SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 13-12-2013 22:58:11 ]
ik gok dat het volgende week begint..quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen? Minstens nog een week lijkt me?
donderdagavond en dan twee weken!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat het volgende week begint..
Zo'n 150mhz extra.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat is de performancewinst? Stats/specs?
ben benieuwd hoe lang je videokaart het nog gaat uithouden. De 8800GT is iets van 6 jaar oud en dan een overclock erop...quote:
Mijn kalender zegt dat de sale volgende week donderdag om 19uur begint. Deze info komt van de eerder gelekte info die ook de Herfst-sale precies goed had.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen? Minstens nog een week lijkt me?
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Me_Wesley het volgende:
Volgens een gelekte email de 19e van december,maar geen idee hoe authentiek die email is.
Is ook de meest waarschijnlijke datum natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Mijn kalender zegt dat de sale volgende week donderdag om 19uur begint. Deze info komt van de eerder gelekte info die ook de Herfst-sale precies goed had.
[..]
Dit dus.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang je videokaart het nog gaat uithouden. De 8800GT is iets van 6 jaar oud en dan een overclock erop...
Knap dat je het 6 jaar met 1 videokaart kan uithouden. Die van mij gaan nooit langer mee dan een jaar hooguit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem sinds nov 2007 en doet het prima, nooit last van gehad
vast wel iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij zijn het weer 3 kwart van dezelfde games die tijdens de Summersale ook voorbij kwamen..
Op welke resolutie speel jij dan je games?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem sinds nov 2007 en doet het prima, nooit last van gehad
we zijn benieuwd welke games er nu weer afgeprijsd zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Mijn kalender zegt dat de sale volgende week donderdag om 19uur begint. Deze info komt van de eerder gelekte info die ook de Herfst-sale precies goed had.
[..]
Dit dus.
Alleen jammer van de character wipesquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Quotidien het volgende:
Allemaal Starbound halen trouwens, heerlijk spel.
Meh, enkel als ik met iemand kan spelen. Terraria vond ik wel leuk maar alleen spelen vind ik het niets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Quotidien het volgende:
Allemaal Starbound halen trouwens, heerlijk spel.
1680x1050quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Op welke resolutie speel jij dan je games?
Slechte port op pc.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Buitendam het volgende:
LA Noir + alle DLC voor een tientje. Ik twijfel.
De optimalisatie is gewoon kut. Ook al heb je een goede pc, toch loopt de game niet lekker. GTA IV was ook al echt een drama op de pcquote:
Dan ben je de enige, meest brakke port die ik ooit gezien heb, en dat is inclusief the force unleashed 2..quote:
oh, je kon hem ook zeker zo instellen dat hij goed liep, maar de graphics waren dan echt zwaar ondermaatsquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond GTA IV wel oké draaien. Ik heb wel verwachtingen voor 5.
Kan je de Steam installatiemap niet gewoon uitzondering maken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef Verbal het volgende:
Nog zes dagen... mooi, heb ik nog even om Steam weer aan de praat te krijgen op beide computers.
Automatische update vandaag, en nou vreet mijn vuurmuur Stoom op geen enkele manier, GVD
V.
Ja, maar is dat niet voor de AV? Volgens mij kan ik voor de vuurmuur niet een hele map selecteren, maar ik kijk wel even. Nu alleen de steam en de overlay geselecteerd als exceptions.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Kan je de Steam installatiemap niet gewoon uitzondering maken?.
Hij schijnt best wel slecht te zijn, maar heb geen first hand ervaringen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
Hmmmhh Xcom Bureau Declassified 75% off.. wel heeeeeeeel verleidelijk. Iemand ervaringen?
vuurmuur gewoon permanent uitschakelenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef Verbal het volgende:
Nog zes dagen... mooi, heb ik nog even om Steam weer aan de praat te krijgen op beide computers.
Automatische update vandaag, en nou vreet mijn vuurmuur Stoom op geen enkele manier, GVD
V.
shop ken ik niet, op tweakers (zie linkje OP over cdkeys) ook niet zo te zien..quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef isgeschiedenis het volgende:
Is dit betrouwbaar? Heb nog nooit iets via Steam of keys gekocht..
http://cdkeys-shop.com/Co(...)ame=counter%20strike
Gaan alle games in de sale? Of is de kans groot dat CS in sale gaat? En het begint volgende week ongeveer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef VelitoX het volgende:
Met die prijzen kan je ook gewoon wachten tot de holiday sale......
vrijwel alle games zullen in de sale gaan, de kans dat CS(de valve games eigenlijk dus) in de sale gaan is zeeer groot.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Gaan alle games in de sale? Of is de kans groot dat CS in sale gaat? En het begint volgende week ongeveer?
Oke, top! Dan wacht ik evenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijwel alle games zullen in de sale gaan, de kans dat CS(de valve games eigenlijk dus) in de sale gaan is zeeer groot.
naar alle waarschijnlijkheid (zeker gezien de vorige sales) zal hij donderdag 19:00 starten
ow en 1 gouden regel: wacht op de daily/flash deals! (i.v.m. hogere kortingen)
Wat voor prijs kan ik verwachten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef VelitoX het volgende:
CS gaat 100% zeker in de sale, als het nie gebeurt vreet ik me lul op.
Vorige sale was CS:GO 3,74 ofzo toen ie in de daily sale was (75% off).quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Wat voor prijs kan ik verwachten?
Never.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
vuurmuur gewoon permanent uitschakelen
quote:
Ik gebruik zelf deze website om te checken vaakquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:58 schreef mschol het volgende:
http://www.indiegamebundles.com/ ook even in de OP gezetdat ziet er wel geinig uit...
Zeg jij. Anderen zeggen weer iets anders. I'll just err on the side of caution.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef mschol het volgende:
[..], vuurmuurtjes zijn in de regel eerder vervelend en onhandig dan dat ze ook maar iets zinnigs tegenhouden/voorkomen..
Als je hem kwijt wil mag je killing floor mijn kant wel opsturen, schijnt leuk te zijn voor MPquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef mschol het volgende:
ik heb Killing Floor + Zeno Clash in de aanbieding, first come, first serve
DMquote:Op zaterdag 14 december 2013 08:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als je hem kwijt wil mag je killing floor mijn kant wel opsturen, schijnt leuk te zijn voor MP
hier geen problemen met steam...quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef lipjes het volgende:
Hier nog meer mensen met problemen met inloggen btw?
Ik kom er niet in, steam server error dat alles bezig is (sinds gisteravond)
Wachtwoord reset, code komt niet aan....
The hell steam?
Awesome, thanks!quote:
Hier ook geen issues, zojuist opnieuw geconnect nadat iemand anders ingelogd was plus humble bundle gekoppeld aan steam, alles werkt prima.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:47 schreef lipjes het volgende:
Hier nog meer mensen met problemen met inloggen btw?
Ik kom er niet in, steam server error dat alles bezig is (sinds gisteravond)
Wachtwoord reset, code komt niet aan....
The hell steam?
Als je het nog niet hebt, maak een account aan bij de Steam helpdesk (=ander account dan je Steam gamesaccount) en kijk of je daar wel mail van krijgt. Kan je tevens ook ticket indienen voor je probleem.quote:
Ik probeerde dit eerst ook maar een lethal run is eigenlijk veel leuker. Voor wat het waard is, het high chaos einde is een stuk beter.quote:Op zondag 15 december 2013 19:14 schreef Verbal het volgende:
Van de week Bioshock Infinite uitgespeeld en nu een paar dagen eindelijk echt in Dishonored aan het duiken. Dát is pas een fijne game. Probeer zo non-lethal mogelijk, da's nog best lastig. pittige AI
V.
Ja, maar lethal vind ik toch minder spannend... althans, eerste level was met nogal wat doden, en dat voelde meer als het gewonere shooterwerk. Maar het sluipen en zoeken van geheime loot bevalt me eigenlijk wel. Met hier en daar wel een casualty, magoed.quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik probeerde dit eerst ook maar een lethal run is eigenlijk veel leuker. Voor wat het waard is, het high chaos einde is een stuk beter.
als je hem nog niet hebt, pharaoh is ook erg goed (en vind hem persoonlijk ook leuker eigenlijk..quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
SteamOS
Echt jammer dat ze daar zoveel energie in steken.
Anyways ik wil Zeus + Poseiden en Caear 3 kopen maar ze zijn nog te duur :3
Ik wil 75% korting!
Ja joh, gaat je hartje daar harder van kloppen? Van een ongetwijfeld oninteressante pc-port?quote:Op maandag 16 december 2013 10:08 schreef Drankster het volgende:
w00t
http://xbox360.4gamers.be(...)ase-van-ontwikkeling
Niet alleen die van hem! Absoluut lang op dit spel gewachtquote:Op maandag 16 december 2013 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja joh, gaat je hartje daar harder van kloppen? Van een ongetwijfeld oninteressante pc-port?
V.
Kan gebeuren, "oeps daar viel m'n zwaard uit mn handen in je nek en oeps nu rol je van de trap af precies in het pad van de kamermeid en oeps die krijgt een kruigboospijl in d'r mik!", klinkt heel bekend!quote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar lethal vind ik toch minder spannend... althans, eerste level was met nogal wat doden, en dat voelde meer als het gewonere shooterwerk. Maar het sluipen en zoeken van geheime loot bevalt me eigenlijk wel. Met hier en daar wel een casualty, magoed.
V.
Zoietsquote:Op maandag 16 december 2013 13:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan gebeuren, "oeps daar viel m'n zwaard uit mn handen in je nek en oeps nu rol je van de trap af precies in het pad van de kamermeid en oeps die krijgt een kruigboospijl in d'r mik!", klinkt heel bekend!
Je HOEFT het niet te kopen. Staat er overigens altijd bij dat het early access is, moet je ook niet zeuren als er af en toe nog iets niet helemaal af is.quote:Op maandag 16 december 2013 18:16 schreef redboyke het volgende:
fucking hell waarom kan steam geen games verkopen die af zijn.
niks dan early access de laatste tijd.
ik ga geen games meer kopen die in beta zijn.
eindigd toch altijd in teleurstelling en developers doen toch niks met de feedback.
Nee, je hoeft ze niet te kopen (en ik doe dat ook niet), maar ik vind het aanbod ook echt overdreven hoor. Meer dan de helft van de nieuwe aangeboden games is nog niet af... pffftquote:Op maandag 16 december 2013 18:43 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je HOEFT het niet te kopen. Staat er overigens altijd bij dat het early access is, moet je ook niet zeuren als er af en toe nog iets niet helemaal af is.
er zijn idd wel veel Earlyaccess-games, en idd een aantal die vrij bagger zijn qua support en gebruiken van feedbackquote:Op maandag 16 december 2013 18:16 schreef redboyke het volgende:
fucking hell waarom kan steam geen games verkopen die af zijn.
niks dan early access de laatste tijd.
ik ga geen games meer kopen die in beta zijn.
eindigd toch altijd in teleurstelling en developers doen toch niks met de feedback.
prison architect is/was 30 in alpha, dus tja...quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:09 schreef JaimyLee het volgende:
DayZ standalone is 24 euro in Early acces ALPHA
Hmjah tis geen HIB he, tis een HBPC&A, dus tjah de games moeten ook Android capable zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef JimmyJames het volgende:
Je zult vermoedelijk niet de enige zijn![]()
Ik vind het op het eerste oog de minste HIB ooit. En niet alleen omdat ik al twee van de vier games heb. Maar misschien ben ik gewoon verwend.
same herequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:09 schreef VelitoX het volgende:
Heb Little Inferno in de aanbieding.
Ah, join the club. Diablo3, SimCity, allemaal hetzelfde gezeik met singleplayer (!!) games.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:29 schreef Tain het volgende:
Wat een gekut zeg met The Walking Dead Season 2... Had hem via TellTale gekocht zodat ze meer geld zouden krijgen, maar hebben ze er een loginDRM ingestopt en nu zijn de loginservers overbelast...
Gelukkig heb ik dit met paypal betaald, dus heb er al een claim van gemaakt. Als ik gewoon de Steam versie had gekocht dan had ik dit probleem niet gehad...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ah, join the club. Diablo3, SimCity, allemaal hetzelfde gezeik met singleplayer (!!) games.
Donderdag wsquote:
Mooi, dan is het weer tijd om te bukken voor ome gabequote:
als ik dat zo lees lijken ze een best goed backoffice systeem te hebben voor managen van bestaande games enzoquote:Op woensdag 18 december 2013 12:35 schreef MineraalWater het volgende:
Morge winter sale
[ afbeelding ]
Er zijn alleen bijna geen spellen meer die ik perse wil hebben...quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mooi, dan is het weer tijd om te bukken voor ome gabe
Dat is het hele punt ook, games kopen voor de discount die je vervolgens amper speelt. Vrouwengedragquote:Op woensdag 18 december 2013 12:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Er zijn alleen bijna geen spellen meer die ik perse wil hebben...
Maar die heb ik al zoveel!quote:Op woensdag 18 december 2013 12:56 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is het hele punt ook, games kopen voor de discount die je vervolgens amper speelt. Vrouwengedrag
Als ie in de sale komt zal dr niet zo bizar veel vanaf gaan gok ik. Ga zowieso DayZ nog niet kopen, het gaat minimaal een jaar duren tot het de beta fase haalt, dus dat duurt nog wel een tijdje (en veel functionaliteit mist nog).quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef MineraalWater het volgende:
Ben benieuwd of DayZ in de sale komt.. voor een 10tje koop ik het wel maar 25 euro vind ik veel te veel voor een game die nog in alpha zit.
Komt bij de volgende kerst sale wel?quote:Op woensdag 18 december 2013 14:30 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als ie in de sale komt zal dr niet zo bizar veel vanaf gaan gok ik. Ga zowieso DayZ nog niet kopen, het gaat minimaal een jaar duren tot het de beta fase haalt, dus dat duurt nog wel een tijdje (en veel functionaliteit mist nog).
Hmjah die volgende kerst sale begint donderdag al, dus ben benieuwd of DZ meteen in de aanbieding zal zijn zo vlak na "release".quote:Op woensdag 18 december 2013 15:46 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Komt bij de volgende kerst sale wel?
Ik hoop dat BG2 in de sale komt, is eigenlijk nog de enige die op m'n wensenlijstje staat.
BG2?quote:Op woensdag 18 december 2013 15:46 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik hoop dat BG2 in de sale komt, is eigenlijk nog de enige die op m'n wensenlijstje staat.
Ik gok Baldurs Gatequote:
Thats what we always sayquote:Op woensdag 18 december 2013 18:48 schreef Verbal het volgende:
Heb een paar bescheiden wensen op mijn lijstje staan voor de sale en hoop het rustig te houden.
V.
Als je idd duidt op baldur's gate kun je beter gewoon de onderstaande bundle kopen voor nog geen 5¤ en vervolgens met de mods je eigen enhanced edition maken.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:46 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Die heb ik al, maar ik heb geen zin meer in die mods... En ik heb de remake van BG1 ook al. Dus deze zou er leuk bij passen. En als hij in de sale is...quote:Op woensdag 18 december 2013 21:16 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Als je idd duidt op baldur's gate kun je beter gewoon de onderstaande bundle kopen voor nog geen 5¤ en vervolgens met de mods je eigen enhanced edition maken.
http://www.gamersgate.co.(...)he-master-collection
Hmmm, wilde net zeggen dat het mij vorig jaar ook was gelukt om amper iets te kopen, maar was toch ook bijna 70 euro...quote:
Gister al op de Humble Storequote:Op donderdag 19 december 2013 08:55 schreef Verbal het volgende:
Zeg Hebberige Piemel, de sale begint vanavond toch pas?
V.
Koop sonic all star, die ben ik ook van plan te halen :pquote:Op donderdag 19 december 2013 12:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik wil een racegame kopen, weet alleen nog niet welke. We gaan het zien.
gedaan in freeweekend maar vrienden vonden het niet leukquote:Op donderdag 19 december 2013 13:13 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Koop sonic all star, die ben ik ook van plan te halen :p
Ahhhquote:Op donderdag 19 december 2013 10:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Gister al op de Humble Store
Heb Talisman Prologue nog van een bundle een tijdje geleden, dat is de singleplayer variantquote:Op donderdag 19 december 2013 14:13 schreef waxmask het volgende:
Bioshock pack als hij totaal onder de 50 euro is. Da's denk ik alles wel weer, of het moet een mooie aanbieding zijn. Ik hoop dat Talisman ook een sale heeft en wat spelers trekt. Is een bord spel waar je met max 4 speelt tegen elkaar in match van ongeveer 45 minuten (meer met add ons) maar omdat het nog alpha/beta is weinig spelers nu.
Ik heb de kartonnen versie 2.0 van dat spel met 3 uitbreidingen van zo'n 15 jaar terug dus is ook nostalgie voor mij. Weet echt niet hoe iemand er tegen aan kijkt zonder die achtergrond. Het was in ieder geval mijn eerste aanraking met RPG na Magic.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb Talisman Prologue nog van een bundle een tijdje geleden, dat is de singleplayer variant. Nog niet gespeeld lol.
Als een game in de flash/daily komt is dat de maximale korting. Games die niet in daily/flash zijn moet je dus voor wachten tot de laatste dag om te kijken of ze niet in de daily/flash komen.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:38 schreef VitaminWater het volgende:
Wat was het ook alweer met die sales, moet je nou juist wachten tot de game die je wilt in de flash sale of zo'n daily iets komt? Of kun je beter wachten tot de laatste dag dat alles nog goedkoper wordt?
Ik vergeet zulk soort dingen altijd.
Volgens mij was het in de zomer om 20.00, maar ben er niet helemaal zeker van.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:33 schreef VelitoX het volgende:
Steam sales e.d. beginnen idd altijd om 19.00 (ook met zomertijd).
Amerika heeft ook gewoon zomer en wintertijd, maar ze gaan wel altijd 2 weken later over.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij was het in de zomer om 20.00, maar ben er niet helemaal zeker van.
Nah, ze hebben daaro ook zomertijd, dus het blijft gewoon gelijk (op de periode van 1-2 weken na waar het verandere naar zomertijd/wintertijd om een of andere reden niet sync is tussen europa en de vs.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij was het in de zomer om 20.00, maar ben er niet helemaal zeker van.
Ben er een tijd geleden voor studie geweest, en dat was precies in de enige staat die niet aan DST doetquote:Op donderdag 19 december 2013 18:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Amerika heeft ook gewoon zomer en wintertijd, maar ze gaan wel altijd 2 weken later over.
VIER MINUTENquote:
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:00 schreef VelitoX het volgende:
BAM sales, met nog niet aangepaste prijzen haha.
idd, dat slaat nergens opquote:Op donderdag 19 december 2013 19:05 schreef VelitoX het volgende:
Opvallend dat de Bioshock Infinite season pass 5 euro is, terwijl Burial At Sea Ep 1 7,49 is... (en die zit ook in die season pass).
scheen alleen co op leuk te zijnquote:Op donderdag 19 december 2013 19:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Dead Island Riptide voor 7,50. Dead Island vond ik wel vermakelijk voor 5 euro. Doen?
De batman humble zeker gemist?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:22 schreef ElmarO het volgende:
Eerste aankoop alweer binnen, Batman Arkham City.
Die heb ik inderdaad gemist.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef VelitoX het volgende:
[..]
De batman humble zeker gemist?.
Ik bedoel op dit moment.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Wait for the daily deals...
Zucht.....
19,99 voor die season pass?quote:Op donderdag 19 december 2013 19:05 schreef VelitoX het volgende:
Opvallend dat de Bioshock Infinite season pass 5 euro is, terwijl Burial At Sea Ep 1 7,49 is... (en die zit ook in die season pass).
quote:Op donderdag 19 december 2013 19:36 schreef Verbal het volgende:
Meh
Voordeel: eerste dag kom ik ongeschonden door
V.
Zit ik nu middenin. Wat een geweldig spelquote:Op donderdag 19 december 2013 19:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Dishonored ontbrak nog in mijn collectie, insta-buy.
Zonde, had hem voor 4,99 wel willen hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 19:34 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Toen ik het zei wassie 4,99.... was dus een tijdelijk foutje.
Voeg mij nou eens toe op Steam dan hamlap.quote:
Zou 'm nog niet gratis willen, zonde van mijn bandbreedte.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
Origin heeft ook actie. Sim City nu 59 ipv 79
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou 'm nog niet gratis willen, zonde van mijn bandbreedte.
Natuurlijk, welk ander deel zou nog steeds 60 euro kosten?quote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]de nieuwste gaat het over neem ik aan
hij was kort 5 euri op steam...quote:Op donderdag 19 december 2013 20:00 schreef Ame_thyst het volgende:
de bioshock season pass niet in de sale
koop em graag op een rusische site voor 10 euro maar ben als de dood voor een steam ban
Leuke game, maar je moet wel mensen kennen om het mee te doen (met zn 2en is het al frustrerend, heb in mn eentje niet geprobeerd iig).quote:Op donderdag 19 december 2013 20:09 schreef eQuaL het volgende:
Wie is er hier allemaal bekend met Monaco?
Ziet er best tof uit, maar ben niet zo ervaren met online co-op games
Voor 10-12 euro wil ik hem wel eens proberen, ik heb alleen geen Origin en nu ook geen reden dat wel te doen.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zou 'm nog niet gratis willen, zonde van mijn bandbreedte.
Ja precies, zoiets dacht ik al. Dan laat ik deze denk ik toch maar voorbij gaan. Game meestal alleen of offline co-opquote:Op donderdag 19 december 2013 20:12 schreef VelitoX het volgende:
Leuke game, maar je moet wel mensen kennen om het mee te doen (met zn 2en is het al frustrerend, heb in mn eentje niet geprobeerd iig).
Ja, 4 heb ik wel in Steamquote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]de nieuwste gaat het over neem ik aan
http://www.g2play.net/store/Batman-Arkham-Origins-Steam-Key.htmlquote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Arkham Origins voor ¤ 25 (50% korting)... denken jullie dat die nog met meer korting in de flash sale gaat komen? Zit te twijfelen.
Is zowieso beetje domme vraagquote:Op donderdag 19 december 2013 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Arkham Origins voor ¤ 25 (50% korting)... denken jullie dat die nog met meer korting in de flash sale gaat komen? Zit te twijfelen.
Vast een foutje dan, of hij moet apart nog een keer in de sale gaan maar lijkt me sterkquote:Op donderdag 19 december 2013 20:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
hij was kort 5 euri op steam....
Jop was een foutjequote:Op donderdag 19 december 2013 20:59 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Vast een foutje dan, of hij moet apart nog een keer in de sale gaan maar lijkt me sterk
Die heb ik maar een uurtje of 4 gespeeld maar kon me niet echt pakken zegmaar.quote:Op donderdag 19 december 2013 19:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zit ik nu middenin. Wat een geweldig spel
V.
Kom ik met mn 396quote:Op donderdag 19 december 2013 22:55 schreef lipjes het volgende:
Ook deze ga ik weer proberen niks te kopen.
216 games in m'n steam lijst, een kwart heb ik nog nooit geinstalleerd, een ander kwart nog nooit gespeeld en nog een kwart nog nooit uitgespeeld
Ik was ook ooit met Skyrim begonnen, but then I took an arrow in my knee.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben gestopt met kopen, ik lekker alles uitspelen. Ik heb 3 mapjes aangemaakt.
1. meh
2. played
3. completed
meh is voor games die echt slecht zijn en played is voor games die niet uitspeelbaar zijn. completed zijn de games uiteraard die ik helemaal uitgespeeld heb
Ben nu bezig met Skyrim en ik denk dat ik daar heel erg lang mee bezig zal zijn
148 games, alles geïnstalleerd, 80% nooit gespeeld, 10% nooit langer dan 5 minuten gespeeldquote:Op donderdag 19 december 2013 22:55 schreef lipjes het volgende:
Ook deze ga ik weer proberen niks te kopen.
216 games in m'n steam lijst, een kwart heb ik nog nooit geinstalleerd, een ander kwart nog nooit gespeeld en nog een kwart nog nooit uitgespeeld
Tenzij je continu puzzel spelletjes speelt is het echt een kansloze bundle.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:43 schreef VelitoX het volgende:
BundlesZit nu hierover na te denken http://www.indiegala.com/weekly
uiteraardquote:Op vrijdag 20 december 2013 00:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah altijd iemand die meer heeft he.
Hmmm heb don't starve niet in de daily deal gezien....quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:51 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard
ik zie trouwens dat dont starve uit de daily deal is getrokken: om 20:28 kreeg ik een mailtje dat de soundtrack in de daily deal zat voor 1,69 (66% korting) nu is dat nog maar 50% korting oid en geen daily deal..
7 jaar hierquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:21 schreef mschol het volgende:
[..]
10 years of service(en een flinke zooi packs + HB's
Jop hier ook, zat bij de eerste 40.000 steam accounts met mn nu 2e account, mn hoofd steam account zat bij de eerste 100.000quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:21 schreef mschol het volgende:
[..]
10 years of service(en een flinke zooi packs + HB's
ik heb geen idee welke nummers mijn accounts hebben, ik ben wat later bij steam gekomen: 3 maanden en 6 dagen later om precies te zijn voor mijn hoofdaccount, 2de kwam echt jaren later pasquote:Op vrijdag 20 december 2013 01:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Jop hier ook, zat bij de eerste 40.000 steam accounts met mn nu 2e account, mn hoofd steam account zat bij de eerste 100.000.
En maar klagen destijds dat Counter Strike 1.6 Steam nodig had....
Vroeger had de link naar je steam profile een nummer erin zitten, dat was je steamid (en dat nummer kon je het dus aan zien)quote:Op vrijdag 20 december 2013 01:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen idee welke nummers mijn accounts hebben, ik ben wat later bij steam gekomen: 3 maanden en 6 dagen later om precies te zijn voor mijn hoofdaccount, 2de kwam echt jaren later pas
Die van mij is 10 euro per spel voor spellen "die me wel leuk lijken". En als ik een spel echt wil hebben, koop ik hem toch wel, sale of geen salequote:Op vrijdag 20 december 2013 02:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik denk dat ik het op een budget van max 50 hou. Anders blijf ik bezig...
Infinite viel mij ook tegen. Wel uitgespeeld, maar was in essentie niet meer dan een veredelde shooter. Dishonored is ABSOLUUT de moeite waard. Had een half jaar geleden al een uur of twee gespeeld, en nu, na afronding van een paar andere spellen eens goed voor gaan zitten. Je kunt het spel op meerdere manieren spelen: als een steampunk-versie van Rambo of als een vuile sneak. En alles wat ertussen zit. Heeft effect op het verdere verloop van het spel. Ikzelf ben inmiddels aardig hooked door de sneaky versie. Alles onderzoeken (runes verzamelen en zo om meer abilities te krijgen). Zit af en toe met geknepen billen omdat ik niet ontdekt wil wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die heb ik maar een uurtje of 4 gespeeld maar kon me niet echt pakken zegmaar.
Wordt dat wel beter nog? Ergo: de moeite waard om nog eens opnieuw te starten en verder te spelen?
Zelfde heb ik een beetje met Bioshock Infinite. Ook al 2x aan begonnen en niet echt verder mee gespeeld. Het pakt me niet.
Had begrepen dat dat een belabberde port is?quote:Op donderdag 19 december 2013 23:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ben nu bezig met Skyrim en ik denk dat ik daar heel erg lang mee bezig zal zijn
dit is ook mijn policy, werkte vorige sale vrij goedquote:Op vrijdag 20 december 2013 07:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Die van mij is 10 euro per spel voor spellen "die me wel leuk lijken".
Ok thanks, dan zal ik nog eens kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Infinite viel mij ook tegen. Wel uitgespeeld, maar was in essentie niet meer dan een veredelde shooter. Dishonored is ABSOLUUT de moeite waard. Had een half jaar geleden al een uur of twee gespeeld, en nu, na afronding van een paar andere spellen eens goed voor gaan zitten. Je kunt het spel op meerdere manieren spelen: als een steampunk-versie van Rambo of als een vuile sneak. En alles wat ertussen zit. Heeft effect op het verdere verloop van het spel. Ikzelf ben inmiddels aardig hooked door de sneaky versie. Alles onderzoeken (runes verzamelen en zo om meer abilities te krijgen). Zit af en toe met geknepen billen omdat ik niet ontdekt wil worden
Zou het zéker nog een kans geven. Een van de beste spellen die ik de afgelopen jaren heb aangeraakt.
V.
Dat doe ik met nagenoeg alle spellen, die tien euro, maar 50x10 is toch echt een smak geld (eerste sale waar ik aan meedeed in... 2008 geloof ik...)quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Die van mij is 10 euro per spel voor spellen "die me wel leuk lijken". En als ik een spel echt wil hebben, koop ik hem toch wel, sale of geen sale
Had ik ook, maar nu ik een stuk verder ben is hij toch wel weer goed aan het worden. Het begin moet je echt even door, tot je bij "the subject" bent. Het is wel compleet iets anders dan de eerdere Bioshocks, maar wordt toch wel weer behoorlijk tof.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zelfde heb ik een beetje met Bioshock Infinite. Ook al 2x aan begonnen en niet echt verder mee gespeeld. Het pakt me niet.
hells to the yeah!! retespannende game omdat iedere beslissing je laatste kan zijn. heb me er echt enormmee vermaakt, nu nog steeds af en toe!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef Quotidien het volgende:
FTL waren mensen vorig jaar wel ethousiast over?
Nog steeds een dikke aanrader. Er komt ook nog gratis een hoop nieuwe content voor. Alleen is de prijs niet echt spectaculair. Op de humble store zal hij ongetwijfeld nog een keer 2,5$ zijn, wat neerkomt op nog geen 2¤.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:05 schreef Quotidien het volgende:
FTL waren mensen vorig jaar wel ethousiast over?
Mij viel het dus ernstig tegen. Verhalenderwijs wel okee, maar game mechanics zogen echt. Vaak gewoon compleet mayhem omdat je niet wist waar je in terecht was gekomen. En het geluid van Infinite stond mij echt tegen (geluiden van die Songbird, die Boys of Silence en die ghost). Afgrijselijke kutgeluiden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had ik ook, maar nu ik een stuk verder ben is hij toch wel weer goed aan het worden. Het begin moet je echt even door, tot je bij "the subject" bent. Het is wel compleet iets anders dan de eerdere Bioshocks, maar wordt toch wel weer behoorlijk tof.
Leg even die 'zuigende gamemechanics' uit en wat je met 'compleet mayhem' bedoelt, want ik snap er geen jota vanquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mij viel het dus ernstig tegen. Verhalenderwijs wel okee, maar game mechanics zogen echt. Vaak gewoon compleet mayhem omdat je niet wist waar je in terecht was gekomen. En het geluid van Infinite stond mij echt tegen (geluiden van die Songbird, die Boys of Silence en die ghost). Afgrijselijke kutgeluiden.
Verder wel een paar bijzondere momenten, maar te weinig om het écht een goed spel te maken.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar dus. Ik vind het best een vermakelijk spel. Verhaal boeit me nooit echt.
Ik heb 3 keuzes gezien in de beginfase. Helemaal aan het begin, als je de bird of de cage moet kiezen en of je die man moet schieten of niet.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:11 schreef JimmyJames het volgende:
Ik vond het eerste deel stukken beter eigenlijk. De wereld voelde veel geloofwaardiger aan en het verhaal was ook interessanter ('would you kindly' was echt geweldig). Ook was het toch wat minder hersenloos schieten en moest je keuzes maken die invloed hadden op de gameplay.
De wapens, bijvoorbeeld. Je mag er maar twee per keer hebben, maar je kunt nooit goed inschatten welke je nu het beste kunt gebruiken. Los van het 'altijd raak' principe (carbine is op afstand net zo dodelijk als een sniper, bijvoorbeeld). Sommige vijanden zijn zo dood, anderen zijn met geen mogelijkheid dood te krijgen. De vigors ook... gebruikte ze amper, omdat ik er niet veel aan vond en vaak geeneens tijd om ze te gebruiken vanwege de mayhem.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Leg even die 'zuigende gamemechanics' uit en wat je met 'compleet mayhem' bedoelt, want ik snap er geen jota van![]()
quote:Dat dus. Er gebeuren ineens dingen en dan is het gewoon pure chaos. Vinnik geen reet aan, vandaar dat ik wellicht Dishonored leuker vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Ohja het was een handyman. Die was kut kapot te krijgenquote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
De wapens, bijvoorbeeld. Je mag er maar twee per keer hebben, maar je kunt nooit goed inschatten welke je nu het beste kunt gebruiken. Los van het 'altijd raak' principe (carbine is op afstand net zo dodelijk als een sniper, bijvoorbeeld). Sommige vijanden zijn zo dood, anderen zijn met geen mogelijkheid dood te krijgen. De vigors ook... gebruikte ze amper, omdat ik er niet veel aan vond en vaak geeneens tijd om ze te gebruiken vanwege de mayhem.
En met die mayhem bedoel ik dat je soms in een keer 20 vijanden tegenover je kunt hebben, van gewone tot handymen en patriots, waardoor je maar gewoon blind om je heen gaat hakken terwijl je geen idee hebt wat er gebeurt.
[..]
Dat dus. Er gebeuren ineens dingen en dan is het gewoon pure chaos. Vinnik geen reet aan, vandaar dat ik wellicht Dishonored leuker vind.
V.
En toen stopte ik met lezen. Das gvd toch de hele opbouw van elke bioshock geweest? Je speelt die spellen om het verhaal, de sfeer en de gedachte, niet omdat je een arsenaal mee wilt kunnen torsen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
De wapens, bijvoorbeeld. Je mag er maar twee per keer hebben, maar je kunt nooit goed inschatten welke je nu het beste kunt gebruiken.
Daarom is het dus zo kut dat de gameplay hoofdzakelijk shoot 'm up is, maar dan slecht.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En toen stopte ik met lezen. Das gvd toch de hele opbouw van elke bioshock geweest? Je speelt die spellen om het verhaal, de sfeer en de gedachte, niet omdat je een arsenaal mee wilt kunnen torsen.
Dat ben ik niet met je eens, het is altijd wel schieten geweest bij Bioshock, maar niet zoals bij veel andere spellen: schieten, volgende kamer schieten, volgende kamer schieten.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daarom is het dus zo kut dat de gameplay hoofdzakelijk shoot 'm up is, maar dan slecht.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:
En daar zijn wij het niet mee eens, geven onze mening en dan ben jij pissed. Niet dingen omdraaien
De nodige krachttermen in je posts geven iig irritatie aanquote:
FTL is zeker een aankoop waard iig (en dan de briljante soundtrack erbijquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:36 schreef Quotidien het volgende:
Ik heb Binding of Isaac gekocht, daar is zoveel om te doen geweest en het is maar 2e50 oid op het moment. Ik wacht nog even met FTL of het een daily of flash deal wordt.
Heeft mss met die fout van gister te maken?quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
Hello djkoelkast
The following items on your wishlist are on sale:
BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode One
Visit the Steam Store for more details.
Maar hij is gewoon 14.99
Mailtje is 16:04u (lokale tijd) aangekomen, dus nog geen 20 minuten geleden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heeft mss met die fout van gister te maken?.
Ja die soundtrack is relaxt inderdaad, heel rustgevend meeste liedjes!quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
FTL is zeker een aankoop waard iig (en dan de briljante soundtrack erbij).
Serieus?quote:Op vrijdag 20 december 2013 14:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
De nodige krachttermen in je posts geven iig irritatie aan
Dat is weer gratis geld iddquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:14 schreef VelitoX het volgende:
Ennn mn eerste snowglobe kaart verkocht voor 40 cent jeej lol.
Hmjah nu zijn ze nog relatief "duur", gok dat die prijs gaat dalenquote:
Jij bent gewoon verbaal niet zo sterk. Geeft niet hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Serieus?
Nou echt niet, hoor. Volgens mij waren we gewoon over spelletjes aan het praten. Je relradar zit ernaast
cheapers zijn we hequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef Quotidien het volgende:
Nee, 75% op tig dingen is niet goedkoop.
In de normale wereld is 40% op kleding al veel, maar 75% is niet genoeg hoor.
Naar percentages kijken is sowieso falend, steam sales waren ooit "wow dit heb ik nog nooit ergens zo goedkoop gezien" Nu zijn de kortingen op zich niet slecht maar op zoveel meer shops voor dezelfde prijs of goedkoper te halen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:06 schreef Quotidien het volgende:
Nee, 75% op tig dingen is niet goedkoop.
In de normale wereld is 40% op kleding al veel, maar 75% is niet genoeg hoor.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:11 schreef Quotidien het volgende:
Ik noem Shogun 2 en Far Cry 3 geen kutspellen, en dat zulke AAA games voor een habbekrats weg mogen ben ik tevreden mee.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Of het zijn kutspellen of ik heb ze al.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent gewoon verbaal niet zo sterk. Geeft niet hoor.
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef Quotidien het volgende:
Ja, moeten ze alleen games verkopen die nog niemand heeft? Dat de sales voor jou persoonlijk niet goed zijn omdat je ze al hebt is drogredenering.
Maargoed. Die eerste Fallout games zijn samen in de aanbieding, zijn die nog een beetje te pruimen?
Ik heb recentelijk fallout 2 voor het eerste uitgespeeld en het is één van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:15 schreef Quotidien het volgende:
Ja, moeten ze alleen games verkopen die nog niemand heeft? Dat de sales voor jou persoonlijk niet goed zijn omdat je ze al hebt is drogredenering.
Maargoed. Die eerste Fallout games zijn samen in de aanbieding, zijn die nog een beetje te pruimen?
Far Cry 3: technisch helemaal tiptop in orde. Prachtig, geweldig gemaakt. Maar het zandbakgedoe ging mij al vrij snel tegenstaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
FC3 vond ik verder niets bijzonders, was erg makkelijk en je kon vrijwel alles binnen een uur of 2 vrijspelen waardoor je een god onder stervelingen was.
Steam versies van oudere spellenzijn juist kut. Veel moeilijker te modden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef Quotidien het volgende:
Dat heb ik gemist, en dan heb je ze niet op Steam.
1. Tis 7,55 voor de game plus nog extra contentquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Steam sales zijn duidelijk niet goedkoop meer
Train sim 18 euro, really, dat was ooit 3 euro in een kerst sale
Zag het net ook inderdaad, maar wat mij betreft is het spel een aanrader. Heb me er erg mee vermaakt.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef VelitoX het volgende:
Zit over FC3 Blood Dragon na te denken...
edit: Faal, die is dus niet extra afgeprijst tegelijkertijd met FC3 (de 48 uur timer staat dr nie bij). Dan maar wachten of/dat ie in de flash/community ofzo komt.
Om weg te geven of hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Daarnaast heb ik nog FO:NV Goty editie voor de liefhebber
nee bedankt lijkt me niks aanquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Daarnaast heb ik nog FO:NV Goty editie voor de liefhebber
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
nee bedankt lijkt me niks aan
vast weer zon buggy bethesda game
Pardon? mag ik dan effe?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef VelitoX het volgende:
[..]
1. Tis 7,55 voor de game plus nog extra content
2. Tis de 2014 editie (met andere content dan de versie die 3,74 was 1-2 jaar geleden)
3. zeikstengel
jesquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Om weg te geven of hoe bedoel je?
bethesda staat bekend om bugsquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:32 schreef Quotidien het volgende:
Ja, d'r zou maar eens een kleine bug inzitten na 5 jaar, nou nou.E: antwoord op mr. beach
OT: Is dat Train Simulator wat? Ik heb vroeger wel eens vlieg simulator gespeeld en dat was wel leuk, maar geen idee hoe die games tegenwoordig zijn.
eerst mij vermakenquote:
Bugs hou je altijd bij zulke grote games. Sommige mensen willen dat gewoon niet begrijpen. En op de pc kan je er echt heel veel verhelpen met een paar mods.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:32 schreef Quotidien het volgende:
Ja, d'r zou maar eens een kleine bug inzitten na 5 jaar, nou nou.E: antwoord op mr. beach
OT: Is dat Train Simulator wat? Ik heb vroeger wel eens vlieg simulator gespeeld en dat was wel leuk, maar geen idee hoe die games tegenwoordig zijn.
Ik had hetzelfde idee, eigenlijk zonder het spel gespeeld te hebben. Het ziet er allemaal erg tof uit maar ook heel erg formulaïsch, ik heb nu eigenlijk ale en idee van zo'n beetje alle gameplay in de game. Beetje rondreizen, schieten, toren beklimmen, basis uitschakelen, rinse, repeat... Had hetzelfde met assassin's creed, eigenlijk dezelfde gameplay in alle games alleen andere setting, en FC3 had dan ook gameplaymechanismen overgenomen zodat ik al helemaal zo'n deja vu gevoel eraan overhou...quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Far Cry 3: technisch helemaal tiptop in orde. Prachtig, geweldig gemaakt. Maar het zandbakgedoe ging mij al vrij snel tegenstaan.
V.
Fallout New Vegas is gemaakt door Obsidian, niet Bethesdaquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
nee bedankt lijkt me niks aan
vast weer zon buggy bethesda game
TS is wel vermakelijk voor een tijdje, maar nou ook niet zo geweldig dat je het bizar veel speelt (of je moet een treingek zijnquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:32 schreef Quotidien het volgende:
Hmjah beetje hetzelfde straatje als Euro Truck Simulator (maar dan wat minder actief)quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:37 schreef Eenskijken het volgende:
train sim is wel echt een aanrader. Heel tof om gewoon in rond te chillen
gevecht tot de dood met de andere die hem wiltquote:
true. ik heb in beide games echt meer dan 50 uur zitten. het is gewoon zo verslavend om opdrachtjes uit te voeren en rond te touren, althans, vind ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah beetje hetzelfde straatje als Euro Truck Simulator (maar dan wat minder actief).
maar die game updatet toch gratis elk jaar? Ik heb 2 jaar geleden de 2012 versie gekocht en in mijn steam lijst staat nu de 2014 versie. En vorig jaar kreeg ik gratis nieuwe opdrachten en missies toen ie updatete naar 2013quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef Ame_thyst het volgende:
TS is voor de nieuwkomer wel een aardige deal, voor de rest zie mijn vorige post. Afschuwelijke developerEn een behoorlijk stevige pc nodig, niet bepaald een netbook game.
Jop maar de nieuwe routes van de "nieuwe" editie krijg je nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar die game updatet toch gratis elk jaar? Ik heb 2 jaar geleden de 2012 versie gekocht en in mijn steam lijst staat nu de 2014 versie. En vorig jaar kreeg ik gratis nieuwe opdrachten en missies toen ie updatete naar 2013
De game update wel maar je krijgt niet de nieuwe content die ze er elk jaar bij doen. Dus je krijgt geen nieuwe treinen / routes. Dus als je nu TS 2014 hebt maar TS 2012 gekocht hebt bvb heb je niet de treinen en routes van 2013 en 2014.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:44 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
maar die game updatet toch gratis elk jaar? Ik heb 2 jaar geleden de 2012 versie gekocht en in mijn steam lijst staat nu de 2014 versie. En vorig jaar kreeg ik gratis nieuwe opdrachten en missies toen ie updatete naar 2013
lama komme jongequote:Op vrijdag 20 december 2013 19:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
gevecht tot de dood met de andere die hem wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |