abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:41:10 #203
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132506348
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:41:55 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132509598
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:41 schreef padlarf het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh shit, aflevering 3 is al beschikbaar. Die heb ik nog helemaal niet gezien |:(
Eigen schuld, dikke bult...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 24 oktober 2013 @ 12:52:38 #205
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132509897
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 12:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Oh shit, aflevering 3 is al beschikbaar. Die heb ik nog helemaal niet gezien |:(
Eigen schuld, dikke bult...
Oh, ja dan heb ik het onbedoeld een beetje voor je gespoild. Het heeft gelukkig verder weinig impact op je beleving van de rest van de aflevering.
Ok stelletje hokboeren
  Admin donderdag 24 oktober 2013 @ 22:52:41 #206
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_132532631
quote:
11s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:40 schreef padlarf het volgende:
Ik vond deze aflevering niet zo heel sterk (Laurel draaide wel heel makkelijk bijvoorbeeld). Maar 1 naam die voorbij kwam maakte het qua opbouw voor de rest van het seizoen/serie wel heel interessant:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond ik ook erg tof. Ben blij dat de piefen bij DC/Warner daar geen probleem van hebben gemaakt. Dat had immers wel gekund omdat dat een DC-film-bad-guy was. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 01:10:19 #207
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132537521
Ik vond het echt een vette aflevering. Een paar hele vette verwijzigingen.
Hoewel ik ze meer Batman gerelateerd vond dan Green Arrow. Had dus een beetje een Batman achtige "feel" in deze aflevering.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eiland scenes krijgen ook weer een nieuwe toevoeging. Ziet er goed uit.
En Canary is wel lekker :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_132749269
Momenten waarbij Laurel in gevaar komt zijn echt totaal niet spannend. Echt typisch het komt op het laatste moment wel goed momentjes :')
  donderdag 31 oktober 2013 @ 18:13:17 #209
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_132767137
Ssrah is mooi , sarah moet dus zn chick worden/weer worden -O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_132768099
Oh nice, Brother Blood!
pi_132770258
Wat een fijne ep.. belooft heel veel voor het seizoen
Be brave. Be kind.
pi_132776399
Laurel :') Dat je naar de fles grijpt oké, maar meteen zo'n potje medicijnen erbij :')

Ben benieuwd naar de volgende episode. Sarah :D :9~
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 23:27:07 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132780440
Sarah mag van mij wel blijven :9

Weer een goede aflevering. Ik vind het geheel echt goed in elkaar zitten. Het blijft iedere keer weer spannend en het gaat echt een kant op.
Ook het verhaal op het eiland blijft interessant. Ik heb het idee dat we daar pas een klein stukje van gezien hebben en dat ze nog jaren vooruit kunnen :P

Laurel heeft wel een saai karakter. Beetje drinken, pillen slikken en dramatisch doen tot nu toe dit seizoen.

Ze hadden van mij die Blood wel nog even onbekend mogen laten. Ik hoop dat deze verhaallijn niet te snel over is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 1 november 2013 @ 03:52:11 #214
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_132784473
Het is wel allemaal een beetje makkelijk geschreven imo.
pi_132785860
Ik vind Laurel echt oersaai. Eyecandy, maar daar blijft het ook bij.
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:11:09 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_132787112
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 09:11 schreef Pakspul het volgende:
Ik vind Laurel echt oersaai. Eyecandy, maar daar blijft het ook bij.
En zelfs dat.
Sarah is dan lekkerder op het moment.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:13:18 #217
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132787165
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:11 schreef Komakie het volgende:

[..]

En zelfs dat.
Sarah is dan lekkerder op het moment.
Samen met Felicity, Summer Glau, en Shado
Ok stelletje hokboeren
pi_132787249
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:13 schreef padlarf het volgende:

[..]

Samen met Felicity, Summer Glau, en Shado
Eyecandy niveau is echt wel goed, maar ze mogen wel iets meer inhoud krijgen. Hopelijk wordt Summer Glau nog een bad ass karakter.
  vrijdag 1 november 2013 @ 10:30:35 #219
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132787471
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 10:18 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Eyecandy niveau is echt wel goed, maar ze mogen wel iets meer inhoud krijgen. Hopelijk wordt Summer Glau nog een bad ass karakter.
Ik ben het met je eens, het gaat allemaal net iets te soepel en te toevallig
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 7 november 2013 @ 22:47:16 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133025906
Ik vond deze aflevering iets minder dan de anderen.
Het kon me niet zo goed pakken als de vorige afleveringen.
Sarah haar verleden kan nog wel eens interessant worden. Ik hoop wel dat ze er in blijft. Ze komt sowieso nog terug ondanks dat Ollie zei dat ze weg is gegaan. Gezien de laatste eiland scene.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133027266
Behaalde dingen die ik aan het vorige seizoen erg waardeerde (timing, regie, vechtchoreografie) lijken dit seizoen inderdaad minder te zijn. Ook minder contrast tussen Arrow-scènes en Oliver Queen-scènes. Vind het eiland-verhaal eveneens minder. Het accent daar ligt te veel op gebeurtenissen en minder op persoonlijke ontwikkeling en training. En dit allemaal zonder dat je van die 'WTF zat het zo??!!'-momenten hebt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133031349
League of assassins _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:19:05 #223
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133035348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:14 schreef Kenju het volgende:
Behaalde dingen die ik aan het vorige seizoen erg waardeerde (timing, regie, vechtchoreografie) lijken dit seizoen inderdaad minder te zijn. Ook minder contrast tussen Arrow-scènes en Oliver Queen-scènes. Vind het eiland-verhaal eveneens minder. Het accent daar ligt te veel op gebeurtenissen en minder op persoonlijke ontwikkeling en training. En dit allemaal zonder dat je van die 'WTF zat het zo??!!'-momenten hebt.
Ik vind op zich dat de ontwikkeling op het eiland niet echt slecht is. Er komt alleen wel de ontwikkeling van Sarah bij. Er is nu uitgelegd hoe zij het zinken van het schip overleefd heeft en ik ben toch wel weer getriggert om te weten te komen wat er nou verder is gebeurd.
De ontwikkeling van Ollie is ook nog niet af. Hij is nu op dat schip terecht gekomen en de vraag is wat er nu weer gebeurd. De vorige aflevering werd hij neer geschoten en moest hij zichzelf weer op de been helpen. Op zich vind ik dus dat de ontwikkeling op het eiland niet slecht is.

Ik mis wel een bovenliggend plot. In het vorige seizoen was Ollie bezig met mensen killen en was min of meer op de achtergrond een groter plot aan de gang welke aan het einde van het seizoen resulteerde in de ontploffing.
Op dit moment vind ik het vrij recht toe recht aan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133035498
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind op zich dat de ontwikkeling op het eiland niet echt slecht is. Er komt alleen wel de ontwikkeling van Sarah bij. Er is nu uitgelegd hoe zij het zinken van het schip overleefd heeft en ik ben toch wel weer getriggert om te weten te komen wat er nou verder is gebeurd.
De ontwikkeling van Ollie is ook nog niet af. Hij is nu op dat schip terecht gekomen en de vraag is wat er nu weer gebeurd. De vorige aflevering werd hij neer geschoten en moest hij zichzelf weer op de been helpen. Op zich vind ik dus dat de ontwikkeling op het eiland niet slecht is.

Ik mis wel een bovenliggend plot. In het vorige seizoen was Ollie bezig met mensen killen en was min of meer op de achtergrond een groter plot aan de gang welke aan het einde van het seizoen resulteerde in de ontploffing.
Op dit moment vind ik het vrij recht toe recht aan.
Er moet nog een "big bad" opstaan ja, maar dat duurde vorig seizoen ook wel even. Er zijn genoeg opties in ieder geval met de verhaallijnen die er nu liggen. Feest van herkenbaarheid ook voor ons als Batman fans :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133036257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
League of assassins _O_
N00b vraag: Is de League of Assassins hetzelfde als de League of Shadows, of zijn dat twee verschillende "instanties"? :P
pi_133036303
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:19 schreef Komakie het volgende:

Ik mis wel een bovenliggend plot. In het vorige seizoen was Ollie bezig met mensen killen en was min of meer op de achtergrond een groter plot aan de gang welke aan het einde van het seizoen resulteerde in de ontploffing.
Op dit moment vind ik het vrij recht toe recht aan.
Misschien dat dat nog iets te maken heeft met wat de moeder van Oliver in de rechtzaak aan het licht zal laten komen.
pi_133036533
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:53 schreef Operc het volgende:

[..]

N00b vraag: Is de League of Assassins hetzelfde als de League of Shadows, of zijn dat twee verschillende "instanties"? :P
Is hetzelfde :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:26:04 #228
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133048026
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Er moet nog een "big bad" opstaan ja, maar dat duurde vorig seizoen ook wel even. Er zijn genoeg opties in ieder geval met de verhaallijnen die er nu liggen. Feest van herkenbaarheid ook voor ons als Batman fans :P
Dat zou dan die ene dude moeten zijn gok ik, maar die zat niet in de vorige aflevering.
Ik ben ook heel erg benieuwd wie die gast is die op dat schip zit. Zoals hij zich voor deed leek het wel een beetje een Ra's Al Guhl type...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:33:08 #229
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133048342
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 16:26 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat zou dan die ene dude moeten zijn gok ik, maar die zat niet in de vorige aflevering.
Ik ben ook heel erg benieuwd wie die gast is die op dat schip zit. Zoals hij zich voor deed leek het wel een beetje een Ra's Al Guhl type...
Doctor / Professor Ivo, is blijkbaar ook een DC villain. Heb ik gister op moeten zoeken, want ik wist het ook niet :)
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 8 november 2013 @ 16:54:23 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133049240
Hmm wist ik eerlijk gezegd ook niet....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133050412
Ik had eigenlijk wel verwacht dat lance een link zou kunnen leggen tussen ollie en green arrow nadat hij erachter kwam dat Sarah het gemaskerde meisje is.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:19:25 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133066243
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:29 schreef rubensanti het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat lance een link zou kunnen leggen tussen ollie en green arrow nadat hij erachter kwam dat Sarah het gemaskerde meisje is.
Eerlijk gezegd had ik dat ook wel verwacht....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133073438
Ik had allang verwacht dat Laurel of Lance of Thea hem als Arrow hadden ontmaskerd...

Beetje oogsmink op en je bent volledig onherkenbaar *zucht*

Maarja, verder vind ik het nog erg leuk en ben ik erg benieuwd naar het hele eiland verhaal....
  Admin zaterdag 9 november 2013 @ 10:21:00 #234
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133073453
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:20 schreef wc-eend het volgende:
Beetje oogsmink op en je bent volledig onherkenbaar *zucht*
Met die hood op zien ze zijn gezicht niet. Als hij die af zou hebben zouden ze hem heus wel herkennen. Maar hij zorgt er gewoon voor dat er weinig licht op zijn gezicht valt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133073474
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:21 schreef Breuls het volgende:

[..]

Met die hood op zien ze zijn gezicht niet. Als hij die af zou hebben zouden ze hem heus wel herkennen. Maar hij zorgt er gewoon voor dat er weinig licht op zijn gezicht valt. :)
Ja ik weet het, allemaal net de juiste belichting enzo :P
  zaterdag 9 november 2013 @ 12:12:38 #236
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133075036
Daarom staat hij meestal ook zo scheef.

Ik had sowieso verwacht dat hij met een masker zou komen dit seizoen. Je kon dat in de trailer zien, maar dat bleken die gasten te zijn die hij in de eerste aflevering asskickte :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133304026
Toffe aflevering deze week. Veel vooruitgang qua verhaallijn. :)
  zaterdag 16 november 2013 @ 12:51:09 #238
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133314595
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef Operc het volgende:
Toffe aflevering deze week. Veel vooruitgang qua verhaallijn. :)
Zaten wel interessante dingen in ja :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133483819
Wat een plot twist op het eind...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133484012
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 14:46 schreef ExtremeBanaan het volgende:
Wat een plot twist op het eind...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht al waar heb jij het over? Maar het is alweer donderdag natuurlijk, nieuwe aflevering :P Mooi kan ik vanavond gaan kijken.
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:36:13 #242
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133508416
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 03:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat einde, echt slecht geschreven weer :')
Wat bedoel je precies met slecht geschreven?

Er gaat trouwens wel een beetje iets opbloeien tussen Felicity en Oliver. Of in ieder geval Felicity heeft een crush op Olly :D

Verder vind ik het jammer dat The Count niet een grotere rol heeft gekregen.

Wanneer zou Sara weer terug komen? Ik kan me niet voorstellen dat ze helemaal uit de serie geschreven is, behalve dan de scenes op het eiland.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:38:59 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_133508473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 03:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat einde, echt slecht geschreven weer :')
Sja,ik heb al de hele serie een beetje last dat het wel erg vlak en stereotype is allemaal.

het kijkt wel lekker weg hoor, maar de logica is echt enorm ver te zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 november 2013 @ 10:49:10 #244
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133508704
Malcolm terug werkt wel, maar is wat mij betreft inderdaad een zwaktebod.
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 22 november 2013 @ 12:41:41 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133511198
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 10:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja,ik heb al de hele serie een beetje last dat het wel erg vlak en stereotype is allemaal.

het kijkt wel lekker weg hoor, maar de logica is echt enorm ver te zoeken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach het is een actie serie en dan moet je niet te moeilijk doen over dat soort dingen denk ik dan maar.

Ik ben wel benieuwd wat Malcom gaat doen. Hij kan zich niet meer in het openbaar vertonen lijkt mij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133525551
Die Oliver heeft het maar goed: hij heeft Laurel, Felicity, Sarah, die chick op dat eiland en die collegachick. Die acteur boft maar :P
pi_133525581
Inderdaad wel een vaag einde.
pi_133539358
Lazarus pit ftw
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 23 november 2013 @ 05:07:38 #249
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133540106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 02:39 schreef Tim86 het volgende:
Lazarus pit ftw
Zou kunnen, maar ik zat eigenlijk te denken aan een of ander yogatrucje om je hartslag heel veel omlaag te doen. Death is only an illusion zei hij toch?
Ok stelletje hokboeren
pi_133541835
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 05:07 schreef padlarf het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik zat eigenlijk te denken aan een of ander yogatrucje om je hartslag heel veel omlaag te doen. Death is only an illusion zei hij toch?
kan ook, maar met alles rondom de league en Rha's nu dacht ik hier eerder aan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 23 november 2013 @ 15:54:57 #251
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133546667
Een lazarus pit lijkt me onwaarschijnlijk aangezien er verder niet echt bovennatuurlijke zaken in de serie voor komen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133548353
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:54 schreef Komakie het volgende:
Een lazarus pit lijkt me onwaarschijnlijk aangezien er verder niet echt bovennatuurlijke zaken in de serie voor komen.
Hoort toch gewoon bij dit universum..zou me niet echt verbazen eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 23 november 2013 @ 23:01:46 #253
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_133559385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hoort toch gewoon bij dit universum..zou me niet echt verbazen eigenlijk.
Anderhald seizoen hebben we nog niets bovennatuurlijks gehad volgens mij.
Om dan nu ineens met een lazarus pit aan te komen zetten vind ik een beetje vreemd.

Ik zat trouwens vandaag ineens te denken. Belachelijk dat ze Laurel die rechtzaak laten afhandelen. Dat mag helemaal niet. Zeker als blijkt dat ze een relatie heeft gehad met de zoon van de verdachte. Niet al te best geschreven.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_133561301
Al die rechtbankscene's sloegen natuurlijk nergens op, maar ik besloot me al meteen om me daar maar niet aan te gaan ergeren. In dat universum gaat dat blijkbaar zo :P
pi_133561765
Deze serie is wel van 'middelmatig maar toch aardig om te kijken' naar absolute bagger gegaan zeg :')
pi_133969670
Shit is aaahaaan!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Admin vrijdag 6 december 2013 @ 07:58:59 #257
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133971144
Barry Allens introductie is volgens mij wel goed bevallen. Krijgt goede reviews en de kijkcijfers waren er ook wel naar. Volgende week is-ie ook nog aanwezig, en daarna gaan ze werken aan een Flash pilot. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133971827
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 07:58 schreef Breuls het volgende:
Barry Allens introductie is volgens mij wel goed bevallen. Krijgt goede reviews en de kijkcijfers waren er ook wel naar. Volgende week is-ie ook nog aanwezig, en daarna gaan ze werken aan een Flash pilot. :)
Ter verificatie: hij hoort bij de goeden toch? (Lijkt me in ieder geval wel na deze aflevering.) of hebben hij en de Green Arrow vaak akkefietjes?
  Admin vrijdag 6 december 2013 @ 09:26:29 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133972049
Ja, hij is one of the good guys. Als de Flash is hij ook lid van de Justice League. Green Arrow is dat vaak niet eens (en soms ook wel).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133972475
Komen er ook afleveringen van JL? (Of een film waar we al deze mensen weer in terugzien?)
  Admin vrijdag 6 december 2013 @ 10:06:32 #261
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133972664
Er komt een film met Superman, Batman en Wonder Woman, en geruchten gaan dat de Flash er ook in zit. Over Green Arrow is niets bekend.

Wonder Woman toegevoegd aan Man of Steel-vervolg
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133973295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:06 schreef Breuls het volgende:
Er komt een film met Superman, Batman en Wonder Woman, en geruchten gaan dat de Flash er ook in zit. Over Green Arrow is niets bekend.

Wonder Woman toegevoegd aan Man of Steel-vervolg
Klinkt tof :)
Hopelijk komen deze Flash en Green Arrow dan ook voorbij. :)
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:28:02 #263
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_133974216
Mooie ontwikkelingen.

Maar je inlaten met Ra's al Ghul om van Merlyn af te komen is toch een beetje van de regen in de drup :')
Ok stelletje hokboeren
pi_133978207
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:28 schreef padlarf het volgende:
Mooie ontwikkelingen.

Maar je inlaten met Ra's al Ghul om van Merlyn af te komen is toch een beetje van de regen in de drup :')
Zeker, ook kwam het een beetje over alsof ze Ra's Al Ghul gewoon in het telefoonboek had opgezocht en hem een belletje had gegeven _O-
Maar ik weet allang dat je over dat soort dingen niet moet vallen in deze serie.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:09:54 #265
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133978283
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 07:58 schreef Breuls het volgende:
Barry Allens introductie is volgens mij wel goed bevallen. Krijgt goede reviews en de kijkcijfers waren er ook wel naar. Volgende week is-ie ook nog aanwezig, en daarna gaan ze werken aan een Flash pilot. :)
In welke zin is hij nu de flash dan(had de link denk ik niet echt gemaakt :'))
pi_133978324
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:07 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Zeker, ook kwam het een beetje over alsof ze Ra's Al Ghul gewoon in het telefoonboek had opgezocht en hem een belletje had gegeven _O-
Maar ik weet allang dat je over dat soort dingen niet moet vallen in deze serie.
Dat was een beetje gek ja. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze daar in een van de volgende afleveringen nog wel op terug zullen komen. Maar misschien laten ze dat geheel achterwege inderdaad.
pi_133979100
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

In welke zin is hij nu de flash dan(had de link denk ik niet echt gemaakt :'))
Nou, Barry Allen is sowieso de Flash, maar het leek mij vrij obvious omdat hij standaard te laat was, het had over dat hij ineens 20 blokken bij zn moeder vandaan was (terwijl hij er eerst nog bij was, oftewel supersnelheid) en het feit dat hij ingelaten wordt met het geheim van Oliver. Dat werd voor mij een optelsommetje.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 6 december 2013 @ 14:41:30 #268
194233 Friday12
Originele kloon
pi_133979436
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nou, Barry Allen is sowieso de Flash, maar het leek mij vrij obvious omdat hij standaard te laat was, het had over dat hij ineens 20 blokken bij zn moeder vandaan was (terwijl hij er eerst nog bij was, oftewel supersnelheid) en het feit dat hij ingelaten wordt met het geheim van Oliver. Dat werd voor mij een optelsommetje.
Nu je het zo heb over te laat zijn en die 20 blokken snap ik het _O-
  Admin vrijdag 6 december 2013 @ 14:57:09 #269
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133979949
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]

In welke zin is hij nu de flash dan(had de link denk ik niet echt gemaakt :'))
Ik denk dat hij het nu nog niet is; al is er wel gehint naar zijn snelheid. In de aflevering werd niet duidelijk of hij al over hoge snelheid beschikt, maar daar nog niet voldoende controle over heeft, of dat er een kracht van buitenaf is die nog vat op hem moet krijgen. Hij is Barry Allen, en dat is de Flash, maar of deze Barry Allen op dit moment al de Flash is, zal waarschijnlijk nog niet zo zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133980288
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 14:31 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nou, Barry Allen is sowieso de Flash, maar het leek mij vrij obvious omdat hij standaard te laat was, het had over dat hij ineens 20 blokken bij zn moeder vandaan was (terwijl hij er eerst nog bij was, oftewel supersnelheid) en het feit dat hij ingelaten wordt met het geheim van Oliver. Dat werd voor mij een optelsommetje.
Wat heeft dat er precies mee te maken eigenlijk? (Ken de Flash niet echt.)
pi_133980437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:05 schreef Operc het volgende:

[..]

Wat heeft dat er precies mee te maken eigenlijk? (Ken de Flash niet echt.)
Niets, maar het is toch typisch superhelden achtig om altijd te laat te zijn terwijl je supersnelheid hebt :P
Ik vond dat gewoon heel typisch in ieder geval.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Admin vrijdag 6 december 2013 @ 15:11:42 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133980534
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:09 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Niets, maar het is toch typisch superhelden achtig om altijd te laat te zijn terwijl je supersnelheid hebt :P
Ik vond dat gewoon heel typisch in ieder geval.
Hij miste de trein. Als hij als de Flash zou zijn had hij geen trein nodig en/of zou hij 'm niet missen. Hij hoefde niet te doen alsof, want op dat station was toch niemand die hij kende.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133980617
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:11 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hij miste de trein. Als hij als de Flash zou zijn had hij geen trein nodig en/of zou hij 'm niet missen. Hij hoefde niet te doen alsof, want op dat station was toch niemand die hij kende.
Ja nee ik snap dat hij nu nog niet de Flash is uiteraard, maar wel het personage is dat uiteindelijk de Flash wordt :)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Admin vrijdag 6 december 2013 @ 15:32:19 #274
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133981278
Ja, maar dát was allang duidelijk. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133981804
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:32 schreef Breuls het volgende:
Ja, maar dát was allang duidelijk. :D
Hoezo? Hij is toch nog niet eerder voorgekomen?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Admin vrijdag 6 december 2013 @ 15:55:58 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133982117
Nee, maar hij heet Barry Allen en zelfs als dat je niks zou zeggen is het ruim van tevoren aangekondigd. En het feit dat hij een eigen serie krijgt met de naam Flash in de titel is ook een redelijke hint. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_133984362
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef Breuls het volgende:
Nee, maar hij heet Barry Allen en zelfs als dat je niks zou zeggen is het ruim van tevoren aangekondigd. En het feit dat hij een eigen serie krijgt met de naam Flash in de titel is ook een redelijke hint. :+
O de rest buiten de afleveringen zelf om volg ik allemaal niet. Dat de Flash Barry Allen heet gaf ik hierboven zelf ook al aan ;)
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  vrijdag 6 december 2013 @ 17:40:48 #278
300718 Kenju
Say It!!??
pi_133987313
Wel vreemd is dat hij kennelijk nog niet die wise ass is die The Flash van zichzelf toch is... Of zijn er verschillende soorten Flash in verschillende universa?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  Admin vrijdag 6 december 2013 @ 19:23:13 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_133991753
Er zijn meerdere personages die de Flash zijn of waren. Barry Allen is de bekendste maar niet de eerste, en tot een paar jaar geleden was-ie zelfs "de vorige" omdat hij dood was. Als je het echt wil weten raad ik je van harte Wikipedia aan. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 6 december 2013 @ 22:58:36 #280
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_134002391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef Breuls het volgende:
Nee, maar hij heet Barry Allen en zelfs als dat je niks zou zeggen is het ruim van tevoren aangekondigd. En het feit dat hij een eigen serie krijgt met de naam Flash in de titel is ook een redelijke hint. :+
Heb geen persoonlijk mailtje gehad waarin dat is aangekondigd?
  Admin zaterdag 7 december 2013 @ 00:12:24 #281
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134005600
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Heb geen persoonlijk mailtje gehad waarin dat is aangekondigd?
Hehe. Nouja, je moet een beetje de sites volgen als het je echt interesseert. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:15:38 #282
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_134007690
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 00:12 schreef Breuls het volgende:

[..]

Hehe. Nouja, je moet een beetje de sites volgen als het je echt interesseert. :P
:D
Ik vind de serie echt wel tof, maar Flash heeft mij eigenlijk nooit echt getrokken (als dat wel zou gebeuren zou het toch klaar zijn in een seconde oid). The Green Arrow ken ik eigenlijk ook meer als side hero in andere comics dan als lead hero in een eigen comic.
Was meer van The Witchblade/ The Darkness/ Gen 13/ The Wolverine zeg maar.
Maar hoe dan ook, deze serie vind ik echt tof, en ik moet eerlijk zeggen dat ik er al van baalde dat onze Flash slechts deze aflevering meespeelde (alhoewel in dit soort series een karakter natuurlijk altijd terug komt als die gene niet in 100k stukken over een veld verspreid wordt). Wat gelukkig in de laatste minuut goed gemaakt werd zeg maar.
  Admin zaterdag 7 december 2013 @ 09:55:29 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134011004
Allen komt volgende week terug, in de midseason finale. Het plan was dat-ie vervolgens weer in aflevering 20 zou zitten, maar in plaats daarvan heeft men besloten meteen door te gaan met de Flash serie. Of dat betekent dat-ie niet meer in Arrow langs komt weet ik niet.

Zelf hoop ik dat de DC series onderling een continuïteit krijgen, zodat je een grotere wereld creëert. Aangezien er ook een Gotham komt (over Jim Gordon), een Constantine en een Hourman, zou het best tof zijn als die af en toe met elkaar crossoveren. En met de films! Maar dat zal wel helemaal ijdele hoop zijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 7 december 2013 @ 19:45:05 #284
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_134024306
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 09:55 schreef Breuls het volgende:
Allen komt volgende week terug, in de midseason finale. Het plan was dat-ie vervolgens weer in aflevering 20 zou zitten, maar in plaats daarvan heeft men besloten meteen door te gaan met de Flash serie. Of dat betekent dat-ie niet meer in Arrow langs komt weet ik niet.

Zelf hoop ik dat de DC series onderling een continuïteit krijgen, zodat je een grotere wereld creëert. Aangezien er ook een Gotham komt (over Jim Gordon), een Constantine en een Hourman, zou het best tof zijn als die af en toe met elkaar crossoveren. En met de films! Maar dat zal wel helemaal ijdele hoop zijn.
Dat lijkt me ook wel vet inderdaad. En dan maar hopen dat ze allemaal populair zijn zodat het wel voor blijft duren :)

Ik vond deze aflevering wel weer erg gaaf.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 12 december 2013 @ 12:44:15 #285
194233 Friday12
Originele kloon
pi_134185640
Slate *O*
  Admin donderdag 12 december 2013 @ 14:04:44 #286
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134188091
Nou, dat was dus de origin van The Flash. Zoals verwacht is die particle accelerator, waar ze al afleveringen lang overmatig opvallend-onopvallend melding van maken de oorsprong van Barry Allens transformatie. Jammer dat het zo lang duurt voordat we er iets van zien.

En goede volle aflevering; leuk om te ontdekken dat Deathstroke nog leeft en in het heden geplaatst is. Wel jammer dat zijn 'oorsprong' en die van Solomon Grundy (Cyrus Gold, dus) eigenlijk min of meer hetzelfde zijn, maar er komen lekker veel DC figuren langs die een logische band met elkaar hebben.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:44 schreef Friday12 het volgende:
Slate *O*
Slade. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:31:09 #287
194233 Friday12
Originele kloon
pi_134188992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Breuls het volgende:
Nou, dat was dus de origin van The Flash. Zoals verwacht is die particle accelerator, waar ze al afleveringen lang overmatig opvallend-onopvallend melding van maken de oorsprong van Barry Allens transformatie. Jammer dat het zo lang duurt voordat we er iets van zien.

En goede volle aflevering; leuk om te ontdekken dat Deathstroke nog leeft en in het heden geplaatst is. Wel jammer dat zijn 'oorsprong' en die van Solomon Grundy (Cyrus Gold, dus) eigenlijk min of meer hetzelfde zijn, maar er komen lekker veel DC figuren langs die een logische band met elkaar hebben.

[..]

Slade. :)
Ok :@

Ben wel benieuwd naar die Flash serie :o
pi_134193735
Wat een epische episode weer! Dit seizoen zijn ze wel erg lekker bezig hoor.

Shado :'(

Crixus _O_
pi_134198519
Krijgt Roy ook nog een alias? Want ik neem aan dat hij ook supersterk :') wordt.
pi_134199093
Red Arrow
  donderdag 12 december 2013 @ 21:19:08 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_134204981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef dada3322 het volgende:
Red Arrow
Die bestaat?
pi_134207651
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Die bestaat?
Yea, alleen is de serie in veel gevallen afgeweken van alle storylines. Dus who knows hoe ze hem gaan noemen.
  donderdag 12 december 2013 @ 22:45:23 #293
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134209290
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 09:55 schreef Breuls het volgende:
Allen komt volgende week terug, in de midseason finale. Het plan was dat-ie vervolgens weer in aflevering 20 zou zitten, maar in plaats daarvan heeft men besloten meteen door te gaan met de Flash serie. Of dat betekent dat-ie niet meer in Arrow langs komt weet ik niet.

Zelf hoop ik dat de DC series onderling een continuïteit krijgen, zodat je een grotere wereld creëert. Aangezien er ook een Gotham komt (over Jim Gordon), een Constantine en een Hourman, zou het best tof zijn als die af en toe met elkaar crossoveren. En met de films! Maar dat zal wel helemaal ijdele hoop zijn.
Volgens mij is er al aangekondigd dat er in ieder geval geen crossover komt met de films. Dus mocht de flash ook nog opduiken in Batman vs Superman dan iig niet deze Flash.

Hopelijk doen ze het voor de rest wel, zo'n beetje als toen met Buffy en Angel. Zo'n fall season final is het uitgelezen moment om twee afleveringen achter elkaar te doen met crossovers.
  Admin donderdag 12 december 2013 @ 23:28:58 #294
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134211747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:45 schreef Tweek het volgende:

[..]

Volgens mij is er al aangekondigd dat er in ieder geval geen crossover komt met de films. Dus mocht de flash ook nog opduiken in Batman vs Superman dan iig niet deze Flash.
Ik kan me dat goed voorstellen. Het zou immers betekenen dat als in de serie Gotham ze iets met Batman willen doen, ze Ben Affleck zover moeten krijgen even langs te komen, en dat is veel minder doable dan gewoon een eigen casting.

Slechts ter illustratie overigens, want ik verwacht Batman niet in die serie, maar dat kan op meer punten zo gelden: Snyder cs kunnen andere acteurs willen casten dan de tv-producers.
quote:
Hopelijk doen ze het voor de rest wel, zo'n beetje als toen met Buffy en Angel. Zo'n fall season final is het uitgelezen moment om twee afleveringen achter elkaar te doen met crossovers.
Als het binnen de series onderling allemaal klopt, ben ik al blij. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134211830
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik kan me dat goed voorstellen. Het zou immers betekenen dat als in de serie Gotham ze iets met Batman willen doen, ze Ben Affleck zover moeten krijgen even langs te komen, en dat is veel minder doable dan gewoon een eigen casting.

Slechts ter illustratie overigens, want ik verwacht Batman niet in die serie, maar dat kan op meer punten zo gelden: Snyder cs kunnen andere acteurs willen casten dan de tv-producers.

[..]

Als het binnen de series onderling allemaal klopt, ben ik al blij. :)
Liam Neeson als Ra's Al -Ghul _O_ _O_

Topaflevering weer, er komte cht schot in de zaak en ben erg benieuwd naar vorige week, leuke cliffhanger.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Admin donderdag 12 december 2013 @ 23:33:51 #296
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134211927
Neeson komt heus niet in de tv-series, maar Al Ghul is dus wel al genoemd in Arrow, dus de kans dat-ie langs gaat komen is groot.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 12 december 2013 @ 23:45:51 #297
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_134212348
Zou Shado nog leven wonderbaarlijk of wat.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_134212463
Nee
  donderdag 12 december 2013 @ 23:49:17 #299
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_134212466
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef Breuls het volgende:
Neeson komt heus niet in de tv-series, maar Al Ghul is dus wel al genoemd in Arrow, dus de kans dat-ie langs gaat komen is groot.
Geef Liam Neeson 200k op het juiste moment en hij komt wel een aflevering doen. Het is tenslotte de acteur die zei; "“Actors such as Daniel Day Lewis and Robert De Niro are often held up as ‘this is the way to act’ but I don’t go to bed dreaming and sleeping the character.

“There’s a lot of b******* in acting. I’m not criticising those guys as actors but sometimes you just have to show up and deliver a speech."

Ik denk alleen dat Arrow niet goed genoeg is voor hem. Ik bedoel het is een prima serie, spannend en ik kijk er naar uit iedere week. Maar het is niet hoogstaand, het koste me een half seizoen om de acteur te accepteren die Arrow speelt. En ik vind het logisch dat ze hem niet in een JL film willen zien. Net als dat Borrowman de bad guy was, prima acteur, maar hij brengt een bepaalde camp met zich mee, iets waarom denk ik Arrow nu juist zo succesvol is. Die fijne lijn tussen camp en serieus.
pi_134212698
Natuurlijk komt hij niet, maar dat zou wel belachelijk vet zijn geweest :D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_134227677
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:04 schreef Breuls het volgende:
En goede volle aflevering; leuk om te ontdekken dat Deathstroke nog leeft en in het heden geplaatst is
Spoiler much?

Anyway, Vond het een erg goede aflevering. Ben benieuwd naar hoe het verder gaat, gelukkig duurt de break niet zo lang :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')