Ik had ooit een crush op die roodharigequote:Op vrijdag 13 december 2013 04:13 schreef Sapstengel het volgende:
Echt een pauperserie dat, snap niet dat mensen het grappig vinden. Zelfde als scrubs, wat een troep
En dan die DonnaWat is dat voor bouwvakker man, dat is toch geen postuur voor een vrouw?
AHHAA-HAA-HAA-HAAquote:Op vrijdag 13 december 2013 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kitty is awesomeNet als Red en Hyde
quote:Op vrijdag 13 december 2013 04:54 schreef John5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook alweer de hoek om, gaat snel tegenwoordig.
hoi Stephan, ook hier?quote:Op vrijdag 13 december 2013 02:30 schreef spierbal het volgende:
Is toch met die homo van een aston kutsjer?
Ik snap die Donna hype niet zo. Ik vind het maar een rooie slungel met een azijnhoofd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:59 schreef bl_henkie2 het volgende:
Laura Prepon (Donna)![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:09 schreef bl_henkie2 het volgende:
En als je weet dat ze een scientologist is, dan slaat je piemel gelijk dood
Een kennerquote:
Haten op scrubsquote:Op vrijdag 13 december 2013 04:13 schreef Sapstengel het volgende:
Echt een pauperserie dat, snap niet dat mensen het grappig vinden. Zelfde als scrubs, wat een troep
En dan die DonnaWat is dat voor bouwvakker man, dat is toch geen postuur voor een vrouw?
gatverdammequote:Op vrijdag 13 december 2013 23:59 schreef bl_henkie2 het volgende:
Laura Prepon (Donna)![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:25 schreef beverton het volgende:
Mila Kunis zou ik GRAAG in de kont plassen
Wie weet heeft ze daar net een aantal nachten gefeest ofzo, dan ziet iedereen er zo fucked up uit.quote:
deze boi weetquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen die beweren die Donna eerder te geven dan Mila Kunisook allemaal homo's
Inderdaad. Of ze was daar ziek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze daar net een aantal nachten gefeest ofzo, dan ziet iedereen er zo fucked up uit.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:19 schreef TLC het volgende:
Die Fez hadden ze echt als de uberhomo van de serie moeten presenteren, er is toch niemand die echt serieus gelooft dat dat personage op vrouwen valt, echt een grote fout van de programmamakers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |