Ik zit te kijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:36 schreef Uccie het volgende:
Opschieten, want ze zijn er al over bezig.
Ik heb die hele soap gemist, alleen dat telefoontje heb ik geluisterd.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga maar eens naar RTL Boulevard kijken om te zien wat ze te melden hebben over Gordon en Connie.
Dat was me het niveautje wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb die hele soap gemist, alleen dat telefoontje heb ik geluisterd.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:38 schreef Specularium het volgende:
Die advocaat van Connie, die kop,.
Soort Gargamel.
Om haar een eenzaam oud vrouwtje te noemen wel, haar nummer noemen is niet zo netjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Latert het volgende:
Hahaha
"Gordon noemde woensdag tijdens de benefietavond voor het ouderenfonds tot twee keer toe haar telefoonnummer, live op tv.
Gordon riep de mensen op om een "echt eenzaam oudje" te helpen, om vervolgens Connies nummer te noemen."
Best leuke grap eigenlijk
Ik vind telefoonnummers openbaar maken een stap te ver.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Latert het volgende:
Hahaha
"Gordon noemde woensdag tijdens de benefietavond voor het ouderenfonds tot twee keer toe haar telefoonnummer, live op tv.
Gordon riep de mensen op om een "echt eenzaam oudje" te helpen, om vervolgens Connies nummer te noemen."
Best leuke grap eigenlijk
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:43 schreef sp3c het volgende:
godverdomme wat kinderachtig enzo
zo kinderacht dat ik geeneens zin heb om er dat plaatje te zoeken
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind telefoonnummers openbaar maken een stap te ver.
Uitschelden prima, maar dit kan net niet.
Dat had ik bij Command & Conquerquote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef Specularium het volgende:
Ik noemde Gargamel vroeger trouwens Kankermel omdat ik dacht dat ie zo heette.
dank uquote:
Apart? Waddan?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Om haar een eenzaam oud vrouwtje te noemen wel, haar nummer noemen is niet zo netjes.
Vervolgens verschijnt Gordon's nummer ook nog eens op Twitter en is het oorlog.
Valt mij overigens wel op dat beide nummers erg apart zijn, alsof BN'ers een speciaal 06-nummer krijgen van de providers.
Ik ga de nummers hier niet posten, dat is volgens mij ook niet toegestaan.. Maar het zijn hele aparte 06-nummers, te vinden via Twitter als je het per se wilt weten. Valt gewoon op. Dan vraag ik mij af of al die BN'ers zo'n apart nummer hebben.quote:
Het nummer bekend maken is inderdaad niet oke, maar ja van Gordon kan je weinig anders verwachten, en Connie is gewoon een domme verbouwde doos.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind telefoonnummers openbaar maken een stap te ver.
Uitschelden prima, maar dit kan net niet.
vroeger kon je zelf je 06nummers kiezenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ga de nummers hier niet posten, dat is volgens mij ook niet toegestaan.. Maar het zijn hele aparte 06-nummers, te vinden via Twitter als je het per se wilt weten. Valt gewoon op. Dan vraag ik mij af of al die BN'ers zo'n apart nummer hebben.
Hmm, dat is wel een logische verklaring. Dat wist ik niet, dat je zelf kon kiezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
vroeger kon je zelf je 06nummers kiezen
moest je wel voor betalen en dan kwam het op een prepaid kaartje, die kon je dan weer over laten nemen door je provider en voila ... apart nummer
weet niet of het nog kan maar het leek mij nogal een gedoe, een BN'er zal daar wel een assistent voor hebben ofzo
Gordon en Connie zijn ook gewoon oud, waarschijnlijk zijn dat de eerste twee 06nummers ooit
Ik mocht in 1998 ook mijn nummer zelf uitkiezen bij mijn provider. Sindsdien altijd dat nummer gehouden.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
vroeger kon je zelf je 06nummers kiezen
moest je wel voor betalen en dan kwam het op een prepaid kaartje, die kon je dan weer over laten nemen door je provider en voila ... apart nummer
weet niet of het nog kan maar het leek mij nogal een gedoe, een BN'er zal daar wel een assistent voor hebben ofzo
Gordon en Connie zijn ook gewoon oud, waarschijnlijk zijn dat de eerste twee 06nummers ooit
Goed gegoktquote:
Ik ben niet gratis... 0900-UCCIEquote:
Is een wasserette dan zo goedkoop?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goed gegokten heb er ook de centen niet voor.
Trouwens wel mijn lievelingssok kwijtgeraakt bij de wasserette. Misschien heeft die ongeduldige vrouw hem wel gejat
Nee best duur, 3,50 per was waar ik ga (wat overigens wel goedkoop is voor een wasserette).quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een wasserette dan zo goedkoop?
Pfff maar ja, als dat de enige oplossing is.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee best duur, 3,50 per was waar ik ga (wat overigens wel goedkoop is voor een wasserette).
Armoede is erg schattig ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, maar ik vind het niet vervelend hoor, doe het al jaren zo. En de mensen daar zijn meestal vriendelijk, vandaag was er een heel schattig jongetje dat met een autootje zonder wielen aan het spelen was.
Hier in Brussel zit er 1 op zowat elke straathoek. Maar in Nederland heeft blijkbaar iedereen een eigen wasmachine.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:33 schreef arjan1112 het volgende:
een wasserette.. die heb je toch alleen in R'dam amsterdam en den haag ofzo
Hier vlak om de hoek zit er ook een. Daar kun je ook alles gewoon achterlaten en dan wordt het gewassen EN gestreken.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier in Brussel zit er 1 op zowat elke straathoek. Maar in Nederland heeft blijkbaar iedereen een eigen wasmachine.
Die kom je overal tegen, zelfs hier hebben we er 2.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:33 schreef arjan1112 het volgende:
een wasserette.. die heb je toch alleen in R'dam amsterdam en den haag ofzo
Hoeveel kost dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier vlak om de hoek zit er ook een. Daar kun je ook alles gewoon achterlaten en dan wordt het gewassen EN gestreken.
Bij ons zit er 1 die strijkt het niet alleen, die komt je was eventueel nog ophalen en bezorgen ook. Kan alleen geen prijzen vinden op de site.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier vlak om de hoek zit er ook een. Daar kun je ook alles gewoon achterlaten en dan wordt het gewassen EN gestreken.
Zou best kunnen dat ze dat ook nog doen. Ik zie altijd van die keurige stapeltjes was in plastic liggen in ieder geval.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij ons zit er 1 die strijkt het niet alleen, die komt je was eventueel nog ophalen en bezorgen ook. Kan alleen geen prijzen vinden op de site.
Heheequote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Peunage het volgende:
Tante corrie doet het volgens mij ook, en die is ouderwets goed en altijd dichtbij.
Tja, het is hun werk.. dan mag je wel wat verwachten. Die bij ons is ook altijd heel netjes en alles keurig verzorgd en verpakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ze dat ook nog doen. Ik zie altijd van die keurige stapeltjes was in plastic liggen in ieder geval.
Ik bedoelde meer dat ik daar aan zag dat ze alles voor je wassen en strijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, het is hun werk.. dan mag je wel wat verwachten. Die bij ons is ook altijd heel netjes en alles keurig verzorgd en verpakt.
Oh ok. Ik las net dat die bij ons ook aan stijven doet, toen moest ik lachen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik daar aan zag dat ze alles voor je wassen en strijken
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ok. Ik las net dat die bij ons ook aan stijven doet, toen moest ik lachen.
Ik ben echt heel melig nu.. Zou nu wel zo'n lange regenjas willen hebben en als "De Vieze Man" daar naar binnen gaan..quote:Op donderdag 12 december 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]Yoki toch.
Nou ja wie weet heeft hij een dame in een achterkamertje zitten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben echt heel melig nu.. Zou nu wel zo'n lange regenjas willen hebben en als "De Vieze Man" daar naar binnen gaan.."Daaaaag, jullie euh doen ook aan euh stijvuh heh? Toch? Ik wil graag ff lekker een euh stijvuh, weet u wel? Dat ie zo lekker stijf wordt enzo"
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]En dan zo met je tong naar buiten. Jammer dat ik hier geen geluidjes kan maken.
In je eigen huis mag je elk geluidje maken wat je zelf wil.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]En dan zo met je tong naar buiten. Jammer dat ik hier geen geluidjes kan maken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
In je eigen huis mag je elk geluidje maken wat je zelf wil.
Hehe nee laat ik dat maar niet doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/?upload
Gewoon lekker schor gaan hijgen in je microfoontje
Dat kan er ook, maar als je daar geen tijd of zin in hebt dan betaal je ze gewoon extra en doen hun het voor je.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:40 schreef arjan1112 het volgende:
zo een zaak waar ze wassen en strijken enz voor je noem ik niet echt een wasserette
een wasserette is een ruimte waar 20 wasmachines staan waar je een euro in flikkert en je was doet, strijken en opvouwen doe je dan thuis
Jawel joh, gewoon lekker gek. Wie weet wordt het een hit en internettopper. Schorrie Corrie. Ik vind het een goed verhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nee laat ik dat maar niet doen.
Ik hoef niet zo nodig in de spotlights hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel joh, gewoon lekker gek. Wie weet wordt het een hit en internettopper. Schorrie Corrie. Ik vind het een goed verhaal
Maar ik wil een nieuwe ringtonequote:Op donderdag 12 december 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig in de spotlights hoor
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar ik wil een nieuwe ringtone![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0lWo28pIIXD
Is het niet te verstaan? Hier doet hij het gewoon goed, in 1 keer opgenomenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]klinkt alsof je een dikke boer laat
Oh nu wel daarnet hoorde ik alleen het eerste stukje en toen stopte het.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is het niet te verstaan? Hier doet hij het gewoon goed, in 1 keer opgenomen
Nu is het jouw beurt!quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu wel daarnet hoorde ik alleen het eerste stukje en toen stopte het.
Vleien en slijmen helpt niet bij mij schatquote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En als ik nou heel lief kijk?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0lWo28pIIXD
Hey dopewoef! Als je morgen op de Airport bent kan je deze van de RAF misschien nog tegenkomenquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef YokiKater het volgende:
Panterjas aan en lekker grommen, hup!
Leuk.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef Uccie het volgende:
Pfff het begint eindelijk weer bewoonbaar te worden hier
Pffff, het gaat gewoon echt niet lukken heh?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
[..]om te grommen hoeft die jas niet eens aan hoor. Maar ik doe het toch niet. Ik vind het raar om mezelf te horen.
Ik houd niet van zooi...maar dat was het wel geworden.quote:
Neequote:Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Pffff, het gaat gewoon echt niet lukken heh?
Gnat... RA ?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hey dopewoef! Als je morgen op de Airport bent kan je deze van de RAF misschien nog tegenkomen
[ afbeelding ]
Er zijn deze week 2 Engelse Hawks te gast op EHEH ivm oefening Purple Windmill.quote:
Idd, Hwaks... weer eens wat anders dan de H-130.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Er zijn deze week 2 Engelse Hawks te gast op EHEH ivm oefening Purple Windmill.
Gaat je interesse specifiek naar dit soor vliegtuigen of vliegtuigen in het algemeen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vliegtuigen, bij voorkeur militair, maar ook civiel, gewoon vliegverkeer in het algemeen en helikopters in het bijzonder. Ik spot bijvoorbeeld politieheli's en de traumaheli's en heb diverse virtuele radars, etc. Ook luister ik regelmatig naar diverse radiofrequenties mbt vliegverkeer.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat je interesse specifiek naar dit soor vliegtuigen of vliegtuigen in het algemeen?
Ah, dus als hier weer eens een politieheli boven vliegt, moet ik bij jou zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vliegtuigen, bij voorkeur militair, maar ook civiel, gewoon vliegverkeer in het algemeen en helikopters in het bijzonder. Ik spot bijvoorbeeld politieheli's en de traumaheli's en heb diverse virtuele radars, etc. Ook luister ik regelmatig naar diverse radiofrequenties mbt vliegverkeer.
Zelfs op mijn telefoon heb ik een apps waarmee ik vliegtuigen kan spotten en radars kan bekijken en luchtverkeersleiding kan beluisteren.
Wat een mietjesstraaljagertje.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Redelijk, maar toch gaan we ook kijken of er misschien een betere woning voor mij is. Maar naar omstandigheden gaat het dus redelijk, al is mijn commandcenter nog niet opgebouwd en staat er nog veel bij mijn ouders en moet ik de bovenverdieping nog helemaal doen qua schilderwerk en vloerbedekking.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat alles goed in je huis met je gesubsidieerde meubels enzo Yoki
zijn trainersquote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een mietjesstraaljagertje.
Ja weet ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn trainers
mag je in vliegen als je nog niet kan vliegen
Ik weet 9 van de 10 keer wel waar ze uithangen en welke het is jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ah, dus als hier weer eens een politieheli boven vliegt, moet ik bij jou zijn.
Ik ga weleens op vakantie met een vliegtuigquote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik heb weleens meegevlogen in een helicopter. En in een simulator van een boeing gekeken.
Dat was mijn bijdrage over vliegtuigen, verder weet ik er geen bal van.
shit moeten wij ook kopen om onze mini F35 vloot aan te vullen straksquote:
Oh dat is die reuzenbommenwerper.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Drugshond het volgende:
-----
Bazen toestel. Zag wat documenten op technische natuurkunde (TUE) in het archief. Eerste reaktie was WTF. En ik studeerde toen geen Natuurkunde.
Dan lig ik allang plat met mijn shooping-tax-free drinks.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga weleens op vakantie met een vliegtuigik snap het veiligheidsfilmpje. Tot zover mijn bijdrage
Gewoon Hornets dan maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
shit moeten wij ook kopen om onze mini F35 vloot aan te vullen straks
alleen geen Hawks, gewoon iets wat werkt
iets Amerikaans
zuchtquote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Oh wacht ik heb op Schiphol Oost ooit een rondleiding gekregen bij het SCC? heet het geloof ik. En gezien hoe men daar de indeling van vrachtvliegtuigen maakt. In dat gebouw stonden ook de simulatoren.
Security Control Centre.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
Oh wacht ik heb op Schiphol Oost ooit een rondleiding gekregen bij het SCC? heet het geloof ik. En gezien hoe men daar de indeling van vrachtvliegtuigen maakt. In dat gebouw stonden ook de simulatoren.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Donderstraal maar weer op, ja .
Doei.
kun je net zogoed meer F16's kopenquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Modus het volgende:
Ik helicopter na het douchen altijd even.
Precies, volgens mij zijn die F18's nog duurder in onderhoud ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je net zogoed meer F16's kopen
block 100 bestaat niet, toestel is eigenlijk een beetje uitontwikkeld nuquote:Op donderdag 12 december 2013 21:44 schreef Drugshond het volgende:
F16-100 Block... is ook een uitwijk
in aanschaf ook en het ontloopt elkaar qua capaciteiten niet zo heel erg veelquote:Op donderdag 12 december 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, volgens mij zijn die F18's nog duurder in onderhoud ook.
Mjah, T50 is wel cool.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
kun je net zogoed meer F16's kopen
ik dacht meer aan een vloot van 40 straaltrainers voor 'lichte' missies als Afghanistan enzo
misschien T50 ofzo
nee Arjanquote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
Beter de F22
fuck die f35 veel te klein
Die verkopen de Amerikanen (nog) niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef arjan1112 het volgende:
Beter de F22
fuck die f35 veel te klein
In welke toestellen heb jij allemaal gevlogen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:52 schreef arjan1112 het volgende:
Je hebt die dingen gewoon nodig.
Met een F16 word je uit de lucht geschoten
Met al die verbeterde radar enz
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef sp3c het volgende:
doe eens een grafiekje met welk toestel aziatische meisjes willen kopen ... zeeeeeker dat het die grote van Drugshond is!
hihaho
Cor is boosquote:Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef sp3c het volgende:
had corrie southpark nu eigenlijk al gekeken?
Gewoon een toestel dat uitermate geschikt is voor Nederland, aan de andere kant daar gaat het natuurlijk niet om, het is een politieke aankoop en wij zitten dus lekker in de Navo, of terwijl, wij zijn vriendjes met de USA dus wat kan ons militair gebeuren, al kochten we badkuipen van die Yankee's.quote:
Alweer, Opa Avondroodquote:Op donderdag 12 december 2013 22:51 schreef sp3c het volgende:
ik ga gewoon slapen van deze onzin
eurotrash
Net gezien. Prachtig.quote:
Hoezo, gaan ze vechten ...quote:Op donderdag 12 december 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Matthijs bij P&W.
Dit gaat ongemakkelijk worden.
Matthijs is niet zo goed als hij als hij in een discussie zit waar hij de controle niet over heeft.quote:
Maar ze wil juist veel lullen... je zal dus in de rij moeten staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
Victoria, 't blijft een lekker wijf, ik doe 'r lachend, ze moet alleen niet zoveel lullen.
Hoe was ER?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe was ER?Ik kan geen leuk reply plaatje vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie PI dan maar.
Dan heb je mazzel dat het allemaal vrouwen zijn, anders had je nu een tik te pakkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
ik zeg niets, had het begin gemist, wilde het gaan terugkijken en met dat ik het programma zoek op mijn laptop zag ik de winnares vol in beeld bij Umberto.
Winnares?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
Ga vooral niet zappen dan, ik zeg niets, had het begin gemist, wilde het gaan terugkijken en met dat ik het programma zoek op mijn laptop zag ik de winnares vol in beeld bij Umberto. Dat was wel een beetje jammer.
Ja, staat breeduit op internetquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Winnares?
Dus het is een vrouw?
Wie het is dus.. Maar ik zal braaf zijn deze keer .. Of toch niet> Equote:Op vrijdag 13 december 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, staat breeduit op internet
Ruzie over wat precies?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:57 schreef Specularium het volgende:
Als je ruzie krijgt heb je het zelf gedaan he?
Owh, ik heb het niet gevolgd, dus geen idee wie..quote:
Ja want er zaten geen mannen in de finale.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Winnares?
Dus het is een vrouw?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want er zaten geen mannen in de finale.
Uiteraard.
Mannen.
Een collega van me kijkt het ook dus dan is het op vrijdag even nabespreken en alles. Zo hebben we het beiden dit seizoen 1x voor elkaar gespoilerd per ongeluk. En dat is kut, Je mag er vanuit gaan dat i hier niet dingen bewust ga spoileren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel dat het allemaal vrouwen zijn, anders had je nu een tik te pakken
Ik kan beter niks zeggen hieroverquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een collega van me kijkt het ook dus dan is het op vrijdag even nabespreken en alles. Zo hebben we het beiden dit seizoen 1x voor elkaar gespoilerd per ongeluk. En dat is kut, Je mag er vanuit gaan dat i hier niet dingen bewust ga spoileren.
Behalve dat de winnares met een A begint. Of niet.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want er zaten geen mannen in de finale.
Uiteraard.
Mannen.
Opzij heeft dat niet veroorzaakt hoor.. Kennelijk zijn ze niet goed genoeg (dit jaar)..quote:
Er heeft nog nooit een man gewonnen en het is seizoen 14 geloof ik. Zegt verder niets natuurlijk. ... .... .....quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Opzij heeft dat niet veroorzaakt hoor.. Kennelijk zijn ze niet goed genoeg (dit jaar)..
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een man gewonnen en het is seizoen 14 geloof ik. Zegt verder niets natuurlijk. ... .... .....!!
Nee, zegt vooral alles over de makers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit een man gewonnen en het is seizoen 14 geloof ik. Zegt verder niets natuurlijk. ... .... .....!!
Zeker en vast..quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zegt vooral alles over de makers.
Met hun Opzij abonnement.
Dit is dus gewoon feitelijk onjuist.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zullen wel vrouwen zijn dan denk ik he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, zegt vooral alles over de makers.
Met hun Opzij abonnement.
En?quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:28 schreef Latert het volgende:
Corrie wordt boos als ik haar weer ga na-apen.
Misschien kun je vandaag die van whisken jatten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:28 schreef Latert het volgende:
Corrie wordt boos als ik haar weer ga na-apen.
WhisKERS is te lastig?quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kun je vandaag die van whisken jatten.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:34 schreef Latert het volgende:
Nu krijg ik wel de razende lans van Peun achter mij aan.
Tsja, dat krijg je ervanquote:
Zou mooi zijn als hij nu gewoon voor mij kiest. Dan hebben we de katten aan het dansen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je ervan
Maar Peun ishoor
Nee hoor, prima als hij voor jou kiest.. Wens jullie veel gelukquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij nu gewoon voor mij kiest. Dan hebben we de katten aan het dansen.
Ik heb wel dit filmpje gevonden...quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben te lui om het wortelmeisje op te zoeken, dat is wel jammer.
Geen idee waar je het over hebt, dus inderdaad..quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben te lui om het wortelmeisje op te zoeken, dat is wel jammer.
Whut.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb wel dit filmpje gevonden...
Nee, Is vernederd, niet lolligquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whut.
Dat moet heel leuk zijn geweest als je erbij was maar als je het zo ziet snap je er niets van.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie het is dus.. Maar ik zal braaf zijn deze keer .. Of toch niet> E
Het is A. Ga nou gewoon kijken met je hoofd want voor je het weet spoiler je jezelf. Ik kan het weten.quote:
Ik heb eerst gekeken en vervolgens gezien dat ze, direct nadat ik ging kijken, haar spoiler droptequote:Op vrijdag 13 december 2013 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is A. Ga nou gewoon kijken met je hoofd want voor je het weet spoiler je jezelf. Ik kan het weten.
Het ging dan ook om haar intentiequote:Op vrijdag 13 december 2013 02:17 schreef liesje1979 het volgende:
Dan maakt het niets meer uit en kan je gewoon terugkijken op een mooi seizoen. De laatste van Evi
Dank je..quote:Op vrijdag 13 december 2013 03:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ohja, jij vliegt morgen toch? Veel plezier!
Vond je het na Expeditie Robinson nog steeds een lekker ding?quote:
Die hoor ik denk ik niet, het is 2 deuren verderop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef arjan1112 het volgende:
Ja en dan komen de klussers.
tot een uur of 10 whaha
Denk niet dat dat gaat helpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef sp3c het volgende:
gewoon in je panterjas aanbellen en vragen of het wat minder kan
bouwvakkers zijn daar gevoelig voor
picsoritdidnothappen
Dat is waar. Maar ik doelde meer een beetje op dat het hier in Nederland nooit écht koud wordt als je kijkt naar andere bewoonde gebieden op aarde. Wij hebben het nog makkelijk hier.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:11 schreef sp3c het volgende:
zelfs daar schijnt het zonnetje nog
goedemiddag, goedemiddag
Tipje over WoW: als je weer gaat spelen kun je ook een Pandarian aanmaken (zonder dat je de Pandara extension hebt). Nieuwe starterswereld en zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:22 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga een spelletje spelen
the Dig via scummVM
Ik heb een aantal weken in dit soort narigheid gezetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb zin om met mijn kop tegen mijn muur te slaan, ik word helemaal gestoord van dat geboor de hele dag alGelukkig stoppen bouwvakkers altijd vroeg.
Kolere.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een aantal weken in dit soort narigheid gezeten
Vre-se-lijk.
Het inkoppertje laat ik maar even liggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kolere.
Ik ga zo zuigen, maak ik ook lawaai
Sjongejonge wat zijn jullie erg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het inkoppertje laat ik maar even liggen![]()
Kom je met je stofzuiger boven dat boren uit dan?
Hahaha, ja.. de dag is al goed begonnen met boren en zuigen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Sjongejonge wat zijn jullie erg.
Ja denk het wel.
Was het maar zo een feestquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, ja.. de dag is al goed begonnen met boren en zuigen.![]()
Ik denk niet dat ze veel last van je zullen hebben hoor, die hebben vast gehoorbescherming op.
Ik wil niet met 'r trouwen, ik wil 'r alleen gebruiken!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vond je het na Expeditie Robinson nog steeds een lekker ding?
Wat een graftak zeg. Zou me dood schrikken als ze zonder make-up naast me stond.
Ja van jou wisten we al dat je vrouwen alleen maar wil gebruiken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil niet met 'r trouwen, ik wil 'r alleen gebruiken!
Ohhh, nietus, nietus, nietus ......quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja van jou wisten we al dat je vrouwen alleen maar wil gebruiken.
Wij begrijpen elkaar bestquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:16 schreef sp3c het volgende:
wel 2 of 3 keer natuurlijk
weekendje is leuk
Nietus, het ging in dit geval om Zimra, niet om alle vrouwen .....quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh tuurlijk niet.
Je zegt het net zelf man
Maar liever wel he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Nietus, het ging in dit geval om Zimra, niet om alle vrouwen .....
niets mis meequote:
Leuk dat jullie zo happenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
niets mis mee
alleen sommige vrouwen wil je wel iets meer mee, die zijn leukleuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |