Ik respecteer vrouwen vooral om hun innerlijk, hun scherpe geest en grote intuïtie, hun uiterlijk is voor mij onbelangrijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je sluit ook "vriendschap" met mannen voor een avondje of weekendje om dat ze er zo lekker uitzien, ik begrijp 'tquote:
eik dus gwn een pussyquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:46 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk ben ik gewoon een zeer vrouwvriendelijke, aimabele man, die houdt van een strandwandeling bij de ondergaande zon, geïnteresseerd keuvelend over waar zij dan ook maar in geïnteresseerd is, met alleen aandacht voor hetgeen haar bezig houdt en beweegt, zonder enige bijbedoeling ... en Corrie maakt er weer iets smerigs van
Ja precies, maar vertel dat Corrie maar eens ..., ze luistert gewoon niet, je wilt gewoon alle vrouwen misbruiken is dan de reactie, terwijl ik gewoon liev wil zijn en wil delen enzo. Het valt niet meequote:
Ik voel je pijn, broederquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja precies, maar vertel dat Corrie maar eens ..., ze luistert gewoon niet, je wilt gewoon alle vrouwen misbruiken is dan de reactie, terwijl ik gewoon liev wil zijn en wil delen enzo. Het valt niet mee
Het komt ook van mij, muts.quote:
Opvulling.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat komt van jou? Doe niet altijd zo ingewikkeld joh.
Welke wil je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow welke bedoel je precies?
Nu ben ik in de war.
Oh die... jij donder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat denk je? Je bent toch zo slim.
Badr Hari heeft al een account aangemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:49 schreef hugecooll het volgende:
Ronaldo lanceert eigen social network
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee jij was heul niet aardig met je dan rot je maar op.
Ik ben je broertje niet. Zo krijg je nooit verkering Hugo, als je je zo tegenover vrouwen gedraagt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]dat zeg ik zelfs tegen m'n broertje
vriendjes?
Je weet toch dat ik niet discrimineerquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben je broertje niet. Zo krijg je nooit verkering Hugo, als je je zo tegenover vrouwen gedraagt.
Laatste kans
Tegen je broertje zo doen is ook niet lief trouwensquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet discrimineer
Is allemaal uit liefde, hij weet dak et nie verkeerd bedoel (doet hij zelf ook btw)quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen je broertje zo doen is ook niet lief trouwens
Neuken?quote:
Oh dus je scheldt mij ook uit liefde uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is allemaal uit liefde, hij weet dak et nie verkeerd bedoel (doet hij zelf ook btw)
Maybe. Ik app je wel.... againquote:
quote:
ik schold je niet uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus je scheldt mij ook uit liefde uit.
Welles dan donderstraal je maar op was het volgens mij. Dat is wel zeker schelden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik schold je niet uit
hekook nog niet gedaan geloof ik
Ja sorry. Druk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |