als je op veronica kijkt dan ben je wellicht nog niet bij de verloedering aangekomenquote:
Ik mis altijd paar eps want ik weet nooit wanneer het komtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je op veronica kijkt dan ben je wellicht nog niet bij de verloedering aangekomen
Pas maar op voor spoilers hier danquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik mis altijd paar eps want ik weet nooit wanneer het komt
ik kijk op glowgaze .com heel handige site + Engels subs. Daar staat bovenaan altijd een timer van wanneer er weer een nieuwe ep uitkomt. Misschien handig voor jouquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ik mis altijd paar eps want ik weet nooit wanneer het komt
quote:
23quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Top!
Is er al vastgesteld hoeveel afleveringen het huidige seizoen zal hebben?
Sinds ik dit gelezen heb hoor ik verdomme niks anders meerquote:Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef Angelic_Rose het volgende:
God, Sara.. Wat erger ik me dood aan haar 'geslis'..![]()
Maar dan nog. Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee. Maar als ik moest kiezen zie ik liever Laurel dan Sara in latex.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef LeBeau het volgende:
Oliver's preek tegen Laurel was meesterlijk, het was inderdaad hoog tijd dat iemand haar een spiegel voorhield.
Ik erger me steeds minder aan de spreekwijze van Sara. Naast het geslis heeft ze namelijk ook een soort van... nasaal/verstopt klinkende toon, waar ik in het begin echt gek van werd, maar ik vind haar best tof, dus haar manier van spreken neem ik wel voor lief.
Laurel is een jankende kuthoer. Sara is dan wel lekker. Zo lang ze haar mond maar houdtquote:Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar dan nog. Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee. Maar als ik moest kiezen zie ik liever Laurel dan Sara in latex.
Aan de andere kant, waarom niet allebei.
gaat ook op voor Laurelquote:Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Laurel is een jankende kuthoer. Sara is dan wel lekker. Zo lang ze haar mond maar houdt
quote:Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee.
Nee, want Laurel jankt de helft van de tijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |