jupquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:29 schreef casper019 het volgende:
wat een gave episode kijk echt uit naar de volgende nu!
benieuwd of oliver het aan zn zusje ging vertellen...
Over zn ma, zn ma bedoelde toch dat zei wist dat hij de Arrow was?
Ja, denk het wel ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 12:41 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar wat ze op het punt stond om te vertellen was gewoon dat Malcolm Merlin nog steeds in leven is toch?
En hij kan een baan met bijbehorend salaris best gebruiken atm...quote:Op zondag 27 april 2014 13:54 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag is waarom Slade nu nog maar één iemand wil doden. Ik bedoel, dat is toch niet hetzelfde als "complete dispair".
En zou het niet kunnen dat Oliver zijn moeders plaats inneemt bij de verkiezingen? Want op een bepaald punt in de comics was hij burgemeester.
Nah. Hij zal samen met Thea waarschijnlijk een heel groot gedeelte van de erfenis van Moira krijgen zou je denken.quote:Op zondag 27 april 2014 18:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
En hij kan een baan met bijbehorend salaris best gebruiken atm...
Was er niet iets met een faillissement?quote:Op zondag 27 april 2014 19:08 schreef KapiteinKoala het volgende:
[..]
Nah. Hij zal samen met Thea waarschijnlijk een heel groot gedeelte van de erfenis van Moira krijgen zou je denken.
Was het niet alleen een vijandige overname van het bedrijf dan?quote:Op zondag 27 april 2014 19:15 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Was er niet iets met een faillissement?
Nou niet te actief op zoek naar plotholes, dat kan de serie niet aanquote:Op zondag 27 april 2014 19:52 schreef KapiteinKoala het volgende:
Maar als Moira wist dat Oliver The Arrow is, waarom deed ze dan zo moeilijk toen hij Slade liet arresteren?
Green Arrow is gewoon een origineel karakter van DC comics. Wel met veel overeenkomsten met Batman/Bruce Wayne, maar toch met zijn eigen insteek.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:31 schreef shiznuts het volgende:
Ben dit net gaan kijken. 't Is wel een beetje heel hoog batman-gehalte. Iemand van goede afkomst en geld die een beetje badguys gaat aanpakken. De intro doet me dan weer denken aan Burn Notice 'My name is Michael Westen...'En hij en de serie heeft ook wel iets van Dexter in zich (met die Mafiabaasdochter Helena als een soort Hannah McKay ook). En dat eiland natuurlijk very Lost-like.
Eigenlijk is het een bij elkaar geraapt geïnspireerd zooitje.
Maar ik vermaak me er nu eigenlijk best prima mee.
Ook omdat Laurel best leuke eyecandy is.
Nog niks ingelezen. Nu eerst ff verder met S01E17. Zal in 2 weken wel bij zijn.
Er valt niet te spoilen uit de comics. In de comics zijn Shado en Robert Queen momenteel samen. En dat is maar een van de vele retcons. Het is losjes gebaseerd, maar Diggle bestond niet eens in de comics en is recent geintroduceerd omdat hij zo cool was in de show.quote:Op zondag 27 april 2014 22:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Mensen, alsjeblieft niet spoilen uit de comics.. Onnodig en niet leuk voor de seriekijkers.
Dat Slade Deathstroke ging worden stond bijvoorbeeld wel weer vast. Ik vond het daarvan juist tof dat ik dat niet wist voor het in de serie gebeurde.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Er valt niet te spoilen uit de comics. In de comics zijn Shado en Robert Queen momenteel samen. En dat is maar een van de vele retcons. Het is losjes gebaseerd, maar Diggle bestond niet eens in de comics en is recent geintroduceerd omdat hij zo cool was in de show.
Maar wist je al wie Deathstroke was dan? Want Slade is altijd al Deathstroke geweest. Maar bijvoorbeeld,(preview voor de aflevering van morgen spoilers)quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat Slade Deathstroke ging worden stond bijvoorbeeld wel weer vast. Ik vond het daarvan juist tof dat ik dat niet wist voor het in de serie gebeurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
Nee dat wist ik nog niet. Dat hij dus zou veranderen in een slechterik was nieuw voor mij en juist daardoor erg tof.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:28 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Maar wist je al wie Deathstroke was dan? Want Slade is altijd al Deathstroke geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |