not srsquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:04 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ach, een dag niet/minder effectief kunnen trainen is geen ramp, verder heeft het geen "gainz" effecten. (Uitgezonderd alcoholisten die zich een paar keer per week lam zuipen, natuurlijk.)
Hoe lang ben je al bezig, hoe gaat t met de progressie?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:45 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik zit er inderdaad nogal dicht tegenaan met squats, dus wellicht haal ik februari niet eens. Ben wel erg blij met mijn vooruitgang (kracht, eetgedrag, gezondheid) sinds SS, gezien ik daarvoor nog nooit écht gelift heb en gekeken heb naar wat eten überhaupt met het lichaam doet. Zeker een leerzame ervaring!
Sinds 12-07-2013 tot nu, met wat deloads er tussendoor en 1 week griep maar nominaal ~22 weken. Tweede helft van juli 2013 was voornamelijk maar een beetje aankloten en advies opvolgen van wie dan ook, daarna verdiepen in voeding en mezelf vol proppen met eten. Met name squats blijven een issue. Vorm wil er weleens tussendoor schieten richting soort hyperlordosis achtig iets.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:33 schreef Nuggets het volgende:
[..]
Hoe lang ben je al bezig, hoe gaat t met de progressie?
jij begintquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef Montelly het volgende:
Jongens kunnen jullie wat progress pics posten van jezelf? Er zit hier zoveel wijsheid in dit topic, dat jullie allemaal wel (semi)pro BB'ers moeten zijn.
Pff allang gedaan, pics zijn in GYM terug te vinden. Maar van jullie never nooit een pic gezien, behalve van Raytjequote:
waarschijnlijk omdat progressie pics gewoon voor jezelf zijn, anderen hebben er iig niks aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pff allang gedaan, pics zijn in GYM terug te vinden. Maar van jullie never nooit een pic gezien, behalve van Raytje
Ben toch wel beetje benieuwd naar sommige user hier gezien mate van "knowhow". Kan alleen maar motiverend werken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat progressie pics gewoon voor jezelf zijn, anderen hebben er iig niks aan.
Dank je!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef Montelly het volgende:
Trouwens superhandige voedingsschema van buildmybody.nl Vrijwel alles is te vinden.
[ afbeelding ]
Alsof iemand 100 topics gaat terugzoeken om jouw progressiepics te zien, no offense verder.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pff allang gedaan, pics zijn in GYM terug te vinden. Maar van jullie never nooit een pic gezien, behalve van Raytje
Ohja sorry. Nee maar iemand zei dat er maximaal 30gram wordt verwerkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef seto het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk gram, en nee dat kan geen kwaad.
dude, ik ga ze niet weer postenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
nope, er is geen maximum lolquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ohja sorry. Nee maar iemand zei dat er maximaal 30gram wordt verwerkt.
Oke dacht ik zelf ook al! SS gaat lekker trouwens. Alle voeding- en trainingtargets gehaald.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nope, er is geen maximum lol
tijd om je vorm te verbeteren lol, met een iets lichter gewichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Als je bij 70KG squat met je rug voorover ging is het dan tijd voor een spotter of tijd om in gewicht te reducerenM'n rug doet nog steeds pijn verdomme
nice man!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef Atemno het volgende:
[..]
Oke dacht ik zelf ook al! SS gaat lekker trouwens. Alle voeding- en trainingtargets gehaald.
Mijn pics al eens een paar keer gepost. Verder alleen maar ray, panzer, dreamer, snakey en star_gazer zien posten, de rest in gym eigk nooit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef Montelly het volgende:
Jongens kunnen jullie wat progress pics posten van jezelf? Er zit hier zoveel wijsheid in dit topic, dat jullie allemaal wel (semi)pro BB'ers moeten zijn.
Ja zou best kunnen, ik was al uitgestrekt met m;n benen terwijl m'n rug nog krom stond, alles uit m'n onderrug omhoog gedrukt anders zou ik omvallenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tijd om je vorm te verbeteren lol
meer upright position houden door je lats meer te spannen etc
lol wtf.. ja dan heb je geen hip drive..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, ik was al uitgestrekt met m;n benen terwijl m'n rug nog krom stond, alles uit m'n onderrug omhoog gedrukt anders zou ik omvallenZal ff naar m'n form kijken.
En nog ff iets over de BOR, ik doe dat ding nu op 70KG en die stang begint toch wel godverredomme zwaar te worden op m'n onderarmen, heb 't gevoel alsof het helemaal kapot getrokken wordt daar, hoort dat zo ofwat
Schuine hoek, eerst deadlift ik de stang naar m'n middel, ik zak een beetje door m'n knieen span m'n rug aan en ga ongeveer in een 45 graden hoek staanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol wtf.. ja dan heb je geen hip drive..
lees en kijk over hip drive tijdens squat... je benen en heupen moet simultaan bewegen.
BOR op 70kg, doe je m met je rug horizontaal aan plafond, of meer in een schuine hoek?
armen zullen altijd branden ja
Hier klopt iets niet. Je hebt moeite met 70kg SQ maar doet wel een BOR op 70? Lijkt mij onmogelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen, ik was al uitgestrekt met m;n benen terwijl m'n rug nog krom stond, alles uit m'n onderrug omhoog gedrukt anders zou ik omvallenZal ff naar m'n form kijken.
En nog ff iets over de BOR, ik doe dat ding nu op 70KG en die stang begint toch wel godverredomme zwaar te worden op m'n onderarmen, heb 't gevoel alsof het helemaal kapot getrokken wordt daar, hoort dat zo ofwat
Dat is óf geen squat, óf geen BOR.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |