Ik respecteer vrouwen vooral om hun innerlijk, hun scherpe geest en grote intuïtie, hun uiterlijk is voor mij onbelangrijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je sluit ook "vriendschap" met mannen voor een avondje of weekendje om dat ze er zo lekker uitzien, ik begrijp 'tquote:
eik dus gwn een pussyquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:46 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een zeer vrouwvriendelijke, aimabele man, die houdt van een strandwandeling bij de ondergaande zon, geïnteresseerd keuvelend over waar zij dan ook maar in geïnteresseerd is, met alleen aandacht voor hetgeen haar bezig houdt en beweegt, zonder enige bijbedoeling ... en Corrie maakt er weer iets smerigs van
Ja precies, maar vertel dat Corrie maar eens ..., ze luistert gewoon niet, je wilt gewoon alle vrouwen misbruiken is dan de reactie, terwijl ik gewoon liev wil zijn en wil delen enzo. Het valt niet meequote:
Ik voel je pijn, broederquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja precies, maar vertel dat Corrie maar eens ..., ze luistert gewoon niet, je wilt gewoon alle vrouwen misbruiken is dan de reactie, terwijl ik gewoon liev wil zijn en wil delen enzo. Het valt niet mee
Het komt ook van mij, muts.quote:
Opvulling.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat komt van jou? Doe niet altijd zo ingewikkeld joh.
Welke wil je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow welke bedoel je precies?
Nu ben ik in de war.
Oh die... jij donder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je? Je bent toch zo slim.
Badr Hari heeft al een account aangemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:49 schreef hugecooll het volgende:
Ronaldo lanceert eigen social network
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee jij was heul niet aardig met je dan rot je maar op.
Ik ben je broertje niet. Zo krijg je nooit verkering Hugo, als je je zo tegenover vrouwen gedraagt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]dat zeg ik zelfs tegen m'n broertje
vriendjes?
Je weet toch dat ik niet discrimineerquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben je broertje niet. Zo krijg je nooit verkering Hugo, als je je zo tegenover vrouwen gedraagt.
Laatste kans
Tegen je broertje zo doen is ook niet lief trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet discrimineer
Is allemaal uit liefde, hij weet dak et nie verkeerd bedoel (doet hij zelf ook btw)quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen je broertje zo doen is ook niet lief trouwens
Neuken?quote:
Oh dus je scheldt mij ook uit liefde uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is allemaal uit liefde, hij weet dak et nie verkeerd bedoel (doet hij zelf ook btw)
Maybe. Ik app je wel.... againquote:
quote:
ik schold je niet uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus je scheldt mij ook uit liefde uit.
Welles dan donderstraal je maar op was het volgens mij. Dat is wel zeker schelden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik schold je niet uit
hekook nog niet gedaan geloof ik
Ja sorry. Druk.quote:
Gelukkig voor jou kan ik heel geduldig zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja sorry. Druk.
Maar komt goed met deel 3.
Nehquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Welles dan donderstraal je maar op was het volgens mij. Dat is wel zeker schelden.
Soms kan ik me heel goed van de domme houdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Neh
Snapte je trouwens echt niet wat 3-voud bedoelde?
Viel reuze mee. Zeurquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
Beetje klein helaas.
Die keuken dan he?
Ja laat maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:40 schreef 3-voud het volgende:
Neuh. Van binnen was je wel... ach laat maar ook.
Yup. Dirty mind.quote:
En of ik die ken ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Yup. Dirty mind.
Maar goed, die ken je.
Omdat ie niet veroordeeld is gaan ze voor eigen rechter spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef arjan1112 het volgende:
Het vreemde is dat hij niet door pedo jagers word aangepakt
en martijn wel... terwijl die niet is veroordeeld en die ouwe wel
I'm Santa Claus' wife,quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van deze UI?
[ afbeelding ]
grrgalghhhhhgralllgggggggghhhhaggghh, ...uche, sorry niks aan de hand, gewoon een haar in m'n keel .....quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef arjan1112 het volgende:
dit is gewoon het enige kerst muziekje dat er is
waarom heb jij nog geen kerst UI .....quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
We gaan toch niet de hele tijd stomme kerstliedjes posten he?
Ja die wel. Maar de 'normale' niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
die eerste vond je prima anders, zei je zelf
Omdat ik niet van Kerst houd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
waarom heb jij nog geen kerst UI .....
Die is ook leuk en paste zo goed bij de UI van spec, maar toen ging arjan zitten trollen met Whammesquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
die eerste vond je prima anders, zei je zelf
Ik heb er ook niet veel mee hoor, het zijn niet die 2 dagen, maar die hele maand door de commercie en de media kerst, kerst, kerst door m'n strot geduwd krijgen ...quote:
Ook dat ja. ALs je boodschappen doet kerstliedjes, alle reclames gaan erover, ik word er niet goed van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet veel mee hoor, het zijn niet die 2 dagen, maar die hele maand door de commercie en de media kerst, kerst, kerst door m'n strot geduwd krijgen ...
Zeg Lies wat hoor ik nu, ga jij Utopia modden ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
December is sowieso kut, met al die korte dagen.
Dat valt in december meestal nog wel mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:36 schreef sp3c het volgende:
daglicht is sowieso overrated
enige probleem met december is de kou en daar kun je je prima tegen wapenen lijkt me
gewoon niet aan meedoenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, maar wat minder commercieel en media hyped zou het best mogen van mij ..
Mwoah, overrated zou ik het niet noemen, het is niet voor niets dat mensen last hebben van een winterdip natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:36 schreef sp3c het volgende:
daglicht is sowieso overrated
enige probleem met december is de kou en daar kun je je prima tegen wapenen lijkt me
precies, december is prima te doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat valt in december meestal nog wel mee.
Geen last van een winterdip.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, overrated zou ik het niet noemen, het is niet voor niets dat mensen last hebben van een winterdip natuurlijk.
dan moet je niet iedere 10 meter stoppen om te rokenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef arjan1112 het volgende:
De kou is alleen maar een probleem als je 10 km gaat fietsen ofzo
Waar hoor je dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg Lies wat hoor ik nu, ga jij Utopia modden ?
Dat lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Iemand die het kan weten maakte zo'n soort opmerking naar mij ...
Zou het een complot zijn, zouden ze me willen pakken, me een loer willen draaien ......quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:42 schreef sp3c het volgende:
iemand die het kan weten zou niet zulke opmerkingen (moeten) maken lijkt me
ik denk dat je misleid wordt dude
Jawel, stiekumquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nieuw programma van De Mol.
Ik ga niet kijken.
dit is een lekkere opa!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zou liesje een opa willen checken
Niet die opa, zoals ik al zei die lees ik niet eens ........quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja alsof Coos dat soort dingen zou weten. En het vervolgens met jou zou bespreken.
Wel net zo goed ter been .......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel net zo goed ter been .......Doe niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet zo, ik ben zo, die klootzak verdient het, zo klaar! (dat ik zo doe bedoel ik hè, anders krijgen we daar weer misverstanden over)quote:
Ik ga niet kijken, ik heb nu al honger ......quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
Wel lekker een goede biefstuk. Patatjes erbij.
Ik krijg trek als ik er al aan denk. Lekkere sappige biefstukquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, ik heb nu al honger ......
Niet doen, sjappige biefstukquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg trek als ik er al aan denk. Lekkere sappige biefstuk
Op sp3c natuurlijk, met z'n kip kilo knallersquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:14 schreef Specularium het volgende:
Kranenrobert is boos op de consument.
Hey hoi. Er moet toch iemand zjjn met een kritische blik hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef Specularium het volgende:
Heb je Njovelin weer hoor met haar gare vogels.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Wat kan jou die vogels verrotten
als het leeft kan je het opeten
Uh jou eet ik niet op hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef arjan1112 het volgende:
Wat kan jou die vogels verrotten
als het leeft kan je het opeten
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:33 schreef arjan1112 het volgende:
waarom niet als ik dood ben en er is hongersnood mag je mij best opeten
Niks mis met mannenbillen ook maar dan niet op die manier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Doe mij maar 2 lekker vrouwlijke billetjes![]()
Het zijn wel billetjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met mannenbillen ook maar dan niet op die manier.
kranenborg moet zijn mond houdenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Op sp3c natuurlijk, met z'n kip kilo knallers
ach ja ieder eigen ding.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen hebben geen billeTJES. Die hebben billen.
Billetjes heb ik niet in geinteresseerd
Nee we gaan het er ook verder niet over hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
iets met notes ofzo
hoewel je wel in 1 keer een ban kan krijgen
verder weet ik het ook niet
Paar keer gehadquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
iets met notes ofzo
Oh in 1x kan heel makkelijk hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
iets met notes ofzo
Notes hebben er niks mee te maken toch. Banaanvraag = ban.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef arjan1112 het volgende:
iets met notes ofzo
Daarna standaard kwade DM's sturen en mailenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Notes hebben er niks mee te maken toch. Banaanvraag = ban.
Ik las banaan-vraagquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Notes hebben er niks mee te maken toch. Banaanvraag = ban.
Is Zimra nou het nieuwe wortelmeisje?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ik had gister dit plaatje gepost, en nu doe ik het gewoon nog een keer.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:11 schreef Peunage het volgende:
Haha banaanvraag, banaan-vraag. Omglolwtfbbq.
lange benen (niet stelten maar goed gevormd!) vind ik mooi, en mooie ogenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou raar. Jij houdt zeker weer niet van billen.
Volgens mij heb ik het weleens gezegd, maar ik denk dat als ik een man was ik een billenman zou zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
lange benen (niet stelten maar goed gevormd!) vind ik mooi, en mooie ogen
en tetten (allemaal)
billen doen me niet zo bizar veel gek genoeg
Mond en ogen, maar hier roep ik natuurlijk constant lekkere tetten ........quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
lange benen (niet stelten maar goed gevormd!) vind ik mooi, en mooie ogen
en tetten (allemaal)
billen doen me niet zo bizar veel gek genoeg
vrouwen denken daar ook echt over na natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het weleens gezegd, maar ik denk dat als ik een man was ik een billenman zou zijn.
Nee ik denk er niet over na joh. Maar ik denk dat gewoon.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
vrouwen denken daar ook echt over na natuurlijk
Serieus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het weleens gezegd, maar ik denk dat als ik een man was ik een billenman zou zijn.
Nou dat nou ook weer niet. Maar ik val niet per se op knappe mannen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
waar vallen vrouwen nou eigenlijk op? mannen zijn tering lelijk, allemaal
Ik beidequote:
Ja geen idee eigenlijk. Heb ook niet een specifiek uiterlijk wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
waar vallen vrouwen nou eigenlijk op? mannen zijn tering lelijk, allemaal
Ogen, lach en een goede kontquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Heb ook niet een specifiek uiterlijk wat ik leuk vind.
Al heb ik wel wat met ogen.
Ik zeg niet dat dat raar is maar misschien is het meer dat mannen ook al billen hebben dus dat is ongeveer hetzelfde ofzo. Als ik een man was zou ik ook gewoon wild gaan lopen plassen, omdat dat kan, zeg maar dat idee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Zijn zat mannen die op billen vallen hoor.
Nee, konttopic...wel opletten.quote:
Hallo ucciequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat raar is maar misschien is het meer dat mannen ook al billen hebben dus dat is ongeveer hetzelfde ofzo. Als ik een man was zou ik ook gewoon wild gaan lopen plassen, omdat dat kan, zeg maar dat idee.
Hoi Kal.
Dit ja. Ogen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Whehe, ik heb jou laatst gezien zonder die shinequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Hallo uccie
* Viro kijkt uccie in haar ogen met zijn shining daimond eyes
Ik bedoelde niet als ik NU opeens een man zou zijn maar als ik altijd een man zou zijn geweest. Niet wat ik zou gaan doen als ik in een man zou veranderen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat raar is maar misschien is het meer dat mannen ook al billen hebben dus dat is ongeveer hetzelfde ofzo. Als ik een man was zou ik ook gewoon wild gaan lopen plassen, omdat dat kan, zeg maar dat idee.
Hoi Kal.
*smelt*quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Hallo uccie
* Viro kijkt uccie in haar ogen met zijn shining daimond eyes
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe, ik heb jou laatst gezien zonder die shine
Oh zo, nee dan zou ik het echt niet weten denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet als ik NU opeens een man zou zijn maar als ik altijd een man zou zijn geweest. Niet wat ik zou gaan doen als ik in een man zou veranderen.
Ik zit VOH te kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga jij nou maar WoW spelen nerdinnetje
Rest?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
*smelt*
Ja jij hebt wel goddelijke ogen.....beetje jammer van de rest
ha ha ha, ik zie het nu pas!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:25 schreef sp3c het volgende:
heeft iedereen mijn nieuwe sig al gezien?
Ja alles behalve je ogen....quote:
Lullig!quote:
Omdat ik graag een kale koppie heb he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja alles behalve je ogen....
Dacht dat die wel viel
Co doet al niet meer meequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef Jian het volgende:
Ik kijk naar pijltjesgooiend bierdrinken, leuke sport wel
Dat is nog verdomd moeilijk ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:28 schreef Jian het volgende:
Ik kijk naar pijltjesgooiend bierdrinken, leuke sport wel
Staat alleen zo lullig, op je voorhoofd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is nog verdomd moeilijk ookvooral in combi met die biertjes.
Maar gelukkig is zo'n pijltje smal en heb je maar 1 hechting nodig....
da's ervaring!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
hey je hoort mij het geen toffe sport noemen ofzo, dat gaat meer om de kroeg, het gezelschap en de drankquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die sjoelt ......
Maar alleen 1 als jij niet stuitert, anders zijn het er gemiddeld 13 met 1 pijltjequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, die hechting zat er zo in.quote:
Kan hij reclame maken met zijn gare shirts.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Co doet altijd alleen even de 1e wedstrijd verliezen want daarna moet ie commentaar geven.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Staat alleen zo lullig, op je voorhoofd.
Weet je hoe gevaarlijk die kabouter is? Hersenvocht loopt eruit.quote:
Ik snapte nog wel dat ik moest loslaten hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Maar alleen 1 als jij niet stuitert, anders zijn het er gemiddeld 13 met 1 pijltje
LOL!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Staat alleen zo lullig, op je voorhoofd.
Ik wist 't, de ware sjoel-spirit ontbreekt gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey je hoort mij het geen toffe sport noemen ofzo, dat gaat meer om de kroeg, het gezelschap en de drank
als 1 van die drie ontbreekt zie je mij niet sjoelen
Ja besef het nu pasquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet je hoe gevaarlijk die kabouter is? Hersenvocht loopt eruit.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snapte nog wel dat ik moest loslaten hoor.
En het was een hand, geen voorhoofd.
Spijkerslaan? Leg uit?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een keer een spijker in iemands hand geslagen toen we in de kroeg aan het spijkerslaan waren. (Zal vast iets Gronings zijn) dus darten waag ik me niet eens aan.
Jezusje spelen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een keer een spijker in iemands hand geslagen toen we in de kroeg aan het spijkerslaan waren. (Zal vast iets Gronings zijn) dus darten waag ik me niet eens aan.
How the fuck???quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ah gelukkig, iemand met dezelfde motoriekquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
In de kroeg?quote:
awwquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik wilde net vragen of huug al een ban had, maar hij is er nog zie ik.
Oke, ik doe meestal gewoon drinken en praten in de kroegquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
ja dat is gewoon een wedstrijd je krijgt allebei een hamer en een grote spijker degene die um het eerste er helemaal in heeft geramd wint
Net als bij spijkers met koppen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
ja dat is gewoon een wedstrijd je krijgt allebei een hamer en een grote spijker degene die um het eerste er helemaal in heeft geramd wint
hier in de randstad betekent de kroeg verbouwen toch iets anders....quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
hier in de randstad betekent de kroeg verbouwen toch iets anders....
Hugo zit zo achter de pc.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
Ik wilde net vragen of huug al een ban had, maar hij is er nog zie ik.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
ja dat is gewoon een wedstrijd je krijgt allebei een hamer en een grote dildo degene die um het eerste er helemaal in heeft geramd wint
Ja, en wie dan zijn spijker als laatste er in heeft betaalt het volgende rondje (spijkers en bier).quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef arjan1112 het volgende:
Ik zag vandaag nog.. never mindquote:
Is toch normaalquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
hier in de randstad betekent de kroeg verbouwen toch iets anders....
Boks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah gelukkig, iemand met dezelfde motoriek
Kan je veilig uitgaan in 010?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke, ik doe meestal gewoon drinken en praten in de kroeg
Ik welquote:
Aan mij zal het niet liggen, sinds huug op wacht staat draai ik elke zin 3 x door 3 verschillende spellingcontrolles ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hugo zit zo achter de pc.
[ afbeelding ]
Haha, nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n tattoo sleeve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |