quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef Spatieloos het volgende:
Kerel die snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een normalere foto.![]()
picsquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb geen broek aan.
IK DRAAG EEN JURKJE
Dit is zo onwaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hoor.
(Jou niet, for instance.)
Hij jou ook niet. Dus we hebben een matchquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Nee hoor.
(Jou niet, for instance.)
Snor in je kut dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Jhali het volgende:
[..]
Heb geen broek aan.
IK DRAAG EEN JURKJE
Ligt aan mijn level of desperateness en die is wel eens laag genoeg geweest maar nu op dit moment zou ik jou niet doenquote:
Is goed. Ik word maar wat graag uitgehuwd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef xcachet het volgende:
Zal ik ik in deze SC koppeltjes maken?
Daar ben ik voor grote leiderquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt voor de TR's Littlerabbit.
Zelf ben ik er ook van bewust dat het niveau omhoog moet.
Haha ga toch weg, jij zou mij betalen om mij te doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt aan mijn level of desperateness en die is wel eens laag genoeg geweest maar nu op dit moment zou ik jou niet doen
Van Toto kan ik het hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef xcachet het volgende:
Niet Jhali pesten. Ze is een ander mens.
Jij past bij, uhm, Tyron.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed. Ik word maar wat graag uitgehuwd.
Dus op sommige mensen zou je iedereen doen?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ligt aan mijn level of desperateness en die is wel eens laag genoeg geweest maar nu op dit moment zou ik jou niet doen
Je ego hallucineertquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ga toch weg, jij zou mij betalen om mij te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |