Ik zou 3km niet onafgebroken kunnen rennen momenteelquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je net bent begonnen is dat helemaal niet goed, maar oke.
waaraan?quote:
Kan ik het dan nooit goed doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je net bent begonnen is dat helemaal niet goed, maar oke.
Dat is overdreven, jij kan gewoon niet met geld omgaan, koop lekker 50 hoesjes voor je iPhone ofzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:51 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja preciesIk had ooit in elke tas die ik had gewoon een paar goedkope oortjes gestouwd omdat ik geen zin had om elke keer eruit te halen
quote:
Het is vreselijk, maar ik hoop dat je begrijp dat ik mijn baas niet kan teleurstellen.quote:
Dat zou ook écht niet goed zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou 3km niet onafgebroken kunnen rennen momenteel
je was al 18 tochquote:
3 km in twee weken is te snel hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef Jhali het volgende:
[..]
Kan ik het dan nooit goed doen.
Ik ben niet net begonnen, of nou ja op zich wel, een week of 2 of zo geleden. Toen ging ik 3 dagen achter elkaar elke dag en toen weer 2 dagen niet en vanaf toen een beetje om de dag. Steeds ietsje meeeeerrr.
ohhhhhhhh! BAN !quote:
wat is wel goed?quote:
oh... damn you!quote:
OH HET WAS OOK NIET ONAFGEBROKEN.quote:
Schema's volgen en niet te hard beginnen. Niet lopen tot je niet meer kan want dat is écht te veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |