SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 13-12-2013 22:58:11 ]
ik gok dat het volgende week begint..quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen? Minstens nog een week lijkt me?
donderdagavond en dan twee weken!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat het volgende week begint..
Zo'n 150mhz extra.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:56 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat is de performancewinst? Stats/specs?
ben benieuwd hoe lang je videokaart het nog gaat uithouden. De 8800GT is iets van 6 jaar oud en dan een overclock erop...quote:
Mijn kalender zegt dat de sale volgende week donderdag om 19uur begint. Deze info komt van de eerder gelekte info die ook de Herfst-sale precies goed had.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen? Minstens nog een week lijkt me?
Dit dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Me_Wesley het volgende:
Volgens een gelekte email de 19e van december,maar geen idee hoe authentiek die email is.
Is ook de meest waarschijnlijke datum natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Mijn kalender zegt dat de sale volgende week donderdag om 19uur begint. Deze info komt van de eerder gelekte info die ook de Herfst-sale precies goed had.
[..]
Dit dus.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:55 schreef Tain het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang je videokaart het nog gaat uithouden. De 8800GT is iets van 6 jaar oud en dan een overclock erop...
Knap dat je het 6 jaar met 1 videokaart kan uithouden. Die van mij gaan nooit langer mee dan een jaar hooguit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem sinds nov 2007 en doet het prima, nooit last van gehad
vast wel iddquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Volgens mij zijn het weer 3 kwart van dezelfde games die tijdens de Summersale ook voorbij kwamen..
Op welke resolutie speel jij dan je games?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hem sinds nov 2007 en doet het prima, nooit last van gehad
we zijn benieuwd welke games er nu weer afgeprijsd zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Mijn kalender zegt dat de sale volgende week donderdag om 19uur begint. Deze info komt van de eerder gelekte info die ook de Herfst-sale precies goed had.
[..]
Dit dus.
Alleen jammer van de character wipesquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Quotidien het volgende:
Allemaal Starbound halen trouwens, heerlijk spel.
Meh, enkel als ik met iemand kan spelen. Terraria vond ik wel leuk maar alleen spelen vind ik het niets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Quotidien het volgende:
Allemaal Starbound halen trouwens, heerlijk spel.
1680x1050quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:32 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Op welke resolutie speel jij dan je games?
Slechte port op pc.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Buitendam het volgende:
LA Noir + alle DLC voor een tientje. Ik twijfel.
De optimalisatie is gewoon kut. Ook al heb je een goede pc, toch loopt de game niet lekker. GTA IV was ook al echt een drama op de pcquote:
Dan ben je de enige, meest brakke port die ik ooit gezien heb, en dat is inclusief the force unleashed 2..quote:
oh, je kon hem ook zeker zo instellen dat hij goed liep, maar de graphics waren dan echt zwaar ondermaatsquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond GTA IV wel oké draaien. Ik heb wel verwachtingen voor 5.
Kan je de Steam installatiemap niet gewoon uitzondering maken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef Verbal het volgende:
Nog zes dagen... mooi, heb ik nog even om Steam weer aan de praat te krijgen op beide computers.
Automatische update vandaag, en nou vreet mijn vuurmuur Stoom op geen enkele manier, GVD
V.
Ja, maar is dat niet voor de AV? Volgens mij kan ik voor de vuurmuur niet een hele map selecteren, maar ik kijk wel even. Nu alleen de steam en de overlay geselecteerd als exceptions.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Kan je de Steam installatiemap niet gewoon uitzondering maken?.
Hij schijnt best wel slecht te zijn, maar heb geen first hand ervaringen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
Hmmmhh Xcom Bureau Declassified 75% off.. wel heeeeeeeel verleidelijk. Iemand ervaringen?
vuurmuur gewoon permanent uitschakelenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef Verbal het volgende:
Nog zes dagen... mooi, heb ik nog even om Steam weer aan de praat te krijgen op beide computers.
Automatische update vandaag, en nou vreet mijn vuurmuur Stoom op geen enkele manier, GVD
V.
shop ken ik niet, op tweakers (zie linkje OP over cdkeys) ook niet zo te zien..quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:19 schreef isgeschiedenis het volgende:
Is dit betrouwbaar? Heb nog nooit iets via Steam of keys gekocht..
http://cdkeys-shop.com/Co(...)ame=counter%20strike
Gaan alle games in de sale? Of is de kans groot dat CS in sale gaat? En het begint volgende week ongeveer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef VelitoX het volgende:
Met die prijzen kan je ook gewoon wachten tot de holiday sale......
vrijwel alle games zullen in de sale gaan, de kans dat CS(de valve games eigenlijk dus) in de sale gaan is zeeer groot.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Gaan alle games in de sale? Of is de kans groot dat CS in sale gaat? En het begint volgende week ongeveer?
Oke, top! Dan wacht ik evenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijwel alle games zullen in de sale gaan, de kans dat CS(de valve games eigenlijk dus) in de sale gaan is zeeer groot.
naar alle waarschijnlijkheid (zeker gezien de vorige sales) zal hij donderdag 19:00 starten
ow en 1 gouden regel: wacht op de daily/flash deals! (i.v.m. hogere kortingen)
Wat voor prijs kan ik verwachten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef VelitoX het volgende:
CS gaat 100% zeker in de sale, als het nie gebeurt vreet ik me lul op.
Vorige sale was CS:GO 3,74 ofzo toen ie in de daily sale was (75% off).quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Wat voor prijs kan ik verwachten?
Never.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
vuurmuur gewoon permanent uitschakelen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |