abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134214232
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134214240
Vers deel! :)

En bedtijd. Morgen verder lijnen. ;)
pi_134215037
Ik heb vannacht gedroomd over eten :') broodjes met Zeeuws spek, sinterklaas rommel van de uitverkoop (wait... WHUUUUTTT? :') ) slagroom, allemaal chocolade..

Gelukkig was het een droom :9

Gister naar een soort van borrel geweest van m'n vriend zijn werk. Netjes bij water gebleven en maar 2 hapjes ( een half plakje stokbrood met een toefje filet american, en een half plak stokbrood met een stukje zalm :9 )
pi_134215066
als alles goed gaat (mijn vriend op tijd terug is uit Londen of mijn moeder op tijd hier is om op te passen) ga ik vanavond eten in een 2-Michelinsterren restaurant O+ met een bijpassend wijnarrangement O+ Kerstdiner met mijn collega's. En ik ga echt op geen enkele manier letten op wat ik eet of drink, ik ga er alleen maar Heel Erg van Genieten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_134215169
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 07:36 schreef miss_sly het volgende:
als alles goed gaat (mijn vriend op tijd terug is uit Londen of mijn moeder op tijd hier is om op te passen) ga ik vanavond eten in een 2-Michelinsterren restaurant O+ met een bijpassend wijnarrangement O+ Kerstdiner met mijn collega's. En ik ga echt op geen enkele manier letten op wat ik eet of drink, ik ga er alleen maar Heel Erg van Genieten!
En terecht! *O*
  vrijdag 13 december 2013 @ 07:59:53 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134215222
Wauw, griepje bleek GRIEP. -O- Wel heel goed voor de eetlust, maar damn wat heb ik me kut gevoeld de afgelopen dagen. Vandaag gaat het voor het eerst beter, behalve dan dat mijn hele rechter zij zeer doet bij het ademhalen, inclusief ribbenkast en heel vals in mijn zij. -O-

Oh, wat een heerlijk vooruitzicht miss_Sly! :9
  vrijdag 13 december 2013 @ 08:49:18 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134215707
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 07:36 schreef miss_sly het volgende:
Oeh! Waar ga je eten? Ik wilde naar de Librije, 250 p.p. :') ga ik wel voor naar Londen :P

Ik wil wel van je weten hoe het was!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 13 december 2013 @ 08:54:28 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134215786
Lieverds! Het thema voor ons O&N-feest is 1001 nacht en dus ben ik nu drastisch op zoek naar een outfit. Vriendlief gaat in een pofbroek, wit shirtje, zwarte gilet, witte sjeikmuts en een zonnebril... Ik wil in een mooie lange rok met zo'n belletjes/muntjes/kraaltjes omslagdoek voor om mijn heupen, maar i.v.m. een of ander toppersconcert is hier bij de feestwinkels alles in 1001-nacht-stijl uitverkocht. Online vind ik alleen complete kostuums en ik was niet van plan ¤ 20,- te gaan uitgeven.

Help...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134215850
115,6
pi_134215906
Sly dat klinkt heerlijk!

BE klinkt heftig! Gelukkig weer aan de beterende had.

Hier gaat het eigenlijk best naar wens allemaal deze week, hoop daar dus ook resultaat van te zien op de weegschaal zondag.
Gisteren weer wezen aquarobicen en nu dus spierpijn..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_134215975
Morning!
Beterschap Be!
  vrijdag 13 december 2013 @ 09:24:29 #12
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134216209
Oeh, heb op marktplaats toch nog twee leuke heupsjaals gevonden. Bod gedaan, ben benieuwd. Verder dan vooral even op zoek naar lange gouden oorbellen en eventueel iets van een chiffon sluier ofzo.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134216224
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 08:49 schreef Qwea het volgende:

[..]

Oeh! Waar ga je eten? Ik wilde naar de Librije, 250 p.p. :') ga ik wel voor naar Londen :P

Ik wil wel van je weten hoe het was!
We gaan naar Ciel Blue! De baas wilde trakteren. Het idee was eerst om te bowlen en een hapje te eten, maar er was geen plek in het bowlingcenter. Dus een kleine upgrade :D
Ik heb er heel veel zin in.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 13 december 2013 @ 09:32:19 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134216324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 09:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We gaan naar Ciel Blue! De baas wilde trakteren. Het idee was eerst om te bowlen en een hapje te eten, maar er was geen plek in het bowlingcenter. Dus een kleine upgrade :D
Ik heb er heel veel zin in.
Tof, geniet ervan!
pi_134216346
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 08:54 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds! Het thema voor ons O&N-feest is 1001 nacht en dus ben ik nu drastisch op zoek naar een outfit. Vriendlief gaat in een pofbroek, wit shirtje, zwarte gilet, witte sjeikmuts en een zonnebril... Ik wil in een mooie lange rok met zo'n belletjes/muntjes/kraaltjes omslagdoek voor om mijn heupen, maar i.v.m. een of ander toppersconcert is hier bij de feestwinkels alles in 1001-nacht-stijl uitverkocht. Online vind ik alleen complete kostuums en ik was niet van plan ¤ 20,- te gaan uitgeven.

Help...
Loop voor de grap eens een markt op. Dat soort dingen hebben ze hier in ieder geval altijd op de markt, die heupdingen.
pi_134216361
Vandaag komt onze keuken in het nieuwe huis... ik ben zo benieuwd(ook al blijft het eerst in de dozen staan..) Woensdag & donderdag wordt 'ie geplaatst *O*
pi_134216426
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 09:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Loop voor de grap eens een markt op. Dat soort dingen hebben ze hier in ieder geval altijd op de markt, die heupdingen.
Dat wou ik net als tip geven :Y buikdanssjaaltjes kom je op de markt ook nog wel eens tegen (vaak wel in een te kleine maat maar goed voor zo'n feestje maakt dat niet uit).
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:02:37 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_134216900
Net de ha maar gebeld, de pijn was echt heel erg.
Er is nog steeds niet iets enorm mis, de pijn is spierpijn, maar daardoor ging ik heel hoog ademen en dus hyperventileren, en dus stress, dus nog raarder ademhalen. :@
Nu antibiotica, want drie weken verkouden is sws lang en flinke pijnstilling.

En gewoon rust nemen en niet de was gaan doen zodra het beter lijkt te gaan. :') :@
pi_134216968
Hm. Vandaag nog steeds + 1,5 tov vorige week, terwijl ik netjes aan het afvallen was en niets geks heb gedaan. (Ja gisteren oliebol maar nog steeds <1950 kcal en hardgelopen). Laten we hopen dat ik ongesteld moet worden ofzo.
  vrijdag 13 december 2013 @ 10:40:38 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134217753
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 09:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat wou ik net als tip geven :Y buikdanssjaaltjes kom je op de markt ook nog wel eens tegen (vaak wel in een te kleine maat maar goed voor zo'n feestje maakt dat niet uit).
Hmmz, zal eens kijken of ik nog op de markt kom. Misschien komende donderdag :) Txs voor de tip iig!

Net 4 zelfgebakken dunne speculaasjes op en nu al weer trek in lunch. Ik ben moe en heb het koud en merk dat ik, als ik dan niet kan slapen en geen dikke deken bij de hand heb, meteen weer zin krijg om te snaaien... |:(
pi_134217785
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 08:54 schreef Tink89 het volgende:

Help...
Eventueel de zwarte markt (als je daar dichtbij zit)?
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:14:37 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134218477
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:42 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Eventueel de zwarte markt (als je daar dichtbij zit)?
Nee, echt in de verste verte niet :) Midden-Brabant...
pi_134219024
Goedemorgen. :)

Ik durf het bijna niet hardop het zeggen, maar volgens mij heb ik na mijn instort-moment mijn knop weer gevonden. Het gaat goed. :)

Gisteren in de bioscoop geweest. Ik had een zakje chips maar die waren niet lekker, toen at ik er 5 en vroeg ik me af waarom ik iets at wat ik niet zo lekker vindt en heel erg ongezond is. Heb daarna niks meer gehad. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:45:52 #24
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134219239
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. :)

Ik durf het bijna niet hardop het zeggen, maar volgens mij heb ik na mijn instort-moment mijn knop weer gevonden. Het gaat goed. :)

Gisteren in de bioscoop geweest. Ik had een zakje chips maar die waren niet lekker, toen at ik er 5 en vroeg ik me af waarom ik iets at wat ik niet zo lekker vindt en heel erg ongezond is. Heb daarna niks meer gehad. :)
*O* En zo werkt het dus!
pi_134219295
*O*

Heb wel een weekend vol bier-feestjes, maar misschien moet ik dat eens doen met mate. En vooral, zondag-brakdag eens normaal eten. Te beginnen met niet de zin "zullen we maar bestellen dan?" uit te spreken 's avonds.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')