SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En terecht!quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:36 schreef miss_sly het volgende:
als alles goed gaat (mijn vriend op tijd terug is uit Londen of mijn moeder op tijd hier is om op te passen) ga ik vanavond eten in een 2-Michelinsterren restaurantmet een bijpassend wijnarrangement
Kerstdiner met mijn collega's. En ik ga echt op geen enkele manier letten op wat ik eet of drink, ik ga er alleen maar Heel Erg van Genieten!
Oeh! Waar ga je eten? Ik wilde naar de Librije, 250 p.p.quote:Op vrijdag 13 december 2013 07:36 schreef miss_sly het volgende:
als alles goed gaat (mijn vriend op tijd terug is uit Londen of mijn moeder op tijd hier is om op te passen) ga ik vanavond eten in een 2-Michelinsterren restaurantmet een bijpassend wijnarrangement
Kerstdiner met mijn collega's. En ik ga echt op geen enkele manier letten op wat ik eet of drink, ik ga er alleen maar Heel Erg van Genieten!
We gaan naar Ciel Blue! De baas wilde trakteren. Het idee was eerst om te bowlen en een hapje te eten, maar er was geen plek in het bowlingcenter. Dus een kleine upgradequote:Op vrijdag 13 december 2013 08:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh! Waar ga je eten? Ik wilde naar de Librije, 250 p.p.ga ik wel voor naar Londen
![]()
Ik wil wel van je weten hoe het was!
Tof, geniet ervan!quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We gaan naar Ciel Blue! De baas wilde trakteren. Het idee was eerst om te bowlen en een hapje te eten, maar er was geen plek in het bowlingcenter. Dus een kleine upgrade
Ik heb er heel veel zin in.
Loop voor de grap eens een markt op. Dat soort dingen hebben ze hier in ieder geval altijd op de markt, die heupdingen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:54 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds! Het thema voor ons O&N-feest is 1001 nacht en dus ben ik nu drastisch op zoek naar een outfit. Vriendlief gaat in een pofbroek, wit shirtje, zwarte gilet, witte sjeikmuts en een zonnebril... Ik wil in een mooie lange rok met zo'n belletjes/muntjes/kraaltjes omslagdoek voor om mijn heupen, maar i.v.m. een of ander toppersconcert is hier bij de feestwinkels alles in 1001-nacht-stijl uitverkocht. Online vind ik alleen complete kostuums en ik was niet van plan ¤ 20,- te gaan uitgeven.
Help...
Dat wou ik net als tip gevenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Loop voor de grap eens een markt op. Dat soort dingen hebben ze hier in ieder geval altijd op de markt, die heupdingen.
Hmmz, zal eens kijken of ik nog op de markt kom. Misschien komende donderdagquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat wou ik net als tip gevenbuikdanssjaaltjes kom je op de markt ook nog wel eens tegen (vaak wel in een te kleine maat maar goed voor zo'n feestje maakt dat niet uit).
Eventueel de zwarte markt (als je daar dichtbij zit)?quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:54 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds! Het thema voor ons O&N-feest is 1001 nacht en dus ben ik nu drastisch op zoek naar een outfit. Vriendlief gaat in een pofbroek, wit shirtje, zwarte gilet, witte sjeikmuts en een zonnebril... Ik wil in een mooie lange rok met zo'n belletjes/muntjes/kraaltjes omslagdoek voor om mijn heupen, maar i.v.m. een of ander toppersconcert is hier bij de feestwinkels alles in 1001-nacht-stijl uitverkocht. Online vind ik alleen complete kostuums en ik was niet van plan ¤ 20,- te gaan uitgeven.
Help...
Nee, echt in de verste verte nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Eventueel de zwarte markt (als je daar dichtbij zit)?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Ik durf het bijna niet hardop het zeggen, maar volgens mij heb ik na mijn instort-moment mijn knop weer gevonden. Het gaat goed.
Gisteren in de bioscoop geweest. Ik had een zakje chips maar die waren niet lekker, toen at ik er 5 en vroeg ik me af waarom ik iets at wat ik niet zo lekker vindt en heel erg ongezond is. Heb daarna niks meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |