Wow. Dat je mijn legendarische lustspier met "tje" durft aan te spreken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ja zodat je met je piemeltje kan spelen op je kamertje als je klaar bent met je Bob de Bouwer DVD kijken. Dacht het dus ff niet hé.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Jimbo het volgende:
LR is de enige waar ik zijn clubvoorkeur van accepteer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]Ach ja, wat moet je als je je verveelt. Dan ga je een beetje chillen en wat aan je zak krabben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens lief tegen ome Jimbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom doe jij opeens niet meer lief danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
die heb jij toch niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, wat moet je als je je verveelt. Dan ga je een beetje chillen en wat aan je zak krabben.
Ervaring?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach ja, wat moet je als je je verveelt. Dan ga je een beetje chillen en wat aan je zak krabben.
quote:
Je wenste me zojuist dood en je haat op Ajacieden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom doe jij opeens niet meer lief dan
Is ie groot? Oh grutjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Dat je mijn legendarische lustspier met "tje" durft aan te spreken.
Nou.quote:
Terecht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wenste me zojuist dood en je haat op Ajacieden.
Bitch please, ik heb pokemon nog meegemaakt vanuit pallet town, toen jij geboren was waren ze al like 3rd generation bezig!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, vond jij Geraldine gisteren ook meteen weer een bolle kop hebben?
hihaho kusjes erop zo ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je wenste me zojuist dood en je haat op Ajacieden.
Kom niet high class doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bitch please, ik heb pokemon nog meegemaakt vanuit pallet town, toen jij geboren was waren ze al like 3rd generation bezig!
Ik heb dat filmpje ondertussen echt al 100 keer bekeken. Dat ze wint. Ben zo blij voor haarquote:
gi-gan-tischquote:
Dat van die Ajacieden. Cachet moet niet dood. Cachet kan best lief zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Jhali het volgende:
[..]
Lol, dat van die ajacieden of dat andere ook?
wie heeft er gewonnen? niet gezien gisteravondquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, vond jij Geraldine gisteren ook meteen weer een bolle kop hebben?
Ze heeft haar momenten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat van die Ajacieden. Cachet moet niet dood. Cachet kan best lief zijn.
ze is alleen heel zuinig met haar liefheidquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat van die Ajacieden. Cachet moet niet dood. Cachet kan best lief zijn.
quote:
Ach, moet ik hem weer een beetje moed inpraten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet per se, maar dit soort denigrerende posts laten hem zeker krimpen.
Ze speelt hard to get.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze is alleen heel zuinig met haar liefheid
Is goed chef.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat het weer tijd wordt voor de tp aan te passen.
Muto jij maakt maar een poll.
ohwquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje ondertussen echt al 100 keer bekeken. Dat ze wint. Ben zo blij voor haar![]()
Awh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje ondertussen echt al 100 keer bekeken. Dat ze wint. Ben zo blij voor haar![]()
Niks, noem maar gewoon een naam.quote:
Maar hard getten zal ze hem welquote:
Edith!quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie heeft er gewonnen? niet gezien gisteravond
Ik heb die ook gezien. Allemaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nou, welke was je starter dan
ehhhhhhhhhh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh.Blij dat die andere twee niet hebben gewonnen. Gunde het niet echt.
[..]
Niks, noem maar gewoon een naam.
Zelfde hier. Edith is gewoon echt terecht de winnaresquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Awh.Blij dat die andere twee niet hebben gewonnen. Gunde het niet echt.
[..]
Niks, noem maar gewoon een naam.
ligt regelmatig in mn nekquote:
Spatiemeidquote:
Uhu, #lobivooredithquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfde hier. Edith is gewoon echt terecht de winnares
Ja precies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |