Ik niet.quote:
pls stahpquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, je hebt vast wel ergens een dildo'tje liggen
A-seksueel en daarmee een objectieve allesgenieter. Al kwam er laatst wel een dusdanig schaamtevol plaatje van mij op FB dat ik twijfel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:16 schreef xcachet het volgende:
LittleRabbit, ben jij soms nog kasthomo? :$ :$
Neuh, stalkt mijn moeder me te erg voorquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, je hebt vast wel ergens een dildo'tje liggen
Ook geen strap-on?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Neuh, stalkt mijn moeder me te erg voor
Ja, Toto verzint gewoon maar dingen. Het ging gewoon over hele normale dingen in het vorige topic en dan komt ie met zo'n TT.quote:
Dat zeker.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:19 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb jij als het goed is nog een verzameling van in je reet hangen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:18 schreef Jhali het volgende:
[..]
Neuh, stalkt mijn moeder me te erg voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een normalere foto.Spatieboos
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een normalere foto.
Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef xcachet het volgende:
Vind Jhali en LETMEIN wel bij elkaar passen. Echt srs.
Lol dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een normalere foto.![]()
Ja man, echt enorm. Je wil niet weten hoe graag ik een random jongen die aan de andere kant van het land woont met een piemel van 13 centimeter een bj zou willen geven, boh.quote:
Ik vind het leuk. En vind het ook een goede foto van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een normalere foto..
Baby darling doll face honey
Ja sorry, ik ben een remigrant he.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
ippa ja? Goffedomme ik dacht dat we in Nederland woonde ja!
Toffe foto manquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer grappig aan?
Ik snap de frustratie. Vind je LETMEIN niet wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja man, echt enorm. Je wil niet weten hoe graag ik een random jongen die aan de andere kant van het land woont met een piemel van 13 centimeter een bj zou willen geven, boh.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Jhali en Tjacka wel bij elkaar passen.
quote:
Leuk shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een normalere foto.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Jhali en Tjacka wel bij elkaar passen.
Wel anders in ieder geval. Al zou het nog wel wat voller mogen allemaal. Xcachet en ik zijn tevreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een normalere foto.
Kerel die snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een normalere foto.![]()
picsquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb geen broek aan.
IK DRAAG EEN JURKJE
Dit is zo onwaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hoor.
(Jou niet, for instance.)
Hij jou ook niet. Dus we hebben een matchquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hoor.
(Jou niet, for instance.)
Snor in je kut dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb geen broek aan.
IK DRAAG EEN JURKJE
Ligt aan mijn level of desperateness en die is wel eens laag genoeg geweest maar nu op dit moment zou ik jou niet doenquote:
Is goed. Ik word maar wat graag uitgehuwd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
Zal ik ik in deze SC koppeltjes maken?
Daar ben ik voor grote leiderquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor de TR's Littlerabbit.
Zelf ben ik er ook van bewust dat het niveau omhoog moet.
Haha ga toch weg, jij zou mij betalen om mij te doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt aan mijn level of desperateness en die is wel eens laag genoeg geweest maar nu op dit moment zou ik jou niet doen
Van Toto kan ik het hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
Niet Jhali pesten. Ze is een ander mens.
Jij past bij, uhm, Tyron.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Ik word maar wat graag uitgehuwd.
Dus op sommige mensen zou je iedereen doen?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt aan mijn level of desperateness en die is wel eens laag genoeg geweest maar nu op dit moment zou ik jou niet doen
Je ego hallucineertquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ga toch weg, jij zou mij betalen om mij te doen
go for itquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
er zijn volgens mij niet genoeg vrouwen in deze sc..quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
Toto =/= iedereenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus op sommige mensen zou je iedereen doen?!![]()
Jij past bij Essquote:
Nou en. Ik heb ook 2 vriendjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn volgens mij niet genoeg vrouwen in deze sc..
pippa zonder p ?quote:
oh ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij past bij Ess
[..]
Nou en. Ik heb ook 2 vriendjes.
Tyron is wel een lieve jongen ja. Al weet ik toch niet of het een match made in heaven is.quote:
ipa met een p teveel?quote:
./jaloersquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:27 schreef Tjacka het volgende:
HIHIHI we gaan weer koppelen.
VA hartje supersof hihihihi.
links en rechts ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij past bij Ess
[..]
Jij zou bij c-u-t-e passen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo lijk je extra slimquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tyron is wel een lieve jongen ja. Al weet ik toch niet of het een match made in heaven is.
Haha ik gebruikte Engelse woorden.
Dat lost Xcachet goed op door ook homokoppels aan te wijzen. Kennelijk was ik één van de gelukkige, rawrquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dm boos terug danquote:
registratiedatum 2011 ben ik een van de oudjes hierquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
mensen die jng alleen meegemaakt hebben ipv pub mogen ook dood
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
That does it. Koppel mij maar aan Tjacka.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:28 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb mijn apenpak uitgetrokken, en lig nu naakt in bed.
harde woorden vrind..quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Jimbo het volgende:
tip: dit is niet je dmquote:
flikker toch op jonkiequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
registratiedatum 2011 ben ik een van de oudjes hier
quote:
veel succesquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een single lady voor jou vinden.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:27 schreef Tjacka het volgende:
HIHIHI we gaan weer koppelen.
VA hartje supersof hihihihi.
Lavenderrquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
That does it. Koppel mij maar aan Tjacka.
ess heeft haar halfbloedje alquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij past bij Ess
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Toto69 een opmerkelijk jongeman. Ik zou niet direct mijn vriendenboekje aan hem geven, tenzij ik van andere te horen zou krijgen dat hij er altijd een mooie glittersticker bij plakt
neger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ess heeft haar halfbloedje al
Aan mij toch wel?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind Toto69 een opmerkelijk jongeman. Ik zou niet direct mijn vriendenboekje aan hem geven, tenzij ik van andere te horen zou krijgen dat hij er altijd een mooie glittersticker bij plakt
voel je niks van, c-u-t-e is ook getrouwdquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ess heeft haar halfbloedje al
en ik danquote:
no chancequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kies een meisje en ik hossel haar voor je.
Jij zou mijn boekje hoe dan ook krijgen. Wel een pasfoto toevoegen in het kader linksboven he.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef Jhali het volgende:
[..]Bazenvoorbeeld.
Aan mij dan?
(ik schrijf met gelpen)
quote:
vind ik ookquote:
zo magi k het horenquote:
Yogi bearquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik moet bij hem altijd aan een bepaalde beer denken.
Ja zodat je met je piemeltje kan spelen op je kamertje als je klaar bent met je Bob de Bouwer DVD kijken. Dacht het dus ff niet hé.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zou mijn boekje hoe dan ook krijgen. Wel een pasfoto toevoegen in het kader linksboven he.
Ik ga wel een meisje uitzoekenquote:
Ik geef die boekies alleen nooit terug.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Javoor jou zou ik zelfs Feyenoorder worden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2013 15:34:33 ]
ben jij ook een neger?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik geef die boekies alleen nooit terug.
Ik stel Spatiemeid voor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga wel een meisje uitzoeken
tr gemachtquote:
okquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
LR is de enige waar ik zijn clubvoorkeur van accepteer
Wow. Dat je mijn legendarische lustspier met "tje" durft aan te spreken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja zodat je met je piemeltje kan spelen op je kamertje als je klaar bent met je Bob de Bouwer DVD kijken. Dacht het dus ff niet hé.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
LR is de enige waar ik zijn clubvoorkeur van accepteer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]Ach ja, wat moet je als je je verveelt. Dan ga je een beetje chillen en wat aan je zak krabben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens lief tegen ome Jimbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe jij opeens niet meer lief danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
die heb jij toch niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, wat moet je als je je verveelt. Dan ga je een beetje chillen en wat aan je zak krabben.
Ervaring?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, wat moet je als je je verveelt. Dan ga je een beetje chillen en wat aan je zak krabben.
quote:
Je wenste me zojuist dood en je haat op Ajacieden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom doe jij opeens niet meer lief dan
Is ie groot? Oh grutjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dat je mijn legendarische lustspier met "tje" durft aan te spreken.
Nou.quote:
Terecht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wenste me zojuist dood en je haat op Ajacieden.
Bitch please, ik heb pokemon nog meegemaakt vanuit pallet town, toen jij geboren was waren ze al like 3rd generation bezig!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, vond jij Geraldine gisteren ook meteen weer een bolle kop hebben?
hihaho kusjes erop zo ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wenste me zojuist dood en je haat op Ajacieden.
Kom niet high class doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bitch please, ik heb pokemon nog meegemaakt vanuit pallet town, toen jij geboren was waren ze al like 3rd generation bezig!
Ik heb dat filmpje ondertussen echt al 100 keer bekeken. Dat ze wint. Ben zo blij voor haarquote:
gi-gan-tischquote:
Dat van die Ajacieden. Cachet moet niet dood. Cachet kan best lief zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Lol, dat van die ajacieden of dat andere ook?
wie heeft er gewonnen? niet gezien gisteravondquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, vond jij Geraldine gisteren ook meteen weer een bolle kop hebben?
Ze heeft haar momenten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat van die Ajacieden. Cachet moet niet dood. Cachet kan best lief zijn.
ze is alleen heel zuinig met haar liefheidquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat van die Ajacieden. Cachet moet niet dood. Cachet kan best lief zijn.
quote:
Ach, moet ik hem weer een beetje moed inpraten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se, maar dit soort denigrerende posts laten hem zeker krimpen.
Ze speelt hard to get.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is alleen heel zuinig met haar liefheid
Is goed chef.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat het weer tijd wordt voor de tp aan te passen.
Muto jij maakt maar een poll.
ohwquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje ondertussen echt al 100 keer bekeken. Dat ze wint. Ben zo blij voor haar![]()
Awh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje ondertussen echt al 100 keer bekeken. Dat ze wint. Ben zo blij voor haar![]()
Niks, noem maar gewoon een naam.quote:
Maar hard getten zal ze hem welquote:
Edith!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft er gewonnen? niet gezien gisteravond
Ik heb die ook gezien. Allemaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou, welke was je starter dan
ehhhhhhhhhh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh.Blij dat die andere twee niet hebben gewonnen. Gunde het niet echt.
[..]
Niks, noem maar gewoon een naam.
Zelfde hier. Edith is gewoon echt terecht de winnaresquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh.Blij dat die andere twee niet hebben gewonnen. Gunde het niet echt.
[..]
Niks, noem maar gewoon een naam.
ligt regelmatig in mn nekquote:
Spatiemeidquote:
Uhu, #lobivooredithquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfde hier. Edith is gewoon echt terecht de winnares
Ja precies.quote:
geraldine welquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, Geraldine en Anna-Alicia zijn niet leuk.
pics of we geloven het nietquote:
Bij Anna-Alicia zie nu, sinds die reclame van haar op MTV, altijd dat hoofd verpest met make-up voor mij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, Geraldine en Anna-Alicia zijn niet leuk.
hihahoquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Jhali het volgende:
[..]
Als je zin hebt om verkrachttraining te doen?
Neequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geraldine wel
anna-alicia niet inderdaad
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij Anna-Alicia zie nu, sinds die reclame van haar op MTV, altijd dat hoofd verpest met make-up voor mij.
Ik welquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn jullie al afgevallen, Jhali en VA?
Ja, beetje. Ik ging vanmiddag hardlopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Spatieloos het volgende:
Zijn jullie al afgevallen, Jhali en VA?
Oke dan ben je bij deze OUD.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja precies.
De oude mensen niet, die zijn na mewtoo / mew gestopt met tellen
ja val je daar van af...godverdomme had ik eerder moeten wetenquote:
het zal aan mijn man zijn liggen dat ik een voorkeur heb voor geraldinequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Geraldine liep zelf kei hard te janken dat 't spel zo gemeen is en doet 't net zo goed terug. Dat is niet tof
vorig weekend 3 kilo kwijt geraaktquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja val je daar van af...godverdomme had ik eerder moeten weten
ik heb gestemt op X. maar wat is een tpquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Muto het volgende:
Poll: Wat moet de nieuwe TP worden?
• Xcachet
• Vrouwen: eerst tieten, dan posten
• Lekker weekend vieren
• Aldezel(© Supersof)
• Haten is verlaten
• Kerst komt na herfst
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Misschien wel, dan kan ik het namelijk wel begrijpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zal aan mijn man zijn liggen dat ik een voorkeur heb voor geraldine
RTquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Geraldine had gisteren ook wel écht iets lelijks aan. Zijn beide mooier op ER
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Muto het volgende:
Poll: Wat moet de nieuwe TP worden?
• Xcachet
• Vrouwen: eerst tieten, dan posten
• Lekker weekend vieren
• Aldezel(© Supersof)
• Haten is verlaten
• Kerst komt na herfst
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oh nee hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zal aan mijn man zijn liggen dat ik een voorkeur heb voor geraldine
Dankje jonkiequote:
flink gescheten ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vorig weekend 3 kilo kwijt geraakt
Volgens mij het stukje tekst onder voordat je reageertquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb gestemt op X. maar wat is een tp
okequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien wel, dan kan ik het namelijk wel begrijpen.
want ? Al knarsend naar de klote ?quote:
wil je weer bij opa op schootquote:
uit geesterenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
sowieso geen bonnie
wel enkele shellies
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja, beetje. Ik ging vanmiddag hardlopen.
vervelend is datquote:
oh..quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij het stukje tekst onder voordat je reageert
Ik wilde zetten dat jij kerst haat, maar kom op. Dit is geen VBL.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh..
Daar wil ik alleen maar een JHK referentie.
Omg, fuck al die diëetpillen dan. Gewoon XTC nemen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen honger en spierpijn in mijn kaken
wie is spatiemeid?quote:
Maar , mijn haat voor kerst gaat zoveel verder dan VBLquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik wilde zetten dat jij kerst haat, maar kom op. Dit is geen VBL.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omg, fuck al die diëetpillen dan. Gewoon XTC nemen.
Oke, ga maar op Tinder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wie is spatiemeid?
Ik ga wel tinderen ofzo
jij weetquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef Jhali het volgende:
[..]
Omg, fuck al die diëetpillen dan. Gewoon XTC nemen.
Dit vind ik wel een beetje jammer Xcachet, we gingen zo leuk met elkaar om.quote:
Ik ben niet aardig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje jammer Xcachet, we gingen zo leuk met elkaar om.
Dat kunnen we er wel uit slaanquote:
Mensen die niet reserve oortjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oortjes kapot. Dan maar koptelefoon op tijdens het hardlopen![]()
![]()
Doei
Ze kosten 30 euro per paar ja, ik ben niet rijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die niet reserve oortjes
Mensen die niet tevreden zijn met 3 euro uit China reserve oortjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze kosten 30 euro per paar ja, ik ben niet rijk
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die niet tevreden zijn met 3 euro uit China reserve oortjes
mijn koptelefoon is 190quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
hoeft ook weer nietquote:
Als je net bent begonnen is dat helemaal niet goed, maar oke.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Jhali het volgende:
[..]
IK HEB VANDAAG 3KM GEREND, GOED HÉ.
Een mens moet ergens beginnen.
Nee hoor. Momenteel niet nodig. Ik stuur je wel een DM als het zover isquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ach, moet ik hem weer een beetje moed inpraten?
Ik heb het verdiendquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen probleem iemand heeft ook een tr gemaakt nu moet ik ook noten
Ik zou 3km niet onafgebroken kunnen rennen momenteelquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je net bent begonnen is dat helemaal niet goed, maar oke.
waaraan?quote:
Kan ik het dan nooit goed doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je net bent begonnen is dat helemaal niet goed, maar oke.
Dat is overdreven, jij kan gewoon niet met geld omgaan, koop lekker 50 hoesjes voor je iPhone ofzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja preciesIk had ooit in elke tas die ik had gewoon een paar goedkope oortjes gestouwd omdat ik geen zin had om elke keer eruit te halen
quote:
Het is vreselijk, maar ik hoop dat je begrijp dat ik mijn baas niet kan teleurstellen.quote:
Dat zou ook écht niet goed zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou 3km niet onafgebroken kunnen rennen momenteel
je was al 18 tochquote:
3 km in twee weken is te snel hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan ik het dan nooit goed doen.
Ik ben niet net begonnen, of nou ja op zich wel, een week of 2 of zo geleden. Toen ging ik 3 dagen achter elkaar elke dag en toen weer 2 dagen niet en vanaf toen een beetje om de dag. Steeds ietsje meeeeerrr.
ohhhhhhhh! BAN !quote:
wat is wel goed?quote:
oh... damn you!quote:
OH HET WAS OOK NIET ONAFGEBROKEN.quote:
Schema's volgen en niet te hard beginnen. Niet lopen tot je niet meer kan want dat is écht te veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |