abonnement Unibet Coolblue
pi_135830064
Zo, 2 maanden radiostilte, maar nu eindelijk die blogs geschreven waar ik toch een beetje tegenop zat. En toen ik eenmaal was begonnen viel het, uiteraard, reuze mee. Tijd om verder te gaan met doelen behalen.

Twee updates:
- een aantal losse doelen
- Fotografiecursus

En ik heb door het kijken van de film Julie & Julia maar eens een Indonesisch kookboek besteld, zodat ik me ook op wat kookdoelen kan gaan richten :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 07:00:40 #52
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135836631
Het trein besturen-plan krijgt vorm.

Hou jullie op de hoogte
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_135927931
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:23 schreef Meke het volgende:

[..]

En, komt het al bijna tot je knieën? *O*

Hier neem ik hele kleine stapjes :+
Ik wil dat boek ook zo graag O+

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef Vlinder88 het volgende:
Zo, 2 maanden radiostilte, maar nu eindelijk die blogs geschreven waar ik toch een beetje tegenop zat. En toen ik eenmaal was begonnen viel het, uiteraard, reuze mee. Tijd om verder te gaan met doelen behalen.

Twee updates:
- een aantal losse doelen
- Fotografiecursus

En ik heb door het kijken van de film Julie & Julia maar eens een Indonesisch kookboek besteld, zodat ik me ook op wat kookdoelen kan gaan richten :)
Supertoffe foto's! :)
pi_135927998
Ik ben de afgelopen weken ook bezig geweest met m'n project :)
Heb een ABC-film en een film uit m'n geboortejaar gekeken, en bijna een hele dag in een hoofdstad gespendeerd.
Traveling Through Time

Ik was alweer vergeten hoe leuk het is om hiermee bezig te zijn :P
pi_135935154
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:57 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Supertoffe foto's! :)
Thnx! :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:01 schreef Bubbles90. het volgende:
Ik ben de afgelopen weken ook bezig geweest met m'n project :)
Heb een ABC-film en een film uit m'n geboortejaar gekeken, en bijna een hele dag in een hoofdstad gespendeerd.
Traveling Through Time

Ik was alweer vergeten hoe leuk het is om hiermee bezig te zijn :P
Platvoet! O+ Ik moet nog 93 IMDB-top250 films, jammer dat deze er niet tussen zit :P
pi_135944206
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:01 schreef Bubbles90. het volgende:
Ik ben de afgelopen weken ook bezig geweest met m'n project :)
Heb een ABC-film en een film uit m'n geboortejaar gekeken, en bijna een hele dag in een hoofdstad gespendeerd.
Traveling Through Time

Ik was alweer vergeten hoe leuk het is om hiermee bezig te zijn :P
Oeh, een film uit mijn geboortejaar moet ik ook nog. Kwam je die toevallig tegen, of ben je op zoek gegaan? En heb je tips hoe je er eentje hebt gezocht? Ik geloof dat je op IMDB op jaar kunt zoeken hè?

Mijn blog heeft ook eindelijk een update :@ :') !
http://anne101doelen.blogspot.nl/2014/01/het-nieuwe-rijden.html
pi_135946517
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:33 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Thnx! :D

[..]

Platvoet! O+ Ik moet nog 93 IMDB-top250 films, jammer dat deze er niet tussen zit :P
Jaaaa, platvoet O+ In de top 250 staan ook echt toffe films! Vind het stiekem jammer dat ik mij tot de top 50 heb beperkt, maar ik heb genoeg andere film-doelen om toch genoeg te kijken :P

quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:52 schreef Anne het volgende:

[..]

Oeh, een film uit mijn geboortejaar moet ik ook nog. Kwam je die toevallig tegen, of ben je op zoek gegaan? En heb je tips hoe je er eentje hebt gezocht? Ik geloof dat je op IMDB op jaar kunt zoeken hè?

Mijn blog heeft ook eindelijk een update :@ :') !
http://anne101doelen.blogspot.nl/2014/01/het-nieuwe-rijden.html
Ik ben op zoek gegaan :) Bij IMDB kun je idd op jaar zoeken, via advanced search. Dan krijg je een lijst met films, en daar heb ik uit gekozen :) vond het leuk om te zien welke films allemaal uit mijn geboortejaar kwamen!
pi_135948823
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Jaaaa, platvoet O+ In de top 250 staan ook echt toffe films! Vind het stiekem jammer dat ik mij tot de top 50 heb beperkt, maar ik heb genoeg andere film-doelen om toch genoeg te kijken :P

[..]

Ik ben op zoek gegaan :) Bij IMDB kun je idd op jaar zoeken, via advanced search. Dan krijg je een lijst met films, en daar heb ik uit gekozen :) vond het leuk om te zien welke films allemaal uit mijn geboortejaar kwamen!
Ik had er meer spijt van dat ik voor 100/250 gegaan ben ipv de ABC-films, ben je er sneller van af, haha! Maar wat handig dat je zo op jaar kan zoeken. Komen best veel films uit mijn jaar (1988) waar ik wel van gehoord heb, maar die ik nog nooit heb gezien. En grappig, Platvoet komt ook uit '88 :P
pi_135967399
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Bubbles90. het volgende:

[..]

Ik ben op zoek gegaan :) Bij IMDB kun je idd op jaar zoeken, via advanced search. Dan krijg je een lijst met films, en daar heb ik uit gekozen :) vond het leuk om te zien welke films allemaal uit mijn geboortejaar kwamen!
Binnenkort die lijst eens even uitpluizen :Y. Uit de top 10 heb ik de meeste al gezien :P.

Vandaag ook weer goed bezig geweest trouwens! Mijn auto gewassen en gestofzuigd. Nog maar 3x te gaan en ik heb die twee doelen ook behaald!

http://anne101doelen.blog(...)-origineel-geel.html


Ja, het was nodig.
pi_135974760
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 01:08 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Ik had er meer spijt van dat ik voor 100/250 gegaan ben ipv de ABC-films, ben je er sneller van af, haha! Maar wat handig dat je zo op jaar kan zoeken. Komen best veel films uit mijn jaar (1988) waar ik wel van gehoord heb, maar die ik nog nooit heb gezien. En grappig, Platvoet komt ook uit '88 :P
ABC is ook lastig hoor! Ik heb nu al 3 B-films gezien, 2 M-films en 3 P-films. En elke keer weer denk ik dat ik een letter van m'n lijstje kan strepen :P
  zondag 26 januari 2014 @ 20:16:07 #61
403253 Meke
after all this time? always.
pi_135975217
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:57 schreef Bubbles90. het volgende:
Ik wil dat boek ook zo graag O+
Jaa, ik vind m chill O+ Ook al gebruikt hij wel veel dure ingrediënten is het bij mij nooit in 15 min klaar :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_136086327
Wij hebben twee weken geleden ons doel om alle provinciehoofdsteden van Nederland te bezoeken, afgerond. Als laatste zijn we naar Zwolle geweest. Het was echt een leuk project en we zijn van plan nog meer Nederlandse steden te bezoeken in de toekomst. Voor nu in ieder geval doel geslaagd! :)

Voor wie een uitgebreider verslag wil lezen en/of foto's wil zien:
http://levenvolgenslaura.(...)fdsteden-op-een-rij/
pi_136097735
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wij hebben twee weken geleden ons doel om alle provinciehoofdsteden van Nederland te bezoeken, afgerond. Als laatste zijn we naar Zwolle geweest. Het was echt een leuk project en we zijn van plan nog meer Nederlandse steden te bezoeken in de toekomst. Voor nu in ieder geval doel geslaagd! :)

Voor wie een uitgebreider verslag wil lezen en/of foto's wil zien:
http://levenvolgenslaura.(...)fdsteden-op-een-rij/
Leuk om te lezen. En het klopt dat Arnhem niks aan is hoor O-) Dan is Nijmegen een stuk leuker!
  woensdag 29 januari 2014 @ 16:23:58 #65
403253 Meke
after all this time? always.
pi_136098717
quote:
Leuk! Ik vind Ticket to Ride echt een tof spel O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_136105227
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 16:01 schreef Anne het volgende:

[..]

Leuk om te lezen. En het klopt dat Arnhem niks aan is hoor O-) Dan is Nijmegen een stuk leuker!
Ah dan ligt het dus niet aan ons! Wij vonden het echt één van de minst leuke hoofdsteden.
pi_136112690
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wij hebben twee weken geleden ons doel om alle provinciehoofdsteden van Nederland te bezoeken, afgerond. Als laatste zijn we naar Zwolle geweest. Het was echt een leuk project en we zijn van plan nog meer Nederlandse steden te bezoeken in de toekomst. Voor nu in ieder geval doel geslaagd! :)

Voor wie een uitgebreider verslag wil lezen en/of foto's wil zien:
http://levenvolgenslaura.(...)fdsteden-op-een-rij/
Erg leuk! En ik snap dat je een beetje tegen Lelystad opzag, ik zou zo ook niet weten wat je daar zou kunnen doen. In Assen had je gewoon naar het Drents museum moeten gaan O+ niet naar dat maffe zwembad.

Al mijn familie komt overigens uit Arnhem, dus ben daar heel vaak geweest, maar vind de stad (en de mensen :o ) niet echt leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136119298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:03 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wij hebben twee weken geleden ons doel om alle provinciehoofdsteden van Nederland te bezoeken, afgerond. Als laatste zijn we naar Zwolle geweest. Het was echt een leuk project en we zijn van plan nog meer Nederlandse steden te bezoeken in de toekomst. Voor nu in ieder geval doel geslaagd! :)

Voor wie een uitgebreider verslag wil lezen en/of foto's wil zien:
http://levenvolgenslaura.(...)fdsteden-op-een-rij/
Heel erg leuk om te lezen! Tof ook dat jullie elke maand een stad hebben aangedaan. En ik denk dat in Lelystad verder alleen Bataviastad een beetje de moeite waard is :P Ik heb het doel ook, maar ik ben nog niet verder gekomen dan Leeuwarden tijdens Serious Request en toen heb ik de stad niet eens bewust gezien. En Zwolle bezoek ik regelmatig, maar wil 'm wel graag om een speciale reden af kunnen strepen, haha!
pi_136126164
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Erg leuk! En ik snap dat je een beetje tegen Lelystad opzag, ik zou zo ook niet weten wat je daar zou kunnen doen. In Assen had je gewoon naar het Drents museum moeten gaan O+ niet naar dat maffe zwembad.

Al mijn familie komt overigens uit Arnhem, dus ben daar heel vaak geweest, maar vind de stad (en de mensen :o ) niet echt leuk.
Haha, klopt hoor, wat betreft Assen. Het was rotweer die dag dus zijn we maar gaan zwemmen. We hebben wel erg gelachen ;).
pi_136126183
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:53 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Heel erg leuk om te lezen! Tof ook dat jullie elke maand een stad hebben aangedaan. En ik denk dat in Lelystad verder alleen Bataviastad een beetje de moeite waard is :P Ik heb het doel ook, maar ik ben nog niet verder gekomen dan Leeuwarden tijdens Serious Request en toen heb ik de stad niet eens bewust gezien. En Zwolle bezoek ik regelmatig, maar wil 'm wel graag om een speciale reden af kunnen strepen, haha!
Je bent er toch geweest ;). Het was ook niet altijd makkelijk hoor, sommige maanden moesten we echt wel zoeken naar een gaatje om nog een stad te kunnen bezoeken. Maar als je eenmaal een eindje op weg bent, dan wil je er ook niet meer mee stoppen, dus we hebben het vol gehouden. :)
pi_136153137
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:23 schreef Meke het volgende:

[..]

En, komt het al bijna tot je knieën? *O*

Hier neem ik hele kleine stapjes :+
Haha, nee. Blij dat het er bijna op zit. Zaterdag gaat het er toch echt weer af! :D

Ben benieuwd naar al die recepten, ik ga er wel van uit dat je laat weten of het wat is natuurlijk :)

Vandaag (eindelijk) weer een doel weggestreept. Doel 96: Bekijk 10 documentaires.
pi_136187910
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Haha, nee. Blij dat het er bijna op zit. Zaterdag gaat het er toch echt weer af! :D

Ben benieuwd naar al die recepten, ik ga er wel van uit dat je laat weten of het wat is natuurlijk :)

Vandaag (eindelijk) weer een doel weggestreept. Doel 96: Bekijk 10 documentaires.
Grappig hoe de voorkeur van documentaires (en meningen daarover) kunnen verschillen. Vrienden van mij waren erg lovend over Indie game, daarom staat ie nog op mijn lijstje. Ik moet er nog 3, maar op mijn wish-list staan er nog veel meer :P
pi_136200411
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 22:00 schreef Vlinder88 het volgende:

[..]

Grappig hoe de voorkeur van documentaires (en meningen daarover) kunnen verschillen. Vrienden van mij waren erg lovend over Indie game, daarom staat ie nog op mijn lijstje. Ik moet er nog 3, maar op mijn wish-list staan er nog veel meer :P
Kan idd ontzettend verschillen. Ik zit zelf in de ICT en vind games en game studio's heel boeiend, maar ik vond het verhaal uitermate saai. Ik denk overigens wel dat wanneer je het daadwerkelijk meegemaakt hebt dat het een heftig verhaal kan zijn ;)
pi_136200446
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Binnenkort die lijst eens even uitpluizen :Y. Uit de top 10 heb ik de meeste al gezien :P.

Vandaag ook weer goed bezig geweest trouwens! Mijn auto gewassen en gestofzuigd. Nog maar 3x te gaan en ik heb die twee doelen ook behaald!

http://anne101doelen.blog(...)-origineel-geel.html

[ afbeelding ]
Ja, het was nodig.
Mooie Cupra, moeite waard om die eens te poetsen en stofzuigen idd! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')