijk is ze bike-curious.
pi_137467613
quote:
15s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is ze bike-curious.
Nieuwsgierig naar fietsen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_137468463
quote:

Eigenlijk andersom :P
pi_137471408
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 17:48 schreef HalfGod het volgende:
Waar denk je? :P
Nouja, neem aan dat hij nog leeft. Maar bedoel meer: gaan ze die meteen de volgende aflevering redden, of komt dat later pas? Of moet Oliver bijvoorbeeld kiezen tussen hem en Felicity ofzo zoals hij eerder op het eiland moest kiezen tussen die twee vrouwen.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 01:21:21 #114
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137472509
quote:

Kijk de vorige aflevering nog even, dan snap je het misschien :')
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:25:18 #115
397653 HalfGod
pi_137473662
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:31 schreef Operc het volgende:

[..]

Nouja, neem aan dat hij nog leeft. Maar bedoel meer: gaan ze die meteen de volgende aflevering redden, of komt dat later pas? Of moet Oliver bijvoorbeeld kiezen tussen hem en Felicity ofzo zoals hij eerder op het eiland moest kiezen tussen die twee vrouwen.
Nou, de promo van volgende week.. hoewel er volgende week weer break is, dus de promo voor over twee weken, toont waar Diggle is. Maar ik snap alleen niet of hij nou door Slade's mannen was uitgeschakeld? En zo niet, hoe Slade het dan wist
pi_137476959
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 22:47 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nieuwsgierig naar fietsen?
Ken je South Park klassiekers.. :P
pi_137483409
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 11:01 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Ken je South Park klassiekers.. :P
Die ken ik wel, maar was deze totaal vergeten :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_137488446
gedaan maar snap het nog steedsniet, miss wil jij het uitleggen?
pi_137489122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 17:01 schreef casper019 het volgende:
gedaan maar snap het nog steedsniet, miss wil jij het uitleggen?
Ze is gewoon biseksueel man, lekker toch.
pi_137615119
38 "The Promise"[40] March 5, 2014[39]
39 "Suicide Squad"[41] March 19, 2014[39]
40 "Birds of Prey"[42] March 26, 2014[39]
41 "Deathstroke"[43] NNB
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  donderdag 13 maart 2014 @ 20:03:51 #121
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_137705538
Ben nu s02e08! Zo snel mogelijk zorgen dat ik gelijk loop met Veronica.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_137972754
Wat was de aflevering van deze week gaaf. _O_
Alleen zonde dat Diggle opeens vrij rondliep na de vorige aflevering.
pi_137973507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:19 schreef Operc het volgende:
Wat was de aflevering van deze week gaaf. _O_
Alleen zonde dat Diggle opeens vrij rondliep na de vorige aflevering.
Ik was gaan zoeken of ik niet toevallig een aflevering had gemist? Opeens stond hij daar gewoon :')

Verder wel leuke aflevering!
pi_138029213
quote:
0s.gif Op donderdag 20 maart 2014 18:43 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Ik was gaan zoeken of ik niet toevallig een aflevering had gemist? Opeens stond hij daar gewoon :')

Verder wel leuke aflevering!
Inderdaad raar, heb zelfs nog naar een episode 15.5 lopen zoeken :')
pi_138050010
Ah, dat lag dus niet aan mij. Hebben ze de episodes door elkaar gegooid ofzo (net als bij o.a. Almost Human)? Dat van Diggle was echt heel vaag, maar de ep was supertof :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 23 maart 2014 @ 10:30:54 #126
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_138066776
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
Ah, dat lag dus niet aan mij. Hebben ze de episodes door elkaar gegooid ofzo (net als bij o.a. Almost Human)? Dat van Diggle was echt heel vaag, maar de ep was supertof :D
Diggle kreeg slechts een tik op zijn hoofd.
pi_138074157
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 10:30 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Maar Slade zei iets van "he is alive, for now" waaruit het toch wel duidelijk was dat ze hem hadden meegenomen. Voor mij tenminste..en blijkbaar ben ik niet alleen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138074730
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar Slade zei iets van "he is alive, for now" waaruit het toch wel duidelijk was dat ze hem hadden meegenomen. Voor mij tenminste..en blijkbaar ben ik niet alleen.
Dat dacht ik ook inderdaad, maar ik denkbaar je het moet zien als dat hij alleen een klap op zijn hoofd heeft gehad. (Achteraf bezien.)
  zondag 23 maart 2014 @ 17:45:03 #129
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_138080016
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Werd al het hele seizoen naar gehint dat Slade pas mensen gaat doden op het moment dat ons pijltje echt helemaal niets meer kan doen. Vandaar dat ''for now''.
pi_138080101
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 17:45 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Werd al het hele seizoen naar gehint dat Slade pas mensen gaat doden op het moment dat ons pijltje echt helemaal niets meer kan doen. Vandaar dat ''for now''.
Zo heb ik het ook geinterpreteerd, maar ik vond het wel ook bijzonder dat hij gewoon liep en dat er helemaal niks meer over gezegd werd verder.
  zondag 23 maart 2014 @ 19:41:56 #131
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_138084714
Big Black Proud Confident Guy takes a bitchslap to the head, better not talk about it!
  zondag 23 maart 2014 @ 23:11:12 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138098446
Leuke aflevering, maar dat stukje met die chip in Deathshots nek en dat ze die er uit halen vond ik een beetje slecht gedaan. Verder was de aflevering wel ok. Hoewel ik wel weer verlang naar wat meer Arrow.

Btw, volgende aflevering heet "Birds of Prey"
Ben benieuwd wat dat gaat brengen :D
  maandag 24 maart 2014 @ 14:34:33 #133
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138114065
Kijken jullie hem allemaal in het Engels? Want ik kan nog geen Nederlandse ondertiteling vinden :(
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_138116286
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 14:34 schreef Rockiejj het volgende:
Kijken jullie hem allemaal in het Engels? Want ik kan nog geen Nederlandse ondertiteling vinden :(
Engelste ondertiteling altijd. Nooit Nederlands.
  maandag 24 maart 2014 @ 16:17:30 #135
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138118218
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Engelste ondertiteling altijd. Nooit Nederlands.
Hmm.. Dat is op zich ook wel een idee.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 24 maart 2014 @ 16:25:18 #136
300718 Kenju
Say It!!??
pi_138118569
Wanneer was het eigenlijk bekend geworden dat Queen The Arrow is bij die sectie van defensie? Ik dacht dat behalve 'het team' niemand dit wist....
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_138118816
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef Kenju het volgende:
Wanneer was het eigenlijk bekend geworden dat Queen The Arrow is bij die sectie van defensie? Ik dacht dat behalve 'het team' niemand dit wist....
Denkt dat er sowieso nog een verhaal achter zit, waarom zou olivier anders hulp aan juist die vrouw vragen
pi_138119848
Dat er nog niemand heeft gepost over dat Harley Quinn momentje trouwens :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138120270
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:25 schreef Kenju het volgende:
Aangezien ze nogal vijandig deden tegen elkaar gok ik dat hij er op het eiland mee te maken heeft gehad op de een of andere manier. Vooral aangezien die vrouw ook meteen wist wie Oliver bedoelde toen hij over Slane begon.
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Que?
pi_138120536
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:06 schreef Operc het volgende:

[..]

Aangezien ze nogal vijandig deden tegen elkaar gok ik dat hij er op het eiland mee te maken heeft gehad op de een of andere manier. Vooral aangezien die vrouw ook meteen wist wie Oliver bedoelde toen hij over Slane begon.

[..]

Que?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138120874
quote:
Even op Wikipedia opgezocht, lijkt me een interessant personage. :Y (Al zal The Joker wel achterwege blijven in Arrow ben ik bang.)
pi_138121211
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef Operc het volgende:

[..]

Even op Wikipedia opgezocht, lijkt me een interessant personage. :Y (Al zal The Joker wel achterwege blijven in Arrow ben ik bang.)
Denk ook wel dat het bij een cameo blijft. Harley Quinn is wel echt onlosmakelijk verbonden met The Joker en zonder een verhaallijn met die laatste kan haar karakter ook weinig brengen. En The Joker in deze serie zie ik inderdaad niet gebeuren. Veel Arrow villains die we al hebben gezien zijn ook Batman villains (Deathstroke, Deadshot en het hele League of Shadows gebeuren o.a.) maar dat is toch anders.

Denk dat dit momentje meer een knipoog was naar de fans, maar wel leuk :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138121529
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Denk ook wel dat het bij een cameo blijft. Harley Quinn is wel echt onlosmakelijk verbonden met The Joker en zonder een verhaallijn met die laatste kan haar karakter ook weinig brengen. En The Joker in deze serie zie ik inderdaad niet gebeuren. Veel Arrow villains die we al hebben gezien zijn ook Batman villains (Deathstroke, Deadshot en het hele League of Shadows gebeuren o.a.) maar dat is toch anders.

Denk dat dit momentje meer een knipoog was naar de fans, maar wel leuk :)
En Poison Ivy? (Die zegt me al helemaal niets :P Maar las erover op Wikipedia.)
pi_138121988
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:41 schreef Operc het volgende:

[..]

En Poison Ivy? (Die zegt me al helemaal niets :P Maar las erover op Wikipedia.)
Ook echt een big Batman villain. Gaat niet gebeuren denk ik. Ook wel een vrij vage om naar een film of serie te brengen. We zien nu al een hoop superpowers die worden ingespoten, maar planten die een eigen leven gaan leiden en gecontroleerd worden door Poison Ivy is weer een stapje verder.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138122089
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ook echt een big Batman villain. Gaat niet gebeuren denk ik. Ook wel een vrij vage om naar een film of serie te brengen. We zien nu al een hoop superpowers die worden ingespoten, maar planten die een eigen leven gaan leiden en gecontroleerd worden door Poison Ivy is weer een stapje verder.
Ah, ja dat wordt een stuk ingewikkelder ja. Eigenlijk wel jammer dat Harley Quinn opgesloten zit, aangezien ze volgens Wikipedia uit die toko ontsnapte tijdens een aardbeving. Had mooi bij het einde van seizoen 1 gepast. :)

Komt Slade Wilson eigenlijk ook in de comics voor als villain? (Zo ja: bedankt aan allen in dit topic dat niemand daar iets over gezegd heeft tijdens seizoen 1. :P )
pi_138122333
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 17:54 schreef Operc het volgende:

[..]

Ah, ja dat wordt een stuk ingewikkelder ja. Eigenlijk wel jammer dat Harley Quinn opgesloten zit, aangezien ze volgens Wikipedia uit die toko ontsnapte tijdens een aardbeving. Had mooi bij het einde van seizoen 1 gepast. :)

Komt Slade Wilson eigenlijk ook in de comics voor als villain? (Zo ja: bedankt aan allen in dit topic dat niemand daar iets over gezegd heeft tijdens seizoen 1. :P )
Ik lees verder geen comics, maar ben wel Batman fan en ja, het is algemeen bekend dat Slade Wilson de echte naam is van Deathstroke en dat een hoop mensen hier al wisten wie hij was vanaf dag 1. En zo zijn er wel meer karakters in de serie die ik verder niet zal spoileren.

In de comics is Laurel overigens Black Canary las ik. In de serie hebben ze dus gekozen voor haar zus en zijn ze een andere kant opgegaan :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_138136014
mm gave laatste episode.. maar was die neger niet ontvoerd door een handlanger van slade?? doen hij lag te snipen? of heb ik iets gemist?
pi_138139527
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef casper019 het volgende:
mm gave laatste episode.. maar was die neger niet ontvoerd door een handlanger van slade?? doen hij lag te snipen? of heb ik iets gemist?
Of je leest even de andere reacties terug.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 24 maart 2014 @ 23:59:03 #149
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138142561
"We've been calling him.. Deathstroke"

And then I was like:

wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_138142842
quote:
99s.gif Op maandag 24 maart 2014 23:59 schreef Rockiejj het volgende:
"We've been calling him.. Deathstroke"

And then I was like:

wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Begrijp ik het goed als ik zeg dat ze dus Deathstroke willen inzetten tegen Slade Wilson, terwijl dat een en dezelfde persoon is?
  dinsdag 25 maart 2014 @ 00:37:55 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138143664
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 16:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik was het alweer vergeten, maar inderdaad :D

Ik vraag me wel af waar ze dan waren. Ze zouden dan eigenlijk in Arkham Asylum moeten zijn zou je zeggen.

Op zich is trouwens harley niet meer onlosmakend verbonden met Joker. Ze is wel helemaal hoteldebotel van hem, maar er zijn genoeg verhalen waarin zij een zelfstandig karakter is.
pi_138143886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik was het alweer vergeten, maar inderdaad :D

Ik vraag me wel af waar ze dan waren. Ze zouden dan eigenlijk in Arkham Asylum moeten zijn zou je zeggen.

Op zich is trouwens harley niet meer onlosmakend verbonden met Joker. Ze is wel helemaal hoteldebotel van hem, maar er zijn genoeg verhalen waarin zij een zelfstandig karakter is.
Ja klopt, en in de comics zit ze schijnbaar ook in de Suicide Squad. Maar wat ik bedoelde was dat ze dan wel echt een fatsoenlijke intro moet hebben en haar karakter kan je gewoon niet opbouwen zonder Joker. Als je haar er nu als random karakter bij zet zonder origin verhaal is het niet echt interessant en dat zie ik ook echt niet gebeuren :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:03:00 #153
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138149419
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:07 schreef Operc het volgende:

[..]

Begrijp ik het goed als ik zeg dat ze dus Deathstroke willen inzetten tegen Slade Wilson, terwijl dat een en dezelfde persoon is?
Dat laatste klopt, dat eerste niet.

ARGUS zégt dat ze iemand op het spoor zijn genaamd Deathstroke, maar weten niet dat het Slade Wilson is. Ze weet wel wie Slade Wilson is, waarschijnlijk door een ontmoeting op het eiland of iets anders, wat we later te horen krijgen.. Ze willen Deathstroke (dus Slade Wilson) stoppen en willen dat met Oliver doen
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 25 maart 2014 @ 11:54:28 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138150815
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja klopt, en in de comics zit ze schijnbaar ook in de Suicide Squad. Maar wat ik bedoelde was dat ze dan wel echt een fatsoenlijke intro moet hebben en haar karakter kan je gewoon niet opbouwen zonder Joker. Als je haar er nu als random karakter bij zet zonder origin verhaal is het niet echt interessant en dat zie ik ook echt niet gebeuren :)
De volgende aflevering heet Birds of Prey dus ik kan me ergens wel voorstellen dat ze haar daarin laten terug komen. Ondanks dat ze nooit in de Birds of Prey heeft gezeten. Zijn wel allemaal vrouwen....

Binnen Arrow passen ze wel vaker dingen ligt aan ten opzichte van de werkelijkheid (lees: comics) dus dat zou misschien wel kunnen.
De stem van Harley viel me wel gelijk op toen je die op de achtergrond hoorde en zoals ze daar te horen is lijkt ze mij uitermate geschikt voor een rol in de serie. Ze klinkt in ieder geval redelijk "twisted" ondanks dat je haar niet ziet :)

Zou ook nog kunnen dat de Suicide Squad terug komt in een latere aflevering en zij de plek inneemt van die gast die dood is.
pi_138151672
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 11:03 schreef Rockiejj het volgende:

[..]

Dat laatste klopt, dat eerste niet.

ARGUS zégt dat ze iemand op het spoor zijn genaamd Deathstroke, maar weten niet dat het Slade Wilson is. Ze weet wel wie Slade Wilson is, waarschijnlijk door een ontmoeting op het eiland of iets anders, wat we later te horen krijgen.. Ze willen Deathstroke (dus Slade Wilson) stoppen en willen dat met Oliver doen
Ah, natuurlijk. Bedankt :) Oliver weet ook nog niet dat dat een en dezelfde persoon is toch?
pi_138151698
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Operc het volgende:

[..]

Ah, natuurlijk. Bedankt :) Oliver weet ook nog niet dat dat een en dezelfde persoon is toch?
Jawel.

Hoewel, misschien weet ie niet de betreffende naam Deathstroke, maar hij weet dat Slade dat pak draagt :Y
pi_138151714
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Jawel.
Ik moet de volgende keer maar wat beter opletten tijdens een aflevering geloof ik. :P
pi_138151763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:25 schreef Operc het volgende:

[..]

Ik moet de volgende keer maar wat beter opletten tijdens een aflevering geloof ik. :P
In de laatste aflevering zag ie m op het dak staan. Toen ie op dat dak aankwam hing dat masker van Deathstroke er met een pijl door het rechteroog. Oliver weet dus dat die shit aan is.
pi_138151805
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:26 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

In de laatste aflevering zag ie m op het dak staan. Toen ie op dat dak aankwam hing dat masker van Deathstroke er met een pijl door het rechteroog. Oliver weet dus dat die shit aan is.
Ah zo, ik herkende dat masker wel (van op het eiland) maar wist niet dat dat iconisch was voor Deathstroke, ik ken dat personage niet, wel dat dat het masker van Slade was natuurlijk.
pi_138152017
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 10:30 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

aaah thxnu ik ook weer begrijp..
dacht dat hij ontvoerd was....
  dinsdag 25 maart 2014 @ 13:18:15 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138153184
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Jawel.

Hoewel, misschien weet ie niet de betreffende naam Deathstroke, maar hij weet dat Slade dat pak draagt :Y
De naam Deathstroke kent hij nog niet. Die hoorden we voor het eerst bij ARGUS.
Maar voor Ollie maakt dat ook niet veel uit volgens mij. Hij wil hem gewoon killen :P
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:26:58 #162
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138161571
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef Operc het volgende:

[..]

Nu wel!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 25 maart 2014 @ 17:28:33 #163
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138161632
Ik heb gisteravond trouwens een leuk (beetje spoilerachtig) artikel gelezen, zal hem hier even plaatsen!
http://collider.com/marc-(...)the-flash-interview/

How prepared were you for the Harley Quinn rumors?
GUGGENHEIM: Completely unprepared. For one thing, we didn’t expect it to end up in the promo, so we were caught a little off guard, on that front. Andrew was very much like, “I totally knew people would lose their minds.” And I was like, “Really?!” I did not expect people to lose their minds the way they did, but I was very glad. So, Andrew was a lot more prepared than I was.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 25 maart 2014 @ 22:51:35 #164
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138176639
Redelijk spoiler achtig, maar wel leuk om te lezen.
Ik kijk ook echt uit naar Gotham en Flash :D
pi_138177385
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:51 schreef Komakie het volgende:
Redelijk spoiler achtig, maar wel leuk om te lezen.
Ik kijk ook echt uit naar Gotham en Flash :D
Ik zie nu pas dat Jake van Touch Bruce Wayne gaat spelen. Hopelijk is hij daar wat minder irritant :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 29 maart 2014 @ 15:28:10 #166
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138297919
Holy shit, wat een zieke aflevering is E17 zeg!!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zondag 30 maart 2014 @ 20:36:27 #167
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138338058
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 23:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zie nu pas dat Jake van Touch Bruce Wayne gaat spelen. Hopelijk is hij daar wat minder irritant :')
Gotham heeft best wel een interessante cast.
The Flash lijkt me ook wel vet, maar heeft wel een wat minder aansprekende cast.
  donderdag 3 april 2014 @ 17:24:38 #168
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_138475979
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:28 schreef Rockiejj het volgende:
Holy shit, wat een zieke aflevering is E17 zeg!!
Wacht maar tot je aflevering 18 ziet. Zet alles even volledig op zijn kop.
  donderdag 3 april 2014 @ 17:55:08 #169
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138476870
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 17:24 schreef ExtremeBanaan het volgende:

[..]

Wacht maar tot je aflevering 18 ziet. Zet alles even volledig op zijn kop.
Ja ik ga hem straks kijken :D
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_138478496
Top aflevering :)
pi_138478680
SPOILER
  donderdag 3 april 2014 @ 19:46:12 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_138480432
Laurel ziet er weer wat gezonder uit trouwens :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 3 april 2014 @ 19:57:51 #173
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_138480994
Er gebeurt ineens heel veel
Ok stelletje hokboeren
pi_138481663
Wel vond ik dat Sebastian Blood iets te lang buiten beeld is geweest.
  donderdag 3 april 2014 @ 22:09:42 #175
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_138487266
Jemig wat een vette aflevering, wel een van de betere bad guys die ik in een serie gezien heb
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:56:36 #176
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_138500248
quote:
10s.gif Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef KapiteinKoala het volgende:
SPOILER
SPOILER
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  Admin vrijdag 4 april 2014 @ 12:37:09 #177
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_138501585
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_138502749
SPOILER
pi_138630539
Keigave serie

maar vinden jullie het niet gaar, in ep 17 als sara en laural samen zitten en sara laural stopt van drinken dat ze haar eigen zus niet herkent?
ik bedoel.. haar haar.. haar mond.. alleen de ogen bedekt
dat is toch niet kloppend?
pi_138631479
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef casper019 het volgende:
Keigave serie

maar vinden jullie het niet gaar, in ep 17 als sara en laural samen zitten en sara laural stopt van drinken dat ze haar eigen zus niet herkent?
Joh, wat dacht je van die enorme buttchin. Maar daar moet je je in een serie als Arrow echt niet aan gaan storen want dan is het plezier er heel snel af.
pi_138632658
Toch vond ik de acteur die Arrow in Smallville speelde leuker
  maandag 7 april 2014 @ 23:39:18 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138635656
quote:
Keigave serie

Ik denk dat zelfs Batman herkend zou worden als hij echt zou zijn. Terwijl die veel meer ingepakt zit.

Je moet alles wat met superhelden te maken heeft wel met een flinke korrel zout nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Komakie op 08-04-2014 12:43:12 ]
pi_138635887
quote:
Keigave serie

Dit is Clark Kent

En dit is Superman

Welkom in de wereld van superhelden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  dinsdag 8 april 2014 @ 12:43:25 #184
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_138646082
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dit is Clark Kent
[ afbeelding ]

En dit is Superman
[ afbeelding ]

Welkom in de wereld van superhelden.
Superman is het ergste van allemaal :P
En in die specifieke serie nog erger dan in de strips :P
pi_138709905
net de laatste ep gezien.. wowowowoww nu kan ik echt niet wachten op de volgende
  donderdag 17 april 2014 @ 20:11:23 #186
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_138988779
Hij is weer goed.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 17 april 2014 @ 20:44:05 #187
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_138990167
Thea :')

Overreaction Drama Queen much _O-

Wel toffe epi verder...

Enige downpuntje vinnik, maar das een beetje inherent aan comics en verfilmingen daarvan, is dat er nooit een keer iemand echt dood kan. Op zich wel tof, maar ook erg suf imo
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  zaterdag 19 april 2014 @ 23:56:24 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139059727
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Wel toffe epi verder...

Enige downpuntje vinnik, maar das een beetje inherent aan comics en verfilmingen daarvan, is dat er nooit een keer iemand echt dood kan. Op zich wel tof, maar ook erg suf imo
In Arrow zijn er al genoeg doden gevallen anders.

Vette aflevering trouwens. :)
  donderdag 24 april 2014 @ 00:57:19 #189
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_139203403
Ahhhhhh ik zit echt te wachten op de nieuwe!!!
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 24 april 2014 @ 09:09:03 #190
407312 AssiMar.
Met een lange A.
pi_139205646
Omg.... de nieuwe episode is awesome en zielig. Ik moet gewoon bijna huilen :'( :'(
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
  donderdag 24 april 2014 @ 11:40:57 #191
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_139209673
Epische ep, sick dat einde. Eindelijk een beetje meer de hardere kant op.. alhoewel dat natuurlijk ook al een beetje zo was met Dr. Ivo op het eiland die Shado neerschoot.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_139213282
:o w0w
  donderdag 24 april 2014 @ 16:40:07 #193
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_139218642
:o
Mijn reactie:
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 24 april 2014 @ 16:55:27 #194
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_139219152
quote:
15s.gif Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Wel toffe epi verder...

Ga je woorden eens inslikken :D
pi_139220042
Toen de episode tegen het einde aan kwam voelde het echt aan als een filler episode. Beetje rustig allemaal. En dan ineens als zij in die limo zitten... Wauw, had ik niet zien aan komen. Enorm sterk eind. Ook mooi om te zien hoe er tranen over Slade's wangen liepen.
pi_139221642
:(
pi_139222846
En ik zat de hele tijd maar 'neem Thea, Thea!.. NEEEE! :( THEA!!!'.... ;( neeeeee niet Moira.. :'( '

Maar Slade zei volgens mij '(one down) one to go..'
Ik neem aan dat hij Sarah bedoeld, of heb ik iets gemist?

Enne kunnen we het ook even over de andere shocker hebben?
SPOILER
  donderdag 24 april 2014 @ 19:16:29 #198
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139223180
Ik vond het allemaal maar matig en verre van spannend.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 24 april 2014 @ 20:26:53 #199
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_139226295
quote:
14s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:55 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ga je woorden eens inslikken :D
:X
pi_139229311
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Angelic_Rose het volgende:

SPOILER
Dat hoeft dus van mij er totaal niet bij in het verhaal, vind sowieso dat er al veel te veel dingen bij komen iedere ep.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:31:58 #201
194233 Friday12
Originele kloon
pi_139229716
Mooie ep hoor had ik niet aan zien komen :o
pi_139229806
Ik wil wel meer Deathstroke in zijn toffe pak zien _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 24 april 2014 @ 22:24:27 #203
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139232530
:o
Ok stelletje hokboeren
pi_139239881
:'( :{ ;( :N
pi_139264919
wat een gave episode kijk echt uit naar de volgende nu!

benieuwd of oliver het aan zn zusje ging vertellen...

Over zn ma, zn ma bedoelde toch dat zei wist dat hij de Arrow was?
pi_139265557
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:29 schreef casper019 het volgende:
wat een gave episode kijk echt uit naar de volgende nu!

benieuwd of oliver het aan zn zusje ging vertellen...

Over zn ma, zn ma bedoelde toch dat zei wist dat hij de Arrow was?
jup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_139276085
Maar wat ze op het punt stond om te vertellen was gewoon dat Malcolm Merlin nog steeds in leven is toch?
  zaterdag 26 april 2014 @ 20:33:54 #208
371073 gazhims3lv
pi_139285133
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 12:41 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar wat ze op het punt stond om te vertellen was gewoon dat Malcolm Merlin nog steeds in leven is toch?
Ja, denk het wel ja.
-A Song of Ice and Fire-
pi_139301425
Maar wat ik me nu afvraag is waarom Slade nu nog maar één iemand wil doden. Ik bedoel, dat is toch niet hetzelfde als "complete dispair".

En zou het niet kunnen dat Oliver zijn moeders plaats inneemt bij de verkiezingen? Want op een bepaald punt in de comics was hij burgemeester.
  zondag 27 april 2014 @ 18:29:28 #210
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_139311918
quote:
10s.gif Op zondag 27 april 2014 13:54 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag is waarom Slade nu nog maar één iemand wil doden. Ik bedoel, dat is toch niet hetzelfde als "complete dispair".

En zou het niet kunnen dat Oliver zijn moeders plaats inneemt bij de verkiezingen? Want op een bepaald punt in de comics was hij burgemeester.
En hij kan een baan met bijbehorend salaris best gebruiken atm...
pi_139313323
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

En hij kan een baan met bijbehorend salaris best gebruiken atm...
Nah. Hij zal samen met Thea waarschijnlijk een heel groot gedeelte van de erfenis van Moira krijgen zou je denken.
  zondag 27 april 2014 @ 19:15:15 #212
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_139313580
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Nah. Hij zal samen met Thea waarschijnlijk een heel groot gedeelte van de erfenis van Moira krijgen zou je denken.
Was er niet iets met een faillissement?
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_139314334
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Was er niet iets met een faillissement?
Was het niet alleen een vijandige overname van het bedrijf dan?
pi_139315084
Maar als Moira wist dat Oliver The Arrow is, waarom deed ze dan zo moeilijk toen hij Slade liet arresteren?
  zondag 27 april 2014 @ 21:10:14 #215
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139319160
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar als Moira wist dat Oliver The Arrow is, waarom deed ze dan zo moeilijk toen hij Slade liet arresteren?
Nou niet te actief op zoek naar plotholes, dat kan de serie niet aan >:O
Ok stelletje hokboeren
  zondag 27 april 2014 @ 22:47:55 #216
371073 gazhims3lv
pi_139325223
Mensen, alsjeblieft niet spoilen uit de comics.. Onnodig en niet leuk voor de seriekijkers.
-A Song of Ice and Fire-
  zondag 27 april 2014 @ 23:34:06 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139327332
De serie volgt de comics totaal niet. Er komen karakters uit de comic in voor en sommige dingen zijn wel herkenbaar, maar het verhaal is totaal anders dus wees maar gerust.

Ik vond het laatste stuk wel goed gedaan. Hoewel ik het wel zo ongeveer verwacht had toen ze daar met z'n drieën zaten.

Overigens vind ik Sara wel heel plotseling weg gaan. Kwam bij mij redelijk uit het niets.
Ik hoop dat ze nog wel terug komt :(
  woensdag 30 april 2014 @ 00:31:18 #218
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139399960
Ben dit net gaan kijken. 't Is wel een beetje heel hoog batman-gehalte. Iemand van goede afkomst en geld die een beetje badguys gaat aanpakken. De intro doet me dan weer denken aan Burn Notice 'My name is Michael Westen...' :P En hij en de serie heeft ook wel iets van Dexter in zich (met die Mafiabaasdochter Helena als een soort Hannah McKay ook). En dat eiland natuurlijk very Lost-like. _O- Eigenlijk is het een bij elkaar geraapt geïnspireerd zooitje. :D Maar ik vermaak me er nu eigenlijk best prima mee. ^O^ Ook omdat Laurel best leuke eyecandy is. :Y)

Nog niks ingelezen. Nu eerst ff verder met S01E17. Zal in 2 weken wel bij zijn. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door shiz op 30-04-2014 00:51:42 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 30 april 2014 @ 13:11:30 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139409483
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Ben dit net gaan kijken. 't Is wel een beetje heel hoog batman-gehalte. Iemand van goede afkomst en geld die een beetje badguys gaat aanpakken. De intro doet me dan weer denken aan Burn Notice 'My name is Michael Westen...' :P En hij en de serie heeft ook wel iets van Dexter in zich (met die Mafiabaasdochter Helena als een soort Hannah McKay ook). En dat eiland natuurlijk very Lost-like. _O- Eigenlijk is het een bij elkaar geraapt geïnspireerd zooitje. :D Maar ik vermaak me er nu eigenlijk best prima mee. ^O^ Ook omdat Laurel best leuke eyecandy is. :Y)

Nog niks ingelezen. Nu eerst ff verder met S01E17. Zal in 2 weken wel bij zijn. :+
Green Arrow is gewoon een origineel karakter van DC comics. Wel met veel overeenkomsten met Batman/Bruce Wayne, maar toch met zijn eigen insteek.
  woensdag 30 april 2014 @ 13:22:40 #220
397653 HalfGod
pi_139409892
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen, alsjeblieft niet spoilen uit de comics.. Onnodig en niet leuk voor de seriekijkers.
Er valt niet te spoilen uit de comics. In de comics zijn Shado en Robert Queen momenteel samen. En dat is maar een van de vele retcons. Het is losjes gebaseerd, maar Diggle bestond niet eens in de comics en is recent geintroduceerd omdat hij zo cool was in de show.
pi_139410027
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef HalfGod het volgende:

[..]

Er valt niet te spoilen uit de comics. In de comics zijn Shado en Robert Queen momenteel samen. En dat is maar een van de vele retcons. Het is losjes gebaseerd, maar Diggle bestond niet eens in de comics en is recent geintroduceerd omdat hij zo cool was in de show.
Dat Slade Deathstroke ging worden stond bijvoorbeeld wel weer vast. Ik vond het daarvan juist tof dat ik dat niet wist voor het in de serie gebeurde. :)
  woensdag 30 april 2014 @ 13:28:09 #222
397653 HalfGod
pi_139410101
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Operc het volgende:

[..]

Dat Slade Deathstroke ging worden stond bijvoorbeeld wel weer vast. Ik vond het daarvan juist tof dat ik dat niet wist voor het in de serie gebeurde. :)
Maar wist je al wie Deathstroke was dan? Want Slade is altijd al Deathstroke geweest. Maar bijvoorbeeld,(preview voor de aflevering van morgen spoilers)
SPOILER
  woensdag 30 april 2014 @ 13:42:33 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139410636
Ach het kunnen alleen wat kleine dingen zijn.
Verhaal lijnen zijn over het algemeen niet met elkaar te vergelijken en een heleboel karakters hebben andere namen dan in de comics, of dingen worden door elkaar gehaald.

Black Canary heet bijvoorbeeld in de comics eerst Dinah Drake en op een gegeven moment neemt Dinah Laurel Lance het van haar moeder over.
Uiteindelijk is Sara Lance daadwerkelijk de Canary en Laurel haar zus, terwijl Dinah haar moeder is. Tenminste, in de serie dan. Daar hebben ze best redelijk lopen klooien :P
pi_139411072
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef HalfGod het volgende:

[..]

Maar wist je al wie Deathstroke was dan? Want Slade is altijd al Deathstroke geweest.
Nee dat wist ik nog niet. Dat hij dus zou veranderen in een slechterik was nieuw voor mij en juist daardoor erg tof. :)
pi_139411590
wist ik ook niet, ik vind de acteur wel cool sinds Spartacus maar dacht dat ie maar een paar afleveringen mee zou doen en dan wel dood zou gaan op het eiland. Aangename verrassing dus. Maar als ik het wel wist zou het ook niet erg zijn, deze serie kijk ik niet met het puntje op de stoel om verrast te worden :P

gewoon makkelijk en redelijk simpel vermaak. Prima dus
  woensdag 30 april 2014 @ 16:58:03 #226
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139417431
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:08 schreef planethugo het volgende:
wist ik ook niet, ik vind de acteur wel cool sinds Spartacus maar dacht dat ie maar een paar afleveringen mee zou doen en dan wel dood zou gaan op het eiland. Aangename verrassing dus. Maar als ik het wel wist zou het ook niet erg zijn, deze serie kijk ik niet met het puntje op de stoel om verrast te worden :P

gewoon makkelijk en redelijk simpel vermaak. Prima dus
Ik ga er wel vanuit dat hij aan het einde van het seizoen geasskickt wordt door Oliver en dus dood gaat. Aan de andere kant dachten we dat Malcom Merlin ook dood ging vorig seizoen...

Wanneer zou Merlin eigenlijk terug komen? Hij leeft nog, dus hij moet nog terug komen. Kan niet anders.
pi_139418391
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ga er wel vanuit dat hij aan het einde van het seizoen geasskickt wordt door Oliver en dus dood gaat. Aan de andere kant dachten we dat Malcom Merlin ook dood ging vorig seizoen...

Wanneer zou Merlin eigenlijk terug komen? Hij leeft nog, dus hij moet nog terug komen. Kan niet anders.
Misschien dat Slade zwaargewond het strijdtoneel verlaat aan het einde van het seizoen, terwijl zijn leger wordt afgeslacht/genezen. Of hij gaat gewoon dood natuurlijk. :P
Merlin verwacht ik volgend seizoen pas weer, maar je weet het nooit. :)
  woensdag 30 april 2014 @ 19:29:29 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139422946
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Operc het volgende:

[..]

Misschien dat Slade zwaargewond het strijdtoneel verlaat aan het einde van het seizoen, terwijl zijn leger wordt afgeslacht/genezen. Of hij gaat gewoon dood natuurlijk. :P
Ik denk dat het echt een gevecht tot het einde wordt. Oliver dood of Slade.

Misschien dat Merlin hem aan het einde killt in de strijd ofzo :P
  woensdag 30 april 2014 @ 19:42:57 #229
371073 gazhims3lv
pi_139423640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef HalfGod het volgende:

[..]

Ok, vergissing van mijn kant dan. Ik was er echter bang voor omdat sommige dingen wel waar bleken te zijn maar goed dat je zegt dat het anders loopt.
-A Song of Ice and Fire-
  woensdag 30 april 2014 @ 19:45:23 #230
371073 gazhims3lv
pi_139423786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:24 schreef Operc het volgende:

[..]

Je bedoelde Isabel Rochev denk ik.. Gespeeld door Summer Glau ;)
-A Song of Ice and Fire-
pi_139424480
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:45 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Je bedoelde Isabel Rochev denk ik.. Gespeeld door Summer Glau ;)
Is ook een mogelijkheid. Ergens vraag ik me af of ze Slade al willen laten doodgaan nadat er zo lang naar zijn onthulling is toegewerkt.
  woensdag 30 april 2014 @ 20:07:40 #232
397653 HalfGod
pi_139424884
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:59 schreef Operc het volgende:

[..]

Is ook een mogelijkheid. Ergens vraag ik me af of ze Slade al willen laten doodgaan nadat er zo lang naar zijn onthulling is toegewerkt.
Ik durf te wedden dat hij depowered wordt, genezen dus, en dan of naar de Suicide Squad gaat of dat hij inderdaad een huurmoordenaar wordt.
pi_139425481
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef HalfGod het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat hij depowered wordt, genezen dus, en dan of naar de Suicide Squad gaat of dat hij inderdaad een huurmoordenaar wordt.
Al aan het einde van seizoen 2, of later pas?
  woensdag 30 april 2014 @ 20:22:37 #234
397653 HalfGod
pi_139425607
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:20 schreef Operc het volgende:

[..]

Al aan het einde van seizoen 2, of later pas?
Mjah, ik denk niet Deathstroke ook de baddie van S3 is, maar ik verwacht wel dat we m nog zien.
pi_139425852
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:07 schreef HalfGod het volgende:

[..]

En zo niet, dan krijgt hij sws een pijl in zijn andere oog.
pi_139447490
Toffe aflevering _O_
Alleen Thea en Lance weten nu nog niet dat Oliver The Arrow is toch? Gaat lekker met zijn geheim. :P

EDIT: Walter weet het trouwens ook nog niet.
pi_139449229
Vette ep. :)

Maar wat ik me afvraag is of het vanaf het begin al de bedoeling was dat Moira mee zou doen aan de verkiezingen voor burgemeester.
pi_139449691
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:12 schreef KapiteinKoala het volgende:
Vette ep. :)

Maar wat ik me afvraag is of het vanaf het begin al de bedoeling was dat Moira mee zou doen aan de verkiezingen voor burgemeester.
Ik denk het niet. Meer dat toen Moira dat deed, Slade al wist dat hij Moira zou doden in plaats van Thea. Als Sebastian Blood helemaal geen tegenstanders had gehad was dat natuurlijk ook prima geweest. :)
pi_139449813
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:29 schreef Operc het volgende:

[..]

Als Sebastian Blood helemaal geen tegenstanders had gehad was dat natuurlijk ook prima geweest. :)
Dat vond ik wel apart eigenlijk, dat als Moira niet mee had gedaan Sebastian de enige in de verkiezingen zou zijn geweest.
pi_139450333
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:33 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Dat vond ik wel apart eigenlijk, dat als Moira niet mee had gedaan Sebastian de enige in de verkiezingen zou zijn geweest.
Ze hadden geen zin om extra personages te introduceren denk ik. :P Misschien waren er nog wel een paar andere kandidaten maar was Blood de torenhoge favoriet (of moest hij dat voorstellen in ieder geval.)
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:26:16 #241
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139451674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:01 schreef Operc het volgende:
Toffe aflevering _O_
Alleen Thea en Lance weten nu nog niet dat Oliver The Arrow is toch? Gaat lekker met zijn geheim. :P

EDIT: Walter weet het trouwens ook nog niet.
Het is inmiddels niet echt meer een geheim inderdaad. :P
pi_139457474
Dat Lance nog niet weet dat Olliver The Arrow is snap ik echt niet :')
pi_139457952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:32 schreef rubensanti het volgende:
Dat Lance nog niet weet dat Olliver The Arrow is snap ik echt niet :')
Was het niet zo dat voor hem de grootste reden was dat hij Oliver een keer zag terwijl The Arrow er ook was (dat was Diggle toen)? Daarnaast wil hij het ook gewoon niet weten, zodat hij Oliver niet kan verlinken. :)
  donderdag 1 mei 2014 @ 19:48:06 #244
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139461794
Dat masker van Isabel :')
Ok stelletje hokboeren
pi_139468610
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:48 schreef padlarf het volgende:
net een conehead met dat ding
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 2 mei 2014 @ 01:05:34 #246
371073 gazhims3lv
pi_139476306
Theorie:

Thea blijft toch in Starling, Merlin komt terug om Thea te redden. Hoort van Oliver dat Slade er achter zit, vervolgens maakt Merlin samen met Oliver Slade een kopje kleiner. Moet zeggen dat zo naar het einde de naam Merlin weer een stuk vaker genoemd wordt.. kan geen toeval zijn.
-A Song of Ice and Fire-
pi_139477423
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 19:48 schreef padlarf het volgende:
Het is een verwijzing naar Rose Wilson (ook wel bekend als Ravager), denk ik. In de comics is het één van de 3 kinderen van Slade.

vrijdag 2 mei 2014 @ 07:31:47 #248
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139478488
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 02:36 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Het is een verwijzing naar Rose Wilson (ook wel bekend als Ravager), denk ik. In de comics is het één van de 3 kinderen van Slade.

[ afbeelding ]
het idee is leuk, maar in de serie lijkt het net alsof ze een waterhoofd heeft :T
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 2 mei 2014 @ 23:33:17 #249
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139508116
Ik baalde gewoon dat de aflevering tot zijn einde kwam. Ik wil weten hoe dit af loopt :)
Goede aflevering in ieder geval.
pi_139508663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:33 schreef Komakie het volgende:
Ik baalde gewoon dat de aflevering tot zijn einde kwam. Ik wil weten hoe dit af loopt :)
Goede aflevering in ieder geval.
Ik vond het begin niet zo super, met de aftermath van Moira. Op het einde kwam het net lekker op gang en toen was het afgelopen..lekkere opbouw richting het einde van het seizoen :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_139528585
Gave episode, vraag me alleen af waarom zijn zus van oliver geen vragen aan hem heeft over het feit wat slade vertelde dat ze samen op het eiland hebben gezeten......
  zondag 4 mei 2014 @ 00:05:38 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139539408
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vond het begin niet zo super, met de aftermath van Moira. Op het einde kwam het net lekker op gang en toen was het afgelopen..lekkere opbouw richting het einde van het seizoen :P
Het duurde inderdaad iets wat lang voordat hij op gang kwam, maar daarna ging het wel lekker :)
  zondag 4 mei 2014 @ 11:55:26 #254
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_139545798
Ik hoop dat de volgende aflevering hetzelfde tempo krijgt als het einde van deze aflevering, want als het elke aflevering weer 30 minuten duurt om op te starten.. Had door de promo ook continue actie verwacht, maar daar trap ik elke keer weer in :'). Jammer dat er weer een week gewacht moet worden in ieder geval ;(.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_139551038
En ik denk nog steeds dat Ivo Felicity's vader is.
  zondag 4 mei 2014 @ 18:02:59 #256
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_139554309
This is turning out quite nicely, nice episode net bijgekeken zeg :D
  zondag 4 mei 2014 @ 23:00:07 #257
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139570674
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:50 schreef KapiteinKoala het volgende:
En ik denk nog steeds dat Ivo Felicity's vader is.
Waarom dat nou weer :?
Dat is een combi die ik echt nog niet gemaakt heb.
  zondag 4 mei 2014 @ 23:23:20 #258
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_139571748
Las zonet dat Felicity wellicht ook een 'superhero' uit de comics is/wordt

SPOILER
pi_139572044
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:

SPOILER
Dat zou wel echt vaag zijn..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Admin zondag 4 mei 2014 @ 23:34:43 #260
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_139572180
quote:

SPOILER
Dat is ze al bijna, maar ik zou het leuker vinden als die Gotham-connectie op een manier wordt gelegd die trouwer is aan de comics. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 4 mei 2014 @ 23:52:07 #261
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139572891
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 23:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat zou wel echt vaag zijn..
En wel heel erg on acuraat zijn als je comicbook geschiedenis er op na slaat.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:55:08 #262
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139664724
Naar aanleiding van de trailer die is uitgekomen (of in ieder geval ik heb gezien voor het eerst :P )

TV / [USA]Gotham #1
  donderdag 8 mei 2014 @ 01:01:03 #263
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_139685770
quote:

SPOILER
Hoop het niet, dan word het weer té.
Hoop wel dat Roy weer terug komt vandaag..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  donderdag 8 mei 2014 @ 03:59:27 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139687334
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:

Helemaal bij. *O* Kijkt goed weg deze serie. :Y

Ook de laatste binnen. :o Dat ending doe. Werd wel tijd dat 'ie zich liet zien om Thea te beschermen.
En Laurel die haar zus eindelijk herkent. Nu Detective Lance nog. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 mei 2014 @ 10:39:53 #265
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_139690865
I'm her father!

Welcome back Merlin <3
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:13:27 #266
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_139691733
And goodbye?
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:14:49 #267
352806 Neejman
Jawelman!
pi_139693700
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:13 schreef Eekhoorn_ het volgende:
And goodbye?
Death is only an illusion.
hihi
pi_139703766
Wauw...ik ben net de eerste aflevering aan het kijken :o (kon niet eerder, want nog tig andere series :P )
* DjinN = nu al verslaafd :@
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 8 mei 2014 @ 17:16:09 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139704245
Vind het wel mooi dat elke aflevering als een puzzelstukje is van een groter geheel.
't Is niet als bij sommige andere series dat ze 'maar wat doen'. :Y
  vrijdag 9 mei 2014 @ 00:52:07 #270
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_139728062
Ho. Ly. Fuck. Deze aflevering.. Mijn mond hangt nog open..
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:55:23 #271
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_139793782
En ik maar denken dat dit de finale al was. Nog een episode deze week, veeeeeet
  zaterdag 10 mei 2014 @ 22:59:43 #272
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_139799885
Wat een aflevering _O_ _O_ Ik denk trouwens dat Thea schoot op iemand achter Malcolm
Snelle Egel
  zaterdag 10 mei 2014 @ 23:00:59 #273
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139800017
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef S0nic het volgende:
Wat een aflevering _O_ _O_ Ik denk trouwens dat Thea schoot op iemand achter Malcolm
Dat zou zomaar kunnen inderdaad.
Ok stelletje hokboeren
pi_139851034
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 16:59 schreef DjinN het volgende:
Wauw...ik ben net de eerste aflevering aan het kijken :o (kon niet eerder, want nog tig andere series :P )
* DjinN = nu al verslaafd :@
Ik ben inmiddels bij en het kijkt erg lekker weg inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_139881962
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 22:59 schreef S0nic het volgende:
Ik denk trouwens dat Thea schoot op iemand achter Malcolm
SPOILER
  woensdag 14 mei 2014 @ 00:28:55 #276
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139933568
Net de laatste aflevering gezien en een perfecte opzet richting de season finale. Laatste aflevering gaat echt bruut worden :D
  woensdag 14 mei 2014 @ 00:29:40 #277
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139933595
quote:
10s.gif Op maandag 12 mei 2014 21:16 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_139946072
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 00:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

SPOILER
Shit. Ik had die andere 2 mannelijke boogschutters niet gezien. Maar een personage dat zoveel impact heeft gehad op de serie laten ze toch sowieso eigenlijk nooit buiten beeld doodgaan toch?
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:42:19 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139950522
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Shit. Ik had die andere 2 mannelijke boogschutters niet gezien. Maar een personage dat zoveel impact heeft gehad op de serie laten ze toch sowieso eigenlijk nooit buiten beeld doodgaan toch?
Ik ga er niet vanuit. Het zou een beetje te makkelijk zijn denk ik.
  woensdag 14 mei 2014 @ 17:06:33 #280
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_139951326
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ga er niet vanuit. Het zou een beetje te makkelijk zijn denk ik.
om hem alleen hiervoor terug te laten keren.... nee natuurlijk niet
pi_139952422
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:28 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Ik zie hem wel. Hij is iets anders gekleed dan de anderen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 20:35:08 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139958960
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:06 schreef planethugo het volgende:

[..]

om hem alleen hiervoor terug te laten keren.... nee natuurlijk niet
De vraag is, wat brengt volgend seizoen dan :P
pi_139959068
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:35 schreef Komakie het volgende:

[..]

De vraag is, wat brengt volgend seizoen dan :P
Hopelijk niet alweer iemand die van plan is (een deel van) de stad te vernietigen.
  woensdag 14 mei 2014 @ 21:53:42 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_139962644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 20:38 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Hopelijk niet alweer iemand die van plan is (een deel van) de stad te vernietigen.
Dat zou wel erg veel meer van hetzelfde zijn.
Ik denk dat ze qua schurk nog moeilijk over Deathstroke heen kunnen. Ik vind het geheel goed neer gezet.
pi_139975201
Geniale seizoensfinale _O_
Alleen Lance had niet (bijna) dood hoeven gaan wat mij betreft.
pi_139977888
En Oliver is alweer verliefd op iemand anders. :')

En ik hoop niet dat Thea nu ook echt een villain wordt.
  donderdag 15 mei 2014 @ 15:20:36 #287
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139985104
Nou ja, verliefd, hij zal vast van haar houden, maar het was natuurlijk gewoon een goede play vooral.
Hij en Laurel zullen natuurlijk wel weer koppeltje gaan spelen.

Wat ik wel grappig vind is dat iedereen voor superheld speelt. :') _O- Abercrombie boy, Lance, Diggles chick.
En idd, The Arrow is de reden dat er een wig tussen Thea en Roy zit, dus Thea heeft een grafhekel aan The Arrow en zal inderdaad met Merlyn wel een villain father-daughter-duo worden. Krijgt ze vast een killshot en oopela! The Arrow blijkt haar lieve broer te zijn. :P

Begreep idd niet wat Lance nu opeens had. Dacht eerst dat 'ie miracuru toegedient had gekregen ofzo, maar hij is gewoon ongelukkig gevallen en heeft inwendige bloedingen. Beetje random, maar ok, het zal vast wel ergens toe leiden. :P
pi_139985556
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, verliefd, hij zal vast van haar houden, maar het was natuurlijk gewoon een goede play vooral.
Hij en Laurel zullen natuurlijk wel weer koppeltje gaan spelen.

Wat ik wel grappig vind is dat iedereen voor superheld speelt. :') _O- Abercrombie boy, Lance, Diggles chick.
En idd, The Arrow is de reden dat er een wig tussen Thea en Roy zit, dus Thea heeft een grafhekel aan The Arrow en zal inderdaad met Merlyn wel een villain father-daughter-duo worden. Krijgt ze vast een killshot en oopela! The Arrow blijkt haar lieve broer te zijn. :P

Begreep idd niet wat Lance nu opeens had. Dacht eerst dat 'ie miracuru toegedient had gekregen ofzo, maar hij is gewoon ongelukkig gevallen en heeft inwendige bloedingen. Beetje random, maar ok, het zal vast wel ergens toe leiden. :P
Ben eigenlijk bang van niet. Ik gok dat het een poging was om mensen in spanning te houden of hij het overleeft of niet. Hij overleeft het vast wel, anders hadden ze hem dit seizoen wel dood laten gaan, dus ik vond het een beetje misplaatst.
  donderdag 15 mei 2014 @ 18:57:28 #290
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_139991932
Geniale vechtscene tussen Oliver en Slade _O_

Thea wordt Ravager? >:O
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 15 mei 2014 @ 20:22:15 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_139996252
Dat einde :') elk jaar op "het eiland" was hij zeker met iets anders bezig...
pi_139996930
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 15:20 schreef shiznuts het volgende:
Ja vond ik ook lame. Daar heb je echt wel last van, zeker met hoe die plek eruit zag dus dat kwam echt te random uit het niets. Maargoed, lekker laten gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 20:22 schreef Friday12 het volgende:
Dat einde :') elk jaar op "het eiland" was hij zeker met iets anders bezig...
Hij eindigt er in ieder geval wel weer want in seizoen 1 is toch te zien hoe hij gered werd vanaf het eiland doordat ie vanaf een afstandje zo'n gigantisch vuur aanstak?
Ben wel blij dat ze van dat eiland af zijn want ik vond die flashbacks steeds storender worden en allang het stadium van interessant gepasseerd.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 11:21 schreef KapiteinKoala het volgende:
En Oliver is alweer verliefd op iemand anders. :')

En ik hoop niet dat Thea nu ook echt een villain wordt.
Nee joh.

Jawel joh, mooi juist.
pi_140005099
Goede aflevering wel weer. Zal wel weer lang wachten zijn op het volgende seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_140006597
Wat een heerlijke episode :D Wel een beetje nep dat slade's leger meteen ter aarde stort wanneer ze het geneesmiddel krijgen en slade gewoon kan doorvechten.

Nu maar wachten op het volgende seizoen, ik heb er zin in.
  vrijdag 16 mei 2014 @ 00:27:49 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140006757
Heerlijke seizoens finale :D

Ik ga Sara wel missen. Ik hoop dat ze nog een keer terug komt, maar ik denk het niet. Zeker aangezien we Laurel over houden. Als ik moest kiezen wist ik het wel.

In de brief zegt ze dat ze nooit terug komt, maar dat kan gewoon niet zo zijn. Merlyn en Thea gaan vast 1 of ander duo vormen en voor een hoop slechts in de wereld zorgen :D

Damn ik kan niet wachten tot volgend seizoen :P
  vrijdag 16 mei 2014 @ 00:29:29 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140006800
quote:
Hmmm wie maakt er een topic van? :P

Ziet er om eerlijk te zijn een beetje lame uit eigenlijk...
  vrijdag 16 mei 2014 @ 00:31:42 #297
371073 gazhims3lv
pi_140006854
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmmm wie maakt er een topic van? :P

Ziet er om eerlijk te zijn een beetje lame uit eigenlijk...
Zoek de extended trailer anders even op, ziet er heel cool uit. Zeker als je uiteindelijk weet wie The Flash is.
-A Song of Ice and Fire-
pi_140007620
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:31 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Zoek de extended trailer anders even op, ziet er heel cool uit. Zeker als je uiteindelijk weet wie The Flash is.
was dat niet algemeen bekend dan? :O
  vrijdag 16 mei 2014 @ 09:08:44 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_140010133
quote:

[..]

Het is toch al bekend wie The Flash is :?
  Admin vrijdag 16 mei 2014 @ 09:09:27 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140010143
quote:

[..]

Hier dus: Bekijk de oorsprong van The Flash in full preview trailer
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 16 mei 2014 @ 09:09:57 #301
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_140010153
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 00:27 schreef Komakie het volgende:
In de brief zegt ze dat ze nooit terug komt, maar dat kan gewoon niet zo zijn. Merlyn en Thea gaan vast 1 of ander duo vormen en voor een hoop slechts in de wereld zorgen :D
Barrowman is volgend seizoen regular, dus we gaan meer van hem zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')