abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:12:24 #1
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_134228433

Plot:
quote:
After a violent shipwreck, billionaire playboy Oliver Queen was missing and presumed dead for five years before being discovered alive on a remote island in the Pacific. When he returns home to Starling City, his devoted mother Moira, much-beloved sister Thea, and best friend Tommy welcome him home, but they sense Oliver has been changed by his ordeal on the island. While Oliver hides the truth about the man he's become, he desperately wants to make amends for the actions he took as the boy he was. Most particularly, he seeks reconciliation with his former girlfriend, Laurel Lance. As Oliver reconnects with those closest to him, he secretly creates the persona of Arrow - a vigilante – to right the wrongs of his family, fight the ills of society, and restore Starling City to its former glory. By day, Oliver plays the role of a wealthy, carefree and careless philanderer he used to be - flanked by his devoted chauffeur/bodyguard, John Diggle - while carefully concealing the secret identity he turns to under cover of darkness. However, Laurel's father, Detective Quentin Lance, is determined to arrest the vigilante operating in his city. Meanwhile, Oliver's own mother, Moira, knows much more about the deadly shipwreck than she has let on – and is more ruthless than he could ever imagine.

The series stars Stephen Amell as Oliver Queen, Colin Donnell as Tommy, Katie Cassidy as Laurel Lance, David Ramsey as John Diggle, Willa Holland as Thea Queen, with Susanna Thompson as Moira Queen and Paul Blackthorne as Detective Quentin Lance.

Based on characters appearing in comic books and graphic novels published by DC Comics, ARROW is from Bonanza Productions Inc. in association with Berlanti Productions and Warner Bros. Television, with executive producers Greg Berlanti ("Green Lantern," "Brothers & Sisters"), Marc Guggenheim ("FlashForward," "Eli Stone"), Andrew Kreisberg ("Warehouse 13," "The Vampire Diaries") and David Nutter ("Smallville," "Supernatural," "Game of Thrones"). Melissa Kellner Berman ("Eli Stone," "Dirty Sexy Money") is co-executive producer. The pilot was directed by David Nutter from a teleplay by Andrew Kreisberg & Marc Guggenheim, story by Greg Berlanti & Marc Guggenheim.
Trailer:

Main Cast:
Stephen Amell as Oliver Queen / Arrow
Katie Cassidy as Dinah "Laurel" Lance
Colin Donnell as Tommy Merlyn
David Ramsey as John Diggle
Willa Holland as Thea Queen
Susanna Thompson as Moira Queen
Paul Blackthorne as Detective Quentin Lance
Manu Bennett as Slade Wilson

IMDB:
Arrow (TV Series 2012– ) - IMDb

Vorig deel
TV / [USA] Arrow #2 You have failed this city

[ Bericht 1% gewijzigd door padlarf op 13-12-2013 16:53:00 ]
Ok stelletje hokboeren
pi_134228470
Ik moet de laatste nog kijken ;(
Straks als ik thuis ben ^O^
pi_134228860
Geen reeks?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Spoiler much?

Anyway, Vond het een erg goede aflevering. Ben benieuwd naar hoe het verder gaat, gelukkig duurt de break niet zo lang :)
Dat zat gewoon in de aflevering..geen spoiler dus.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 13 december 2013 @ 16:50:57 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_134229906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Geen reeks?
Ik heb op open nieuw deel geklikt, dus ik weet niet wat er mis is gegaan
Ok stelletje hokboeren
pi_134230104
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
Geen reeks?

[..]

Dat zat gewoon in de aflevering..geen spoiler dus.
Niet dat het Deathstroke is.. Of heb ik dat gemist?
pi_134230313
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Oh, zo heb ik er eigenlijk niet eens over nagedacht. Ik ken veel van die namen al dus dat was een beetje 1+1, maar daar heb je wel een punt. Heb dit al wel vaak voorbij zien komen hier though..met een universum wat al helemaal staat zijn dat vaak een beetje onbewuste spoilertjes I guess.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin vrijdag 13 december 2013 @ 17:39:09 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134231502
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Spoiler much?
Nee hoor, was gewoon in beeld te zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134231527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:56 schreef GroenePijl het volgende:

[..]

Die naam zegt je toch niets als je niet weet dat Slade WIlson Deathstroke is toch? Dus een spoiler zonder inhoud imo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:39 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nee hoor, was gewoon in beeld te zien. :)
Dan heb jij een andere versie dan wij denk ik :+
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_134233317
Lol, ik wist het ook al (ben verder niet bekend met het Arrow/Lantern universum, maar in de nieuwe Batman game wordt Deathstroke dus bij z'n naam genoemd), Maar sinds Deathstroke technisch gezien nog moet komen, en de context 'nog leeft en in het heden geplaatst is.' (kan er maar één zijn.) leek het mij een spoiler, voor de mensen die het nog niet weten. Maar ik zal stoppen met mierenneuken :P
  Admin vrijdag 13 december 2013 @ 21:53:01 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134243248
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:40 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Die naam zegt je toch niets als je niet weet dat Slade WIlson Deathstroke is toch? Dus een spoiler zonder inhoud imo.
Oh is dat de spoiler? Sorry, ik noem 'm gewoon zo omdat ik er vanuit ging dat dat bekend was. Ik hoef immers ook niet uit te leggen wie Green Arrow, Black Canary en the Flash zijn, toch?

Ik was niet aan het onthullen dat Slade Wilson Deathstroke genoemd wordt; ik noemde slechts zijn naam. Is weinig spoiler aan; ik bedoel er verder niets mee. Weet ik veel wat Wilson verder nog voor verhaallijn heeft.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134249831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh is dat de spoiler? Sorry, ik noem 'm gewoon zo omdat ik er vanuit ging dat dat bekend was. Ik hoef immers ook niet uit te leggen wie Green Arrow, Black Canary en the Flash zijn, toch?

Ik was niet aan het onthullen dat Slade Wilson Deathstroke genoemd wordt; ik noemde slechts zijn naam. Is weinig spoiler aan; ik bedoel er verder niets mee. Weet ik veel wat Wilson verder nog voor verhaallijn heeft.
Snap ik, maar dat bedoelde GroenePijl wel als de spoiler volgens mij. T kan mij (en volgens mij de rest die deze serie kijkt) verder ook weinig boeien hoor.
pi_134250349
Ik haal Deadshot and Deathstroke altijd door elkaar. Dacht al waar hebben jullie het over. Hoezo spoiler hehe. Maar nu snap ik de "spoiler". Wat is de reden dat Oliver nu zijn vijand is? Kon het nergens vinden online op de wiki's.
pi_134250513
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik haal Deadshot and Deathstroke altijd door elkaar. Dacht al waar hebben jullie het over. Hoezo spoiler hehe. Maar nu snap ik de "spoiler". Wat is de reden dat Oliver nu zijn vijand is? Kon het nergens vinden online op de wiki's.
Nou, mijn theorie is vrij simpel en dat is dat Oliver hem door zn oog heeft geschoten (vandaar het ooglapje) met een pijl omdat Slade kwaad was omdat Shado dood is gegaan door Oliver's "schuld" en dat hij vanwege de Mirakuru op geen andere manier te stoppen was.
  Admin zaterdag 14 december 2013 @ 08:13:13 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134254424
Ik neem aan dat we nog zien hoe het eindigt op het eiland tussen Deathst Slade en Oliver in de tweede helft van het seizoen. Die overigens over een maand begint: 15 januari is aflevering 10.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134255144
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Nou, mijn theorie is vrij simpel en dat is dat Oliver hem door zn oog heeft geschoten (vandaar het ooglapje) met een pijl omdat Slade kwaad was omdat Shado dood is gegaan door Oliver's "schuld" en dat hij vanwege de Mirakuru op geen andere manier te stoppen was.
Aha zo. Dat heb ik wel gelezen m,aar dat moeten we nog zien idd in de serie.
pi_134257146
vanavond 1e paar aflevering van seizoen 1 kijken ben benieuwd of het wat voor me is
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:17:16 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_134273390
Damn!
Weer wachten tot volgend jaar :(

De origin van the Flash kwam bij mij een beetje onverwacht en ging me wat te makkelijk, maar wel leuk en hopelijk een goede opstap naar zijn eigen serie :)
Verder een goede aflevering. Het plot wordt weer steeds uitgerbreider. Net als vorig seizoen bouwt het steeds meer richting een climax. Hopelijk wordt het weer zo goed :)

Overigens stoorde ik me wel aan de manier waarop ze Oliver probeerden te redden in het begin. De hartmassage was om te janken en de manier van onderzoeken ook.
Normaal gesproken boeien me die dingen nooit zo heel erg, maar dit vond ik wel heel erg slecht gedaan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_134275157
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 00:13 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Daar ga ik wel vanuit ja :Y

Erg toffe aflevering deze week. ^O^

Hoop wel dat we nog niet op de helft zijn van dit seizoen, anders wordt het wel erg kort. :{
pi_134324004
gister EP 1 + 2 gekeken van seizoen 1 en ik denk.. ik denk ik ben fan!
pi_134350877
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:32 schreef casper019 het volgende:
gister EP 1 + 2 gekeken van seizoen 1 en ik denk.. ik denk ik ben fan!
Wordt alleen maar beter
pi_134350912
Vind er btw wel veel tijd tussen zitten voordat er nieuwe eps zijn...
  maandag 16 december 2013 @ 23:59:26 #22
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_134351767
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef JeffreyXL het volgende:
Vind er btw wel veel tijd tussen zitten voordat er nieuwe eps zijn...
:?

In principe elke week 1.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_134373504
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 23:59 schreef Komakie het volgende:

[..]

:?

In principe elke week 1.
Hmm dan lijkt het voor mijn gevoel veel langer duren. zeker de laatste 3 weken.
  Admin dinsdag 17 december 2013 @ 18:50:34 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_134374619
Laatste weken was gewoon normaal hoor. :) We zitten nu wel in een winterstop, dus het duurt tot mid januari voordat aflevering 10 komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_134375050
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 18:50 schreef Breuls het volgende:
Laatste weken was gewoon normaal hoor. :) We zitten nu wel in een winterstop, dus het duurt tot mid januari voordat aflevering 10 komt.
So sad right now... ;)
pi_134430621
Net ep 3,4 en 5 gezien,

IK BEN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_135007118
nu seizoen 1 aan 1 stuk door afgekeken!
wow echt een topper!
even een korte break en dan met seizoen 2 beginne - hoes seizoen 2?
pi_135581438
S2 is prima. Wel de zoveelste vermoedelijk vermoorde die weer is opgestaan uit de dood, maar hé.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 18 januari 2014 @ 10:38:59 #29
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_135634785
Volgende aflevering Deathstroke in vol ornaat!
Dit was trouwens de eerste aflevering waarin ik Laurel wel te pruimen vond, waarschijnlijk omdat ze ook wat nuttigs te doen had.
pi_135636751
Ik vond deze serie wel wat, maar ik ben me de laatste tijd gaan realiseren dat dit weer dezelfde Amerikaanse hero crap is, voor een gast die altijd weer uit de dood opstaat, mensen kan vermoorden op zn kantoor die dan door het glas te pletter voor zijn ingang vallen, en de politie hem niet eens ondervraagd etc. Elke keer nét ontsnappen, etc.

6,5/10

S2 is wel stukken beter dan S1, dat echt vol clichés zat en niet goed was.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:12:05 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_135755770
De eerste aflevering van de 2de helft van het seizoen gezien en ik vond het niet echt een boeiende aflevering. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Een beetje een opbouw naar iets groters denk/hoop ik.

Ik ben benieuwd hoe het met The Flash verder gaat. Er staat op IMDB niet echt veel over zijn eigen serie. Het lijkt mij dat dit het perfecte moment is om daar op in te stappen. Tenminste, straks...
pi_135850200
Weer een prima aflevering :)
pi_135852829
hier ook maareens melden, na S1 niet zo een behoefte om verder te kijken maar vorige maand de eerste 9 gezien en dat beviel weer prima. Geen hoogstaande serie maar meer iets om ff tussendoor te kijken zonder na teveel na te denken en op te letten. Leuk dat ze dit seizoen met scarecrow, league of assassins en nog wat herkenbare dingen werken. En Manu Bennett is gewoon een coole acteur :)

de nieuwe aflevering was ook weer goed te doen, al verwachtte ik dat the flash er in te zien zou zijn maar die krijgt dus blijkbaar een eigen serie. Al bekend wanneer die begint, in het najaar of in de zomer als Arrow pauze heeft?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 12:24:23 #34
328655 Windwalker88
Have an ice day!
pi_135888350
Scarecrow? Brother Blood bedoel je?
  zondag 26 januari 2014 @ 22:34:53 #35
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_135985792
Toffe serie die lekker wegkijkt. Af en toe zijn er momenten waarop ik vermoed dat ik een ' :')' gezicht trek maar gelukkig zijn die momenten schaars Wel vaak wanneer Laurel voorbij komt trouwens, wat een mens... Lekkere actie, tot nu toe niet te lange verhaallijnen en een leuke cast. Ben wel benieuwd of ze niet te lang door gaan zagen op deze verhaallijn, maar heb nog hoop.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_135988662
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:34 schreef livalo het volgende:
Toffe serie die lekker wegkijkt. Af en toe zijn er momenten waarop ik vermoed dat ik een ' :')' gezicht trek maar gelukkig zijn die momenten schaars Wel vaak wanneer Laurel voorbij komt trouwens, wat een mens... Lekkere actie, tot nu toe niet te lange verhaallijnen en een leuke cast. Ben wel benieuwd of ze niet te lang door gaan zagen op deze verhaallijn, maar heb nog hoop.
Idd, zo'n aanstelster :P
pi_136004937
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:24 schreef Windwalker88 het volgende:
Scarecrow? Brother Blood bedoel je?
ben geen kenner van comics, maar die dude is nagenoeg hetzelfde als de scarecrow uit batman begins. Blijkbaar is het idd Brother Blood. Achjah whatsinaname ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 16:17:17 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136010607
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:47 schreef planethugo het volgende:

[..]

ben geen kenner van comics, maar die dude is nagenoeg hetzelfde als de scarecrow uit batman begins. Blijkbaar is het idd Brother Blood. Achjah whatsinaname ;)
Hij werkt inderdaad ook met een masker, maar hij doet niet iets met "fear gas". Hij wil mensen sterker maken door een bepaalde vloeistof.

Brother Blood is ook niet echt een heel erg vast karakter. Hij komt af en toe langs in verschillende comics, maar het is geen heel groot karakter.

In dat opzicht ben ik benieuwder wat er met deathstroke gaat gebeuren, want Brother Blood is meer een knechtje van hem.
pi_136014657
Die Cyrus Gold is ook een bekende vanuit het Batman wereldje :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136039706
Solomon Grundy,
Born on a Monday,
Christened on Tuesday,
Married on Wednesday,
Took ill on Thursday,
Grew worse on Friday,
Died on Saturday,
Buried on Sunday.
That was the end of
Solomon Grundy.

:P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:31:44 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136042033
Wel in een hele andere gedaante.
pi_136134991
Nieuwe ep was weer tof :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Admin donderdag 30 januari 2014 @ 14:47:18 #43
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_136135176
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
Nieuwe ep was weer tof :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, cool. :Y
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_136135526
Die actrice die Laurel speelt, lijdt die sinds dit seizoen aan een eetziekte? Het lijkt wel een lopend skelet, en dan helemaal in d'r gezicht.

I mean damn:

Want eerst:

Zo zonde. ;(
pi_136136722
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef Gray het volgende:
Die actrice die Laurel speelt, lijdt die sinds dit seizoen aan een eetziekte? Het lijkt wel een lopend skelet, en dan helemaal in d'r gezicht.

I mean damn:
[ afbeelding ]

Want eerst:
[ afbeelding ]

Zo zonde. ;(
Jup, had ik het laatst ook al met iemand over. Echt niet normaal hoeveel ze is afgevallen. Echt totaal niet mooi dit. Past wel goed bij haar verslavingen in de serie, maar lijkt me toch niet bewust dit :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136196301
Laurel :')

Wel een vette episode. Red hood in het team :)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 02:30:07 #47
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136196731
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef Gray het volgende:

I mean damn:
[ afbeelding ]

Want eerst:
[ afbeelding ]

Zo zonde. ;(
Ziet er idd niet uit, viel mij ook al op. Ze was mooi, jammer.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_136306668
Niet erg verrassende aflevering, maar wel vermakelijk.
pi_136395977
Dit was wel de meest onlogische, slechtst geschreven en slechtst geacteerde aflevering tot nu toe zeg :o
pi_136397476
quote:
11s.gif Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Dit was wel de meest onlogische, slechtst geschreven en slechtst geacteerde aflevering tot nu toe zeg :o
echt bizar matig ineens ja. Nyssa al Ghul erbij met een vage lesbische relatie :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136398203
Sara _O_
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_136403530
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef poker4lifee het volgende:
Sara _O_
Vind je ja? Ik vind haar echt verschrikkelijk. Megabuttchin, kan voor geen meter acteren, hell ze kan niet eens normaal praten, en haar personage doet ook de hele tijd maar weer iets anders. Dan weer dood, dan weer levend, dan weer weg, dan weer terug, dan weer Ivo, dan weer niet Ivo. Naar personage + actrice vind ik het.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:40:50 #53
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_136405703
Die actrice die Laurel speelt begint er met de week slechter uit te zien.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 6 februari 2014 @ 17:17:51 #54
397653 HalfGod
Half God, half mens, vol sexy.
pi_136406940
quote:
7s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:40 schreef Smoofie het volgende:
Die actrice die Laurel speelt begint er met de week slechter uit te zien.
Dat is ook wel de bedoeling :') Ze is een mess.
Wat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
pi_136407463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:17 schreef HalfGod het volgende:

[..]

Dat is ook wel de bedoeling :') Ze is een mess.
Het past wel bij haar addict rol (maar niet bij de flashbacks), maar dit is echt niet bewust hoor :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136411085
Beste episode in tijden _O_
  donderdag 6 februari 2014 @ 19:22:04 #57
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_136411252
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het past wel bij haar addict rol (maar niet bij de flashbacks), maar dit is echt niet bewust hoor :D
Het zal eerder andersom zijn inderdaad, dat de schrijvers zoeits hadden van als ze er toch zo slecht uitziet kunnen we er ook wel ene junk van maken

En terzijde, Slade was 15 seconden in beeld en alweer de grootste badass van de aflevering

EN nog eens terzijde, zat de actrice die Nyssa speelde niet ook in Spartacus?
Ok stelletje hokboeren
pi_136411508
quote:
10s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:22 schreef padlarf het volgende:

[..]

Het zal eerder andersom zijn inderdaad, dat de schrijvers zoeits hadden van als ze er toch zo slecht uitziet kunnen we er ook wel ene junk van maken

En terzijde, Slade was 15 seconden in beeld en alweer de grootste badass van de aflevering

EN nog eens terzijde, zat de actrice die Nyssa speelde niet ook in Spartacus?
Klopt. Als "Mira". Katrina Law heet ze IRL :9~
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136413554
quote:
15s.gif Op donderdag 6 februari 2014 15:32 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Vind je ja? Ik vind haar echt verschrikkelijk. Megabuttchin, kan voor geen meter acteren, hell ze kan niet eens normaal praten, en haar personage doet ook de hele tijd maar weer iets anders. Dan weer dood, dan weer levend, dan weer weg, dan weer terug, dan weer Ivo, dan weer niet Ivo. Naar personage + actrice vind ik het.
het acteren sowieso matig allemaal ja, maar vind haar wel leuk dat personage invullen so far :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:39:24 #60
397653 HalfGod
pi_136418030
https://www.facebook.com/photo.php?v=358228554315183

Damn _O_ Volgens mij zelfs stukjes uit de Suicide Squad episode!
pi_136419141
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Klopt. Als "Mira". Katrina Law heet ze IRL :9~
Ooo daar ken ik haar van ja. Ik kon er al niet opkomen maar wist dat ik dr eerder gezien had.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:59:43 #62
397653 HalfGod
pi_136419248
quote:
14s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:57 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Ooo daar ken ik haar van ja. Ik kon er al niet opkomen maar wist dat ik dr eerder gezien had.
Spartacus waarschijnlijk. Lekker wijf!
pi_136424549
Ik vind Laurel wel steeds irritanter worden.
pi_136447840
Tering wat slecht geschreven dat stuk met die assassin die zelfmoord pleegt :')
Eerst onthullen dat hij moslim is en dan 2 seconde later zelfmoord laten plegen :') _O-

Verder redelijk vermakelijke ep.
pi_136448496
Mijn algemene indruk van de vorige episode:

Sara :9~
Nyssa: :9~
Sara + Nyssa: :9~ :9~
Laurel: :') :') :')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:44:34 #66
194233 Friday12
Originele kloon
pi_136448773
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:37 schreef rubensanti het volgende:
Mijn algemene indruk van de vorige episode:

Sara :9~
Nyssa: :9~
Sara + Nyssa: :9~ :9~
Laurel: :') :') :')
Waarom zit er in elke serie zo een zeik wijf als laurel(Net zo erg als Lori in the Walking Dead :r)
pi_136448878
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:44 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waarom zit er in elke serie zo een zeik wijf als laurel(Net zo erg als Lori in the Walking Dead :r)
Om de later de pijp uit te gaan, hoop ik.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 19:49:34 #68
194233 Friday12
Originele kloon
pi_136448945
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:47 schreef rubensanti het volgende:

[..]

:D
pi_136488774
Zo snel als ze komt verdwijnt ze ook weer als ik het een beetje goed begrijp. Vind het wel vaag dat die hele Lance familie ineens nu wel weet dat Sara nog leeft. Dan die wending met Thea en Moira als burgemeester. Het was een beetje teveel voor één aflevering vond ik. Ze hadden alles beter iets verder uit kunnen diepen.

Volgende keer maar weer afwachten.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 23:59:27 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136490092
Ik vond deze ook niet al te best. Het bleef allemaal een beetje oppervlakkig.
Het ziet er wel naar uit dat Sara blijft en dat vind ik wel leuk :)
pi_136499986
God, Sara.. Wat erger ik me dood aan haar 'geslis'.. ;(

Het was een aflevering met rare scenes, ene moment ligt ze nog op de grond en zegt ze tegen haar ouders dat ze weg moeten gaan (wat ze ook doen), het moment erna komen ze weer terug gerend, vervolgens zie je even niks en staat Sara opeens boven bij Oliver waarna ze wéér in elkaar zakt, en om het helemaal af te maken komt haar pa dan weer aanrennen alsof hij haar in de tussentijd kwijt is geraakt ofzo :') :?

Het was vermakelijk, laten we het daar maar op houden.
  zondag 9 februari 2014 @ 23:04:57 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136531230
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 13:01 schreef Angelic_Rose het volgende:

Het was een aflevering met rare scenes, ene moment ligt ze nog op de grond en zegt ze tegen haar ouders dat ze weg moeten gaan (wat ze ook doen), het moment erna komen ze weer terug gerend, vervolgens zie je even niks en staat Sara opeens boven bij Oliver waarna ze wéér in elkaar zakt, en om het helemaal af te maken komt haar pa dan weer aanrennen alsof hij haar in de tussentijd kwijt is geraakt ofzo :') :?

Maar er klopte vrij weinig van :P

Ik ken trouwens meer mensen die zich aan het geslis ergeren. Ik heb er niet zo'n last van.
pi_136563600
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 19:47 schreef rubensanti het volgende:

[..]

_O-
pi_136605143
quote:

Het was toch ook hetzelfde gif als die assassin innam zodat ze hem niet konden verhoren. Die was binnen ene paar tellen namelijk er geweest :')
pi_136623597
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef HPLC het volgende:

[..]

Het was toch ook hetzelfde gif als die assassin innam zodat ze hem niet konden verhoren. Die was binnen ene paar tellen namelijk er geweest :')
als je bedenkt wat al die bijkarakters in anderhalf seizoen al meegemaakt hebben dan schrik je je dood. Elke aflevering wordt er wel iemand ontvoerd, vergiftigd of 'dodelijk' verwond waarna ze op het nippertje weer gered worden.

Ik haal ook weleens de zus van Oliver en zijn ex door elkaar. Allebei van die inwisselbare karakters die steeds weer op dezelfde manier door de schrijvers gebruikt worden :')

maar ach, het blijft wel vermakelijk
pi_136721533
Komt Arrow niet meer op Veronica?
Irene is bae <3
pi_136721582
en al die haat op Laurel wats dit :')
Irene is bae <3
pi_136722431
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:02 schreef Jiang153 het volgende:
en al die haat op Laurel wats dit :')
als je op veronica kijkt dan ben je wellicht nog niet bij de verloedering aangekomen ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_136722544
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

als je op veronica kijkt dan ben je wellicht nog niet bij de verloedering aangekomen ;(
Ik mis altijd paar eps want ik weet nooit wanneer het komt :(
Irene is bae <3
pi_136722666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Pas maar op voor spoilers hier dan :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Admin zaterdag 15 februari 2014 @ 06:53:31 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_136726669
Er is een derde seizoen besteld. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_136727032
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

ik kijk op glowgaze .com heel handige site + Engels subs. Daar staat bovenaan altijd een timer van wanneer er weer een nieuwe ep uitkomt. Misschien handig voor jou :P
hihi
pi_136727750
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 06:53 schreef Breuls het volgende:
Top! *O*
Is er al vastgesteld hoeveel afleveringen het huidige seizoen zal hebben?
  zondag 16 februari 2014 @ 00:12:39 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_136758167
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 06:53 schreef Breuls het volgende:
^O^

Deze week geen aflevering :(
pi_136761468
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:41 schreef Operc het volgende:

[..]

Top! *O*
Is er al vastgesteld hoeveel afleveringen het huidige seizoen zal hebben?
23
pi_136766848
Huh, is er alweer een stop?
pi_136766924
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 07:59 schreef wc-eend het volgende:

[..]

23
Bedankt :Y
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
Huh, is er alweer een stop?
Winterspelen :)
pi_136766997
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:51 schreef Operc het volgende:

[..]

Bedankt :Y

[..]

Winterspelen :)
Ok, jammer.
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:53:07 #89
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_137208418
Laatste scene: YES!!! :D

quote:

Sinds ik dit gelezen heb hoor ik verdomme niks anders meer :(
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 27 februari 2014 @ 19:31:43 #90
397653 HalfGod
pi_137210318
_O_ Wat een einde
pi_137219292
quote:
6s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:53 schreef padlarf het volgende:
Laatste scene: YES!!! :D
Dit inderdaad :D
pi_137222725
Jeeee voor Oliver. Het werd idd tijd dat iemand Laurel een spiegel voorhield _O_

En dat einde ja! Spannend! :o
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:43:01 #93
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137231409
Oliver's preek tegen Laurel was meesterlijk, het was inderdaad hoog tijd dat iemand haar een spiegel voorhield.

Ik erger me steeds minder aan de spreekwijze van Sara. Naast het geslis heeft ze namelijk ook een soort van... nasaal/verstopt klinkende toon, waar ik in het begin echt gek van werd, maar ik vind haar best tof, dus haar manier van spreken neem ik wel voor lief.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  zondag 2 maart 2014 @ 23:45:44 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137332633
Laatste stukje was inderdaad wel gaaf :D
  maandag 3 maart 2014 @ 00:54:11 #95
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137334001
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 10:43 schreef LeBeau het volgende:
Oliver's preek tegen Laurel was meesterlijk, het was inderdaad hoog tijd dat iemand haar een spiegel voorhield.

Ik erger me steeds minder aan de spreekwijze van Sara. Naast het geslis heeft ze namelijk ook een soort van... nasaal/verstopt klinkende toon, waar ik in het begin echt gek van werd, maar ik vind haar best tof, dus haar manier van spreken neem ik wel voor lief.
Maar dan nog. Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee. Maar als ik moest kiezen zie ik liever Laurel dan Sara in latex.
Aan de andere kant, waarom niet allebei.
  maandag 3 maart 2014 @ 01:08:38 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137334219
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Maar dan nog. Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee. Maar als ik moest kiezen zie ik liever Laurel dan Sara in latex.
Aan de andere kant, waarom niet allebei.
Laurel is een jankende kuthoer. Sara is dan wel lekker. Zo lang ze haar mond maar houdt :P
  maandag 3 maart 2014 @ 01:24:02 #97
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_137334417
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Laurel is een jankende kuthoer. Sara is dan wel lekker. Zo lang ze haar mond maar houdt :P
gaat ook op voor Laurel :9
  maandag 3 maart 2014 @ 07:45:07 #98
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_137336480
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 00:54 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Sara ziet er in latex goed geil uit, dat geef ik je mee.
:') Dat nam ik dan weer niet mee in mijn waardering van Sara. Ik vind haar gewoon een leuker personage dan Laurel.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 3 maart 2014 @ 10:20:44 #99
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137338682
quote:
14s.gif Op maandag 3 maart 2014 01:24 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

gaat ook op voor Laurel :9
Nee, want Laurel jankt de helft van de tijd :P
Daarnaast vind ik dat ze een rare kop heeft gekregen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 00:01:36 #100
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_137368424
Okee, ik ga vandaag beginnen met Seizoen 2! Hopelijk snel bij!

Afgelopen week heel seizoen 1 gekeken. DAMN. Meer hoef ik niet te zeggen, toch? :D
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_137443210
Spannende aflevering vandaag. ^O^
Ben benieuwd waar ze Diggle hebben gelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')