quote:Op donderdag 3 april 2014 19:01 schreef KapiteinKoala het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh, wat dacht je van die enorme buttchin. Maar daar moet je je in een serie als Arrow echt niet aan gaan storen want dan is het plezier er heel snel af.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef casper019 het volgende:
Keigave serie
maar vinden jullie het niet gaar, in ep 17 als sara en laural samen zitten en sara laural stopt van drinken dat ze haar eigen zus niet herkent?
ik bedoel.. haar haar.. haar mond.. alleen de ogen bedekt
dat is toch niet kloppend?
Ik denk dat zelfs Batman herkend zou worden als hij echt zou zijn. Terwijl die veel meer ingepakt zit.quote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef casper019 het volgende:
Keigave serie
maar vinden jullie het niet gaar, in ep 17 als sara en laural samen zitten en sara laural stopt van drinken dat ze haar eigen zus niet herkent?
Dit is Clark Kentquote:Op maandag 7 april 2014 21:52 schreef casper019 het volgende:
Keigave serie
Superman is het ergste van allemaalquote:Op maandag 7 april 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is Clark Kent
[ afbeelding ]
En dit is Superman
[ afbeelding ]
Welkom in de wereld van superhelden.
In Arrow zijn er al genoeg doden gevallen anders.quote:Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thea
Overreaction Drama Queen much
Wel toffe epi verder...
Enige downpuntje vinnik, maar das een beetje inherent aan comics en verfilmingen daarvan, is dat er nooit een keer iemand echt dood kan. Op zich wel tof, maar ook erg suf imo
Ga je woorden eens inslikkenquote:Op donderdag 17 april 2014 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Thea
Overreaction Drama Queen much
Wel toffe epi verder...
Enige downpuntje vinnik, maar das een beetje inherent aan comics en verfilmingen daarvan, is dat er nooit een keer iemand echt dood kan. Op zich wel tof, maar ook erg suf imo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat hoeft dus van mij er totaal niet bij in het verhaal, vind sowieso dat er al veel te veel dingen bij komen iedere ep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |